NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
با توجه به پایان مهلت معرفی گزینه‌های ریاست دانشگاه آزاد به دفتر وزیر علوم، این دفتر با 13 گزینه ریاست این دانشگاه تماس حاصل کرده است.

 

یک مقام آگاه در وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، با اشاره به اینکه براساس یکی از مصوبات اولین جلسه هیئت امنای دانشگاه آزاد روز گذشته 10 دی آخرین فرصت اعضای هیئت امنای دانشگاه آزاد برای اعلام اسامی گزینه‌های ریاست دانشگاه آزاد به دفتر وزیر علوم بود، گفت: دفتر وزارت علوم تاکنون با گزینه‌های متعدد ریاست دانشگاه آزاد تماس حاصل کرده است.

 

[ دوشنبه 90/10/12 ] [ 7:41 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

دبکا مدعی شد: ایران با استفاده از یک حقه ی رسانه ای ثابت کرد که برای این کشور، بستن تنگه ی هرمز مانند آب خوردن است.

به گزارش بی باک، انتخاب به نقل از دبکا نوشت: در صبح روز شنبه، خبرگزاری های ایران گزارش دادند که موشک های دوربرد و چندین موشک دیگر در طی مانور دریایی ایران در تنگه هرمز شلیک شده است. ادامه مطلب...
[ دوشنبه 90/10/12 ] [ 7:36 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
عطااله مهاجرانی آرزو کرد که سرنوشتش همانند آقای حسینعلی منتظری شود.
به گزارش جهان، وزیر فرهنگ دولت اصلاحات که از چند سال پیش به انگلیس پناهنده شده است،‌ در مطلبی خواسته خود را چنین بیان کرد: خداوند سرانجام ما را نیکو قرار دهد. مثل سرانجام حضرت آیه العظمی منتظری.
وی این آرزو را در یادداشتی عنوان کرد که در واکنش به "تبلیغ یکی از آثارش در رادیو جوان" نوشته بود. ادامه مطلب...
[ یکشنبه 90/10/11 ] [ 1:48 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

روزنامه جوان از دیدار هفته گذشته جمعی از ملی- مذهبی درقم با اعضای دفترآیت الله منتظری خبر داده و نوشته است: دراین دیدار حاضرین با تاکید بر اینکه در شرایط کنونی باید به فکر پرکردن خلاء مرحوم منتظری برای جریان‌هایی مثل ملی- مذهبی بود،تصریح کرده اند که تا کنون جانشینی برای وی یافت نشده است. حاضرین همچنین با اشاره به فعالیت های شیخ یوسف صانعی گفته اند که وی کارآیی ،پتانسیل و قابلیت جایگزینی منتظری را ندارد.


[ یکشنبه 90/10/11 ] [ 1:46 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
[ یکشنبه 90/10/11 ] [ 11:29 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

به گزارش جهان، کیهان نوشت: چند فعال ورزشی از سوی حلقه انحرافی دعوت به نامزدی انتخابات شده اند.
به گزارش «ندای انقلاب» ستاد وابسته به حلقه یاد شده به سراغ چند ورزشکار و فعال ورزشی رفته و از آنها خواسته که در فهرست این طیف نامزد شوند. گفته می شود مذاکراتی نیز با دو تن از کشتی گیران سابق صورت گرفته تا در تهران و مشهد وارد گود رقابت های انتخاباتی شوند. ادامه مطلب...

[ یکشنبه 90/10/11 ] [ 10:16 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

محمد رضا خاتمی از اعضای حزب منحله مشارکت و برادر محمد خاتمی در پی قرائت و انتشار گزارش کمیسیون اصل 90 مجلس از فتنه 88 واکنش دستپاچه‌ای نشان داد و مدعی شد که همه‌ی موارد موجود در این گزارش کذب است.

به گزارش رجانیوز، گزارش کمیسیون اصل 90 مجلس در حالی روز چهارشنبه از تریبون مجلس قرائت و متن آن نیز در رسانه‌ها منتشر شد که این گزارش، به افشای روابط سران و اصحاب فتنه مانند موسوی، کروبی، خاتمی و مهدی هاشمی با عوامل خارجی در جریان انتخابات و پس از آن پرداخته بود.

برای دریافت چکیده 34 صفحه‌ای گزارش کمیسیون اصل 90 اینجا کلیک کنید.

در این گزارش در بخش بررسی ریشه‌ها و عوامل بروز فتنه به دو دسته زمینه‌ها و عوامل "خارجی" و "داخلی" اشاره شده بود. ادامه مطلب...

[ یکشنبه 90/10/11 ] [ 9:21 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

حجت‌الاسلام والمسلمین فرحزاد ماجرای حضور امام کاظم‌(ع) در تشییع جنازه یکی از شیعیان امیر المومنین‌(ع) در نیشابور را تشریح کرد.

حجت الاسلام والمسلمین فرحزاد در جمع عزاداران حسینی(ع) که در مجتمع آموزش عالی امام خمینی‌(ره) قم برگزار شد، با ذکر این مطلب که خیرات و سلام شیعیان به ائمه اطهار(ع)، بی پاسخ نمی‌ماند، اظهارداشت: حضرات معصومین(ع) عامل ترین افراد در عالم هستی به آیات قرآن هستند.
حجت الاسلام والمسلمین فرحزاد، خاطرنشان کرد: بسیاری از افراد خود را عاشق و فدایی امام زمان(عج) می‌دانند ولی حاضر نیستند بخشی از مال خود را که سهم امام است، اهدا کنند؛ باید کاری کنیم که خود حضرت به دیدار ما بیایند که از این نمونه‌ها در تاریخ بسیار است. ادامه مطلب...
[ یکشنبه 90/10/11 ] [ 9:16 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

30تن دیگر از ساکنین اردوگاه اشرف موفق به فرار از این پادگان شدند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هابیلیان (خانواده شهدای ترور کشور) 30تن از اعضای منافقین موفق شدند از پادگان اشرف فرار کنند.
یک منبع آگاه در استان دیاله که از کارمندان وزارت کشور عراق است، در همین زمینه ابراز داشت که 30 تن از فریب خوردگان این گروهک که موفق به خروج از پادگان اشرف شده بودند به مقصد نا معلومی گریختند.
وی در گفت‌وگو با خبرنگار براثا عنوان کرد: منافقین در پی تصمیم دولت عراق مبنی بر جابجایی و اخراج ساکنین اشرف از عراق در اضطراب و سردرگمی به سر می‌برند.
سازمان ملل متحد و دولت عراق توافق کردند که ساکنین کمپ اشرف را به مکانی دیگر در عراق منتقل کنند و در حال حاضر نیز این انتقال در حال انجام است.


[ یکشنبه 90/10/11 ] [ 8:59 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

دست کم دو سوم اعضای فراکسیون اقلیت در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی نامزد شده اند.
به گزارش خبر آن لاین، از میان اعضای شورای مرکزی این فراکسیون، محمدرضا تابش، مصطفی کواکبیان، محمدرضا خباز، قدرت الله علیخانی، داریوش قنبری و محمدعلی مقیمی اقدام به ثبت نام کرده اند. همچنین پیمان فروزش، علیرضا محجوب، امیر طاهرخانی، اقبال محمدی، علی اصغر یوسف نژاد، انوشیروان محسنی بندپی، مصطفی ذوالقدر، مجید نصیرپور، سیدحسین هاشمی، مسعود پزشکیان، غلامحسین مسعودی ریحان، غلامعلی میگلی نژاد، محمد مهدی پورفاطمی، محمد علی دلاور و عبدالله کعبی، از دیگر اعضای فراکسیون اصلاح طلب مجلس هستند که نامزد انتخابات شده اند. ادامه مطلب...

[ یکشنبه 90/10/11 ] [ 8:57 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
<   <<   11   12   13   14   15   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 1830
بازدید دیروز: 6904
کل بازدیدها: 4422938