NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ

در جلسه اصلاح طللبان درباره چگونگی ورود به صحنه انتخابات بحث های مفصلی شروع شده است.
به گزارش جهان به نقل از مشرق، اکثریت اصلاح طلبان معتقدند باید با نگارش نامه محرمانه ای که توسط خاتمی تنظیم می شود به صحنه سیاسی کشور بازگردیم.
اعضای جلسه پیشنهاد داده اند در این نامه محرمانه که به واسطه هاشمی رفسنجانی به رهبر انقلاب تقدیم می شود اصلاح طلبان تلویحا از فتنه 88 برائت بجویند.
خاتمی به این پیشنهاد روی خوش نشان داده است.
خبر دیگر اینکه سعید حجاریان در جمع تعدادی از دانشجویان گفته است:" در صورتی که اصلاح طلبان برای انتخابات ریاست جمهوری کاندیدایی معرفی نکنند رقابت شدیدی میان اصولگرایان کلید خواهد خورد که در این میان بسیاری از اسرار آنان و حتی نظام افشا خواهد شد و این دستاورد کمتر از حضور در عرصه رقابت ریاست جمهوری نخواهد بود."
حجاریان همچنین در این جلسه گفته:" به نظر من نظام برای شرکت اصلاح طلبان در انتخابات چراغ سبز نشان خواهد داد تا وحدت میان اصولگرایان حفظ شود."


[ دوشنبه 91/5/16 ] [ 10:37 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

یک سایت خبری با انتشار فیلمی نوشت: فائزه هاشمی رفسنجانی دختر رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام و از محکومان فتنه 88 کشور را به مقصدی نامعلوم ترک کرده است.
به گزارش جهان به نقل از فارس، فائزه هاشمی رفسنجانی از سوی دادگاه انقلاب به اتهام فعالیت‌های تبلیغی علیه نظام به 6 ماه حبس و 5 سال محرومیت از عضویت و فعالیت در احزاب، گروه‌ها، انجمن‌ها، فضای مجازی و همچنین فعالیت‌های فرهنگی و مطبوعاتی محکوم شده است. 
 در حالیکه پنج ماه از صدور حکم قطعی وی از سوی دادگاه تجدیدنظر گذشته و اجرای حکم فرزند آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در هاله‌ای از ابهام قرار دارد، سایت خبری"فرهنگ‌نیوز" با انتشار عکس و فیلمی مدعی شد که فائزه ساعت 4:30 صبح روز پنجشنبه 12 مرداد از طریق فرودگاه امام خمینی (ره)، از ایران خارج شده است.
 به نوشته این سایت ، تاکنون مقصد فائزه هاشمی برای کسی آشکار نشده ولی احتمال می‌رود با توجه به برگزاری بازی‌های المپیک در لندن، این موضوع بهانه خوبی برای حضور رئیس فدراسیون ورزش زنان در انگلیس و دیدار با برادرش مهدی باشد. 

 
فائزه هاشمی در صف انتظار سالن ترانزیت فرودگاه امام خمینی(ه)
[ دوشنبه 91/5/16 ] [ 10:36 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

تابش ورود اصلاح‌طلبان به عرصه انتخابات را در شرایط فعلی انتحار دانست و یادآور شد: اگر شرایط آن طور که می‌خواهیم مهیا نشود برای نظام جمهوری اسلامی مردم و اصولگرایان دعا خواهیم کرد.
به گزارش جهان، محمدرضا تابش در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: هنوز هیچ فردی به عنوان کاندیدای اصلاح‌طلبان در انتخابات آینده قطعی نشده و ممکن است این موضوع به عنوان علایق خود افراد یا دوستانشان در محافل و جلسات داخلی مطرح شده باشد. ادامه مطلب...
[ دوشنبه 91/5/16 ] [ 10:33 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

خبرنگاران مشرق در جریان پیگیری های خبری به "زمزمه"ها و "گفته می شود"هایی بر می خورند که میهمان کردن مخاطبان به این شنیده ها خالی از لطف نیست.

*به دلیل استقبال مخاطبان گرامی از خبرهای کوتاه با عنوان "روایت مشرق از گوشه و کنار سیاست" و همچنین درخواست های متعدد و مکرر کاربران برای افزایش روزهای انتشار این اخبار، بنا داریم به حول و قوه الهی در روزهای شنبه و سه شنبه هر هفته، خبرهای کوتاه را منتشر نماییم. یکی از مزیت های این طرح، تازه تر بودن خبرها و سرعت بیشتر در انعکاس آنها خواهد بود.

*در جلسه افطار دولت و مجلس، دکتر احمدی نژاد از نمایندگان خواسته صرفه جویی را از مجلس آغاز کنند و جلوی برخی ساخت و سازهای مربوط به قوه مقننه را در این برهه بگیرند. احمدی نژاد در این جلسه تاکید کرده من همان احمدی نژاد سال 84 هستم و از شدت کار امروز چند ساعتی فشارم افتاده بود. ادامه مطلب...

[ شنبه 91/5/14 ] [ 10:27 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

در مورد وضعیت اعضای گروه تروریستی منافقین که در طول شش ماه اقامت تمدید شده خود در عراق هیچ‌گونه همکاری با دولت بغداد انجام نداده‌اند گفت، تنها انتخاب این گروه آن است که عراق را ترک کنند و یا از سوی این کشور مورد محاکمه قرار گیرند.
یکی از مقامات عراقی گفته است، وقت اضافه اعضای گروهک تروریستی و ضد ایرانی منافقین برای ماندن در عراق به سر آمده است و تمدید هم نخواهد شد.

به گزارش سرویس بین الملل بی باک،فالح الفیاض، مشاور امنیت ملی عراق در یک کنفرانس بین‌المللی، طی اعلامیه‌ای در مورد وضعیت اعضای گروه تروریستی منافقین که در طول شش ماه اقامت تمدید شده خود در عراق هیچ‌گونه همکاری با دولت بغداد انجام نداده‌اند گفت، تنها انتخاب این گروه آن است که عراق را ترک کنند و یا از سوی این کشور مورد محاکمه قرار گیرند. 

اقامت این گروه به درخواست سازمان ملل شش ماه دیگر تمدید شده بود.

الفیاض گفت:" دولت عراق همکاری خود با سازمان ملل را نشان داده است و این سازمان نیز از عراق خواست پیش از اخراج مجاهدین، شش ماه دیگر به اعضای آن فرصت دهد. شش ماه به پایان رسیده است و حضور این گروه در عراق ممکن نیست، اگر از ترک این کشور سر باز بزنند، با آن‌ها به به عنوان یک گروه خطرناک برای کشور عراق برخورد خواهد شد."
ادامه مطلب...
[ شنبه 91/5/14 ] [ 10:25 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

در آستانه روز قدس، برخی رسانه ها و چهره های اصلاح طلب و ضدانقلاب، جنجال رسانه‌ای جدیدی را برای حضور مجدد هاشمی رفنسجانی به نماز جمعه تهران به راه انداخته اند.

این در حالی است که بخشی از جریان اصلاح طلب که بعد از انتخابات دهم ریاست جمهوری با پیوند خوردن با ضد انقلاب، مدعی تقلب در انتخابات و خواستار بالا بردن هزینه برای نظام شد، طی این مدت هیچ گاه از اقدامات ساختار شکانه خود اعلام برائت نکرده و هم اکنون که کمتر از یک سال به انتخابات ریاست جمهوری فرصت باقی است، درصدد احیای وجهه سیاسی خود و بازگشت بی سر و صدا به نظام می باشد.

به گزارش بی باک به نقل از رجانیوز، در حالی که بیش از سه سال از آخرین حضور هاشمی رفسنجانی در نمازجمعه تهران می گذرد و در این مدت، غیبت هاشمی در نماز جمعه با آرامش این محفل سیاسی-عبادی گره خورده است، همزمان با آغاز تحرکات برخی فعالان فتنه 88 برای انتخابات ریاست جمهوری سال آینده، در آستانه روز قدس برخی رسانه های اصلاح طلب و ضد انقلاب خط خبری مشترکی را مبنی بر بازگشت هاشمی به نماز جمعه آغاز کرده اند تا بدین صورت زمینه برای تجدید حیات جریان فتنه در انتخابات آینده ریاست جمهوری رسما توسط «تکیه گاه» این جریان و باحضور در یکی از تریبون های رسمی نظام فراهم شود. ادامه مطلب...

[ شنبه 91/5/14 ] [ 10:24 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

در هفته های اخیر بار دیگر اطرافیان و وابستگان به مهدی کروبی با همراهی واحدی خارج نشین سعی کردند تا با طرح سناریویی جدید مسئولین قضایی کشور را تحت فشار قرار دهند تا کروبی را از حصر خانگی بیرون آورند. موضوعی که بی ارتباط با برگزاری یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری نبوده و گمان می رود برای ایجاد اختلال در سال 92 کلید خورده است.
بولتن نیوز: در هفته های اخیر بار دیگر اطرافیان و وابستگان به مهدی کروبی با همراهی واحدی خارج نشین سعی کردند تا با طرح سناریویی جدید مسئولین قضایی کشور را تحت فشار قرار دهند تا کروبی را از حصر خانگی بیرون آورند. موضوعی که بی ارتباط با برگزاری یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری نبوده و گمان می رود برای ایجاد اختلال در برگزاری انتخابات در سال 92 کلید خورده است. موضوعی که در سال 88 نیز منجر به اختلالات وسیعی در کشور شد و توانست با بهره گرفتن از ناآگاهی برخی افراد که به صداقت موسوی و کروبی و خاتمی در گفتار اطمینان کرده بودند و با بهره گرفتن از دروغ تخلف در شمارش آرا موجبات نگرانیهایی را برای آحاد جامعه فراهم کند.

ادامه مطلب...

[ شنبه 91/5/14 ] [ 10:21 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
[ یکشنبه 91/5/8 ] [ 11:52 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
در هر شبانه روز یک بار بر سجده طولانی مداومت شود و درآن سجده بگوید«لا اله انت سبحانک انی کنت من الظالمین».
سرویس مذهبی افکار نیوز- عارف واصل مرحوم میرزا جواد ملکی تبریزی می فرماید: مرا شیخی بود بزرگوار عامل عارف کامل که مانند او را در مراتبی که گفته شد ندیده ام، از او پرسیدیم که در اصلاح و جلب معارف چه عملی را به تجربه رسانده است؟
او گفت: من عملی را در این که گفتی مؤثر ندیدم مگر اینکه در هر شبانه روز یک بار بر سجده طولانی مداومت شود و در آن سجده بگوید«لا اله انت سبحانک انی کنت من الظالمین» و به هنگام گفتن ذکر خود را در زندان طبیعت، زندانی و به زنجیرهای اخلاق رذیله بسته ببیند، آنگاه اقرار کند که پروردگار اینکار را تو بر من نکردی و تو بر من ستم روا نداشتی، بلکه این من بودم که بر خود ستم کردم و خود را به اینجا انداختم.
از آداب سجده این است که وقتی که بخواهیم به سجده برویم اول با زانوها به طرف زمین خم شویم و بعد دستها را پیش از زانوها بر زمین بگذاریم این عملی است که مرحوم علامه طباطبائی (ره)از پیامبر اکرم(ص) نقل می کند.
منبع:نکته های نابی از نماز،ص255.

[ یکشنبه 91/5/8 ] [ 11:45 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
نعیمه اشراقی خواهرزن محمدرضا خاتمی گفت که حجاب را فقط برای گران‌بها شدن زن برای مردان است. همزمان رسانه‌های ضدانقلاب نیز همجمه سنگینی را به مقوله عفاف آغاز کرده‌اند.
نعیمه اشراقی خواهرزن محمدرضا خاتمی گفت که حجاب را فقط برای گران‌بها شدن زن برای مردان است. همزمان رسانه‌های ضدانقلاب نیز همجمه سنگینی را به مقوله عفاف آغاز کرده‌اند.
به گزارش جهان، خانم نعیمه اشراقی خواهرزن محمد رضا خاتمی در گفت‌وگویی اعلام کرده است که حجاب فقط برای گران‌بها شدن زن در برابر مردان است. 
 خانم اشراقی در ادامه گفت‌وگوی خود با سایت خبری جماران وابسته به موسسه حفظ و نشر آثار امام خمینی(ره) مسائل گوناگونی و البته متفاوتی را درباره معقوله حجاب و عفاف مطرح کرده است .  ادامه مطلب...
[ یکشنبه 91/5/8 ] [ 11:42 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
<      1   2   3   4      >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 318
بازدید دیروز: 1182
کل بازدیدها: 4407319