NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ


مقبره الشهدای کلارآباد

توضیح اینکه کلارآباد در 5 کیلومتری نمک آبرود در استان مازندران ، بین شهر تنکابن و چالوس قرار دارد  توریستهای عزیز حتما از پارک ارم و جاده صدا و سیمای این شهر زیبا استفاده کرده و خاطره خوبی از آن دارند.

مقبره امامزاده سید عبد الوافی هم در این شهر قرار دارد که ماوای شهدای عزیز جنگ تحمیلی است


[ چهارشنبه 90/7/20 ] [ 4:26 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
اتحادیه اروپا همزمان با قراردادن نام 29 مقام ایرانی در فهرست تحریم های خود، خواستار دیدار با میرحسین موسوی و مهدی کروبی، 2 زندانی مخالف نظام، شده است.
به گزارش جهان،‌ بر اساس اخبار رسانه های اپوزیسیون،‌ دفتر مدیر کل روابط خارجی اتحادیه اروپا با ارسال نامه‌ای به کمپین موسوم به اعتراض سبز از تقاضای "دیپلمات های اتحادیه اروپا در تهران" برای دیدار با موسوی و کروبی خبر داده است. ادامه مطلب...
[ چهارشنبه 90/7/20 ] [ 4:18 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

یکی از طراحان اصلی سئوال از رئیس جمهور در اعتراض به عدم وصول این طرح از سوی هیئت رئیسه مجلس متن استعفای خود را تقدیم هیئت رئیسه مجلس کرد.
علی مطهری نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی که از طراحان اصلی سئوال از رئیس جمهور است در اعتراض به عدم اعلام وصول سئوال از رئیس جمهور توسط هیئت رئیسه مجلس در اعتراض به عدم وصول این طرح از سوی هیئت رئیسه مجلس متن استعفای خود را تقدیم هیئت رئیسه مجلس کرد. ادامه مطلب...

[ چهارشنبه 90/7/20 ] [ 4:7 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

با مشخص شدن وضعیت نظرسنجی از مردم برای اصلاح پول ملی، علاوه بر پارسی، دریک، ریال و تومان؛ 28 نام جدید نیز از سوی مردم برای پول ملی پس از حذف صفرها پیشنهاد شده است.
 بانک مرکزی نتایج دومین ماه "پرسشنامه بررسی اثرات حذف صفر از پول ملی" را اعلام کرد. تا پایان شهریور 90 حدود 47028 نفر در این نظرسنجی شرکت کرده اند. ادامه مطلب...

[ چهارشنبه 90/7/20 ] [ 10:22 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

وزیر خارجه آمریکا در موضع گیری سریع نسبت به پرونده سازی درباره ایران گفت که ما با همپیمانانمان در سراسر دنیا وارد گفتگو می‌شویم که چطور می‌توانیم پیامی قوی به ایران بفرستیم.
 هیلاری کلینتون، وزیر خارجه آمریکا، در یک کنفرانس خبری کوتاه بازداشت ارباب‌سیار را موفقیتی بزرگ توصیف کرد.
 بی بی سی نوشت: وزیر خارجه آمریکا ادامه داد که ایران منزوی‌تر خواهد شد.
کلینتون گفت: ما با همپیمانانمان در سراسر دنیا وارد گفتگو می‌شویم که چطور می‌توانیم پیامی قوی به ایران بفرستیم که این گونه حرکات که تخطی از معیارهای بین‌المللی است را پایان دهد.
وزیرخارجه آمریکا در ادامه گفت که کشورش به دنبال راه‌هایی می‌گردد که با آن بتواند ایران را منزوی‌تر کند.


[ چهارشنبه 90/7/20 ] [ 10:20 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

خانه ملت نوشت:
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس سیستم اطلاعات کشور را بسیار مجهز و هوشمند خواند و تاکید کرد: امروز ایران در دل تل آویو هم مهره های نفوذی دارد که به موقع رسالت خود را به انجام خواهند رساند.
"محمدکریم عابدی" ‌با بیان این که هوشیاری و تیزبینی وزارت اطلاعات در تمامی حوزه­ها ناامنی فکری را برای اپوزیسیون و رژیم صهیونیستی به دنبال داشته است ،گفت: اقدام وزارت اطلاعات در نفوذ به مجموعه اپوزیسیون خارج از کشور بخشی دیگر از توانمندی­های وزارت اطلاعات ایران و سربازان گمنام امام زمان است.
نماینده طبس، فردوس، ‌سرایان و بشرویه در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به این­که سیستم اطلاعات جمهوری اسلامی ایران، همواره اقدامات موثری در حفظ و صیانت از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران داشته است،افزود: سیستم اطلاعات کشور از ابتدای انقلاب تاکنون با در اختیار داشتن نیروهای اطلاعاتی قوی و بکارگیری ترفندهای مختلف در جای جای دنیا توانسته منافع کشور را حفظ کند.


[ چهارشنبه 90/7/20 ] [ 10:16 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

دکتر صفار هرندی معاونت فرهنگی، سیاسی و راهبردی سپاه پاسداران، در نشست مخاطرات امروز وفردا که با همت موسسه فرهنگی ولا منتظر (عج) و ستاد فرهنگی فجر انقلاب اسلامی برگزار شده بود با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در مرقد امام به تبیین اشکال مختلف انحراف پرداخته به مصادیق ان از صدر اسلام و نیز دوره انقلاب اسلامی پرداختند. ادامه مطلب...
[ چهارشنبه 90/7/20 ] [ 9:54 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

سران ترکیه پیرو محمد خاتمی هستند

مصطفی تاجزاده در یادداشتی که به ادعای ارگان میرحسین موسوی از زندان ارسال کرده، با اشاره به اسناد ادعایی روزنامه ایران،‌ خواستار افشای این اسناد از سوی دکتر احمدی نژاد شده است.
ارگان رسمی دولت اواخر شهریور ماه در قالب شعری کوتاه از 140 هزار سندی سخن گفت که محمود احمدی‌نژاد از 314 مقام در کشور دارد و در زمان مقتضی نسبت به انتشار آن اقدام خواهد کرد! ادامه مطلب...
[ چهارشنبه 90/7/20 ] [ 7:49 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

به گزارش خبر، اگر هوس خوردن دسر شکلاتی شبیه تخم‌مرغ‌های ایستر را کرده‌اید سری به این رستوران بزنید.
اشتهای شما کور خواهد شد اگر قیمت دسر پودینگی 44 میلیون تومانی را دیده، و حاضر به پرداخت آن نباشید و یا اصلا نداشته باشید که پرداخت کنید!

ادامه مطلب...

[ چهارشنبه 90/7/20 ] [ 7:45 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
با گذشت دو هفته از وعده سخنگوی بانک ملی مبنی بر بازگشت خاوری، مدیرعامل سابق بانک ملی به کشور و وعده خود وی مبنی بر بازگشت سریع به ایران ، هنوز خبری از این چهره مورد اعتماد پاکترین دولت تاریخ در دست نیست، و به همین دلیل آینده اطلاعاتی مربوط به دو تن از فرزندان وی را منتشر می کند.
به گزارش فرارو، اردوان خاوری پسر مدیر سابق بانک ملی، ساکن کانادا و مالک 6 شرکت می باشد که یکی از آنها شعبه اسرائیل هم دارد. وی با استفاده از اعتبار و نفوذ پدر جان خود صاحب ثروت هنگفتی شده و به فعالیت اقتصادی توام با تفریحات سالم!! هم می پرداخته است. 

[ چهارشنبه 90/7/20 ] [ 7:38 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 44
بازدید دیروز: 988
کل بازدیدها: 4414248