NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
جناب آقای توفیقی شما به عنوان یک معلم و استاد مورد احترام ما هستید؛ اما مواضع و صوت شما در دانشگاه تهران نشان می دهد که شما قانون را قبول ندارید. آقای عارف جایش روی چشم تمام بچه حزب اللهی هاست. اما کسی که قانون را قبول ندارد؛ خیر. ما کسانی که نظام را قبول ندارند مشکل داریم. حرف ما این است که اگر کسی نظام را قبول ندارد باید از کشور برود و علیه نظام کار کند. اخلاق زمانی زیر پا گذاشته شد؛ که موکت ها و کتابخانه ی نمازخانه را به آتش کشیدند. آن هم به اسم دموکراسی.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از رجانیوز، محمد رضا عارف عصر 22 خرداد در تالار فجر دانشگاه شیراز به سخنرانی پرداخت.

این جلسه که قرار بود ساعت 14 برگزار شود؛ با سی دقیقه تاخیر برگزار گردید. ساعت 14:30 محمدرضا عارف وارد تالار شد. که با استقبال حضار مواجه گردید. لحظاتی بعد جعفر توفیقی مشاور عالی وزیر علوم و سرپرست سابق این وزارت خانه واراد تالار شد. با ورود توفیقی جمعی از دانشجویان منتقد به عملکرد وی در فتنه 88، با سر دادن شعار مرگ بر فتنه گر از وی استقبال کردند. این شعار ها که تا حدود 10 دقیقه ادامه داشت با واکنش انتظامات سالن که از دانشجویان عضو انجمن فرهنگ و سیاست بودند مواجه شد. برخورد فیزیکی با شعار دهندگان و بیرون کردن تعدادی از آن ها هم موجب نشد تا جو ملتهب سالن آرام شود.
 
 
 
 
پس از 10 دقیقه پسر دکتر عارف پشت تریبون قرار گرفت و به تلاوت قرآن پرداخت. با شروع تلاوت قرآن جو سالن آرام شد. تلاوت قرآن حدود 15 دقیقه به طول انجامید. ادامه مطلب...
[ شنبه 93/3/24 ] [ 9:27 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
رئیس مجلس اعلای اسلامی عراق پس از درخواست آیت‌الله سیستانی برای مبارزه مردم این کشور علیه داعش، شخصا به داوطلبان مبارزه علیه این گروه تروریستی پیوست.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از ایسنا، رئیس مجلس اعلای اسلامی عراق پس از درخواست آیت‌الله سیستانی برای مبارزه مردم این کشور علیه داعش، شخصا به داوطلبان مبارزه علیه این گروه تروریستی پیوست.

به گزارش مرکز خبری شبکه رسانه‌ای عراق، عمار الحکیم، رئیس مجلس اعلای اسلامی عراق از داوطلبانی که ندای مرجعیت عالی قدر شیعیان برای مبارزه با داعش را اجابت گفته‌اند خواست تا پیام آن‌ها به دور از طائفه‌گرایی باشد.



وی ندای مرجعیت عالی قدر شیعیان را اجابت کرده و از حضور داوطلبانه مردم برای مبارزه علیه داعش قدردانی کرد. ادامه مطلب...
[ شنبه 93/3/24 ] [ 9:27 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
زیبایی زن ایرانی به متانت و وقار اوست/ این نامش مبارزه نیست، «دسیسه » است
این نامش شیر زنی نیست، این نامش مبارزه نیست، این نامش جهاد نیست. فقط یک دسیه و فریاد است که مطمئنم از سینه تونیست.از دهان بد بو ، بد طینت و بد دل دشمنان دین و اخلاق و خانواده و مذهب است.
به گزارش پایگاه 598 ، معرکه جدید اما بی اهمیتی که در آن سوی مرزها توسط یک شبه ژورنالیست جویای نام تحت عنوان»آزادی های یواشکی» به راه افاده از نظر بسیاری امری مضحک و پوشالی است که نباید چندان به آن پرداخت. سخافت و ابتذال این «پروژه سفارشی» از همان ابتدا با واکنش های بسیاری در داخل و خارج کشور مواجه شد که جملگی بر «سفارشی»و «نخ نما» بودن آن اذعان داشتند.

در این میان اما یک واکنش را می توان «غیر سیاسی ترین» واکنش دانست. الهام چرخنده بازیگر سرشناس سینما و تلویزیون ایران در  نامه ای که به بانی این پروژه نوشته و در اختیار «فردا» قرار داده است، شخص او را مورد خطاب قرار می دهد و سوالاتی را از وی مطرح می کند که خواندش خالی از لطف نیست... ادامه مطلب...
[ شنبه 93/3/24 ] [ 9:22 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
نشست صمیمی روحانی با رقبای انتخابی‌ اش در سالگرد انتخابات وی
[ شنبه 93/3/24 ] [ 9:21 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
هر ساله اواخر بهار گل های شقایق که یکی از جاذبه های طبیعی و گردشگری می باشد در دشت های روستای پلور شهرستان آمل به بار می نشینند.
[ شنبه 93/3/24 ] [ 9:16 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
گروه نشریات و چندرسانه ای حزب الله سایبر به مناسبت 23 خرداد (سالگرد شروع فتنه 88 ) نشریه "یادآوری" را برای مخاطبان عزیز آماده کرده است.برای دانلود روی پیوند زیر کلیک کنید.

باید گره‌گشایی کرد 
در حوادثِ فتنه‌‌‌‌‌‌‌گون، شناخت عرصه دشوار است، شناخت اطراف قصه دشوار است، شناخت مهاجم و مدافع دشوار است، شناخت ظالم و مظلوم دشوار است، شناخت دشمن و دوست دشوار است... بایستى گره‌‌‌‌گشائى کرد؛ بایستى حقیقت را باز کرد، بایستى گره‌‌‌‌‌‌‌هاى ذهنى را باز کرد. و این تبیین لازم دارد، یعنى همان کار انبیاء؛ فصاحت و بلاغتى هم که گفته‌‌‌‌‌‌‌اند در بیان لازم است، بلاغتش به این معناست.

امام خامنه ای (مد ظله العالی) 1388/6/14

گروه نشریات و چندرسانه ای حزب الله سایبر به مناسبت 23 خرداد (سالگرد شروع فتنه 88 ) نشریه "یادآوری" را برای مخاطبان عزیز آماده کرده است.برای دانلود روی پیوند زیر کلیک کنید.

 

fetne.zip - دانلود


[ شنبه 93/3/24 ] [ 9:10 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
اینکه می‌گویند نباید انسان را به زور به بهشت برد ناشی از تفکر لیبرالی و مدرنیته است
آیت‌الله آملی لاریجانی در همایش دکترین مهدویت گفت: اینکه می‌گویند نباید با زور افراد را به بهشت ببریم ناشی از تفکر لیبرالی و مدرنیته است.
به گزارش فرهنگ نیوز ، آیت‌الله آملی لاریجانی رئیس قوه قضائیه در همایش دکترین مهدویت در تشریح سبک زندگی منتظران اظهار داشت: مساله ما این است که در جوامع مختلف نحوه‌های زندگی متفاوت است. سوال این است که نحوه زندگی اسلامی چیست و سنت اسلامی چه سبک زندگی را مطلوب می‌داند یا اینکه نحوه زندگی فعلی ما مطلوب اسلام است یا خیر.

وی ادامه داد: نحوه زندگی فعلی ما در آن خلط وجود دارد و نگاه محض قرآنی نیست و چیزی بین نحوه زندگی وارداتی و زندگی قرآنی است. ما باید به دنبال نحوه زندگی مطلوب باشیم این نحوه زندگی با نحوه زندگی انسان کامل و امام پیوند می‌خورد.  ادامه مطلب...
[ شنبه 93/3/24 ] [ 9:8 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
خاتمی، مردی که در پس فتنه ماند! /  بررسی نقش حساب شده خاتمی در فتنه88
سایه‌ی سنگین خاتمی بر فتنه‌های رنگی؛

خاتمی، مردی که در پس فتنه ماند! / بررسی نقش حساب شده خاتمی در فتنه88

بررسی علل وجود فتنه و عاملین موثر آن می تواند به دو امر مهم بصیرت افزایی و پیشگیری از بروز فتنه های بعدی منجر شود.

به گزارش گروه سیاسی-فرهنگ نیوز،در مقابل قدرت مشروع نباید کسی سینه سپر کند. اگر چنین کرد، اسم او فتنه است. این عبارت،آخرین سخن رهبر‌ معظم انقلاب پیرامون فتنه و فتنه شناسی است که در تاریخ 14 خرداد 93 ایراد فرمودند. فتنه‌ انگیری، مسئله‌ای است که انقلاب ایران از همان روزهای ابتدایی‌ پیروزی، تا به امروز بارها توسط دشمن خارجی و مهره‌های خودفروخته‌ی داخلی مبتلابه آن شده، ولی در تاریخ پر فراز و نشیب جمهوری اسلامی دو فتنه، 78 و 88 از خصوصیت ویژه‌ای برخوردار بود که همین تفاوت‌ها سبب شد تا کشتی انقلاب با مخاطرات بیشتر و طوفان سهمگین‌تری روبه‌رو شود. ادامه مطلب...

[ شنبه 93/3/24 ] [ 9:7 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
مستند کوتاه برای تاریخ

موسوی و کروبی و خاتمی صفر هایی بودند که عددشان هاشمی بود /فتنه 88 رویارویی با شخص رهبری بود نه با احمدی نژاد

پای صحبت خواصی نشسته ایم که شاید دیدگاههای آنها بتواند ضمن یادآوری و تبیین اتفاقات سیاسی و فتنه گون گذشته برای ما ، سرلوحه مشی آینده مان باشد.

به گزارش گروه چند رسانه ای - فرهنگ نیوز: مجموعه "کوتاه برای تاریخ" به بازخوانی وقایعی می پردازد که باعث توجه بیشتر و عمیق تر به موضوعات سیاسی کشور خواهد شد . در روزهایی که به سالگرد انتخابات 88 و وقایع بعد از آن نزدیک می شویم ، پای صحبت خواصی نشسته ایم که شاید دیدگاههای آنها بتواند ضمن یادآوری و تبیین اتفاقات سیاسی و فتنه گون گذشته برای ما ، سرلوحه مشی آینده مان باشد.در این مجموعه، سعی شده است با گزینش صحبت ها و سعی در ایجاز و اختصار در کلام، به نتیجه ی بهتر و سریع تری از وقایع روز کشور دست یابیم.

در این بخش گفتگوی خبرنگار فرهنگ نیوز با آیت الله سید احمد خاتمی امام جمعه موقت تهران در قالب  قسمت های مختلف منتشر می شود.

قسمت اول: فتنه

در فتنه سال 88، باطل سعی در پوشیدن لباس حق و قصد مظلوم نمایی داشت.وقتی باطل لباس حق پوشید زمینه ساز انحراف می شود.

 
قسمت دوم: رویارویی با ولایت
 جریان فتنه نتیجه تفکر اسلام منهای روحانیت بود و رویارویی با شخص رهبری بود نه با احمدی نژاد.
 

رویارویی با ولایت | دانلود فیلم
 
قسمت سوم:اسلام-روحانیت
آنها از همان ابتدای انقلاب می گفتند شما آخوندا توانستید شاه را سرنگون کنید اما نمی توانید حکومت کنید.اینها در خیلی از جاها نفوذ کردند و نتایج آن را امروز می بینیم.
 

اسلام-روحانیت | دانلود فیلم
 
قسمت چهارم : مقابله با رهبری
فتنه 88 ادامه فتنه 78 و حاصل عناد 33ساله اصلاح طلبان با قانون و جایگاه ولایت فقیه بود. ادامه مطلب...
[ شنبه 93/3/24 ] [ 9:2 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
شور و اشتیاق مردم عراق برای حضور داوطلبانه جهت مبارزه با داعش پس از صدور فتوای آیت الله سیستانی که علیه گروه داعش اعلام «جهاد کفایی» کرد.
[ شنبه 93/3/24 ] [ 12:7 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 558
بازدید دیروز: 2234
کل بازدیدها: 4423900