NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
رهبر معظم انقلاب در دیدار جمعی از مسئولان قوای سه‌گانه:
رهبر انقلاب اسلامی، امریکا را نماد بداخلاقی و بد ادایی دانستند و خاطرنشان کردند: به امریکاییها نمی‌توان اعتماد کرد و به غیر از امریکایی‌ها، برخی کشورهای دیگر غربی نیز همینگونه هستند، بنابراین باید به توانایی‌های خودمان اعتماد کنیم و مواضع و عملکرد مقامات امریکا نیز تأییدکننده همین اعتقاد است.
به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری، حضرت آیت‌‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی ظهر امروز (چهارشنبه) در دیدار عیدانه جمعی از اعضای هیأت دولت، هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی، مسئولان عالی دستگاه قضایی و مسئولان برخی نهادها ضمن تشکر از مسئولان بویژه تلاش‌ها و زحمات دولت محترم در جهت پیگیری اجرای سیاستهای اقتصاد مقاومتی، «همدلی و هم زبانی» و «اتحاد مسئولان کشور» را برای اجرای این سیاستها بسیار مهم ارزیابی و تأکید کردند: قرارگاه مرکزی اقتصاد مقاومتی باید با فرماندهی دولت و شخص معاون اول رئیس جمهور، ضمن جلب همکاری و کمک همه دستگاهها و رصد دقیق عملکرد و حرکت بخش‌های مختلف، و حمایت جدی از تولید داخلی، زمینه‌ساز اقدام همه جانبه و فراگیر بمنظور تحقق «اقدام و عمل» در اقتصاد مقاومتی شود. ادامه مطلب...
[ جمعه 95/1/20 ] [ 11:52 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
برگزاری یک مسابقه غیرانسانی در اتریش خشم گروه‌های حمایت از کودکان را برانگیخته است.
به گزارش پایگاه 598، به تازگی تصویری از یک مسابقه عجیب در شهر لینز اتریش منتشر شده که با خشم گروه‌های حمایت از کودکان مواجه شده است.

در این مسابقه، گروهی از والدین برای آگاهی از وضع جسمی فرزندانشان، دست آن‌ها را گرفته و فرزندانشان را در مسیر 40 متری، با اعمال زور می‌کشند. تصاویر ثبت‌شده از این مسابقه حاکی از بی‌میلی کودکان 3 تا 4 ساله برای شرکت در این مسابقه و جاری شدن اشک آن‌هاست.

برگزاری مسابقات غیرانسانی کودک‌کِشی در اتریش +تصاویر

ادامه مطلب...

[ جمعه 95/1/20 ] [ 11:51 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
محمود احمدی‌نژاد که برای شرکت در سخنرانی شهدای مدافع حرم به آمل سفر کرده است، با استقبال مردم آمل مواجه شد و عده‌ای نیز با در دست داشتن نامه، نوشته‌های خود را تحویل وی دادند.
به گزارشباشگاه خبرنگاران، رئیس جمهور سابق کشورمان در بدو ورود به این شهرستان با حضور در آستان امامزاده ابراهیم (ع) آمل و گلزار شهدای این شهرستان به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

دکتر احمدی نژاد دقایقی قبل وارد مصلای آمل ،محل برگزاری مراسم شد و در آنجا با خانواده معزز شهدای مدافع حرم دیدار کرد.

قناعت استاندار سابق گلستان که زمانی معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران نیز بود وی را در این دیدار همراهی می کرد.
 ***** نامه نگاری آملی ها برای احمدی نژاد
 
[ جمعه 95/1/20 ] [ 11:44 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
هیچ اصلاح‌‌طلبی در سال 96 با روحانی رقابت نمی‌کند
 
دبیرکل حزب اراده ملت گفت: هیچ اصلاح‌طلبی سال 96 در مقابل روحانی خود را عرضه نخواهد کرد و از نظر ما رئیس جمهور دوازدهم حسن روحانی است.
یک اصلاح طلب: رئیس جمهور دوزادهم روحانی است
به گزارش جهان، احمد حکیمی‌پور دبیر کل حزب اراده ملت در گفت‌وگو با فارس، درباره اتمام فعالیت شورای سیاست گذاری اصلاح طلبان اظهار داشت: از اول نیز بنا بود شورای سیاست گذاری اصلاح طلبان صرفا برای انتخابات مجلس دهم باشد. ادامه مطلب...
[ جمعه 95/1/20 ] [ 11:44 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
روزنامه صهیونیستی «علام هزیه» مدعی شد روسیه «ابوبکر بغدادی» سرکرده گروره تروریستی داعش را زنده دستگیر کرده است.
به گزارش مشرق، این روزنامه صهیونیستی در خبری اعلام کرد که نیروهای ویژه روسیه به کمک نیروهای سوریه توانسته‌اند بغدادی را در عملیات ویژه و مخفیانه خود بازداشت کنند.

این روزنامه همچنین مدعی شد: وزارت اطلاعات روسیه به دستور مقامات ارشد این کشور این خبر را کتمان کرده و «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه این موضوع غافلگیر کننده را برای غرب آماده می‌کند.
منبع: ابنا

[ جمعه 95/1/20 ] [ 11:34 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
در خاطرات سال 64 هاشمی رفسنجانی، به رضایت وی و نخست‌وزیر وقت برای حضور موتور سواران حزب‌الهی اشاره می‌شود، رضایت از اینکه آن‌ها می‌توانند با تظاهرات ضد جنگ مقابله کنند.
به گزارش عصر امروز، در خاطرات سال 64 هاشمی رفسنجانی، به رضایت وی و نخست‌وزیر وقت برای حضور موتور سواران حزب‌الهی اشاره می‌شود، رضایت از اینکه آن‌ها می‌توانند با تظاهرات ضد جنگ مقابله کنند، اگرچه موتورسواران برای مقابله با بدحجابی تظاهرات و مانور اجرا می‌کردند. ادامه مطلب...
[ جمعه 95/1/20 ] [ 11:23 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
فریبا داودی مهاجر فتنه گر ساکن آمریکا و مشاور محمد خاتمی در مرکز مطالعات و تحقیقات استراتژیک ریاست جمهوری انتشار پستی در حمایت فرقه ضاله بهاییت به نظام حمله کرد.
مشاور خاتمی؛ مدافع بهاییان!
عامل اصلی پروژه قبح زدایی از فرهنگ غربی همجنس بازی که به دغدغه اصلی این روزهای ضد انقلاب و فتنه گران تبدیل شده است! به دفاع از بهاییان نیز پیوست! ادامه مطلب...
[ جمعه 95/1/20 ] [ 11:20 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
محمود احمدی‌نژاد در برابر این پرسش که "آیا در بحث برجام پیروز بودیم؟" پاسخ داد: از مردم بپرسید، چرا از من می‌پرسید؟ مردم باید بگویند برجام چگونه بوده است.
احمدی‌نژاد: چرا از من می پرسید برجام موفق بوده؟
به گزارش عصر امروز، رئیس‌جمهور سابق کشورمان در یادواره شهدای مدافع حرم آمل حضور یافت.

 این مراسم با برخی حاشیه‌ها همراه بود از جمله اینکه احمدی‌نژاد در پاسخ به پرسش برخی حاضران درباره انتخابات سال 96 گفت: شما کار خودتان را بکنید ما نیز کار خود را می‌کنیم. ادامه مطلب...
[ جمعه 95/1/20 ] [ 11:15 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
این نگاه معلوم است که یا از سر ناآگاهی به متون دینی سرچشمه می گیرد یا از سر به جهالت زدن خود که البته برای برخی از این افراد بعید است که بگوییم نا آگاهی زیرا اینان خود را علامه دهر می دانند؟!
 نادیده انگاشتن خیانت بزرگ 88 در بین اصلاح طلبان به امری عادی تبدیل شده است و این جماعت بزرگترین خدمت به دشمن و خیانت به کشور خود را به سادگی تمام به فراموشی سپرده اند. ادامه مطلب...
[ جمعه 95/1/20 ] [ 11:13 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
فاطمه سلحشور گفت: برادرم اولویت تربیت و فرهنگ‌سازی را به جامعه نداده بود ابتدا خودسازی، بعد انتقال فرهنگ به خانواده و سپس به جامعه را ترسیم کرده بود و به عقیده من اگر روی خودسازی کار نکرده بود در مراحل بعدی هم موفق نمی‌شد.
روایتی‌تکان دهنده‌ازکارگردانی که 25سال نماز شبش ترک نشد
به گزارش جهان، برای شناخت بهتر از سبک زندگی فرج‌الله سلحشور ، هنرمند بصیر و شجاع سینمای ایران که به یمن توجه به قرآن و ساخت داستانی های قرآنی، نام آشنای جهان اسلام شده است، با فاطمه سلحشور، کوچکترین خواهر، مرحوم حاج فرج الله سلحشور گفت وگویی صمیمی داشته ایم. ادامه مطلب...
[ پنج شنبه 95/1/19 ] [ 5:56 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
<   <<   11   12   13   14   15   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 1511
بازدید دیروز: 2602
کل بازدیدها: 4437956