NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ

ابوالحسن بنی‌صدر در مورد خروج‌اش از ایران با لباس زنانه، به «صدای آمریکا» گفت کسی که دروغ می‌سازد، مطابق طرز فکر خود می‌سازد و نمی‌تواند خود را جای من بگذارد و دروغ بسازد.

 

به‌گزارش خبرآنلاین، بنی‌صدر اظهار داشت در طرز فکر سازند? این دروغ «زن»، دون انسان است. از این رو لباس زنانه، لباسِ پستی است و می‌خواهد بگوید بنی‌‌صدر با لباس زنانه از ایران خارج شد، درحالی‌که من با لباس نظامی از ایران خارج شدم.

 

سپس او به اثبات مدعای خود پرداخت: یک، ممکن نبود بشود با لباس زنانه وارد پایگاه هوایی تهران شد.

 

دو، ما چهار نفر در خودرو بودیم و اگر همه لباس زنانه داشتن، خیلی جلب توجه می‌کرد، حتی اگر یکی از آن‌ها هم لباس زنانه می‌داشت جلب توجه می‌کرد. و کسی که دم درب ایستاده بود حساس می‌شد بفهمد او کیست.

 

سه، ورود به آن پایگاه با کارت مخصوص ممکن بود، یعنی با لباس نظامی هم می‌خواستید وارد بشوید، اگر کارت نداشتید، شما را راه نمی‌دادند. یکی از افراد فداکار آن پایگاه کارتش را در اختیار من قرار داده بود.

 

چهار، ساعت ده شب آن هواپیما پرواز کرد، ما ساعت هشت وارد پایگاه شدیم و مدتی هم در محوطه فرودگاه چهار نفری و یکی دو نفر از افراد پایگاه که اطلاع داشتند، یک حلقه‌ای ایجاد شد و آن‌جا بودیم. تصور کنید اگر با لباس زنانه بودیم، جلب توجه می‌کرد.

 

بنی صدر افزود: بله من با لباس نظامی وارد شدم، اما این را می‌گویم، از دید من لباس زن، لباس منزلت، کرامت و شرافت است. اگر اقتضا می‌کرد هیچ دریغ نمی‌کردم از پوشیدن لباس زنانه، که بیایم به این صحن? مبارزه‌ای که آمدم.


[ شنبه 90/4/4 ] [ 4:31 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
 
 
 

[ شنبه 90/4/4 ] [ 4:29 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

این زائر ایرانی که قدرت تکلم خود را ازدست داده بود روز میلاد حضرت علی (ع) درکنار خانه خدا زبان به تکلم مجدد گشود.

این زائر که در اثر صانحه یک تصادف دچار شوک شدید شده و براثر آن قدرت تکلم خود را بکلی از دست داده بود پس از ورود به خانه خدا شفای کامل خود را بدست اورد.

این فرد که یک مرد ??ساله از اهالی شیراز است صبح روز میلاد امیرمومنان علی (ع) جهت انجام اعمال عمره مفرده وارد مکه مکرمه شده بود.

وی پس از انجام مناسک خود احساس میکند قدرت تکلم خود را به دست آورده و بایکی از زائران همسفر خود موضوع را درمیان میگذارد که پس از مطمئن شدن از این واقعه شادی زیادی دربین زائرین ایرانی خانه خدا بوجود میآید.

این زائر شیرازی این عنایت را ناشی از رحمت خدا و کرامت علی بن ابی طالب (ع) دانسته و سربه سجده شکر سائید.


[ شنبه 90/4/4 ] [ 4:27 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

احد خیری نماینده مردم بستان‌آباد و رئیس هیئت‌ تحقیق و تفحص از مناطق آزاد با اشاره به اتمام زمان قانونی تهیه گزارش تحقیق و تفحص گفت: اگرچه زمان قانونی تحقیق و تفحص از مناطق آزاد پایان یافته است، اما ‌هیئت تحقیق و تفحص در حال جمع‌بندی تحقیقات و بررسی‌ها ‌است. ادامه مطلب...

[ شنبه 90/4/4 ] [ 4:26 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

دو سال پس از آنکه دولت امریکا بر اساس سیاست‌های اعلامی خود و موارد کشف شده از سوی دستگاه‌های امنیتی کشورمان تمام تلاش خود را برای زنده نگه داشتن جریان آشوب در کشور به‌کار بست، روزنامه واشنگتن‌پست در گزارشی به این واقعیت پرداخت که دیگر خبری از آشوب خیابانی نیست و معترضان با شکم سیر سعی می‌کنند از داخل محیط امن خانه‌هایشان فیس بوک بازی کنند و عکس دوستانشان را ببینند.  ادامه مطلب...

[ شنبه 90/4/4 ] [ 1:5 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
در این جلسه ابتدا گزینه "شورای رهبری" مورد توجه قرار گرفت که نهایتا با رای اکثریت خبرگان به گزینه رهبری فرد منتهی شد.
 نشریه همشهری آیه در گزارشی به نحوه انتخاب آیت الله خامنه ای به رهبری جمهوری اسلامی پرداخته است، در این گزارش به ترکیب پیشنهادی شورای رهبری در ابتدای تشکیل این مجلس اشاره کرده است.
در این گزارش آمده است: بعد از ارتحال امام خمینی(ره) مجلس خبرگان رهبری چهاردهم خرداد 1368 با هدف انتخاب جانشین ایشان تشکیل جلسه داد.
در این جلسه ابتدا گزینه "شورای رهبری" مورد توجه قرار گرفت که نهایتا با رای اکثریت خبرگان به گزینه رهبری فرد منتهی شد.
اما گزینه های شورای رهبری قبل از کنار گذاشته شدن آن چنین بود:
ترکیب اول:آیت الله خامنه ای،آیت الله مشکینی و آیت الله موسوی اردبیلی
ترکیب دوم:آیت الله خامنه ای،آیت الله مشکینی،آیت الله موسوی اردبیلی، هاشمی رفسنجانی و سید احمد خمینی
ترکیب سوم:آیت الله خامنه ای، آیت الله مشکینی،آیت الله موسوی اردبیلی،آیت الله فاضل لنکرانی،آیت الله عبدالله جوادی آملی.
بعد از مباحث فراوان نهایتا 45 نفر به رهبری فرد و بیست و سه نفر به رهبری شورایی رای دادند.

[ شنبه 90/4/4 ] [ 1:2 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

با عینک‌های مجهز به دوربین می‌توانید تصاویر اطرافتان را بدون استفاده از دوربین‌های دست‌وپاگیر و نیاز به روش‌های آزاردهنده انتقال فایل با دیگران تقسیم کنید.

به گزارش مشرق به نقل از ایسنا، این عینک که شبیه نمونه‌های شرکت ری‌بن است می‌تواند یک میدان دید فوق‌وسیع 130 درجه را از میان یک لنز فیش‌آی حدود 1.5 سانتیمتری که در زیر قیمت لاستیکی سمت راست قاب قرار دارد، ثبت کند.

یک حسگر پنج میلیمتری وضوح بالا به ثبت تصاویر پرداخته و سپس یک پردازشگر کم قدرت یک گیگاهرتزی، این ویدیو را به شکل فشرده درمی‌آورد.

این فیلم یا در یک حافظه فلش داخلی ذخیره شده و یا می‌توان آن را از طریق یک سیستم وای‌فای/بلوتوث رادیویی 2.4 گیگاهرتزی به تلفن هوشمند منتقل کرد.

همچنین یک برنامه رایانه‌یی به کنترل از راه‌دور این دوربین پرداخته و می‌توان از طریق آن تصاویر را مستقیما بر روی سایت‌های اینترنتی منتقل کرد.

این دستگاه، نیروی خود را از یک باتری لیتیوم‌پلیمری موجود در دسته سمت چپ قاب عینک به دست می‌آورد.


[ شنبه 90/4/4 ] [ 1:0 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

به گزارش شیعه آنلاین، اخبار رسیده از اردن حاکی از آن است که نمازگزاران یک مسجد اردنی امام جماعت آن مسجد را بخاطر صدور یک فتوای عجیب مورد ضرب و شتم قرار دادند.
گفته می شود این درگیری فیزیکی دو روز پیش میان نمازگزاران با امام جماعت مسجد "الفتح" در منطقه "عرجان" در حومه امان پایتخت اردن رخ داد.
بر اساس فتوای عجیب این امام جماعت، بوسیدن همسر وضو را باطل می کند.
پس از مورد حمله قرار گرفتن این امام جماعت، تعدادی از نمازگزاران او را از دست حمله کنندگان نجات داده و از مسجد فرار دادند.
در همین حال نمازگزاران حمله کننده اعلام کردند که روز گذشته با مراجعه به اداره اوقاف و شئونات اسلامی استان امان، از این امام جماعت شکایت کرده و خواستار اخراج وی شده اند.


[ شنبه 90/4/4 ] [ 12:40 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

عبدالکریم لاهیجی، نایب رئیس فدراسیون بین المللی جوامع حقوق بشردر مصاحبه امروز 23 ژوئن (2 تیر) به روزآنلاین گفت: «اعتصاب غذا اساسا در نُرم‌های حقوق‌بشری، کار پسندیده‌ای نیست، زیرا این کار اساسا لطمه به جسم انسان است. یک فعال حقوق‌بشر نه خود می‌تواند دست به اعتصاب غذا بزند و نه دیگران را تشویق به اعتصاب غذا کند».
وی برای تکمیل سناریوی اعتصاب غذای چند زندانی در اوین، پیشنهاد داد: «به نظر من کاری را که می‌توان انجام داد باید به دو قسمت تقسیم کرد: فعالانی که در خارج از کشور هستند لازم است تلاش بیشتری برای انعکاس این رویداد در سطح بین‌المللی انجام دهند. در این زمینه همه وظیفه داریم که تلاش‌های‌مان را بیشتر کنیم. باید با نهادهای بین‌المللی حقوق‌بشری رابطه بیشتری برقرار کرد. باید تلاش کرد که نهادهای بین‌المللی بر حکومت فشار آورند تا به خواسته‌های زندانیان رسیدگی کند. چون این زندانیان عملا جان‌شان در خطر است».
وی افزود: «من فکر می‌کنم افرادی که در داخل هستند، امثال آقای خاتمی و بقیه باید دست به فعالیتی بزنند. متاسفانه این دوستان همواره از روزه سیاسی صحبت می‌کنند که اساسا بی‌معناست. این افراد لازم است که به طور مثال با همراهی چند تن دیگر در همبستگی با این زندانیان اعلام اعتصاب غذا کنند و به طور مثال در مسجدی جمع شوند».


[ شنبه 90/4/4 ] [ 8:28 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

بعد از شکست فراخوان محافل ضدانقلاب و رسانه های غربی مبنی بر پیاده روی بی سروصدا در پیاده روهای خیابان ولیعصر به مناسبت سالگرد انتخابات سال 88، سایت بالاترین این بار در حمایت از زندانیان امنیتی طی فراخوانی نوشت: «در حمایت از زندانیان سیاسی، ساعت 22 هرکجای شهر که هستید با صدای بوق ممتد اعتراضتان را نشان دهید.»
بالاترین این روش را «یکی از اعتراضات مدنی»[!] خوانده که به خاطر «غیرقابل شناسایی» بودن، آن را «بی خطر» و «بدون هزینه» عنوان کرد و افزود: «برای شروع امشب ساعت 22 هر کجای شهر که هستید به یاد زندانیان سیاسی بوق اتومبیلتان را به صدا در بیاورید. البته با توجه به قرار گرفتن زندان اوین در کنار اتوبان یادگار بهتر است در ساعت 22 در اتوبان یادگار و کنار زندان این کار را انجام دهید تا صدای آن توسط زندانیان نیز شنیده شود».
بالاترین طی مطلبی دیگر با عنوان «امشب ساعت 10 شب الله اکبر؛ جنب و جوش قبل 18 تیر» با لحنی التماس گونه از کاربران این سایت خواست که: «از هر طریقی که میتونین اطلاع رسانی کنین؛ سینه به سینه، چت روم، sms فیس بوک،
تویتر، وبلاگ، وب سایت، اسکناس نویسی، شعار نویسی و...»


[ شنبه 90/4/4 ] [ 8:27 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
<   <<   11   12   13   14   15   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 246
بازدید دیروز: 588
کل بازدیدها: 4450321