NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ

یک نشریه آلمانی به نقل از مسئول دفتر رییس جمهور مدعی شد که مدرکی دال بر جاسوس بودن دو بازداشتی آلمانی در ایران و جود ندارد و آنها بزودی آزاد  می شوند.

به گزارش آخرین نیوز اسفندیار رحیم مشائی در گفتگو با فرانکفورتر آلگماینه اظهار داشت: دو تبعه آلمانی به جاسوسی متهم نشده اند و شاید آنها در شب عید کریسمس بتوانند عید را با خانواده هایشان جشن بگیرند.

ادامه مطلب...

[ یکشنبه 89/9/14 ] [ 11:23 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

ما امیدواریم،عن قریب در کشور اتفاقاتی خواهد افتاد
در پی انتشار دیدارجلسه بالادستی اصلاح طلبان وتاکید بر تاخیر در بازگشت خاتمی به حاکمیت،«جوان آنلاین» جزئیات بیشتری از این جلسه را منتشر می سازد.
به گزارش«جوان آنلاین»،دراین جلسه که با حضور سید محمد خاتمی برگزارشد حاضرین تاکید کرده اند که باید برنامه ریزی اصلاح طلبان در مقطع کنونی«دقیق» و «هوشمندانه» بوده و با نگاه با آینده باشد. ادامه مطلب...

[ یکشنبه 89/9/14 ] [ 11:19 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

دکتر وحید یامین‌پور مجری برنامه موفق "دیروز، امروز، فردا" پس از بازگشت از سفر 40 روزه به مکه مکرمه و مدینه منوره، بخش کوتاه و خواندنی از مشاهدات خود را قلمی کرده است.

وی نوشته است:

حضرت باقر فرموده اند پس از اینکه این سنگ ها را طواف کردید، به زیارت ما بیایید و وفاداری و نصرت خودتان را به ما اعلام کنید. حج بی ولایت، گردن هیچ کس را خرد نمی کند، خستگی است و کاسبی. چهل روز فرصت مناسبی بود تا زیر پوست مکه و مدینه تاریخی ترین شهرهای جهان را حس کنم. در آخرین نریشن از آخرین برنامه‌ی "سلام" که ان‌شاءالله این جمعه پخش خواهد شد، گفته ام که طواف این جماعت چند میلیونی بر گرد کعبه به سرگیجه گرفتن عجولانه ای شبیه است که می خواهند با عجله صواب جمع کنند تا بهای بهشت را بدهند!

ادامه مطلب...

[ یکشنبه 89/9/14 ] [ 10:59 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

مصطفی کواکبیان نماینده مردم سمنان ازجمله افرادی است که خطبه عقد و ازدواجش توسط مقام معظم رهبری قرائت شده، اما به خاطر مهریه 200 هزار تومانی همسرش مورد انتقاد و تذکر مقام معظم رهبری قرار گرفته است.

به گزارش شبکه ایران، مصطفی کواکبیان،‌نماینده اصلاح طلب مردم سمنان در مجلس هشتم با بیان اینکه ناگفته‌های زیادی ازماجرای عقد و ازدواجش در محضرمقام معظم رهبری دارد به جوان آنلاین گفت: در سال 61 به همراه چند نفراز دوستان که همگی قصد تشکیل زندگی را داشتیم، برای ازدواج و قرائت خطبه عقد خدمت مقام معظم رهبری رسیدیم که ایشان در ابتدا از تمامی آقایان حاضر در جلسه میزان مهریه توافقی با همسرانشان را پرسیدند. ادامه مطلب...

[ یکشنبه 89/9/14 ] [ 10:56 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
افسر بعثی سراغ رضائیان رفت و گفت «اگه مقاومت کنی، سرت رو می‌برم.» رضائیان سرش را پائین انداخت. افسر عراقی پا روی سینه‌اش گذاشت و او را به پشت خواباند. دست رضائیان را بستند.
 رضا رضائیان که در جبهه دار خوین مسئولیت شناسایی منطقه غرب کارون را داشت، به دستور فرمانده‌اش حسین خرازی، برای شناسایی عوامل نفوذی دشمن، با همرزمش محسن، به سوی منطقه‌ای حد فاصل مرز خودی و خط دشمن حرکت کردند.
هنوز از حاشیه رودخانه دور نشده بودند که یک سنگر دشمن توجهشان را جلب کرد. به طرف سنگر رفتند اما نیروهای دشمن که متوجه حضور آن دو شده بودند، آن ها را محاصره و دستگیر کردند.

ادامه مطلب...

[ یکشنبه 89/9/14 ] [ 9:28 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
[ یکشنبه 89/9/14 ] [ 9:20 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

"عطاءالله مهاجرانی" که این روزها درگیر رسوایی اخلاقی معاونش در زمان وزارت ارشاد دولت اصلاحات است، در یادداشتی که در وبلاگ شخص خود نوشته، مرحوم منتظری را کسی خوانده که نامش در میان مردم نیست ولی یادش هست!

مهاجرانی همچنین بدون اشاره به ساده‌لوح خواندن وی از سوی امام خمینی (ره)، مرحوم منتظری را فردی با بصیرت نامیده است.

ادامه مطلب...

[ یکشنبه 89/9/14 ] [ 9:15 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
حوالی ظهر بود، گرما بیداد می کرد، دشمن که از ارتفاعات قلاویزان تارانده شده بود با تمام قوا سعی در باز پس گیری ارتفاعات داشت، نور آفتاب به سود آنها بود ، رزمنده ها که تمام شب مشغول عملیات بودند در این ساعات کمی خسته به نظر می آمدند.
تدارکات نرسیده بود و بچه ها تشنه بودند.
در جاییکه فرمانده مقرر کرده بود ، خسته وتشنه کیسه های شن را پر می کردند تا از گزند ترکشهای توپ و خمپاره در امان باشند. سنگرها بدون سقف بود ، چون نه فرصتی برای این کار بود و نه خبری از تدارکات بود.

ادامه مطلب...

[ یکشنبه 89/9/14 ] [ 9:12 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

کاندیداتوری رضا رویگری و محمدرضا شریفی نیا برای انتخابات ریاست جمهور سبب ترافیک شدید در محدوده تونل رسالت شد.
به گزارش خبرنگار بولتن، نصب تصاویر و بنر های متعدد کاندیداتوری محمد رضا شریفی نیا و رضا رویگری در سر در وردوی تونل رسالت که برای فیلمبرداری نصب شده بود سبب کنجکاوی مردم و ترافیک خودورهای در حال تردد از این محدوده شد.

در گوشه این تونل نیز مردم که بنر ها و اقلام تبلیغاتی کاندیداهای آبی و قرمز را در دست داشتند در حال راهپیمایی بودند و این مسئله موجب تعجب مردم و رهگذران در نگاه اول می شد که پس از متوجه شدن از ساخته شدن فیلم در این محدوده  به مسر خود ادامه داده و از ترافیک خارج می شدند.

ادامه مطلب...

[ یکشنبه 89/9/14 ] [ 9:4 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

«با هم تا بهشت»، عنوان گلچینی از توصیه‌های رهبر معظم انقلاب درباره تشکیل و حفظ خانواده و زندگی زناشویی است که پایگاه اطلاع‌رسانی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، آن را به مناسبت «روز خانواده» منتشر نموده است.
این رهنمودها که در پایگاه اطلاع‌رسانی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای منتشر گردیده است، در قالب تصویری نیز در دسترس قرار دارد.
به لطافت گل
اسلام مرد را قوام و زن را ریحان می‌داند. این نه جسارت به زن است نه جسارت به مرد. نه نادیده گرفتن حق زن است و نه نادیده گرفتن حق مرد، بلکه، درست دیدن طبیعت آنهاست. ترازوی آنها هم اتفاقاً برابر است، یعنی وقتی جنس لطیف و زیبا و عامل آرامش و آرایش معنی محیط زندگی را در یک کفه می‌گذاریم، و این جنس مدیریت و کارکرد و محل اعتماد و اتکا بودن و تکیه‌گاه بودن برای زن را هم درکفه دیگر ترازو می‌گذاریم، این دو کفه با هم برابر می‌شود. نه آن بر این ترجیح دارد و نه این بر آن.
22/12/1378

مراسم ازدواج، پله‌ی اول ساده‌زیستی
در همه امور زندگیتان سادگی را رعایت کنید. اولش هم از همین مراسم ازدواج است،‌ از این جا شروع می‌شود. اگر ساده برگزار کردید، قدم بعدی‌اش هم می شود ساده و الا شما که رفتید آن مجلس کذایی مثل اعیان و اشرافهای زمان طاغوت را درست کردید، بعد دیگر نمی‌توانید بروید تو خانه کوچکی مثلاً‌ با وسایل مختصری زندگی کنید. این جور نمی‌شود. دیگر چون خراب شده و از دست رفته است. از اول، زندگی را پایه‌اش را براساس سادگی و ساده‌زیستی بگذارید تا زندگی بر خودتان، بر کسانتان و بر مردم جامعه ان‌شاءالله آسان شود.
13/6/1374

ادامه مطلب...

[ یکشنبه 89/9/14 ] [ 8:12 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
<   <<   16   17   18   19   20   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 203
بازدید دیروز: 588
کل بازدیدها: 4450278