NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
تبادل اسناد همکاری بین ایران و کوبا در خلال سفر رحیمی معاون اول رییس جمهور به این کشور.
[ پنج شنبه 90/6/24 ] [ 8:12 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

shajariyan-0009

مواضع ضد انقلابی شجریان ،ظاهرا مقداری تعدیل شده است.

شنیده ها حاکی از آن است محمدرضا شجریان در حمایتهای خود از جریان فتنه دچار شک و تردید شده است.

به گزارش ندای انقلاب چندی پیش در پی مذاکره طرفداران جریان فتنه با محمد رضا شجریان برای اجرای برنامه در سالگرد فتنه 88در مالزی و هند و متعاقبا برنامه ریزی برای بهره برداری از کنسرت موسیقی مذکور به نفع جریان فتنه و جو سازی و تبلیغ بر ضد نظام، با رایزنی به عمل آمده با نامبرده، وی متقاعد شد با وجود برنامه ریزی مقدماتی، از شرکت در برنامه مذکور انصراف دهد.

طرفداران جریان فتنه با پوشش شرکت پارس تراول مبادرت به رایزنی و مذاکره با شجریان کرده بودند که در پی تشریح مواضع ضد انقلابی آنان برای شجریان، وی متقاعد شد به برگزار کنندگان پاسخ منفی دهد.

در راستای جلوگیری از سو استفاده مجدد بیگانگان و ضد انقلاب از نامبره به عنوان مطرح ترین خواننده سنتی کشور، از حدود یک سال و نیم پیش تعامل با وی آغاز شده و مقداری مواضع ضد انقلابی وی تعدیل شد. برخی از موضع گیری های وی نشان دهنده پشیمانی نسبت به حمایت از جریان فتنه دارد.


[ چهارشنبه 90/6/23 ] [ 10:54 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

عطاءالله مهاجرانی پس از چند ماه غیبت از چشم رسانه ها، با شبکه سعودی العربیه مصاحبه کرد و گفت بعید می داند بتواند از همان سالن VIP فرودگاه به کشور بازگردد.

 کیهان: وزیر ارشاد دولت اصلاحات به العربیه گفت: با اراده خود و از سالن VIP فرودگاه از کشور خارج شدم اما بازگشتم از همان سالن را بعید می دانم. من مدت زمان اقامت در لندن را 10سال تعیین کردم اما شرایط بازگشت به ایران، منوط به شرایط سیاسی، خانواده و تحصیل فرزندان است. روزنامه کیهان نزدیک به آیت الله خامنه ای هر روز علیه من مطلب می نویسد. در این شرایط بازگشت سخت است. هنگامی که در پارلمان بودم با آیت الله خامنه ای در ارتباط بودم و در مورد مسائل فرهنگی، شعر و داستان بحث می کردم. ادامه مطلب...

[ چهارشنبه 90/6/23 ] [ 10:35 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

واکنش اصولگرایان نسبت حضور اصلاح‌طلبان واحد نیست. علاوه بر اینکه اصولگرایان تنها اصلاح‌طلبان میانه‌رو که از سران فتنه برائت جسته‌اند را مجاز به شرکت در انتخابات می‌دانند، طی ماه‌های گذشته همواره از تمایل اصلاح‌طلبان، مبنی بر شرکت در انتخابات سخن به میان آورده‌اند. امروز یک عضو شورای مرکزی جامعه اسلامی مهندسین گفته است که خاتمی اصرار زیادی برای شرکت در انتخابات داشته و اخیرا در این زمینه رایزنی‌هایی هم داشته است. حسن غفوری‌فرد در ادامه اعلام کرده است که اصلاح‌طلبان با سه لیست در انتخابات حاضر خواهند شد. ادامه مطلب...

[ چهارشنبه 90/6/23 ] [ 9:52 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
 مجتبی واحدی، مشاور پناهنده شده مهدی کروبی، اخباری را که از احتمال مدیریت او توسط وزارت اطلاعات ایران حکایت دارد، رد کرد.

 وی در یادداشتی در سایت های اپوزیسیون با بیان اینکه برخی سایت ها نوشته اند پیشنهاد من می تواند "بازی جدید وزارت اطلاعات" پس از «پروژه مدحی» باشد، با رد این موضوع عنوان کرده است: اگر پیشنهاد من در مورد کنگره ملی و تماس هایی که برای پیشبرد این پروژه انجام می دهم پروژه وزارت اطلاعات بود قاعدتاً آنها باید دست نگاه می داشتند تا عده زیادی در این دام بیفتند و سپس جشن دیگری همچون « MADHI SHOW» به راه بیندازند. ادامه مطلب...

[ چهارشنبه 90/6/23 ] [ 9:12 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

محرمانه آنلاین به نقل از یک منبع مطلع نوشت : بر اساس جمع بندی های انجام شده از سوی دست اندرکاران و اعضای ستادهای انتخاباتی دولت ، حمیدرضا حاجی بابایی گزینه نهایی برای کاندیداتوری انتخابات ریاست جمهوری یازدهم معرفی شده است . بر اساس دستورالعمل اعضای ستاد انتخاباتی دولت تمامی حامیان دولت باید از اهداف و عملکرد حاجی بابایی طی دو سال آینده حمایت و رسانه های حامی دولت نیز باید به طور خاص به وزیر آموزش و پرورش بپردازند . پایگاه خبری تعامل

 

 


[ چهارشنبه 90/6/23 ] [ 8:34 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
تحلیلگر موسسه آمریکایی رند نوشت: «حکومت ایران شاید در سرکوب جنبش سبز که در سال 2009 ظهور کرد، موفق بوده اما کنترل نافرمانی‌های مدنی اخیر بسیار سخت‌تر است.این حرکت‌ها، خودانگیخته و بدون رهبری‌اند.» 
به گزارش سایت مردمک؛ علیرضا نادر تحلیلگر سایت"ایران پرایمر" در مطلبی در مورد نافرمانی های مدنی در ایران نوشت: «حکومت ایران با خطری هولناک‌تر از اعتراضات جنبش سبز مواجه است: یک جنبش مدنی نامتجانس اما بالقوه و قدرتمند که انگیزه آن نه تنها سیاست نیست بلکه مسائل اقتصادی، اجتماعی و زیست محیطی است. این حرکت‌های خودانگیخته و انعطاف پذیر که شامل تظاهرات برای خشکاندن دریاچه ارومیه تا جنگ سازماندهی شده جوانان با تفنگ آب پاش درتهران است، اخیرا شکل گرفته است.» ادامه مطلب...
[ چهارشنبه 90/6/23 ] [ 8:25 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
  سید محمد کریمى رئیس کل بیمه مرکزى ایران شد. 

بر پایه گزارش سایت اطلاع رسانی دولت، کریمی را وزیر اقتصاد به هیئت وزیران پیشنهاد داد و کابینه دولت هم وی را به عنوان رئیس کل بیمه مرکزى ایران تعیین کرده است.
این مصوبه از سوی محمدرضا رحیمی، معاون اول رئیس جمهور برای اجرا ابلاغ شده است.
محمد کریمی بر کرسی سابق "جواد فرشباف ماهریان" تکیه خواهد زد؛ کسی که به گفته منتقدان عملکرد قابل دفاعی در بیمه داشته است.
در خبر سایت دولت علت این تغییر بیان نشده و هنوز مشخص نیست که مبنای انتصاب کریمی چه بوده و آیا این موضوع با روابط فامیلی او با سرکرده جریان انحرافی ارتباط دارد یا خیر.
سید محمد کریمی برادر زن اسفندیار رحیم مشایی است.
آقای کریمی پیش از این مدیر عامل مسکن مهر امام رضا(ع) بود. وی از مسیر استانداری مازندران به کرسی ریاست مسکن مهر رسیده بود.


[ چهارشنبه 90/6/23 ] [ 8:19 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

گروهی از این به اصطلاح هنرمندان، در فیلمی که متاسفانه منسوب به سینمای دفاع مقدس می‌باشد، در بهشت‌زهرای تهران و در قلب قطعه شهدا، اقدام به گرفتن عکس‌هایی به دور از شئونات این مکان مقدس نموده و بی‌شرمانه آن را در فضای مجازی منتشر نموده‌اند.

ادامه مطلب...

[ چهارشنبه 90/6/23 ] [ 8:9 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

خاتمی با انتقاد شدید از عملکرد کروبی و موسوی گفت که این افراد با با لجاجت و غرورشان هم به خودشان هم به اصلاحات ضربه مهلکی زدند. ما باید وارد میدان شویم، ما نباید توقعاتمان زیاد باشد.

 در این جلسه خاتمی تحلیلی از زبان بازیگر پنهان می کند و می گوید:"ایشان معتقد است نظام از دولت بریده و این اوضاع به وجود آمده توسط دولت، کاملا نظام را در حمایت از دولت نا امید و دچار تردید کرده است. آقای احمدی نژاد وزنی در انتخابات ندارد و گروه های اصول گرا با هم درگیر هستند و فقط جلوی دوربین لبخند می زنند و در باطن اختلافات عمیقی دارند. ادامه مطلب...

[ سه شنبه 90/6/22 ] [ 11:38 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 803
بازدید دیروز: 1113
کل بازدیدها: 4406622