NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
صادق زیباکلام در نامه اعجاب آور به رییس‌جمهور نوشت: رسما اعلام بفرمایید که اعضای دولت فخیمه در هیچ مراسمی به‌مناسبت 13 آبان شرکت نخواهند کرد. به‌علاوه اعلام شود که هرگونه توهین به پرچم و شوونات ملی کشورها و ملت‌های دیگر از نظر آن دولت در همه جا محکوم است.
[ دوشنبه 92/8/6 ] [ 8:23 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

چند روزی بیشتر از اظهار نظر مجعول علی‌ مطهری درباره علت عدم معرفی توفیقی به‌عنوان وزیر علوم به مجلس نگذشته که وی در مصاحبه‌ای در مقام قضاوت نیز نشست و البته همزمان نقش وکیل‌مدافع فتنه‌گران را نیز بازی کرد .

به نقل از کیهان، مطهری در مصاحبه با روزنامه قانون، بدون اطلاع کافی از کم و کیف ماجرای ادعایی دختر یکی از سران فتنه مدعی شده است؛ خانواده زندانیان سیاسی به اندازه کافی در رنج هستند، نباید رنج آن‌ها را مضاعف کنیم. حتی اگر جرم یک متهم به اثبات برسد کسی حق آزار رساندن به او چه رسد به خانواده‌اش را ندارد و تعرضی غیر از اعمال مجازات او جایز نیست.

باید از آقای مطهری پرسید کدام آزار و با کدام ادله؟!
وی در ادامه در نقش مدیر بحران نیز ظاهر شده و محاکمه سران فتنه به همراه احمدی‌نژاد را راهکار قضیه عنوان می‌کند و می‌گوید در این صورت همه نتیجه را می‌پذیرند. البته جناب مطهری تغافل می‌کنند چرا که اساساً اگر سران‌ فتنه اهل قانون و پذیرش حق بودند امروز کارشان به اینجا نمی‌کشید و آن ظلم‌ها نیز به نظام و مردم بی‌گناه نمی‌شد.
وی در پایان چشم خود را بر همه بی‌قانونی‌ها و مظالم فتنه‌گران بسته و قضیه را در حد تبلیغات و اتهامات وارده، تنزل می‌دهد و مدعی می‌شود؛ «من فکر می‌کنم آقایان به دنبال محاکمه علنی نیستند چرا که در آن صورت حقایق روشن خواهد شد و همگان متوجه می‌شوند که بسیاری از تبلیغات و اتهامات وارده به افراد در 4 سال اخیر پایه و اساس درستی نداشته است و خود آن‌ها زیر سوال می‌روند. اما تنها راه ممکن همین محاکمه علنی است که باید برگزار شود.»
البته ما نیز تنها در این مورد با جناب مطهری موافقیم که باید سران‌ فتنه محاکمه و جزای سنگین بی‌قانونی و ظلم خود را بپردازند.

[ دوشنبه 92/8/6 ] [ 8:19 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
[ دوشنبه 92/8/6 ] [ 8:8 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

در این تصویر سردار شهید مهدی باکری، فرزندان سرداران شهید حمید باکری و محمدابراهیم همت را در آغوش گرفته است.

 

صویر زیر مربوط به عکس یادگاری است که سردار شهید مهدی باکری(فرمانده لشکر عاشورا) با فرزندان سرداران شهید حمید باکری و محمد ابراهیم همت گرفته است.

تاریخ دقیق این عکس معلوم نیست اما اسامی بچه‌هایی که در این تصویر حضور دارند عبارتند از (سمت چپ): آسیه باکری(فرزند شهید حمید باکری)، مصطفی همت(فرزند شهیدمحمد ابراهیم همت)، مهدی همت (فرزند شهید محمد ابراهیم همت) و احسان باکری(فرزند شهید حمید باکری)


[ دوشنبه 92/8/6 ] [ 8:1 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام راحل و برخی از منتسبان به حضرت امام خمینی(ره) موجب سرافکندگی ملت ایران هستند؛ عدم برخورد شدید خانواده شهدا در این زمان به احترام بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و حضرت امام‌ خامنه‌ای مدظله‌العالی است.

 

[ دوشنبه 92/8/6 ] [ 8:0 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
اولین باران پاییزی در تهران
اولین باران پاییزی در تهران

[ دوشنبه 92/8/6 ] [ 7:57 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
متأسفانه پس از اتمام ملاقات، یکی از دختران ایشان دست به اقدامی خلاف ضابطه و مقررات زد و در واکنش به تذکر مأمور مربوطه، نسبت به توهین به وی و همچنین ضرب و شتم او با همکاری دو تن دیگر از منسوبین اقدام نمود. ادامه مطلب...
[ شنبه 92/8/4 ] [ 4:6 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
یک منبع آگاه گفت: در جریان دیدار دختران موسوی با پدر و مادرشان که پیش از این نیز مسبوق به سابقه بوده است، ماموران زن حاضر در محل با رفتار و حرکت های غیر عادی این افراد مواجه شده اند.
[ جمعه 92/8/3 ] [ 8:38 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
به گزارش بی باک به نقل از ایسنا، فاطمه کروبی در نامه‌ای خطاب به حسن روحانی رئیس‌جمهوری اسلامی ایران از وی خواسته تا در راستای سوگند آغازین خود به قانون اساسی و پاسداری از اصول آن، مبنای حقوقی رفتارهای صورت گرفته با همسرش را از مقامات مسئول جویا شود. 

[ جمعه 92/8/3 ] [ 8:32 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
اظهارات اخیر هاشمی رفسنجانی درباره حذف شعار مرگ بر آمریکا و نقل خاطره‌‌ای بدون سند مبنی بر موافقت امام(ره) با این موضوع طی روزهای گذشته حاشیه های فراوانی را ایجاد کرد.

 

به گزارش عماریون از مرصاد، حواشی بازنشر خاطرات آقای هاشمی رفسنجانی در وب سایت منتسب به ایشان پا را از مرزهای جمهوری اسلامی ایران فراتر گذاشته و تعجب ضدانقلاب را هم در آورده است. ادامه مطلب...

[ جمعه 92/8/3 ] [ 8:30 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
<   <<   6   7   8   9   10      >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 916
بازدید دیروز: 1154
کل بازدیدها: 4413066