NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
شب گذشته چهاردهمین جشن حافظ در تالار وزارت کشور برگزار شد و تصاویری که از این جشن منتشر شده، گویای حقایق تلخی است که متأسفانه مسئولین فرهنگی کشور در برابر آن سکوت کرده اند.
[ شنبه 93/3/24 ] [ 12:6 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
مراسم افتتاحیه جام‌جهانی برزیل
به گزارش مشرق، مراسم افتتاحیه جام جهانی 2014 برزیل در ورزشگاه کورینتیانس شهر سائوپائولو برگزار شد.

[ شنبه 93/3/24 ] [ 12:2 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
عزل و نصب های سیاسی – جناحی در دانشگاه آزاد شیراز:
این عزل و نصب که بهانه صحبت های انتقادی تاریخدان بزرگ انقلاب سید حمید روحانی که در فضای علمی این دانشگاه انجام گرفت، نوید و پیام خوبی را به بیرون مخابره نمی کند و این سوال را در ذهن هر دانشجوی این دانشگاه ایجاد می کند که قرار است برای این دانشگاه بزرگ استان فارس چه اتفاقی بیفتد و چه خوابی برای آن دیده اند و قفل های سکوت قرار است بر دهان چه کسانی قرار گیرد.
به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، پس از روی کار آمدن دولت تدبیر و امید با شعار اعتدال، انتصابات وزارت علوم توجه همگان را به خود جلب کرده است. انتصاب افراد مسئله‌دار و رادیکال اصلاح‌طلب در وزارت علوم هیچ کمکی به رشد تولید علمی کشور نمی‌کند، چنین اقداماتی باعث می‌شود پای گروه‌های سیاسی خارج از دانشگاه به دانشگاه‌ها باز شود و در نتیجه فضای دانشگاه‌ها سیاست‌زده شود. 

که رهبر معظم انقلاب در این باره می فرمایند: "این را توجه کنند آقای فرجی‌داناو آقای هاشمی؛ نگذارید دانشگاه جولانگاه حرکتهای سیاسی بشود. اینکه ما جوان را به‌عنوان یک موتور محرک تحولات سیاسی بپذیریم، حرف من است. من اعتقاد دارم به این قضیه که نسل جوان در هر جامعه، موتور حرکت تحولات اجتماعی و تحولات سیاسی است؛ بخصوص جوان دانشجو؛ طبیعتش این است... این غیر از این است که ما دانشگاه را محل جَوَلان گرایشهای سیاسی‌ای که بعضی‌شان مخالف با اصل نظامند یا مخالف با جهت‌گیری‌های نظامند بکنیم. این را باید حتما مراقبت کنید و جلوی آن را بگیرید."



در این بین دانشگاه آزاد نیز از این پروژه و برخوردهای سلبی بی نصیب نماند و از تغییر ریاست این دانشگاه بزرگ کشور آغاز گردید. اما اتفاق مهم تغییر ریاست دانشگاه آزاد شیراز بود که بدون اطلاع و در سکوت کامل و در زمان تعلیلی کلاس ها انجام شد. این عزل و نصب که بهانه صحبت های انتقادی تاریخدان بزرگ انقلاب سید حمید روحانی که در فضای علمی این دانشگاه انجام گرفت، نوید و پیام خوبی را به بیرون مخابره نمی کند و این سوال را در ذهن هر دانشجوی این دانشگاه ایجاد می کند که قرار است برای این دانشگاه بزرگ استان فارس چه اتفاقی بیفتد و چه خوابی برای آن دیده اند و قفل های سکوت قرار است بر دهان چه کسانی قرار گیرد.  ادامه مطلب...
[ جمعه 93/3/23 ] [ 11:56 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
آیت الله شیخ مرتضی قزوینی از علمای بزرگ نجف در پاسخ به حکم "آیت الله سیستانی" برای مقابله با گروه داعش و واجب کفایی خواندن آن،سلاح به دست گرفت.

[ جمعه 93/3/23 ] [ 11:55 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

صبح پنج شنبه گردهم آیی حامیان دولت در وزارت کشور برگزار شد تا سالگرد پیروزی رییس جمهور در انتخابات سال گذشته را جشن بگیرند.

به گزارش  پایگاه 598 به نقل ازرجانیوز، این جشن دولتی حواشی متعددی داشت، اما یکی از نکات جالب توجه آن حضور دسته جمعی تعدادی از اخلال گران در مراسم دو ماه قبل سخنرانی دکتر جلیلی در دانشگاه امیرکبیر در برنامه امروز بود که در حمایت از رییس جمهور شعار می دادند.

گفتنی است پیش از این نیز عکس تعدادی دیگر از برهم زنندگان سخنرانی دکتر جلیلی در دانشگاه امیرکبیر که در جلسه ای با هاشمی رفسنجانی مشغول سخنرانی هستند، منتشر شده بود.

   سخنرانی جلیلی در دانشگاه امیرکبیر:

   ادامه مطلب...

[ جمعه 93/3/23 ] [ 11:54 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
[ جمعه 93/3/23 ] [ 11:48 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
عکس زیبای ماهواره ای از وطن مان ایران
http://www.jahannews.com/images/docs/files/000364/nf00364852-1.jpg

[ جمعه 93/3/23 ] [ 11:47 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
اکثر افرادی که در عشق حضرت ولی عصر می‎سوزند و اگر هم موفق به زیارت شوند باز هم از مقاصد دنی و جزئی و حوائج مادی و معنوی تجاوز نمی‎کنند به این دلیل است که آن حضرت را مرآت و آیت حق نگرفته‎اند و الا به مجرد دیدن باید خدا را ببینند و از وصال آن حضرت به وصال حق نائل آیند.
چگونه برخی به حضور امام دوزادهم شرف حضور یافتند؟
سرویس فرهنگی جهان‌نیوز: وجــود مقــدس حضــرت بقیــه‎الله (عجل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف) آینه تمام نمای حق است و باید در آن آینه، حق را دید نه خود آن را. چون خودی ندارد و نمی‎توان بدون آن حق را دید. چون بدون آن حق قابل دیدن نیست؛ و بنابراین حتما باید حق را از راه و از طریق و از آینه و مرآت آن ولی اعظم جست و به‎سوی او در تکاپو بود.  ادامه مطلب...
[ جمعه 93/3/23 ] [ 11:47 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
رئیس دفتر رئیس مجلس خبرگان رهبری گفت: مشکل خاصی برای آیت‌الله مهدوی کنی پیش نیامده و پزشکان همچنان در حال تلاش هستند.
به گزارش جهان، ابراهیم انصاریان رئیس دفتر رئیس مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو با تسنیم، درباره انتشار اخبار ضد و نقیض پیرامون وضعیت جسمی آیت الله مهدوی کنی، گفت: بنده امروز صبح بیمارستان بودم و هیچ مشکل خاصی برای ایشان پیش نیامده و تیم پزشکی همچنان در تلاش هستند.

وی افزود: ان‌شاءالله تا بعدازظهر امروز آخرین وضعیت درمانی رئیس مجلس خبرگان رهبری را به اطلاع مردم خواهیم رساند اما اخبار ضد و نقیضی که مطرح می‌شود شایعه است.

رئیس دفتر رئیس مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه وضعیت عمومی آیت‌الله مهدوی کنی خوب است، اظهار داشت: هیچ موضوعی نیست که ما بخواهیم آن را پنهان کنیم، البته از مردم می‌خواهیم در این ایام برای سلامتی و بهبود آیت‌الله مهدوی کنی دعا کنند.

[ جمعه 93/3/23 ] [ 11:46 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
کار کردن در رسانه آدابی دارد که بسیاری از اهالی رسانه با آنها آشنایی دارند و برخی هم تلاش می کنند به این آداب پایبند باشند. اما چه می شود کرد که گاهی ابتدایی ترین این اصول نادیده گرفته می شود.
به گزارش جهان، یکی از کاربران شبکه های اجتماعی نوشت: 
کار کردن در رسانه آدابی دارد که اکثر اهالی رسانه با آن آشنایی دارند و برخی هم تلاش می کنند به این آداب پایبند باشند. اما چه می شود کرد که گاهی ابتدایی ترین این اصول نادیده گرفته می شود. ادامه مطلب...
[ سه شنبه 93/3/20 ] [ 8:34 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 82
بازدید دیروز: 2234
کل بازدیدها: 4423424