NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
محمود احمدی نژاد در هفتمین سفر سالانه خود به آمریکا برای حضور در مجمع عمومی ملل متحد از زمان تصدی پست ریاست جمهوری اسلامی ایران ، امسال احتمالا برای بار دوم در دانشگاه کلمبیا در نیویورک حضور خواهد یافت.
به گزارش 598 به نقل از عصر ایران روزنامه دانشگاه کلمبیا با انتشار خبر حضور دوباره احمدی نژاد در یک شام خصوصی و محدود با حضور اعضای شورای روابط خارجی این دانشگاه در 21 سپتامبر سال جاری ( 30 شهریور) نوشت که قرار است 15 دانشجوی این دانشگاه نیز در این مراسم شام حضور یابند تا با رییس جمهوری ایران دیدار و گفتگو کنند. ادامه مطلب...
[ سه شنبه 90/6/22 ] [ 11:32 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
به گزارش «نسیم»، به گفته این منبع آگاه، محمد خاتمی در دیدار خود با ناطق نوری با استقبال از آزادی برخی از زندانیان جریان اصلاحات، این اتفاق را گامی موثر برای ایجاد آرامش در فضای سیاسی کشور پیش از برگزاری انتخابات دانسته است.
وی همچنین در این دیدار مجددا شروط قبلی خود را تکرار کرده و اعلام کرده است که در صورت تحقق این شروط شخصا پیشقدم شده و هدایت اصلاح طلبان را مجددا در دست خواهد گرفت.
خاتمی همچنین تاکید کرده که یکی از این شروط شرکت تعدادی از کاندیداهای اصلاح طلب در انتخابات آتی است و این افراد باید از فیلتر شورای نگهبان عبور کنند.
با این حال شنیده شده است که علی اکبر ناطق نوری از انتشار اخبار مربوط به این دیدار در رسانه های حامی جریان اصلاحات، گلایه کرده و به خاتمی پیغام داده: "مگر قرار نبود این دیدار محرمانه برگزار گردد. پس چرا رسانه های منتسب به اصلاح طلبان بلافاصله خبر آن را منتشر کرده‌اند."

[ سه شنبه 90/6/22 ] [ 11:29 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

مدیرعامل سابق خبرگزاری فارس با ذکر خاطراتی از انتخاب ریاست مجلس گفت: در آن زمان خبرگزاری فارس مشی حمایت از ریاست حداد عادل در مجلس را در پیش گرفته بود که این مسئله باعث اعتراضاتی از سوی اطرافیان رئیس جمهور نسبت به عملکرد این خبرگزاری شد.
 حمیدرضا مقدم فر که مدتی است سمت مدیرعاملی فارس را به سید نظام موسوی سپرده است، با حضور در جمع دانشجویان بسیجی به انقلاب های اخیر منطقه اشاره کرد و گفت: جریان انحرافی که در برخی از ارکان های دولت حضور دارند، در این خصوص نظر متفاوتی دارند. ادامه مطلب...

[ سه شنبه 90/6/22 ] [ 11:21 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
راستی یادت هست به مادر گفتی خداحافظ می روم اما انتظار نداشته باش که برگردم و پشتم را نگاه کنم زیرا اشکهایش اراده ام را سست و پاهایم را بی رمق خواهد کرد.
سردار شهید محمد اصغریخواه در2/3/1340 در روستای فتیده شهرستان لنگرود در یک خانواده مستضعف ولی متدین و مذهبی پا به عرصه وجود نهاد. تحصیلات ابتدایی و راهنمایی را در زادگاهش پشت سر نهاد و متوسطه را در شهرستان لنگرود با نمرات عالی سپری کرد و برای ادامه تحصیل در کنکور شرکت نمود و دو مرحله در دانشگاه امام حسین (ع) پذیرفته شد ولی با توجه به نیاز زمان حضور در جبهه را ارجح به حضور در دانشگاه دانست.  ادامه مطلب...
[ سه شنبه 90/6/22 ] [ 11:19 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

 سید رضا اکرمی عضو ستاد جعلی اصولگرایان حامی موسوی در انتخابات ریاست جمهوری به آیت‌الله جنتی حمله کرد.

وی گفت: در حال حاضر در مورد انتخابات مجلس نهم بحث‌های مختلفی وجود دارد، اما صحبت‌های آیت الله جنتی در نماز جمعه تهران درباره انتخابات مرا به شگفتی آورد؛ چرا که ما باید شرایط حضور حداکثری مردم در انتخابات را فراهم کنیم، نه اینکه با تکیه بر زخم‌های کهنه و جدید در کشور در برابر حضور مردم خواسته یا ناخواسته سد ایجاد کنیم.

اکرمی با انتساب ادبیات تفرقه افکنانه به دبیر شورای نگهبان مدعی شد: شورای نگهبان باید بر حسب قانون عمل کند، نه اینکه شش ماه قبل از برگزاری انتخابات داد و فریاد راه بیاندازد و این فضا را مخدوش کند، چرا که در شرایط فعلی نباید از تریبون مهمی مثل نماز جمعه تهران از ادبیات اختلاف افکنانه استفاده کرد.


[ سه شنبه 90/6/22 ] [ 9:50 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
مرکز ارتباطات، اطلاعات و تبلیغات دفتر رئیس ‌جمهور، خبر یکی از روزنامه‌های اصلاح‌طلب مبنی بر تعیین مهلت یک هفته‌ای برای عزل حمید بقایی از سرپرستی نهاد و معاونت اجرایی ریاست جمهوری را تکذیب کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت، در تکذیبیه این مرکز آمده است: روزنامه «اعتماد» روز یکشنبه مورخ 90.6.21، خبری تحت عنوان «مهلت یک هفته‌ای برای عزل بقایی»، منتشر کرده که به هیچ عنوان صحت نداشته و شدیداً تکذیب می‌شود. ادامه مطلب...
[ سه شنبه 90/6/22 ] [ 9:47 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

روزنامه اعتماد که از رسانه‌های نزدیک به جریان فتنه شناخته می‌شود، از بازخوانی حوادث سال 88 و نقش افراد شاخص در این حوادث ابراز نگرانی کرد.

به گزارش رجانیوز، این روزنامه مدعی شده که هدف رسانه‌های اصولگرا از بازخوانی فتنه انحراف افکار عمومی است. ادامه مطلب...

[ سه شنبه 90/6/22 ] [ 9:39 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
آقای سید محمد خاتمی اخیرا در یک جمع دانشجویی مطالبی به شرح زیر بیان کرده که نقد آن در زیر می‌آید.
به گزارش رجا، وی با طرح این سئوال که ما در کدام جهان به سر می‌بریم، جهانی که پدید آورده‌ایم کدام جهان است؟ از دانشجویان خواسته است درک عمیق از اسلام داشته باشند و حال و روز ایران و ایرانی را بشناسند و آن را متحول کنند. وی همچنین با طرح این سئوال که ؛« ما ایرانی قرن چهاردهم هجری و قرن بیست ویکم میلادی کیستیم و چه مشکلاتی داریم» به تحولات منطقه اشاره می‌کند وتصریح می‌کند، همگی در مسیر و حذف نفی دیکتاتوری و خودکامگی گام برمی‌دارند».
 بعد وی نتیجه می‌گیرد؛ « ملت ما هم دهها سال دراین جهت (‌مبارزه با دیکتاتوری) حرکت کرده است.» ادامه مطلب...
[ سه شنبه 90/6/22 ] [ 9:37 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

به گزارش  باشگاه خبرنگاران تبلیغات زیادی برای تحصیل در دانشگاه ها مالزی در سایت های و رسانه های مختلف وجود دارد تا دانشجویان ایرانی را برای ادامه تحصیل به کشور به اصطلاح اسلامی مالزی جذب کنند این در حالی است که وزارت علوم تحقیقات وفناوری مدارک بیشتر دانشگاه های این کشور را غیر معتبر اعلام کرده است.

این در حالی است که مالزی اخیرا به یکی از مراکز اصلی تردد ضدانقلاب و جولانگاه عناصر فرصت طلب فتنه گر شده است . 
بر اساس گزارش هفته گذشته باشگاه خبرنگاران ضدانقلاب خارج نشین طی برنامه ای میان مدت در حال پوست اندازی و جانشینی برخی از افراد جوان و فرزندان سیاسیون به جای بعضی ضد انقلاب سوخته بودند که برخی از اعضای کمپ موسوم به مالزی مورد توجه حامیان غربی ضدانقلاب قرار گرفته اند.

[ سه شنبه 90/6/22 ] [ 9:34 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
 محمدرضا تابش دبیرکل فراکسیون اقلیت مجلس که از بستگان خاتمی است،در گفت‌وگو با خبرآنلاین، خبر بیماری رییس دولت اصلاحات را تکذیب کرد.
وی با تاکید بر اینکه خاتمی در سلامت کامل به سر می‌برد و روز دوشنبه هم در دفتر کارش حضور یافته، اظهار داشت: هیچ یک از برنامه‌های کاری ایشان و دیدارهایش تا پایان هفته نیز ملغی نشده است.
تابش با تاکید بر اینکه در حال حاضر جامعه ما نیازمند آرامش و احساس امنیت است، به همه فعالان سیاسی توصیه کرد که احساس امنیت و آرامش در کشور را با اقداماتشان سلب نکنند.
وی در خصوص خبر دیدار محرمانه و انتخاباتی خاتمی و ناطق نوری نیز گفت: این آقایان در چند ماه اخیرا دیداری نداشتند و این خبر نیز تکذیب می‌شود.

[ سه شنبه 90/6/22 ] [ 9:31 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 596
بازدید دیروز: 2602
کل بازدیدها: 4437041