NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ

در این نامه نوشته است: ما گروهی از شیعیان بحرین هستیم که از حضرتعالی تقلید می‌کنیم و سیرت و سنت جنابعالی برای ما حجت است و اکنون از ظلم و ستم آل خلیفه نزد جنابعالی شکایت می‌کنیم. ادامه مطلب...

[ پنج شنبه 90/1/18 ] [ 7:12 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]


[ چهارشنبه 90/1/17 ] [ 12:51 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

به تازگی یکی از چهره های برجسته پشت پرده جریان  فتنه پس از شنیدن اظهارات اخیر خاتمی مبنی بر مرگ جنبش سبز ضمن انتقاد از خاتمی ،  از دیگر سران اصلاحات خواسته از این نوع اظهار نظرها به شدت بپرهیزند .
وی این اظهارات را باعث تضعیف جنبش سبز دانسته و خواستار حمایت خاتمی از این جنبش شده است. همچنین نامبرده  از اطرافیان خود خواسته که به رهبران و هواداران جنبش سبز اعلام کنند که اگر از جنبش سبز حمایت نمی کنند حداقل از تضعیف آن نیز خودداری نمایند.
لازم به ذکر است در تعطیللات نوروز سیدمحمد خاتمی  در دیداری جنبش سبز را یک جنبش تمام شده دانسته و با بیان اینکه از ابتدا امید چندانی به این جنبش که بیشتر به یک هیجان کاذب شبیه بوده نداشته است از کسانی که وی را تشویق به پیوستن به موسوی کرده بودند به شدت انتقاد کرد .


[ چهارشنبه 90/1/17 ] [ 12:43 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

شورای عالی نظامی نیروهای مسلح مصر اعلام کرد که از رسیدن نیروهای اسلامگرا و یا به گفته آنان نیروهای "افراطی" به قدرت در مصر جلوگیری خواهند کرد. ادامه مطلب...

[ چهارشنبه 90/1/17 ] [ 12:40 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
یک بلاگر ساکن آمریکا مطلب جالبی را درباره علت حضور خود در تجمعات جریان سبز علیه جمهوری اسلامی ایران در این کشور بیان کرده است.نویسنده وبلاگ «نسوان معلقه» در این زمینه نوشته است: گرین موومنت (جنبش سبز) خیلی چیز خوبی است؛ خاصه اگر دستاویز گرین کارت (کارت اقامت دائم در آمریکا) گرفتن هم بشود. برای همین هم سال گذشته هر وقت تجمعی بود، ما هم می‌رفتیم. یک دستبند سبز هم به مچ دستمون بسته بودیم. بعد یکی از بچه‌هایی که کهنه کار سیاسی است، هی ازمون توی زوایای مختلف عکس گرفت. بعد هم به ما یک وکیل خوب معرفی کرد. ادامه مطلب...
[ چهارشنبه 90/1/17 ] [ 12:31 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

زنی با سر و صورت کبود و زخمی سراغ مشاور دکتر روانشناس میره.
دکتر می پرسه: چه اتفاقی افتاده؟
خانم در جواب میگه: دکتر، دیگه نمی دونم چکار کنم. هر وقت شوهرم میاد خونه، منو زیر مشت و لگد له می کنه.
دکتر گفت: خب دوای دردت پیش منه: هر وقت شوهرت اومد خونه، یه فنجون چای سبز بردار و شروع کن به قرقره کردن و این کار رو ادامه بده.
دو هفته بعد،اون خانم با ظاهری سالم و سرزنده پیش دکتر برگشت.
خانم گفت: دکتر، پیشنهادتون فوق العاده بود. هر بار شوهرم اومد خونه، من شروع کردم به قرقره کردن چای و شوهرم دیگه به من کاری نداشت.
دکتر گفت: میبینی اگه جلوی زبونت رو بگیری خیلی چیزا حل میشن!!


[ چهارشنبه 90/1/17 ] [ 11:10 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

بدخطی پزشکان در نوشتن نسخه های درمانی بیمار یکی از گلایه های همیشگی بیماران و خاصه متصدیان داروخانه ها است. لطفا اگر کسی توانست این نسخه را بخواند، بیمار و داروخانه را راهنمائی کند.
با این حال این نمونه نسخه که به دست جهان رسیده است در نوع خود کم سابقه است.
لطفا اگر کسی توانست این نسخه را بخواند، بیمار و داروخانه را راهنمائی کند.

http://files.tabnak.com/pics/201104/201104051108362351.jpg


[ چهارشنبه 90/1/17 ] [ 10:17 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

گفت: چند تن از مدعیان اصلاحات که به آمریکا و اروپا پناهنده شده اند، از کمک های مالی آمریکا و شیوخ عرب منطقه به سران و عوامل فتنه حمایت کرده و آن را باعث افتخار هم دانسته اند!
گفتم: یعنی به مزدوری برای بیگانگان افتخار می کنند؟! ادامه مطلب...

[ چهارشنبه 90/1/17 ] [ 10:10 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
روزنامه ایتکار نوشت:
یکی از جداشدگان از گروهک تروریستی منافقین در بیان خاطرات حضور خود در پادگان اشرف، ماجرای ساخت آیات دروغین قرآنی توسط این گروهک، با هدف فریب اعضا را افشا کرد.
این عضو جداشده با بیان خاطرات دوران حضور در سازمان تروریستی منافقین می‌گوید: من برای کار به دوبی رفته بودم که با هواداران سازمان آشنا شدم. آن‌ها قول زندگی در آلمان را به من دادند و برای انجام‌دادن امور مقدماتی و آموزش زبان آلمانی، مرا به عراق بردند.

[ چهارشنبه 90/1/17 ] [ 10:4 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
[ چهارشنبه 90/1/17 ] [ 10:1 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
<   <<   11   12   13   14   15   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 638
بازدید دیروز: 588
کل بازدیدها: 4450713