NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
در حالی که براساس اطلاعات موجود، آمریکایی ها به احمد شهید مأمور اطلاعاتی خود که به عنوان گزارشگر ویژه حقوق بشر سازمان ملل در ایران انتخاب شده به شدت توصیه کرده اند سعی کند چهره ای مستقل از خود به نمایش بگذارد، شیرین عبادی که گویا در جریان پروژه قرار نگرفته در حال لو دادن پس پرده ارتباطات خود با احمد شهید است.

عبادی که خود اکنون با سود دلارهای دریافتی از سوی آمریکایی ها روزگار می گذراند و به هر کسی که «عنصر مطلوب»! تشخیص داده شود اعانه می دهد، به رادیو فردا می گوید ارتباطات مستمری با احمد شهید دارد و دائماً با تهیه گزارش هایی او را تغذیه می کند.

عبادی در این مصاحبه از عوامل خود در داخل ایران هم خواسته است که به جمع آوری اسناد علیه نظام و انتقال آن به احمد شهید بپردازند.

عبادی در بخش دیگری از این گفت وگو به احمد شهید توصیه می کند حالا که به داخل ایران دسترسی ندارد به عراق برود و از طریق منافقین - که عبادی آنها را «قربانیان حقوق بشری ایران» می خواند- در جریان وضع حقوق بشر در ایران قرار بگیرد.

این مأمور دون پایه آمریکا که ظاهراً تبدیل شدن به سخنگوی مأمور جدید را بهترین وضعیت آینده خود می داند در پایان خبر داده است که احمد شهید تقاضای ویزای سفر به ایران خواهد کرد تا برای چندمین بار این پیام را منتقل کرده باشد که وی و شهید پس پرده دست در یک کاسه دارند.


[ سه شنبه 90/4/21 ] [ 9:37 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
 اعتدال نوشت: این مقام آگاه در ادامه به بازداشت چند نفر از نزدیک‌ترین افراد حلقه بقایی و مشایی در ماه جاری اشاره کرد و گفت: با دستگیری ق.د. آ مدیر عامل و عضو هیأت مدیره شرکت تعاونی حامیان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری ایرانیان، ع. ا. پ مدیر عامل سابق کانون اتومبیل‌رانی و جهانگردی و مدیر عامل منطقه آزاد اروند و همچنین دستگیری دو خانم عضو هیأت مدیره شرکت میراث آریا، گمانه‌زنی‌ها درباره دستگیری برخی دیگر از افراد منسوب به جریان انحرافی تقویت شده است.
این مقام مسئول افزود: اعترافات و اسناد به دست آمده از این افراد، مقدمات دستگیری بقایی، معاون اجرایی رئیس‌جمهوری و سرپرست نهاد ریاست‌جمهوری را فراهم کرده است.

[ سه شنبه 90/4/21 ] [ 9:31 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]


[ دوشنبه 90/4/20 ] [ 5:30 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

تعداد زیادی از ما تاکنون بارها و بارها این جمله را شنیده ایم ک اصلاح طلبان باید از جریان فتنه برائت بجویند. اما علت اینکه این جمله را بارها شنیده و می شنویم چیست؟ چرا اصلاح طلبان از جریان فتنه برائت خود را اعلام نمی کنند؟
این عدم اعلام برائت و یا تعلل در آن گمانه هایی را در ذهن تقویت می کند که نگاهی گذرا به صحبت ها و مواضع برخی چهره های مطرح اصلاح طلب در ایام فتنه در سال ?? چرایی بروز این گمانه ها و فرضیات را هویدا می کند. ادامه مطلب...

[ دوشنبه 90/4/20 ] [ 1:33 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

معاون اول قوه قضاییه با اشاره به ادامه روند دستگیری اعضای جریان انحرافی،گفت: دستگاه قضا در پیگیری انحرافات و دستگیری این افراد کوچکترین عقب نشینی نخواهد داشت چرا که برخورد با این جریانات وظیفه قانونی دستگاه قضا است و سبقه سیاسی ندارد.
سید ابراهیم رئیسی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران با اشاره به روند دستگیری اعضای جریان انحرافی گفت: دستگاه قضایی موظف است براساس قانون و حق با هرگونه انحرافی که جرم است برخورد کند و پیگیری های این دستگاه سبقه سیاسی ندارد.
وی افزود: دستگاه قضا در پیگیری انحرافات و دستگیری این افراد کوچکترین عقب نشینی نخواهد داشت چرا که برخورد با این جریانات وظیفه قانونی دستگاه قضا است.
معاون اول قوه قضاییه درخصوص رسیدگی به پرونده مفاسد اقتصادی و عاملان آن اظهار داشت:‌ پرونده مفاسد اقتصادی با جدیت پیگیری می شود و با عاملین آن طبق قانون برخورد جدی صورت می گیرد و عدم اعلام رسمی این برخوردها به معنای عدم اقدام نیست.


[ دوشنبه 90/4/20 ] [ 1:28 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
آیت‌الله‌العظمی وحید خراسانی از مراجع عظام تقلید در آستانه فرارسیدن نیمه شعبان در بیانات گهرباری عظمت ماه شعبان و مولود موعود آن را بیان کرده و عموم دلباختگان به حضرت حجت(عج) را به قرائت دسته‌جمعی دعای فرج در شب نیمه شعبان دعوت نمودند.
به گزارش مرکز خبر حوزه، متن کامل سخنان معظم‌له که در جمع تعدادی از جوانان و دانشجویان در مشهد مقدس ایراد شده به شرح ذیل است: ادامه مطلب...
[ دوشنبه 90/4/20 ] [ 1:23 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
کتر محمد کرمی راد در گفت‌وگو با خبرنگار «خبرگزاری دانشجو» در کرمانشاه، گفت: گستاخی اصلاح طلبان و بخصوص رضا خاتمی در خصوص مماشات با سران فتنه ناشی از ناتوانی قوه قضائیه است.
وی افزود: اگر قوه قضائیه با سران فتنه و اصلاح طلبانی چون رضا خاتمی به جدیت برخورد می کرد، آنها امروز آنقدر گستاخانه عمل نمی کردند. ادامه مطلب...
[ دوشنبه 90/4/20 ] [ 1:20 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

این نشست با حضور شماری از عناصر ضدانقلاب بهایی یا مستخدمان سازمان صهیونیستی-انگلیسی بهائیت در تورنتو کانادا برگزار شد و در آن از جمله رامین جهانبگلو، عبدالکریم لاهیجی، نگار متحده، دایان علایی، منصور فرهنگ، مهرانگیز کار، همایون کاتوزیان، فرزانه میلانی، محمود صدری، کامران اقبال، لیلی پورزند، آرش نراقی،علیرضا نامورحقیقی، شهرام خلدی و... حضور داشتند. گفته می شود محمد توکلی ترقی، مینا یزدانی و تاد لوسون در برپایی این کنفرانس سه روزه نقش داشته اند. مرکز بهائیان در فلسطین اشغالی واقع است و این فرقه مشخصا از سوی رژیم صهیونیستی و انگلیس و آمریکا حمایت می شوند ضمن اینکه ارتباط وثیقی با لژهای ماسونی جهان دارند. ادامه مطلب...

[ دوشنبه 90/4/20 ] [ 12:43 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
ردیابی عناصر نفوذی وزارت اطلاعات در محافل ضدانقلاب و حتی موسسات آمریکایی فعال علیه جمهوری اسلامی وارد فاز تازه ای در میان اپوزیسیون شده است.
 پایگاه اینترنتی «سبزنامه» وابسته به شماری از عناصر ضدانقلاب همکار با موسسات نومحافظه کار اخیرا با اشاره به حذف نام ایران از فهرست «25کشور سرکوبگر» در فهرست موسسه آمریکایی فریدام هاوس (خانه آزادی)، برخی عناصر افراطی فراری از ایران را متهم کرد که صرفا درصدد سودجویی از «خانه آزادی» هستند و کاهلی یا نفوذی بودن آنها باعث حذف نام ایران از فهرست مذکور شده است. ادامه مطلب...
[ دوشنبه 90/4/20 ] [ 12:42 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
امام جمعه مشهد تأکید کرد: امام(ره) هیچ‌گاه نفرموده‌اند که سپاه در عرصه سیاست دخالت نکند بلکه ایشان فرمودند که در احزاب سیاسی و مقوله انتخابات وارد نشود. ادامه مطلب...
[ دوشنبه 90/4/20 ] [ 12:40 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 2102
بازدید دیروز: 2234
کل بازدیدها: 4425444