NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ

روزنامه کیهان نوشت:

اظهارات علی مطهری درباره نقش وی درتغییر یک معاون و مدیر کل وزارت اطلاعات، خلاف واقع و نوعی فرار به جلو است.

اخیرا مطهری ادعا کرد که با پیگیری وی در ماجرای شنود دفتر وی، یک معاون وزیر اطلاعات و مدیرکل زیرمجموعه وی برکنار شده‌اند اما گزارش منابع مطلع حاکی از آن است که تغییر معاون مورد اشاره چند ماه پیش در پی شروع به کار وزیر جدید صورت گرفته و هیچ ربطی به ماجرای آقای مطهری ندارد. به همین ترتیب، با تغییر معاون جدید، مدیرکل مجموعه‌ نیز تغییر کرده است.
 اما موضوع مهم‌تر، تور پهن کردن یکی از سرویس‌های بیگانه برای علی مطهری است. از چندی پیش سرویس مربوطه مقدماتی را تدارک کرده و بدون اطلاع مطهری، به وی نزدیک شده بود. اما نیروهای سخت‌کوش وزارت اطلاعات که این سناریوی خطرناک را کشف کرده بودند، مطهری را در جریان ماجرا قرار می‌دهند.
 این گزارش حاکی است مطهری پس از اطلاع از این مسئله حتی از وزارت اطلاعات تشکر هم کرده است. گویا رئیس‌ مجلس نیز در جریان موضوع قرار گرفته است. اما آنچه در این میان عجیب است، ریل عوض کردن آقای مطهری و جنجال علیه وزارت اطلاعات است به نحوی که تغییرات مدیریتی این وزارت پس از آمدن وزیر جدید را به جنجال مورد علاقه خود ربط داده و غفلت خطرناک خود را این‌گونه جبران کرده است! 
به نظر می‌رسد برخی همکاران نشریات و رسانه‌های زنجیره‌ای نقش عمده‌ای در به بازی گرفتن آقای مطهری ایفا می‌کنند. برخی از این شبه خبرنگاران که در نشریات زنجیره‌ای فعال بودند، هم‌اکنون در خدمت رسانه‌های دولتی آمریکا و انگلیس قرار دارند و برخی دیگر از همان‌ها به اسم خبرنگار با سیاستمداران ایرانی تماس می‌گیرند و انواع مأموریت‌های جاسوسی نیابتی را به انجام می‌رسانند.

[ چهارشنبه 92/9/27 ] [ 7:53 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
شاعر مجیزگوی جریان فتنه که در روزهای پیش با توهین به آیت الله جنتی سعی نموده بود که از آب گل آلود اعتدالیون وجهه ای برای خود کسب نماید تا که شاید پستی هم به ایشان برسد این بار با حمله به پیشرفت علمی کشور هم نوا با غربی ها از موفقت دانشمندان فضایی کشور ابراز ناراحتی نمود. سهیل محمودی با نوشتن سیاهه ای با حمله به سیاست های کلان نظام از اعزام ماهواره های ایرانی به فضا و پیشرفت علمی کشور گرفته تا رویکرد ازدیاد نسل و جلوگیری از پیری جمعیت ایران ابراز انزجار نموده است.
به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، شاعر مجیزگوی جریان فتنه که در روزهای پیش با توهین به آیت الله جنتی سعی نموده بود که از آب گل آلود اعتدالیون وجهه ای برای خود کسب نماید تا که شاید پستی هم به ایشان برسد این بار با حمله به پیشرفت علمی کشور هم نوا با غربی ها از موفقت دانشمندان فضایی کشور  ابراز ناراحتی نمود.
سهیل محمودی با نوشتن سیاهه ای با حمله به سیاست های کلان نظام از اعزام ماهواره های ایرانی به فضا و پیشرفت علمی کشور گرفته تا رویکرد ازدیاد نسل و جلوگیری از پیری جمعیت ایران ابراز انزجار نموده است. 


داستان آقا سهیل از این قرار است: یک روز صبح که از خواب برمی خیزد و برای خرید سوار ماشین خود شده و به میدان آرژانتین می روند ناگهان بچه هایی را می بیند که بر سر چهار راه در حال فروش گل و فال حافظ می باشند و پی می برد که اینها همه به خاطر اعزام ماهواره به فضا و بازگشت موفقیت آمیز میمون فضانورد ایرانی بوده است و شروع به ریختن اشک می نماید.
حال باید از آقای شاعر! پرسید که چرا تا کنون متوجه کودکان کار نبوده است و از این همه ظلمی که به مردم شده است ناراحت نشده و یک دفعه پس از موفقیت علمی ایران، در میدان آرژانتین به این موضوع برخورد نموده و به جمهوری اسلامی حمله ور شده است.


ای کاش ایشان جواب گو بودند در زمانی که فتنه گران سال 88 با جان و مال مردم بازی می کردند و حقوق شهروندی را در ایران به سخره گرفته بودند این آقا! کجا بود.
زمانی که سران فتنه بیانیه می دادند و این شاعر مجیزگوی فتنه به حمایت از این آقایان! می پرداخت وجدانش به کجا سفر کرده بود که حالا یک دفعه ای بیدار شده است.


البته تمام اینها از جایی دیگر آب می خورد که تاریخ همه چیز را عیان خواهد کرد ...

[ چهارشنبه 92/9/27 ] [ 7:52 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
شبکه ضد فرهنگی "من و تو" که چند سالی است با حمایت مالی شبکه‌های بهایی مستقر در لندن وبه سرکردگی فردی به نام "کیوان عباسی" فعالیت می‌کند این روزها بحران اخلاقی در میان برنامه سازان و کارکنانش تبدیل به یک چالش جدی برای ادامه فعالیت این شبکه شده است.
به گزارش 598 به نقل از باشگاه خبرنگاران، شبکه ضد فرهنگی من و تو که چند سالی است با حمایت مالی شبکه های بهایی مستقر در لندن وبه سرکردگی فردی به نام "کیوان عباسی" و همسرش فعالیت می‌کند این روزها بحران اخلاقی در میان برنامه‌سازان و کارکنانش تبدیل به یک چالش جدی برای ادامه فعالیت این شبکه  شده است. 



این بار "پریسا سحرخیز" یکی از کارمندان این شبکه بهایی بعد از قطع همکاری با این شبکه  در صفحه فیسبوک خود علت پایان دادن به ادامه همکاری خود با این شبکه صهیونیستی را هوس بازی‌ها و شهوت‌رانی‌های رایج در این شبکه دانست و با بیان این نکته  که تجاوز "تیام بصیر"(یکی از کارکنان شبکه من و تو) به "روشنا"(هنرجوی آکادمی خوانندگی منتسب به خواننده مبتذل لندن‌نشین)  باعث خودکشی نافرجام این هنرجو شده است ،پرده از راز این ماجرا برداشت.

[ چهارشنبه 92/9/27 ] [ 7:40 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در گفتگو با پایگاه 598:
کریمی قدوسی گفت: چه فرقی بین مهدی هاشمی و دیگران است و کسی که متهم است چه حقی برای حضور او در مراسمات و برنامه ها تعریف شده است و چرا این افراد در پشت صحنه وارد مدیریت انتصابات دولت و مسائل مختلف می شوند. یکی از سوالات بنده که یکی دو هفته دیگر به صحن مجلس می آید همین انتصاباتی است به پشتوانه و تاکید اینها در سیستم دولت در حال انجام شدن است که بنده وزیر را خواستم و قانع نشدم.
جواد کریمی قدوسی نماینده مردم مشهد در مجلس و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی پایگاه 598 در خصوص حضور آزادانه مهدی هاشمی در مراکز حساس کشور بیان داشتند:  وزیر وقت اطلاعات  در کمیسیون امنیت ملی مجلس هشتم پس از بازگشت و بازداشت مهدی هاشمی گزارش کاملی را مطرح کرد و گفت ما از آقای مهدی هاشمی بازجویی نکردیم و فقط مستندات واضح و آشکار ایشان را جلوی وی گذاشتیم که ایشان هم تایید کردند و وزیر اطلاعات گفتند مهدی هاشمی 12 اتهام دارد که نوار سخنان وزیر اطلاعات در کمیسیون امنیت ملی موجود می باشد.
کریمی قدوسی افزود: وزیر اطلاعات مباحثی چون فتنه 88، مباحث اقتصادی و مسائل داخلی و خارجی را از مهمترین جرائم مهدی هاشمی می دانستند. یکی از سوالات جدی ما از دستگاه قضایی این است که دادگاه ایشان چرا برگزار نمی شود در حالی که افرادی با جرائم پایین تر از ایشان در فتنه محاکمه شده اند و در حال گذراندن مجازات شان هستند.


وی در ادامه تصریح نمود: چه فرقی بین مهدی هاشمی و دیگران است و کسی که متهم است چه حقی بر او در این دولت جدید برای حضور او در مراسمات و برنامه ها تعریف شده است و چرا این افراد در پشت صحنه وارد مدیریت انتصابات دولت و مسائل مختلف می شوند.
نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از سوالات بنده که یکی دو هفته دیگر به صحن مجلس می آید همین انتصاباتی است به پشتوانه و تاکید اینها در سیستم دولت در حال انجام شدن است که بنده وزیر را خواستم و قانع نشدم و سوال ایشان به صحن مجلس خواهد آمد.
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس افزود: این گونه از مسائل موجب وهن نظام و زیر سوال رفتن سیستم عدلیه نظام می شود و در بحث فتنه 88 با آن گزارش 700 صفحه ای که کمیسیون تحقیق منتشر کرد و از نقش خود آقای هاشمی و خاتمی در این فتنه نام برد چرا به این مسائل رسیدگی نمی شود.
کریمی قدوسی اظهار داشت: حضور مهدی هاشمی با 12 اتهام در مراسمات دولتی و رسمی نظام چه پیامی را می تواند به همراه داشته باشد و ما در نطق هایمان گفته ایم که آقای روحانی عاقبت به خیر می شود اگر از این فامیل فاصله بگیرد.

[ چهارشنبه 92/9/27 ] [ 7:35 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
دستگاه‌ های دولتی رژیم آل سعود با انداختن نسخه‌ هایی از کلام وحی در مجاری فاضلاب استان "طائف" این کشور، قرآن کریم را مورد اهانت قرار دادند.
به گزارش جهان به نقل از شیعه آنلاین، اخبار رسیده از عربستان سعودی حاکی از آن است که یک بار دیگر قرآن کریم در سرزمین وهابیت مظلوم واقع شده و مورد هتک حرمت قرار گرفت.
گفته می شود دستگاه‌ های دولتی رژیم آل سعود با انداختن نسخه‌ هایی از کلام وحی در مجاری فاضلاب استان "طائف" این کشور، قرآن کریم را مورد اهانت قرار دادند.

http://www.jahannews.com/images/docs/files/000331/nf00331647-1.jpg

در همین راستا یک مقام مسئول در کمیته موسوم به "امر به معروف و نهی از منکر" عربستان گفت: یکی از دانش ‌آموزان منطقه، در بازگشت به منزل این قرآن ‌ها را مشاهده کرده و پدرش را در جریان قرار داد، او نیز مسأله را به گشت‌های امنیتی ابلاغ کرد.
قابل ذکر است، انگیزه این اقدام هنوز مشخص نشده، اما به نظر می رسد در کشوری که سرمداران آن مدعی هستند که کشورشان مهد قرآن کریم است، اینگونه اقدامات ضد ارزشی، می تواند ناشی از فرهنگ سازی نادرست باشد.
توهین به قرآن در عربستان تازگی ندارد و پیش ‌تر نیز مسئولان زندان سیاسی «الحائر» این کشور به نسخه‌ هایی از کلام وحی اهانت کردند که تظاهرات شهروندان سعودی را در پی داشت.
شایان ذکر است، تصویر این هتک حرمت به سرعت در فضای مجازی و سایت های اجتماعی منتشر شد و با خشم و انتقاد شدید کاربران اینترنتی مواجه شد و بسیاری آنان سیاست های افراطی و وهابی آل سعود را علت اینگونه اقدامات دانستند.

[ چهارشنبه 92/9/27 ] [ 7:17 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
یکی از آیاتی که کمتر به ان دقت شده است آیةالکرسی است.
به گزارش جهان به نقل از تبیان، باتوجه به اینکه ریشه اصلی تفکر مهدویت در قرآن در بیش از یکصد آیه بیان شده است، لزوم توجه به آیات مهدوی بیش از پیش احساس می شود، درحالی که در تفسیر این آیات، روایات فراوانی بر پیامبر(ص) و ائمه اطهار(ع) نقل شده است که بنابر آنها، حکومت امام مهدی(عج) در آخرالزمان همان حکومت مستضعفان و صالحانی است که در قرآن به آن بشارت داده شده است. یکی از آیاتی که این موضوع در آن به کار رفته شده و کمتر به آن دقت شده است آیت الکرسی می باشد در این مجال بر آنیم که در مورد این آیه و محوریت این موضوع مطالبی را بیان کنیم. ادامه مطلب...
[ چهارشنبه 92/9/27 ] [ 7:1 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

جفتک پرانی سیاسی آمریکا!/ کارتون: سعید صادقی


[ سه شنبه 92/9/26 ] [ 10:8 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
افتتاح بیمارستان بیماری های خاص، سخنرانی در دانشگاه آزاد و دیدار اقوام از مهمترین برنامه‌های سفر هاشمی در کرمان اعلام شده است.
به گزارش جهان به نقل از دانا، هاشمی رفسنجانی دقایقی پیش وارد فرودگاه رفسنجان شد.
وی در فرودگاه مورد استقبال رزم حسینی استاندار کرمان، کمالی معاون سیاسی امنیتی استاندار، تکلوزاده معاون برنامه‌ریزی استاندار کرمان، امام جمعه آذین نماینده رفسنجان و انار در مجلس، محمدی بهجت فرماندار رفسنجان، علی هاشمیان فرزند امام جمعه فقید رفسنجان و برخی مسئولین ادرات رفسنجان و کرمان قرار گرفت.
وی افتتاح بیمارستان بیماری های خاص، سخنرانی در دانشگاه آزاد و دیدار اقوام را مهمترین علل سفر خود ذکر کرد. مسیر حرکت وی به صورت ناگهانی تغییر کرد.
حضور هاشمی در کرمان البته حاشیه‌های خاصی هم داشت که می توان به استقبال سوارکاران از وی و همچنین قربانی کردن گاو جلوی هاشمی اشاره کرد.
سوت و کف برخی حاضران در یک مراسم ترحیم که هاشمی در آن حضور داشت از دیگر حاشیه‌های این سفر است.

[ سه شنبه 92/9/26 ] [ 8:48 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
نعیمه اشراقی در توجیه پوشش دخترش در کانادا می نویسد: چرا دخترم را نباید بفرستم کانادا؛ نماز دخترم در اونجا با کیفیت تر شده و چندین جلد مفاتیح برایش فرستادم.
به گزارش جهان به نقل از ندای انقلاب، نعیمه اشراقی نوه امام خمینی(ره) که به همراه خواهرش زهرا اشراقی به دلیل رفتار و اظهارات تامل برانگیز درباره خانواده شهدا، امام خمینی، مساله حجاب، موسیقی و ... همواره حاشیه ساز شده اند، این بار در آخرین مطلب از صفحه ای منسوب به خود که چندی پیش در شبکه غیرقانونی فیس بوک، منتشر کرده، اظهارات حاشیه ساز دیگری را مطرح کرد. 
 

تصویر یادداشت اشراقی در فیسبوک

این عضو حاشیه ساز خانواده اشراقی که چندی پیش به دلیل انتشار تصاویر پوشش جنجالی دخترش در کانادا با موج انتقادات کاربران اینترنتی مواجه شده بود با توجیه این رفتار در مطلبی مدعی شد:" برای چی‌ نباید دخترم رو بفرستم کانادا؟ مگه هزاران آدم نمیرن کانادا؟ اونجا شرایط و فضای داره که دختر من میتونه ایمان و اعتقاداتشو محکم تر کنه. کیفیت نمازی که در کانادا می‌خونه بمراتب بیشتر از ایران. تا به حل چندین جلد مفاتیح براش پست کردم. عمران اگه اینجا اینقدر دعا می‌خوند". 
 اشراقی در این یادداشت به جای عذرخواهی ، تنها به مطلبی انحرافی سفر دخترش به کانادا پرداخته است درحالی که موج انتقادات فعالین رسانه ای و سیاسی به دلیل پوشش دختر او در کانادا بوده نه اصل سفر وی.

[ سه شنبه 92/9/26 ] [ 8:33 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
یوسف صانعی در گفت‌وگو با روزنامه نیویورک‌تایمز از امکان‌پذیر بودن کنار آمدن ایران و رژیم صهیونیستی سخن گفته است.
صانعی: ایران می‌تواند با اسرائیل کنار بیاید!
به گزارش جهان به نقل از فارس، شیخ یوسف صانعی، از روحانیون بسیار تندروی دهه اول انقلاب که به سخنان و مواضع آتشین شهرت داشت و پس از سال 1376 به یک روحانی ممتاز برای مصاحبه با رسانه‌های غربی تبدیل شده، در مصاحبه با روزنامه آمریکایی نیویورک‌تایمز مدعی شده که جمهوری اسلامی ایران می‌تواند با اسرائیل کنار بیاید.
بنابراین گزارش، صانعی که نیویورک تایمز از او به عنوان «آیت‌الله العظمی» نام برده، در این مصاحبه که اولین مصاحبه او پس از چهار سال نامیده شده اظهار داشت: «من باور دارم که اکنون امید وجود دارد و آنچه برای مردم و برای ملت خوب است اتفاق خواهد افتاد.»
وی در این مصاحبه از توافق هسته‌ای ایران با ایالات متحده و دیگر کشورهای عضو 1+5 استقبال کرده و مدعی شده است: «امروز باید مردم حاکم در ایران و مردم حاکم در آمریکا یکدیگر را بخشوده، گذشته را فراموش کرده و دوستی با یکدیگر را آغاز کنند.»
صانعی که خواهان آزادی زندانیان سیاسی است احتمال کنار آمدن ایران و رژیم صهیونیستی را رد نکرده، به شرط اینکه اسرائیلی‌ها اهداف و باورهای خطرناک خود را کنار بگذارند.
صانعی که در دهه 60 شمسی به تندروی مشهور بود، در اواخر دهه هفتاد به یک‌باره در لباس یک شخصیت اصلاح‌طلب درآمد. وی مدعی مرجعیت شیعه نیز هست اما شهرت وی بیش از مرجعیت به صدور فتاوای عجیب و ساختارشکنانه است.

[ سه شنبه 92/9/26 ] [ 8:30 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
<      1   2   3   4   5   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 693
بازدید دیروز: 1113
کل بازدیدها: 4406512