NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
گفتگو با یکی از حاضران دیدار رهبر انقلاب با نمایندگان نامزدهای انتخابات 88/
ماجرای اعتراف مهم نماینده ستاد موسوی در محضر رهبر انقلاب؛ تقلبی در کار نبوده است/ گفته شد منظورتان از تقلب را به مردم بگویید؛ قبول نکردند

 

رجانیوز - باشگاه چانه‌زنی: امروز سالروز دیدار مهم و تاریخی رهبر انقلاب با نمایندگان ستادهای انتخاباتی نامزدهای انتخابات 88 است. ناآرامی‌های بعد از دهمین انتخابات ریاست جمهوری ایران کم‌کم داشت دامنه‌دار می‌شد و افراد تیزبین و هوشمند در پس این ناآرامی‌ها نه دعوای دو طرف انتخابات که شعله‌ور شدن فتنه‌ای بزرگ و برنامه‌ریزی شده را می‌دیدند. دیدار رهبر انقلاب با نمایندگان ستادهای چهار نامزد آن انتخابات یکی از بهترین معیارها بود برای اینکه ببینیم آیا معترضان واقعا پایبند قانون هستند یا اینکه با اردوکشی خیابانی و زیر پا گذاشتن مرّ قانون، در پی باج خواهی از نظام برآمده‌اند؟

به گزارش رجانیوز، جعفر فرجی یکی از حاضران در آن جلسه بود که بعنوان نماینده‌ای از طرف ستاد محمود احمدی‌نژاد در جلسه شرکت کرد. او پس از جلسه با انتشار متنی در وبلاگ خود، حاشیه‌هایی خواندنی از آن دیدار را روایت کرد. حال در سالروز آن جلسه سراغ وی رفتیم تابا گفتگویی در قالب «باشگاه چانه‌زنی رجانیوز»، کمی بیشتر از ماجراهای آن دیدار برایمان بگوید:

 

  ادامه مطلب...

[ دوشنبه 93/3/26 ] [ 7:36 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
گستاخی داعش به حدی رسیده که تهدید به حمله ارباب کرده...
به گزارش جهان، محمدجواد سالم در وبلاگ "پیرو موعود" نوشت:
به توکل نام اقدست بسم الله الرحمن الرحیم و تقدس نام ارباب حُسیـــــــــــن 
 
سلام 
 
متاسفانه همه از این خبر اطلاع دارید که گستاخی داعش به حدی رسیده که تهدید به حمله ارباب کرده... اما بی شک اگر حمله ای صورت بگیرد به لطف خدا آخرین حمله داعش ملعون خواهد بود... 
  
ذوالفقار حیدریم یکباره طوفان میکنیم 
پایگاه کفر را با خاک یکسان میکنیم 
خدشه ای وارد شود بر مرقد آل علی 
کربلا را تا مدینه بیت الاحزان میکنیم 
 
 
 
ادامه مطلب...
[ دوشنبه 93/3/26 ] [ 7:31 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: دولت مشکلی با بازگشایی انجمن صنفی روزنامه‌نگاران ندارد.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در مراسم آیین رونمایی از دانش‌نامه مطبوعات ایران در پاسخ به سوال خبرنگاری در خصوص بازگشایی انجمن صنفی روزنامه‌نگاران اظهار داشت: در دولت 2 بخش با انجمن صنفی روزنامه‌نگاران برخورد دارند که یکی از آنها وزارت ارشاد و دیگری وزارت کار است و تا آنجا که من می‌دانم در دولت هیچ اراده‌ای مبنی بر جلوگیری از بازگشایی انجمن صنفی روزنامه‌نگاران وجود ندارد.
وی همچنین درباره توقیف نشریات در هیئت نظارت بر مطبوعات تصریح کرد: من بارها اعلام کردم که توفیق نشریات آخرین راه‌حل است و ما راه‌های دیگری برای برخورد با تخلف مطبوعات داریم.

[ دوشنبه 93/3/26 ] [ 7:29 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
در پی اظهارات فرمانده پایگاه بسیج بین‌الحرمین درجزین درباره حمله اراذل و اوباش به منزل این بسیجی آمر به معروف و ناهی از منکر و تعرض و هتک حرمت خانواده وی، مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان سمنان به خبرنگار ایسنا توضیحاتی داد.
حمله اراذل و اوباش به منزل بسیجی آمر به معروف
به گزارش جهان؛ احمدرضا کلاته عربی مسئول پایگاه بسیج و مسئول شورای امر به معروف و نهی از منکر پایگاه بسیج بین‌الحرمین درجزین در شهرستان مهدیشهر و کارگر ساده کارخانه نورد لوله سمنان در گفت‌وگو با ایسنا، ماجرای حمله تعدادی از اراذل و اوباش و افراد خلافکار به خانه خود که دختر و پسر وی نیز در اثر آن ضرب و شتم شدند، روایت کرد.
 در همین رابطه مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان سمنان به تازگی درباره ورود پلیس و بررسی سریع این پرونده اعلام کرد که پلیس تمامی اقدامات درباره دستگیری افراد مظنون را انجام داده است. ادامه مطلب...
[ دوشنبه 93/3/26 ] [ 7:28 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
متهم فتنه 88 گفت: اینکه مدیران قبلی را در این دولت حفظ کنیم، نشان از اعتدال و فراجناحی بودن دولت نیست بلکه نیاز است تا مدیران همفکر و شجاع در کشور به کار گمارده شوند.
توصیه ویژه "فائزه‌ هاشمی" برای قلع و قمع مدیران دولت قبل
به گزارش جهان، روزنامه آرمان، سخنان تامل برانگیز فائزه هاشمی رفسنجانی در مراسم سالگرد انتخابات ریاست‌جمهوری دولت تدبیر و امید در جمع حزب اعتدال و توسعه کاشان؛ را بازنشر داد.

وی در این جلسه مدعی شد: 8سال گذشته دوران سختی بود و نباید در این دوران رفتاری خلاف شیوه اعتدال و تدبیر را شاهد باشیم و باید بپذیریم که اعتدال متعلق به همه آحاد جامعه بوده و افرادی که در جمع ما هستند با هر سلیقه و پشتوانه‌ای محترمند. ادامه مطلب...
[ دوشنبه 93/3/26 ] [ 7:27 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
وقتی‌که فرقه شیرازی‌ درعمل دشمنی بادشمنان شیعه ندارند:
در حالی که حتی اهل سنت هم اعلام جهاد کرده، آیت الله سیستانی حکم جهاد کفایی صادر نموده اند و علمای شیعه لباس رزم بر تن کرده اند، چرا این آقایان مدعی دوستی سید الشهدا که تریبون ها و شبکه های ماهواره ای و پول های هنگفت دارند و ادعایشان گوش فلک را کر کرده است، گوشه ای نشسته و لب به دعا بیانیه صادر می کنند؟ آیا این حرکت در این شرایط بسیار مضحک و البته قابل تامل نیست؟
سرویس سیاسی پایگاه 598 - حجت الاسلام حسین ابراهیمی/ بعضی در تاریخ اسلام مانند خلیفه دوم معروف به خشونت هستند اما با این وجود هیچ گاه در جنگ ها و جهاد ها در تاریخ نام و نشان و چهره بارز و چشمگیری از آنها دیده نمی شود؛ از آن طرف  علی علیه السلام که می گفتند چون زیاد شوخی می کند به درد حکومت نمی خورد و نیز در موضع برخورد با یتیمان ،آنطور متواضعانه با آن ها بازی می کرد،همین علی جنگاور معروف سپاه اسلام است که لا فتی الا علی لا سیف الا ذوالفقار.

پس درجه پیرو بودن ،ولایتی بودن و شیعه بودن تنها در میدان عمل و امتحان و جانبازی برای الله و اولیاء او خود را نشان می دهد و این در حالی است که در زمانه ما کسانی که علیرغم حکم علی گونه ی امام خامنه ای بر وحدت مسلمین و حرمت اهانت به مقدسات مذاهب اسلامی، در هفته وحدت ،نعره برائت سر می دهند و هم با وجود فتوای ایشان مبنی بر حرمت قمه زنی، نمایش خونین و وهن آلود قمه زنی را در ادعای ولایتی بودن و حسینی بودن به راه می اندازند همین ها در میدان عملی برائت و جهاد غایب و ساکتند.



ادامه مطلب...
[ دوشنبه 93/3/26 ] [ 7:24 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
رئیس سازمان سینمایی حمایت از اکران دو فیلم تبلیغاتی برای فتنه 88 حمایت کرد.
به گزارش پایگاه 598 ، حجت‌الله ایوبی در گفت‌وگویی با صبا آنلاین ضمن تصریح اکران فیلم‌هایی که در جامعه سینمایی به عنوان آثاری در حمایت از فتنه شناخته می‌شوند از سازنده یکی از این فیلم‌ها به خاطر داشتن سعه‌صدر در زمان برگزاری جشنواره فیلم فجر تشکر کرد!

پیش‌بینی می‌شود که اکران این فیلم‌ها با واکنش‌هایی منفی از سوی برخی از مردم مواجه شود و باز هم حوادث مشابه مدیریت سینمایی دولت دهم، این بار به گونه‌ای دیگر تکرار شود.

[ دوشنبه 93/3/26 ] [ 7:23 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
گمان است که این دست سخنان احساسی و تبلیغاتی به درد همان جمع فعالان سیاسی و دانشجویان طرفدار شخص حجت الاسلام [با توجه به منطقی که در آنان سراغ نداریم!] می خورد وگرنه اتفاقا هیچ عقل سلیمی را قانع نخواهد کرد! مخصوصا اینکه نگاهی اجمالی به روحیه ی نقدناپذیری ایشان و رویه ای که در مواجه با مخالف در پیش می گیرند دقیقا عکس سخن ایشان را اثبات می کند!
به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، حجت الاسلام و المسلمین هاشمی رفسنجانی اخیرا -در اولین سالگرد انتخابات 92- بیان نمودند که عقل سلیم به فکر فیلترینگ نیست!

ایشان در جمع دانشجویان و فعالان سیاسی کشور اظهار داشتند: " فکر می­ کنم بستن دریچه­ های اطلاعات و ارتباطات نتیجه ­ای معکوس می ­دهد و عقل سلیم به فکر فیلترینگ نیست."



سوال:

آیا جمهوری اسلامی اطلاعات و ارتباطات مفید را فیلتر می کند؟ یا به عبارتی دیگر، آیا هر فیلترینگی قبیح است؟ اگر پاسخ منفی است پس چرا به صورت مطلق و بدون تقیید ذکر نموده اید؟ ادامه مطلب...
[ دوشنبه 93/3/26 ] [ 7:22 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
رهبر انقلاب:آفریقایی‌ها می‌گفتند پیروزی ایران، پیروزی ماست/
با لهجه غلیظی می‌گویند نمی‌توانیم فارسی بنویسیم. قبول می‌کنم نوشتن نامه را: «رهبر عزیز! ما از دیدن‌تان خیلی خوشحالیم. باور نمی‌کردیم ببینیم‌تان. حتی در خواب هم نمی‌دیدیم. لطفا باز هم به قم بیایید. فاطمه و زینب از نیجریه»

به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبرگزاری تسنیم، امروز، دوشنبه 26 خرداد ساعت 23:30 ایران و نیجریه در مقابل هم قرار می‌گیرند تا اولین بازی خود جام جهانی 2014 برزیل را انجام دهند، اما این دو تیم بیش از اینکه یک رقیب فوتبالی برای هم باشند، مناسبات و اشتراکات فرهنگی و انقلابی بسیاری با هم دارند، مصادیقی که نظیر آن در کم‌تر روابطی میان دو کشور دیده می‌شود. مردم قاره آفریقایی‌ و به خصوص بزرگترین کشور آن یعنی نیجریه، عاشق انقلاب اسلامی ایران هستند.

این روزها آنچه بیش از همه در معرفی دو تیم ایران و نیجریه در رسانه‌های داخلی و به ویژه خارجی مطرح می‌شود، تصویری کم جان از یک جریان فوتبالی است، در حالی که اصل اتفاق جای دیگری است و باید بیش از معرفی فوتبالیست‌های دو ملت ایران و نیجریه به مسئله صدور انقلاب اسلامی ایران به این کشور اشاره کرد،‌ اتفاقی که رسانه‌های غربی به ویژه فارسی زبانان، علاقه‌ای به مطرح کردن حتی کلمه‌ای از آن را ندارند.

این روزها باید از هر فرصتی برای معرفی ایران و انقلاب اسلامی استفاده کرد و در زمانی که دیپلماسی و رایزنی فرهنگی ما خواب است و تنها به یک سری گزارش کار و فعالیت تکراری مشغول است، ظرفیتی به نام ورزش وجود دارد، که می‌تواند به کمک صدور انقلاب اسلامی و معرفی ایران واقعی نماید، زمانی که یک جریان همچنان زنده است و رهبری آن را فردی مقتدر و مدبر، امام خامنه‌ای برعهده دارد، پس باید گفت انقلاب اسلامی ایران نیز خواهان بسیاری در جای جای دنیا برای خودش دارد، همان طور که یک جوان سیرالئونی در کامنتی که برای عکس رهبر انقلاب اسلامی گذاشته و نوشته بود:«وجود آیت‌الله خامنه‌ای در دنیای تاریک و بدون صلح، یک نور امید است.»

 

شیعیان نیجریه

ادامه مطلب...

[ دوشنبه 93/3/26 ] [ 7:21 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
دریاچه اسوورونینکن در مجمع الجزایر فارو در نزدیکی شبه جزیره اسکاندیناوی، شرایطی خاص دارد، چرا که ارتفاع این دریاچه نسبت به منطقه مجاورش بالا بوده و راهی برای گریز آب از این دریاچه دیده نمی شود و به همین دلیل اهالی منطقه به دریاچه فوق نام دریاچه معلق را اعطا کرده اند.
[ دوشنبه 93/3/26 ] [ 7:17 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
<      1   2   3   4   5   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 78
بازدید دیروز: 1182
کل بازدیدها: 4407079