NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
مدیرعامل سابق اتحادیه تولیدکنندگان فرآورده‌های لبنی ایران گفت: به دلیل هزینه‌های بالای تولید، مصرف پایین لبنیات و حذف یارانه‌های تولید، حدود 350 واحد کوچک تولیدکننده صنایع لبنی، یعنی نیمی از آنها تعطیل‌ هستند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم، محمدرضا اسماعیلی اظهار کرد: از 700 کارخانه کوچک صنایی لبنی در کشور نیمی از آنها یعنی حدود 350 واحد در مناطق مختلف کشور به‌طور کامل تعطیل اند و بسیاری از واحد‌های دیگر با ظرفیت پایین کار می‌کنند. ادامه مطلب...
[ یکشنبه 95/3/30 ] [ 11:15 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
اعضای جامعه مدرسین با ارسال نامه محرمانه‌ای به رئیس‌جمهور از برخی رویکردهای فرهنگی و سیاسی دولت انتقاد کردند.
نامه محرمانه جامعه مدرسین به روحانی در انتقاد از رویکردهای فرهنگی و سیاسی دولت
به گزارش عصر امروز، جامعه مدرسین حوزه علمیه قم چندی پیش با ارسال نامه محرمانه‌ای به رئیس‌جمهور از برخی رویکردهای فرهنگی و سیاسی دولت یازدهم انتقاد کرد.

 یکی از اعضای برجسته جامعه مدرسین در گفت‌‌وگو با فارس، با تأکید بر اینکه این نامه به طور محرمانه برای رئیس‌جمهور ارسال شده است، تصریح کرد: این نامه اکنون محرمانه است و چنانچه دولت اقدامی نکند، علنی خواهد شد.

[ یکشنبه 95/3/30 ] [ 11:14 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
برنامه پنج شنبه شب دورهمی مهران مدیری با مجری پرحاشیه تازه برگشته به صحنه، دارای نکاتی بود که باید از جناب عسگری پرسید آیا قرار است به این شکل در مقابل دولت فعلی برای کسب بودجه خودی نشان بدهند؟!
آقای عسگری آیا قرار است اینگونه مقابل دولت فعلی خودی نشان بدهید؟!
بملاقات چند روز پیش ریاست محترم صداوسیما با رییس جمهور در حالی برگزار شد که فشار مالی بر این سازمان و در تنگناه مالی قرار گرفتن باعث شده است که اتفاقات جدیدی در این حوزه روی بدهد.
ادامه مطلب...
[ یکشنبه 95/3/30 ] [ 11:12 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
طبیب زاده در گفتگو با عصر امروز:
هاشمی و فرزندانش عامل شعله ور کردن فتنه 88 بودند
هاشمی رفسنجانی با نامه ای که به رهبری نوشت، به صراحت رهبر انقلاب را به مشتعل شدن آتش های زیرخاکستر تهدید کرده بود. بنابراین کسانی که این آتش زیرخاکستر را شعله ور کردند، نه عوامل میدانی بلکه هاشمی و فرزندانش بودند.
هاشمی و فرزندانش عامل شعله ور کردن فتنه 88 بودند
به گزارش سرویس سیاسی عصر امروز «زهره طبیب زاده»، در گفتگو با خبرنگار ما، کانون اصلی همه تحرکات اجتماعی سازمان یافته مانند فتنه 88 و 78 را خواص دانست و اظهار کرد: عوام معمولا مشکلات خود را به صورت فردی می بینند و کمتر پیش آمده مردم عادی به مشکلات خود دامنه اجتماعی بدهند و آن را در مقیاس بزرگ اجتماعی بروز و ظهور دهند.  ادامه مطلب...
[ شنبه 95/3/29 ] [ 11:55 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
سیاست در هفته‌ گذشته؛
در حالی که هاشمی در دیدارهای این روزهای خود درباره همه‌چیز از برجام گرفته تا لزوم رسیدگی به ایتام صحبت می‌کند ولی ترجیح می‌دهد ادعای بی‌بی‌سی راجع به امام را مسکوت بگذارد.
به گزارش مشرق، در هفته گذشته واکنش‌ها به سندسازی بی‌بی‌سی علیه امام(ره) و برداشت اموال ایران این بار توسط کانادا و در عین حال اظهارنظر روحانی درباره «هر روز یک گشایش» ادامه داشت و فعالان سیاسی و حزبی در موضع‌گیری‌های خود نسبت به این مساله انتقاد کردند. 

*فلاحیان: سندسازی‌های بی‌بی‌سی درباره شخصیت امام جعل سند است

چرا هاشمی در برابر تحریف اندیشه امام سکوت می‌کند؟/ دولت با گذشت 300 روز از برجام 300 گشایش را نام ببرد

ادامه مطلب...

[ شنبه 95/3/29 ] [ 11:54 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
رئیس سابق سازمان جاسوسی امریکا CIA در اظهاراتی جنجالی مدعی شد که به زودی چند کشور عربی از نقشه خاورمیانه حذف می شوند.
به گزارش مشرق، مایکل هیدن، رئیس سابق سازمان جاسوسی امریکا CIA تاکید کرد: به زودی حداقل دو کشور عربی از نقشه خاورمیانه حذف می شوند؛ این کشورها به موجب توافقنامه "سایکس پیکو" که در سال 1916 بین انگلیس و فرانسه به امضا رسید تشکیل شدند. ادامه مطلب...
[ شنبه 95/3/29 ] [ 11:53 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
مشاور دفتر پادشاهی عربستان از آمادگی هیات علمای برجسته این کشور برای مذاکره با "عقلای" شیعه عربستانی و عراقی خبر داد.
به گزارش عصر امروز، عبدالله بن سلیمان المنیع، مشاور دفتر پادشاهی و یکی از اعضای هیات علمای برجسته عربستان گفت: آرمان‌ها قرآن و سنت پیامبر هستند و هر کس با این دو مخالفت کند در مسیر گمراهی است. ادامه مطلب...
[ شنبه 95/3/29 ] [ 11:51 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
اصرار بر دیکتاتوری و اردو کشی خیابانی با وجود راههای قانونی که برای همه افراد جهت اعتراض موجود می باشد یکی از معماهای اقدامات فتنه گران در سال 88 می باشد.
فتنه گران خرداد 88 و اصرار بر دیکتاتوری و اردوکشی خیابانی
به گزارش سرویس سیاسی عصر امروز اصرار بر دیکتاتوری و اردو کشی خیابانی با وجود راههای قانونی که برای همه افراد جهت اعتراض موجود می باشد یکی از معماهای اقدامات فتنه گران در سال 88 می باشد.
ادامه مطلب...
[ شنبه 95/3/29 ] [ 11:50 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
دو روز پیش بود که سایت جهان نیوز هم نتوانست در دائره چند صدایی دولت دوام بیاورد و از چشم تنگ نظرانه مسئولان وزارت ارشاد عبور کند و این وزارتخانه نشان داد که در سال پایانی دولت یازدهم قصد بستن دهان منتقدان را با تمام قدرت اجرا خواهد کرد.
دولت چند صدایی یعنی این؟!
به گزارش سرویس سیاسی عصر امروز همین چند هفته پیش بود که رییس جمهوری در خصوص انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفند ماه گذشته در ارومیه اظهار داشته بود، " کشور و مردم ما یکصدایی را نمی پسندند و (خواهان) صداهای متنوع و گوناگون در این کشور هستند" اما عملکرد دولتیان بر خلاف این خواسته در حال اجرا شدن می باشد.
ادامه مطلب...
[ شنبه 95/3/29 ] [ 11:50 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
گزارش 598 از حضور افراد مسئله دار در قراردادهای جدید نفتی:
این پروژه در حالی به شرکت توتال سپرده خواهد شد که طبق نظر کارشناسان و صاحب نظران شرکت های ایرانی هم از عهده آن بر خواهند آمد و نیازی به ورود شرکت های اروپایی و خروج ارز فراوان از کشور نمی باشد و در صورت امضای قرارداد نهایی با توتال باید منتظر بدعهدی و عهد شکنی های این شرکت اروپایی که مسبوق به سابقه است باشیم. ادامه مطلب...
[ شنبه 95/3/29 ] [ 11:49 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
<      1   2   3   4   5   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 1044
بازدید دیروز: 1113
کل بازدیدها: 4406863