NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
در حالی که همواره منش و سعی دولت ها بر جلوگیری از ایجاد فساد بوده است، اخیراً اسنادی در خصوص خرید هواپیماهای ارزان با قیمت گران از سوی برخی سازمان های داخلی منتشر شده است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از راه دانا، در پی سفر رئیس‌جمهور به فرانسه و بسته شدن چند قرارداد در صنعت هواپیمایی کشور به انحصار شرکت دولتی هواپیمایی جمهوری اسلامی، انتقادات مختلفی از سوی کارشناسان و برخی از شرکت‌های خصوصی مطرح شده است که از نابسامانی و عدم نظارت بر مدیریت سازمان هواپیمایی کشوری و بی توجهی به بیت‌المال و سلطه روابط بر ضوابط هواپیمایی کشور پرده می‌دارد.  ادامه مطلب...
[ یکشنبه 94/12/16 ] [ 12:12 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
یک بام و دو هوای اصلاح‌طلبان و رسانه‌های آنها درباره اظهارات قاضی‌پور تا آنجاست که هم زمان با حمله شدید رسانه های اصلاح طلب به منتخب مردم ارومیه، علیرضا محجوب نماینده اصلاح‌طلب تهران در مجلس، انتخاب قاضی‌پور را به مردم ارومیه تبریک می گوید!

به گزارش پایگاه 598، رسانه‌ها و کانال‌های منتسب به اصلاح‌طلبان در ادامه تاکتیک سرپوش گذاشتن بر توهین صریح یکی از چهره‌های شاخص حزب کارگزاران به شهرستانی‌ها، اظهارات اخیر نادر قاضی‌پور منتخب اول مردم ارومیه در جمع گروهی از هواداران خود را بهانه‌ای برای دادن آدرس عوضی درباره بداخلاقی انتخاباتی کرده‌اند. ادامه مطلب...

[ یکشنبه 94/12/16 ] [ 12:10 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
اصرار بر وحدت (در حالی که چهره های متضاد یک جریان سیاسی در کنار هم بودند و واقعا وحدتی وجود نداشت تا در بدنه هم وحدت ایجاد کند) سبب شد تا جریان رسانه ای طرف مقابل از این اتفاق بهره برداری خاص خودش را بکند و با ترساندن بدنه اجتماعی اش، همه ظرفیت این بدنه را به صورت چشم بسته، پای صندوق رأی بیاورد.
سرویس سیاسی پایگاه 598 - حجت الاسلام حمیدرسایی/ معمولا بعد از هر انتخابات یکی از اقدامات جریانی که شکست را متحمل شده، آسیب شناسی دلایل شکست است. در آسیب شناسی یک اتفاق، اگر نخواهیم واقعیت ها را در نظر بگیریم، بی جهت خود را فریب داده ایم. آنچه بنده در این مختصر می نویسم، بررسی اجمالی و نگاه از یک زاویه به دلایل شکست یک جریان فکری – سیاسی در نتیجه انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران است که رفتار های انتخاباتی در آن، متفاوت از بسیاری از شهرها و حوزه های انتخابیه دیگر است. ادامه مطلب...
[ یکشنبه 94/12/16 ] [ 12:8 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
ساره داوود اوغلو - همسر نخست وزیر ترکیه که به همراه هیاتی وارد تهران شده است، علاقه خاصی به یکی از خدمات مهم سلامت ایران دارد.
دلیل علاقه همسر نخست وزیر ترکیه به ایران
به گزارش مشرق، ساره داوود اوغلو - همسر نخست وزیر ترکیه که به همراه هیاتی وارد تهران شده است، با حضور در سلامتکده طوبی، از بخش‌های ماساژ درمانی، داروخانه داروهای گیاهی و سایر قسمت‌های این سلامتکده بازدید کرد.

بنابر این گزارش، در این بازدید که محمود خدادوست معاون طب سنتی وزارت بهداشت نیز وی را همراهی می‌کرد، همچنین آیتی رئیس سلامتکده طب سنتی، توضیحاتی را در مورد مباحث آموزشی دانشکده طب سنتی ارائه کرد. ادامه مطلب...
[ شنبه 94/12/15 ] [ 11:56 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
سقوطِ هولناک تجارت خارجی ایران +جدول
دولت یازدهم علی‌رغم وعده‌هایی که در خصوص بهبود وضعیت تجارت خارجی کشور به مردم داده بود، کشور را در وضعیت بسیار فاجعه آمیز از نظر تجارت خارجی قرار داده که تبعات آن مطئمنا گریبان اقتصاد ایران را خواهد گرفت.
آمار فاجعه‌آمیز مبادلات تجاری در300روز نخست امسال/ سقوطِ هولناک تجارت خارجی ایران +جدول
به گزارش عصر امروز گسترش مبادلات تجاری و بهبود مناسبات بین المللی از اصلی ترین شعارهای حسن روحانی در خرداد ماه 92 بود.  ادامه مطلب...
[ شنبه 94/12/15 ] [ 11:53 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
دو سال و نیم پیش بود که رئیس جمهوری وعده داد تا مشکل تولید کشور را حل و صنایع و تولید را از رکود خارج کند و یارانه‌ای از محل هدفمندی به تولید کنندگان بدهد که افزایش قیمت حامل‌های انرژی را جبران کند.
وعده دولت روحانی که پس از دو سال هنوز عملی نشده
به گزارش عصر امروز، رئیس دولت یازدهم آن روزها در رقابت‌های انتخاباتی، قول‌هایی برای حمایت از تولید و حل مشکل نقدینگی صنعت به ویژه صنایع کوچک و متوسط و پرداخت یارانه را سر می‌داد، اما پس از گذشت بیش از 2 سال از روی کار آمدن دولت یازدهم خبری از پرداخت یارانه به تولید نیست.  ادامه مطلب...
[ شنبه 94/12/15 ] [ 11:52 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
جشنواره شالیزار مازندران صبح امروز جمعه در روستای کردخیل و هشتل مازندران برگزار شد.
[ شنبه 94/12/15 ] [ 1:14 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
در میان پرندگان مانند زنبور عسل باشید!
در دوران غیبت، جز دینداران ناب که یقین در جانشان رسوخ کرده و خداوند از آنان بر ولایت ما پیمان گرفته و ایمان را در جانشان ثابت کرده و به دم الهی یاریشان نموده است، کسی بر اعتقاد خود، استوار نخواهد ماند.
حال و روز شیعیان در دوران غیبت/ در میان پرندگان مانند زنبور عسل باشید!
به گزارش عصر امروز: اَللّهُمَّ عَرِّفْنى نَفْسَکَ فَاِنَّکَ اِنْ لَمْ تُعَرِّفْنى نَفْسَکَ لَمْ اَعْرِف نَبِیَّکَ اَللّهُمَّ عَرِّفْنى رَسُولَکَ فَاِنَّکَ اِنْ لَمْ تُعَرِّفْنى رَسُولَکَ لَمْ اَعْرِفْ حُجَّتَکَ اَللّهُمَّ عَرِّفْنى حُجَّتَکَ فَاِنَّکَ اِنْ لَمْ تُعَرِّفْنى حُجَّتَکَ ضَلَلْتُ عَنْ دینى(1)

  ادامه مطلب...
[ شنبه 94/12/15 ] [ 1:13 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
در جدیدترین ادعای شایعه‌سازان مجازی 2 نفر از افراد شرکت کننده در یک میهمانی مختلط به عنوان افراد خانواده سردار احمدی مقدم معرفی شده اند.

به گزارش پایگاه 598، سرویس فضای مجازی خبرگزاری فارس به منظور جلوگیری از گسترش شایعات مجازی در شبکه‌های اجتماعی مهم‌ترین و جدیدترین شایعه منتشر شده در فضای مجازی که توسط کاربران شبکه‌های اجتماعی نقل می‌شود را در بسته خبری «از شایعه تا واقعیت» بررسی می‌کند.

**شایعه**

تصویری که در زیر مشاهده می‌کنید توسط برخی گروه‌های معاند با اهداف خاص در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است، در این تصویر دو نفر از افراد شرکت کننده در یک میهمانی مختلط به عنوان خانواده سردار احمدی مقدم معرفی می‌شوند.

  ادامه مطلب...

[ شنبه 94/12/15 ] [ 1:11 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
رسانه‌های اصلاح‌طلب در ادامه تاکتیک سرپوش گذاشتن بر توهین صریح یکی از چهره‌های شاخص حزب کارگزاران به شهرستانی‌ها، اخیراً اظهارات نادر قاضی‌پور در جمع گروهی از هواداران خود را بهانه‌ای برای دادن آدرس عوضی درباره بداخلاقی انتخاباتی کرده‌اند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، رسانه‌ها و کانال‌های اصلاح‌طلب در ادامه تاکتیک سرپوش گذاشتن بر توهین صریح یکی از چهره‌های شاخص حزب کارگزاران به شهرستانی‌ها، اخیراً اظهارات نادر قاضی‌پور منتخب اول مردم ارومیه در جمع گروهی از هواداران خود را بهانه‌ای برای دادن آدرس عوضی درباره بداخلاقی انتخاباتی کرده‌اند.

این رسانه‌ها اظهارات قاضی‌پور در یک جمع خصوصی هواداران را به عنوان توهین تُرک‌ها به فارس‌ها قلمداد کرده و درصدد راه‌اندازی یک جبهه‌بندی قومی-جغرافیایی به این بهانه علیه اصولگرایان هستند. ادامه مطلب...
[ شنبه 94/12/15 ] [ 1:11 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
<   <<   11   12   13   14   15   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 154
بازدید دیروز: 695
کل بازدیدها: 4450924