NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
بی‌نزاکتی محافظ پادشاه عربستان در هنگام ورود به قاهره، انتقاد مصری‌ها را به دنبال داشت.
به گزارش مشرق به نقل از راشا تودی، رفتار ناشایست محافظ پادشاه عربستان در فرودگاه قاهره خشم مردم مصر را برانگیخت.
 
پادشاه عربستان در هنگام پیاده شدن از هواپیما در فرودگاه قاهره دستمالی را بر روی دیواره پله برقی قرار داد تا دستش با پله برقی تماس برقرار نکند. پس از رد شدن از پله برقی، محافظ پادشاه عربستان، دستمال را از او گرفت و آن را به گوشه ای پرتاب کرد.

بی نزاکتی این محافظ و نینداختن دستمال به سطل زباله، مصری ها را خشمگین کرد و موج شدید انتقادات مردمی را در شبکه ها ی اجتماعی به دنبال داشت.

[ یکشنبه 95/1/22 ] [ 12:27 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
لطف الله فروزنده در گفت و گوی تفصیلی با «جهان نیوز»:
شورای نگهبان با بازشماری چند صندوق‌ هم ازسوی ما مخالفت کرد، ولی‌ تمکین‌ کردیم/ شرط عبور مردم‌ از روحانی‌درسال96
لاریجانی گزینه دولت برای صندلی ریاست است
 
اصلا کسی به لیست توجه نکرد، چون اگر به لیست و سوابق توجه می شد، سوابق لیست اصولگرایان خیلی بیشتر از آنها بود و بسیار از افرادی که لیستی رای دادند، لیست اصلاح طلبان را به درستی نمی شناختند ولی آنها توانستند یک فضای دوقطبی و ترس و وحشتی را برای قشر خاکستری جامعه ایجاد کنند و با کمک رسانه های بیگانه این دوقطبی سیاسی را که آنها از ابتدا به دنبال آن بودند با کلید واژه موافقان و مخالفان برجام جا بیاندازند. قشر خاکستری ما هم که به نظام و حفظ امنیت کشور اعتقاد دارند، احساس کردند به هر حال اگر به لیست اصلاحات رای بدهند، مسائل جدیدی برای آنها به وجود نخواهد آمد. بالاخره بستر برجام در اختیار دولت بود که از آن خیلی خوب استفاده شد و برد تبلیغاتی خوبی داشت و بالاخره تخلفات زیادی در شب انتخابات توسط برخی افراد نزدیک به دولت انجام شد.
[ یکشنبه 95/1/22 ] [ 12:26 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
رئیس شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان با بیان اینکه احتمال رقابت جدی در انتخابات سال 96 وجود دارد، گفت: انتظار ما این است که از جناح اصولگرا 3 کاندیدای برجسته و خوب به میدان رقابت انتخابات ریاست جمهوری سال 96 وارد شوند.
پیش بینی عارف از انتخابات ریاست جمهوری سال 96
به گزارش جهان، محمدرضا عارف رئیس شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان اظهار داشت: امیدواریم بتوانیم در مقابل حضور پرشور مردم در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی که موجب پیروزی قطعی لیست ما در تهران شد، وظیفه خودمان را به نحو احسن انجام دهیم. ادامه مطلب...
[ یکشنبه 95/1/22 ] [ 12:25 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
تحلیلی بر روزنامه‌های اصلاح‌طلب؛
«تردید»، «بازی نامعلوم» توصیف‌های از الگوی رفتاری محمود احمدنژاد از سوی اصلاح‌طلبان است؛ برخی از آنان از سفرهای استانی احمدی نژاد نگران و برخی نیز به استقبال رقابت با وی رفته‌اند.

رسانه‌های مکتوب همواره نقش عمده‌ای در هدایت افکار عمومی و جریان‌سازی رسانه‌ای به عهده دارند که در این بین جایگاه روزنامه‌ها، جایگاه ویژه‌ای است. به همین منظور گروه سیاسی مشرق به تحلیل و بررسی محتوای روزنامه‌های متعلق به جریان اصلاح‌طلب می‌پردازد. ادامه مطلب...

[ یکشنبه 95/1/22 ] [ 12:24 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
رصد اخبار تلگرامی؛
کانال تلگرامی اصلاح‌طلبان نوشت: این روزها سخن از بازگشت احمدی‌نژاد به عرصه انتخابات ریاست جمهوری است، گویا اصول‌گرایان برای بازگشت به قدرت ناچار به حمایت از او خواهند بود.

گروه سیاسی مشرق - با رصد کانال‌های تلگرامی که این روزها بازارشان داغ شده، می‌توان بسیاری از اخبار را سریعتر و بدون پرده دریافت کرد؛ جذابیت اخبار تلگرامی موجب شد تا به صورت گزینشی، اخبار رسمی و غیررسمی و همچنین انتخاباتی منتشر شده در این کانال‌ها مورد بررسی قرار دهیم    . ادامه مطلب...

[ یکشنبه 95/1/22 ] [ 12:23 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
به نظر می رسد بخشی از این یادداشت و اعتراف به بسته بودن سوئیفت از دید سردبیر شرق پنهان مانده است.
به گزارش پایگاه 598، روزنامه اصلاح طلب و حامی دولت شرق در شماره روز شنبه مورخ 25 فروردین 95 در یادداشتی با عنوان «دزدهای رهاشده در فرانسه» به قلم نعمت احمدی به تحلیل شرایط حاکم بر اروپا و به طور خاص فرانسه بعد از حملات تروریستی پرداخته است. ادامه مطلب...
[ یکشنبه 95/1/22 ] [ 12:22 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
"هشدارها و تذکرات رهبر انقلاب برای حفظ انقلاب در چند ماه اخیر خواب را از چشم انسان می‌رباید و درباره ایران‌هراسی، بیانات و راه‌حل‌ها و اقدامات گوناگونی از سوی رهبر معظم انقلاب صورت گرفته است."
به گزارش پایگاه 598، نشریه خط حزب‌الله در جدیدترین شماره خود در سرمقاله‌ای به راز روشنگری‌های این روزهای رهبر معظم انقلاب پرداخته است که در ادامه آن را می‌خوانید:

هشدارها و تذکرات رهبر انقلاب اسلامی برای حفظ انقلاب اسلامی در چند ماه اخیر خواب را از چشم انسان می‌رباید. ادامه مطلب...

[ یکشنبه 95/1/22 ] [ 12:21 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
ظاهرا آدم کمی مستقل! یا منصفی هم در سالن نبود تا به حضرتش عرض کند پس آیا برای یک ابر که پایدار نبود بتن داخل مخزن و قلب راکتور اراک ریختید و تمام اورانیوم 20 درصدی را برای خوشایند طرف مقابل و در ازای یک ابر به حراج گذاشتید!؟
برجام از حلال مشکلات تا ابر بهاری!
برجام قبل از تصویب و بعد از تصویب با تفاسیر بسیار زیادی از سوی دست اندرکاران آن مواجه گردیده است تا جایی که رییس جمهور پیش از برجام حتی حل مشکل کم آبی را به ایجاد توافق مرتبط دانست و در آخرین اظهار نظر که در جشن هسته ای و در 19 فرودین ماه ابراز داشت آن را همانند ابری توصیف کرد که پایدار نخواهد بود! ادامه مطلب...
[ یکشنبه 95/1/22 ] [ 12:21 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
روزنامه هاآرتص مدعی شد که بعد از برنامه هسته‌ای، اکنون برنامه موشکی ایران در دستور کار اصلاح‌طلبان برای محدود کردن قرار گرفته است.
به گزارش پایگاه 598، روزنامه صهیونیستی «هاآرتص» در مقاله‌ای مفصل به بررسی وضعیت ایران بعد از انتخابات هفتم اسفند پرداخت و مدعی شد با روی کار آمدن میانه‌روها و اصلاح طلبان در دو مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، تمرکز مخالفان داخلی بعد از برنامه هسته‌ای، این بار روی محدود کردن برنامه موشکی خواهد بود. ادامه مطلب...
[ یکشنبه 95/1/22 ] [ 12:20 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
ماه رجب هفتمین ماه قمری است، این ماه از جمله ماه‌های بسیار پر فضیلت در اسلام است که بسیاری از معصومان به ویژه پیامبر مکرم اسلام (ص) بر انجام اعمال عبادی در آن تاکید فراوان کرده‌اند.
به گزارش جهان به نقل از ایسنا حدیث قدسی می‌فرماید: ماه رجب را ریسمانی میان خود و بندگانم قرار داده‏‌ام؛ هر کس به آن چنگ زند، به وصال من رسد.

مشروح تقویم و اعمال ماه رجب بنا بر منابع دینی به شرح زیر است:

روز اول: مطابق بعضی از روایات، روز ولادت امام محمد باقر (ع) در سال 57 هجری. ادامه مطلب...
[ جمعه 95/1/20 ] [ 11:53 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 114
بازدید دیروز: 1928
کل بازدیدها: 4438487