NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
[ چهارشنبه 90/1/17 ] [ 9:55 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

برخی اخبار غیبی مشروط بر آنکه از عالمان ثقه و مورد اعتماد نقل شده باشد، راهی برای یافتن ربوده شدگانی چون امام موسی صدر است.

دکتر محسن کمالیان، مدیر وبگاه "روایت صدر" در مطلبی با اشاره به دیدار اخیر خود با آیت الله شاه آبادی و شرح یکی از مکاشفات ایشان درباره سرنوشت امام موسی صدر با توجه به تحولات جاری در کشور لیبی، به برخی اخبار غیبی دیگر در این زمینه نیز اشاره کرده است.

در ادامه این مطلب به برخی نقل قول ها از حضرت آیت الله بهجت(ره)، آیت الله احمد انصاری قمی(ره)، آیت الله میرزا علی احمدی میانجی(ره)، شیخ جعفر مجتهدی(ره) و یک غیبگوی ساکن کوفه درباره آزادی امام موسی صدر و بازگشت ایشان به ایران اشاره شده است که از نظر می گذرد. ادامه مطلب...

[ چهارشنبه 90/1/17 ] [ 9:33 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
تا حالا فکر می کردیم که سگ نجس است و نباید به آن دست زد و در برنامه ها از آن استفاده ابزاری کرد ولی گویا دنیا عوض شده و تمدن بدجوری دارد پاچه ما را می گیرد.
صفحه نسل سوم کیهان نوشت: ادامه مطلب...
[ چهارشنبه 90/1/17 ] [ 9:7 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
ایام نوروز برخی چهره های سیاسی ضمن مسافرت به شهرهای مختلف ،دیدارهای متعددی را نیز در برنامه های خود داشته اند.
 در همین راستا شنیده می شود سید محمدخاتمی ابتدا به شهر مقدس مشهد سفر کرده و سپس بعد از آن راهی زادگاه خود اردکان شده است.وی در این سفر دیدارهایی را با برخی از اصلاح طلبان،معاونین ومشاوران خود داشته است.
همچنین شنیده شده است هاشمی رفسنجانی، بهزادنبوی و سید محمد علی ابطحی نیز ایام نوروز را در شمال بسر برده اند.

[ چهارشنبه 90/1/17 ] [ 9:1 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
سید مهدی طالقانی فرزند آیت‌الله طالقانی در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس، ضمن تکذیب خبر منشر شده مبنی پیام تسلیت خانواده آیت‌الله طالقانی به میرحسین موسوی گفت:
اعظم خانم هرکاری می‌کند و هرچه می‌گوید خود را نماینده خانواده آیت‌الله طالقانی معرفی می‌کند در حالی که باید گفت این خانم، تنها یکی از 10 فرزند آیت‌الله طالقانی است. ادامه مطلب...
[ چهارشنبه 90/1/17 ] [ 8:57 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
یک روزنامه مصری ادعا کرد که حسنی مبارک دیکتاتور سابق مصر به منظور بازخواست درباره چندین قضیه،‌ هم اکنون در اختیار ارتش مصر بوده و در بازداشت بسر می‌برد.
[ چهارشنبه 90/1/17 ] [ 8:42 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

مرد خاکستری اصلاحات جدیدترین دیگاه های خود را در خصوص انتخابات مجلس،فرقه سبز و ترکیب مجلس نهم در حلقه ای از دوستان خود بیان کرده است.
مرد خاکستری اصلاحات با تاکید بربرنامه ریزی اصلاح طلبان برای نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از شناسایی و مذاکره با برخی چهره ها برای قرارگرفتن آنان در لیست های انتخاباتی سخن به میان آورده و تاکید کرده است که این افراد دارای سابقه مثبتی بوده و توان عبور از فیلتر شواری نگهبان را دارا می باشند. ادامه مطلب...

[ چهارشنبه 90/1/17 ] [ 8:31 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

بسم ربَ الشهداء
تا دست رفسنجانی در عروسک موسوی است فتنه ادامه دارد !
 گفت و گویی مهم با مسعود شفیعی کیا:
« میرحسین موسوی » پس از دولتش با روی کار‌آمدن « هاشمی رفسنجانی » به گوشه ای خزید و ترجیح داد که به عنوان مهندسی سفارش شده پروژه های شهردار نمونه رفسنجانی ( کرباسچی ) را عهده دار شود و در فرهنگستان هنر عمر را سپری کند و در بحبوحه فشار سیاست های « تعدیل اقتصادی » بر مردم و در برابر ایجاد شکاف عمیق طبقاتی در کشور پس از انقلاب در دولت کارگزاران و مدعی اصلاحات که به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی در هنگامی که طبقه ای ممتاز از دل نظام سر بر می آوردند ، تمام دغدغه مهندس برپایی گالری نقاشی هایش بود و بس و از سخنرانی های پر التهاب وی خبری نبود! ادامه مطلب...

[ چهارشنبه 90/1/17 ] [ 8:30 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]


[ سه شنبه 90/1/16 ] [ 11:47 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
در حالیکه بسیاری از دلسوزان انقلاب از  تضاد موضع آقای هاشمی رفسنجانی در «حرام» اعلام کردن اغتشاش 25 بهمن و «خدوم» معرفی کردن موسوی در پیام تسلیتش به وی انتقاد دارند صدای برخی از ضد انقلاب ها نیز از عدم مواضع شفاف و دو پهلوی هاشمی در آمده است.

ادامه مطلب...

[ سه شنبه 90/1/16 ] [ 11:45 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
<   <<   11   12   13   14   15   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 373
بازدید دیروز: 588
کل بازدیدها: 4450448