NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
آیت الله واعظ طبسی روز جمعه دعوت حق را لبیک گفت و امروز مراسم تشیع پیکر ایشان با حضور مقامات ارشد کشور برگزار شد.
غیبت هاشمی در مراسم تشییع آیت الله واعظ طبسی+عکس
به گزارش جهان، مراسم تشیع پیکر عالم ربانی آیت الله واعظ طبسی، تولیت آستان قدس رضوی و نماینده ولی فقیه در خراسان، با حضور رهبر معظم انقلاب در حرم رضوی برگزار شد. حسن روحانی، صادق لاریجانی و علی لاریجانی، سران قوا نیز در این مراسم حضور داشتند.  ادامه مطلب...
[ یکشنبه 94/12/16 ] [ 10:10 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
با تشدید پیگیری پرونده عرضه میوه‌های ممنوعه خارجی در سطح بازار توسط دستگاه‌های ذی‌ربط دردو هفته اخیر، حالا نوبت به شناسایی و دستگیری عوامل اصلی و پشت صحنه این اقدامات سازمان یافته رسیده است.
پشت صحنه میوه‌های ممنوعه خارجی چه کسانی هستند؟
به گزارش جهان، با وجود تاکید مسئولان دستگاه‌های مختلف کشور مبنی بر ممنوعیت واردات میوه و درحالی که حضور محصولات ممنوعه خارجی در بازار رو به کاهش می‌رفت، خبر توزیع گسترده و شبانه میوه‌های خارجی در تهران همه را شوکه کرد. عرضه میوه‌های تابستانه از جمله گیلاس، انواع آلو، انواع زردآلو، انواع هلو، شلیل و انگور در حجمی گسترده مانند پتکی بود که بر سر تولید و تولیدکنندگان فرود آمد.   ادامه مطلب...
[ یکشنبه 94/12/16 ] [ 10:6 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
چهره ماندگار محیط زیست کشور در یادداشتی خطاب به حجت‌الاسلام روحانی آورده است: آقای رئیس‌جمهور! ارزش حفظ خانم ابتکار برای شما بیشتر است یا طبیعت و محیط زیست ایران؟ خانم ابتکار برای ریاست سازمان حفاظت محیط زیست نه تنها گزینه مناسبی نبود بلکه بدترین گزینه بود!
آقای روحانی،ارزش خانم ابتکار بیشتراست یا محیط زیست ایران؟
به گزارش جهان، محمد باقر صدوق چهره ماندگار محیط زیست کشور در یادداشتی خطاب به رئیس جمهور با اشاره به شعارهای محیط زیستی رئیس جمهور در زمان انتخابات، عملکرد دو سال اخیر رئیس این سازمان را مورد بررسی قرار داده و با انتقاد از وضعیت فعلی محیط زیست در کشور، آورده است:
 
«ما بدین در نه پی حشمت و جاه آمده‌ایم
از بد حادثه این جا به پناه آمده‌ایم»
  ادامه مطلب...
[ یکشنبه 94/12/16 ] [ 10:4 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
بی‌توجهی به هشدار رهبر انقلاب؛
فردی که به‌جای پوزش از مردم، مفسرسیاسی‌اصلاحات‌شد+فیلم
اصلاح‌طلبان باید پاسخ دهند که این فعال سیاسی که با سخنان شاذ خود، مهر تأییدی بر سخنان دشمن زده و هزینه‌های زیادی به کشورمان تحمیل کرده، چگونه به مفسر ثابت سیاسی رسانه‌های زنجیره‌ای بدل شده است.
فردی که به‌جای پوزش از مردم، مفسرسیاسی‌اصلاحات‌شد+فیلم
به گزارش جهان به نقل از مشرق، برخی از عناصری که در مجلس ششم با سخنان عجیب و غریب آب در آسیاب دشمن ریختند این روزها با تاکتیک آلزایمر سیاسی حضور چشمگیری در رسانه‌های زنجیره‌ای اصلاح‌طلب پیدا کرده و به ترسیم نگرش و نوع عملکرد مجلس آینده می‌پردازند. ادامه مطلب...
[ یکشنبه 94/12/16 ] [ 10:3 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس گفت: ائتلاف دو حزب غیرقانونی جبهه مشارکت و سازمان مجاهدین بر سر سفره بیت‌المال در بزرگ‌ترین کارخانه تولید پول و ثروت(آلومینیوم‌سازی) با حمایت چه کسانی است؟
چپاول بیت المال ایرانیان توسط دو حزب غیر قانونی!
به گزارش جهان، محمدحسن آصفری امروز اظهار داشت: امروز شاهد ائتلاف دو حزب غیر قانونی جبهه مشارکت و سازمان مجاهدین بر سر سفره بیت‌المال در بزرگ‌ترین کارخانه تولید پول و ثروت (آلومینیوم‌سازی اراک) هستیم که باید پرسید این اقدام با چه توجیهی و با حمایت چه کسانی صورت گرفته است. ادامه مطلب...
[ یکشنبه 94/12/16 ] [ 10:2 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
وکیل مدافع فاطمه هاشمی رفسنجانی می‌گوید موکلش به شعبه دوم دادسرای فرهنگ و رسانه احضار شده است.
به گزارش عصر امروز، سید محمود علیزاده‌طباطبایی در پاسخ به این سئوال که فاطمه هاشمی از احضار به دادسرا خبر داد و گفته وکیلش پیگیر ماجراست اظهار کرد: به شعبه دادسرا مراجعه کردم اما چون سرشان شلوغ بود گفتند هفته دیگر مراجعه کنم.

وکیل مدافع فاطمه هاشمی با بیان اینکه فردا (دوشنبه) به دادسرا مراجعه خواهد کرد گفت موکلش به شعبه دوم دادسرای فرهنگ و رسانه احضار شده است اما علت احضار هنوز مشخص نیست.

پیشتر عباس جعفری دولت‌آبادی دادستان عمومی و انقلاب تهران نیز اعلام جرم دادستانی علیه فاطمه هاشمی را نادرست خوانده و درباره احضار وی به دادسرا به دلیل اظهارنظر علیه یک مقام قضایی گفته است: این موضوع جدیدی نیست و قضیه برای دو سال پیش است.
مرجع : تسنیم

[ یکشنبه 94/12/16 ] [ 9:59 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
سخنگوی حزب کارگزاران با بیان اینکه به روحانی و دوستانشان در دولت عرض کنم که بعد از استقرار مجلس دهم دیگر هیچ عذر و بهانه‌ای وجود نخواهد داشت و بهانه‌ای هم پذیرفته نخواهد شد گفت: روحانی باید در زمان باقی مانده در دولت دست به اقدامات عاجل و فوری برای تامین خواسته‌های مردم بزند.
روحانی‌پس از مجلس دهم،دیگر هیچ بهانه‌ای برای‌ناکامی ندارد
به گزارش جهان، حسین مرعشی سخنگوی حزب کارگزاران و از نزدیکان هاشمی رفسنجانی است، او که در انتخابات به عنوان عضو حامی دولت در شورای سیاست‌گذارى ائتلاف اصلاح‌طلبان شرکت داشت اکنون بعد از انتخابات و در حالی که معتقد است جریان آنها پیروز انتخابات شده است در گفتگو با روزنامه دنیای اقتصاد دست به انتقاد گسترده از شورای نگهبان به دلیل رد صلاحیت جریان فکری کارگزاران زده است؛ مرعشی همچنین با وجود اینکه بخشی از جریان حامی دولت شناخته می شود اما در این مصاحبه در همنوایی با مردم اعلام می‌کند که دیگر فرصت دولت برای بهانه‌تراشی‌ها تمام شده و دولت روحانی باید به سرعت فکری برای مشکلات اقتصادی مردم کند. ادامه مطلب...
[ یکشنبه 94/12/16 ] [ 12:16 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
توکلی با اشاره به تخلف محمدرضا نجفی:
فردی که تخلف کرده باید کنار برود/ تا شورای نگهبان منتخبان را تایید نکند، انتخابات تمام نمی‌شود
تأیید نهایی منتخبان برعهده شورای نگهبان است
نماینده مردم تهران در مجلس گفت:‌ کسی که شرایط قانونی ندارد، نمی‌تواند نامزد شود و در مرحله بعد از رأی‌گیری نیز اگر مشخص شود منتخب تخلف کرده رأیش صاحب ارزش قانونی نیست و باید کنار برود.
فردی که تخلف کرده باید کنار برود/ تا شورای نگهبان منتخبان را تایید نکند، انتخابات تمام نمی‌شود
گروه سیاست جهان نیوزـ احمد توکلی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس با اشاره به عدم استعفای محمدرضا نجفی در زمان قانونی و تخلف وی اظهارداشت: تکلیف قانونی در این زمینه روشن است، این موضوع در قانون مسئله پیچیده‌ای نیست، انتخابات وقتی تمام می‌شود که شورای نگهبان اعتبارنامه افرادی که به آنها رأی داده شده را تایید کند، در واقع شورای نگهبان همه چیز را بررسی و در نهایت تایید کند که افراد منتخب هم تخلفی نداشته‌اند، در آن صورت اعتبارنامه صادر خواهد شد و این پایان انتخابات است.
ادامه مطلب...
[ یکشنبه 94/12/16 ] [ 12:16 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
یک روزنامه اصلاح طلب در یادداشتی در تحلیل انتخابات مجلس شورای اسلامی نسبت به جهت گیری و منش«ناسیاست» هشدار داد و نوشت و با تاکید بر این که گذر از امر سیاسی به اجتماعی یک زنگ خطر برای طیف ها و گروه های سیاسی است، تصریح کرد که این مساله اما به بیش از همه به سود دولت است.
روزنامه اصلاحات: نمایندگان مجلس دهم بی تجربه‌اند!
به گزارش جهان، روزنامه شرق در یادداشتی در تحلیل انتخابات مجلس شورای اسلامی نسبت به جهت گیری و منش«ناسیاست» هشدار داد و نوشت و با تاکید بر این که گذر از امر سیاسی به اجتماعی یک زنگ خطر برای طیف ها و گروه های سیاسی است، تصریح کرد که این مساله اما به بیش از همه به سود دولت است. ادامه مطلب...
[ یکشنبه 94/12/16 ] [ 12:15 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
نقل قول خرازی از جلسه وزرای خارجه آمریکا و اعراب؛

پنجمین قسمت برنامه تلوزیونی 180 درجه با موضوع « آینده رابطه ایران و عربستان» جمعه شب از شبکه افق به روی آنتن رفت. در این برنامه صادق خرازی، حسین شیخ السلام، مسعود اسدالهی و علیرضا میر یوسفی درباره آینده رابطه ایران و عربستان بحث و گفت‌وگو کردند.

 

کل‌جهان عرب‌یک"ژنرال‌سلیمانی" برای مبارزه با تروریست‌ها ندارد
به گزارش جهان، پنجمین قسمت برنامه تلوزیونی 180 درجه با موضوع « آینده رابطه ایران و عربستان» جمعه شب از شبکه افق به روی آنتن رفت. در این برنامه صادق خرازی، حسین شیخ السلام، مسعود اسدالهی و علیرضا میر یوسفی پیرامون رابطه و تنش‌های پیش آمده و آینده رابطه ایران و عربستان سعودی بحث و گفت‌وگو کردند.

آنچه می خوانید خلاصه ای از این میز گرد است: ادامه مطلب...
[ یکشنبه 94/12/16 ] [ 12:14 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
<   <<   11   12   13   14   15   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 1817
بازدید دیروز: 7705
کل بازدیدها: 4435660