NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
جان کری امروز پنجشنبه در پایتخت بحرین با اعلام این مطلب همچنین خواستار رعایت حقوق بشر در بحرین شد.
به گزارش عصر امروز، وزیر امورخارجه آمریکا که در سفر خود به چند کشور جنوب خلیج فارس در بحرین بسر می برد از ایران خواست به پادادن جنگ در سوریه و یمن کمک کند.

به گزارش رسانه های آمریکا، جان کری امروز پنجشنبه در پایتخت بحرین با اعلام این مطلب همچنین خواستار رعایت حقوق بشر در بحرین شد.

وزیر خارجه آمریکا که در بحرین به سر می‌برد طی سخنانی گفت که فعالیت‌های ایران در منطقه باعث نگرانی است.

آمریکا یکی از بزرگترین حامیان رژیم بحرین است. این رژیم از سال 2011 تا کنون تظاهرات مسالمت‌آمیز مردم این کشور را به کمک عربستان سرکوب کرده است.

برخی کشورهای وابسته منطقه از جمله عربستان از گروه های تروریستی در سوریه و عراق حمایت می کنند و جنگنده های سعودی نیز مناطق مسکونی یمن را هدف شدیدتری بمباران قرار می دهند.
مرجع : میزان

[ پنج شنبه 95/1/19 ] [ 5:55 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
در تازه ترین اقدام محمد نوریزاد این عنصر خودفروخته وطن فروش به عنوان عید دیدنی، به خانه مادر انوشیروان لطفی (فروغ تاجبخش، مادر انوشیروان لطفی از منافقین که در تیر 1367 اعدام شد) رفته و عکس خود را از این دیدار خصوصی، منتشر کرده است.
غلبه جنون بر محمد نوریزاد دیگر بر همه عیان گشته است و وی برای اقدامات احمقانه خود دیگر نیازی به توضیح برای مردم نمی بیند.  ادامه مطلب...
[ پنج شنبه 95/1/19 ] [ 5:54 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
از این ماده در تسلیحات ضد زره مثل گلوله های ضد تانک شدید الانفجار و یا موشک های ضد زره استفاده شده و به دلیل انرژی بالایی که تولید می‌کند، توان نفوذ سلاح مورد نظر را افزایش می‌دهد.
به گزارش گروه دفاع و امنیت مشرق، مواد منفجره همیشه یکی از پایه های اصلی سلاح های گرم - از سلاح های انفرادی الی موشک های قاره پیما - هستند. از باروت گرفته تا ترکیبات شیمیایی پیشرفته در سوخت جامد موشک ها، همه و همه به نوعی جزو ترکیبات انفجاری محسوب می شوند. باروت، RDX، سمتکس و C-4 از جمله معروفترین این مواد به حساب می آیند. ادامه مطلب...
[ پنج شنبه 95/1/19 ] [ 5:45 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
حجم تبلیغاتی که رسانه‌های امریکایی علیه پوتین و بشار اسد به جرم وجود اسم مثلاً بچه محل‌هایشان(!) در لیست ادعایی، به راه انداختند؛ درست مشابه همان کار نه چندان شرافتمندانه‌ای بود که زنجیره ای‌های خودمان علیه احمدی‌نژاد راه انداختند. ادامه مطلب...
[ پنج شنبه 95/1/19 ] [ 5:41 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
موضوع ریاست مجلس دهم و گرایش به عارف یا لاریجانی باعث اختلاف در میان محافل مدعی اصلاح‌طلبی شده است.
به گزارش پایگاه 598، روزنامه زنجیره‌ای آفتاب یزد از قول علی صوفی رئیس ستاد ائتلاف اصلاح‌طلبان تهران نوشت: افراد مورد حمایت لیست امید باید به ریاست عارف رأی دهند.

وی می‌افزاید: کاندیدای مشترک اصلاح‌طلبان عارف خواهد بود و در این هیچ تردیدی نیست. وی در مورد این سؤال که در مورد ریاست دکتر عارف با چهره‌هایی چون کاظم جلالی که از نزدیکان آقای لاریجانی است، صحبتی شده است؟ می‌گوید: انتظار از آقای کاظم جلالی و افرادی چون ایشان به دلیل اینکه در فهرست امید قرار گرفته بودند، این است که به ریاست آقای دکتر عارف رأی دهند چرا که از آنها یک میثاق‌نامه‌ای گرفته شده که عضو فراکسیون اصلاحات باشند و این عهد و پیمان از آنها گرفته شده است و از آنها توقع است که از تصمیمی که فراکسیون اصلاح‌طلبان و حامیان دولت قرار است بگیرد حمایت کنند. ادامه مطلب...
[ پنج شنبه 95/1/19 ] [ 5:37 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
با انتشار یک یادداشت در روزنامه شرق مشخص شد؛
اعتراف جالب مشاور آقای هاشمی درباره مدیریت توییت وی/ رضایت آقای هاشمی از جملات ساختگی!
 
مشاور آقای هاشمی می نویسد: مسئول سایت به خود من گفت وقتی این توییت را انتخاب کردم و بازتاب و آمار دیدن آن را خدمت آیت الله گزارش دادم، اعلام رضایت کردند.
[ پنج شنبه 95/1/19 ] [ 5:36 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
فریب دختران پایتخت در آستانه سال نو/ ماجرا چه بود؟ +تصاویر
دختران پایتخت نشین در آستانه سال نو فریب کسانی را خوردند که تنها به دنبال اسکناس هستند.
به گزارش عصر امروز
بوی باران بوی سبزه بوی خاک   شاخه های شسته، باران خورده، پاک

نرم نرمک می رسد اینک بهار     خوش به حال روزگار ادامه مطلب...
[ پنج شنبه 95/1/19 ] [ 5:21 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
اگر برجام بگذارد، رئیس‌جمهور از فناوری هسته‌ای می‌گوید؛
جشن«ایران‌هسته‌ای »بدون‌کیک‌زرد!/چرخ‌سانتریفیوژها ترک برداشت،چرخ زندگی مردم هم ازیاد دولت‌رفت
امروز دهمین مراسم گرامیداشت روز ملی فناوری هسته‌ای در سالن اجلاس سران و با حضور رئیس‌جمهور برگزار می‌شود. جشنی که در دهمین سالگردش برای اولین بار پس از توافق برجام برپا می‌شود اما از کیک آن خبری نیست.
[ پنج شنبه 95/1/19 ] [ 5:14 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
رئیس‌جمهور گفت: قدرت نظامی و سلاح ما برای ایجاد امنیت در کشور ما و منطقه است، همه کشورهای همسایه ما باید به این نکته توجه کنند که ایران برنامه‌اش، حمایت از همسایگان و کشورهای اسلامی است.
حسن روحانی: فرصت برجام ابدی نخواهد بود
به گزارش جهان، حسن روحانی رئیس‌جمهور کشورمان صبح امروز در مراسم گرامیداشت روز ملی فناوری هسته‌ای که در سالن اجلاس سران برگزار شد، اظهارداشت: روز بیستم فروردین ماه روز فناوری هسته‌ای را که امسال با ایام میلاد باسعادت حضرت باقرالعلوم(ع) مقارن است، گرامی‌ میداریم؛ همچنین یاد همه شهیدان سرزمین اسلامی‌مان، دفاع مقدسمان و یاد شهدای بزرگوار هسته‌ای‌مان، عزیزانی که برای عظمت کشور از جان خود گذشتند و افتخارات علمی و فناوری را در این کشور جاودانه ساختند را گرامی می‌داریم. ادامه مطلب...
[ پنج شنبه 95/1/19 ] [ 5:13 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
نام گل لاله از کلمه لال یا همان کلمه لعل از زبان سانسکریت به معنی «قرمز» گرفته شده‌است. واژه? لاله امروزه به گل‌های پیازداری گفته می‌شود.

 
[ سه شنبه 95/1/17 ] [ 6:9 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
<   <<   11   12   13   14   15   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 324
بازدید دیروز: 695
کل بازدیدها: 4451094