NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ

حجت الاسلام شفیعی کیا طی یادداشتی که به بی باک ارسال شده ، نوشت:
لبخند آقای لاریجانی به مدعیان اصلاحات ، به چه قیمت ؟!

« نفی اصلاح طلبان ؛ نفی واقعیت است . » ؛ این عنوان نشریات مدعی اصلاحات است که اخیراً همانند ایام فتنه 88 که آقای « علی لاریجانی » در گفتگوی خبری سیما انگشت اتهام را به سوی شورای نگهبان و وزارت کشور گرفت با استقبال رسانه های آن جریان مواجه شد ، ( 1 )
ایسنا به نقل آقای لاریجانی که در تمام نشریات جریان فتنه خبر اصلی شد آورده : ادامه مطلب...

[ شنبه 90/4/18 ] [ 8:6 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

کافی شاپ تلکا ساری

شاید براتون سوال باشه که اینجا کجاست ... 
الآن بهتون می گم
 اینجا طبقه بالای یکی از شلوغترین کافی شاپ های شهر ماست .بارها شد که وقتی با همسرم می رفتم اونجا  جَو اونجا جوری بود که شاید آدم یک کم خجالت می کشید . می دونین چی می گم دیگه ؟ ( وضعیت حجاب رو می گم ) ادامه مطلب...
[ شنبه 90/4/18 ] [ 7:59 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

عباس آقازمانی (ابوشریف) از جمله چهره‌های رازآلود دوران معاصر است که علاوه بر سوابق مبارزاتی پیش از انقلاب، در اوایل انقلاب نیز مسئولیت‌های متعدد مهمی را برعهده داشته اما از سال‌ها پیش به کشور پاکستان رفته و به عبادت و مطالعات دینی مشغول بوده است.
 روزنامه‌ی خراسان در خبری اعلام کرد که عباس آقا زمانی (ابو شریف) فرمانده کل سپاه در دوران ریاست جمهوری بنی‌صدر که همچنان گمنام است، به ایران بازگشته است. ادامه مطلب...

[ پنج شنبه 90/4/16 ] [ 10:44 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
مسجد کریستال یا شیشه ای که در مالزی ساخته شده است مسجدی است که از سوی مسئولان با دید توریستی طراحی شده و با وجود معماری داخلی فوق العاده زیبا، به خاطر القای شکنندگی در نمای خارجی شیشه ای اش فاقد پایداری و صلابت است.
مسجد کریستال که در پارک میراث اسلامی جزیره "وان من" در ترنگانو مالزی قرار دارد، بین سالهای 2006 – 2008 ساخته شده است. ادامه مطلب...
[ پنج شنبه 90/4/16 ] [ 8:25 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
پس از ایست قلبی و درگذشت مرحومه هاله سحابی در مراسم تشییع پدرش رسانه های ضد انقلاب و جریان فتنه ضمن مانور بر این درگذشت مدعی ضرب و جرح وی شده و تصریح کردند که وی بر اثر شدت جراحات به شهادت رسیده است.! ادامه مطلب...
[ پنج شنبه 90/4/16 ] [ 8:20 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
محسن هاشمی رفسنجانی مدیرعامل سابق مترو تهران و فرزند آیت‌الله اکبر هاشمی در گفت‌وگو با فارس درباره برخی اخبار مبنی بر فعالیت وی برای انتخابات مجلس نهم گفت: هنوز تصمیمی برای کاندیداتوری یا عدم کاندیداتوری در انتخابات مجلس نهم نگرفته‌ام.

وی در پاسخ به این سؤال که اگر کاندیدا شوید، از لیست اصولگرایان در انتخابات شرکت خواهید کرد یا اصلاح‌طلبان؟ گفت: اگر درباره حضور یا عدم حضورم به نتیجه رسیدم، در این باره نیز اقدام می‌کنم ولی هنوز تصمیم برای حضور یا عدم حضور به عنوان کاندیدا نگرفته‌ام.


[ پنج شنبه 90/4/16 ] [ 8:15 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
سخنان رئیس مجلس در چند روز گذشته به گونه ای رقم خورد که خوشحالی رسانه های اصلاح طلب را به همراه داشت.
روزنامه های اصلاح طلب که در جنجال ها و آشفتگی های دو سال گذشته کشور به پایگاه خبرپراکنی سران فتنه تبدیل شده بودند در چند روز گذشته به پوشش خبری سخنان علی لاریجانی روی آوردند.
 
[ پنج شنبه 90/4/16 ] [ 8:8 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

صاحب‌خانه ?? سال است که طعم غذا را نچشیده، به مهمانی نرفته، تنها تفریحش این است که با همسرش سوار آمبولانس شده و برای ویزیت و معالجه به بیمارستان برود و می‌داند که همسرش با درد کشیدن او ذره ذره آب می‌شود اما نمی‌داند که آرزوی شیرین است که او بار دیگر لباس ارتشی بپوشد. ادامه مطلب...

[ پنج شنبه 90/4/16 ] [ 8:4 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

مراسم یادمان استاد محمد نوری که یکشنبه شب در تالار وحدت برگزار شد با حاشیه های فراوان و بعضا تامل برانگیزی همراه بود؛ از تشویق جعفر پناهی گرفته تا مهمانان بی‌حجاب و حتی بدون روسری.
به گزارش جهان به نقل از «خبرگزاری دانشجو»؛ شب گذشته مراسم یادمان استاد محمد نوری از طرف معاونت هنری ارشاد و دفتر کل موسیقی ارشاد در حالی در تالار وحدت برگزار شد که حاشیه های زیادی را به دنبال داشت. ادامه مطلب...

[ پنج شنبه 90/4/16 ] [ 7:52 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
مؤسسه‏اى غیردولتى به نام رحمانی که ظاهراً براى انجام فعالیت‏هاى خیرخواهانه اجتماعى با رویکرد علمى و فرهنگى از سال 86 آغاز به فعالیت کرده است، اقدام به برگزارى جلساتى داخلى در راستاى حمایت از جریان موسوم به فتنه در برخى از دانشگاه‏هاى تهران از جمله دانشگاه تهران کرده است.
بررسى‏هاى صورت گرفته حاکى است دکتر( م ن) یکی از اساتید اقتصاد و دکتر( م س) از اساتید سابق دانشگاه علامه طباطبایى، این مؤسسه را در سال 1386 ثبت کردند و اخیراً با دعوت از یک زن سوئدى جهت سخنرانى در این مؤسسه، عملاً دستورالعمل‏هاى مؤسسات برانداز را اجرا کردند.
مؤسسات غیردولتى آموزشى، علمى و فرهنگى از مهم‏ترین پوشش‏هاى فعالیت جریان معاند در عرصه جنگ نرم محسوب می شود.

[ دوشنبه 90/4/13 ] [ 8:3 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 2502
بازدید دیروز: 2234
کل بازدیدها: 4425844