NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ

 یک روزنامه اصلاح‌طلب به نقل از وکیل خانواده هاشمی رفسنجانی خبر داد که مدیران مسئول دو روزنامه ایران و وطن امروز برای پاسخ به شکایت اکبر هاشمی رفسنجانی به دادگاه مطبوعات می‌روند، امروز دفتر مجمع تشخیص مصلحت نظام این خبر را تکذیب کرد.

 روزنامه "شرق در گفت‌وگو با محمود علیزاده طباطبایی، اعلام کرد که "مهرداد بذرپاش" معاون سابق رئیس جمهور و مدیرمسئول وقت روزنامه وطن امروز و "کاوه اشتهاردی" مدیرمسئول روزنامه ایران با شکایت دفتر مجمع تشخیص مصلحت نظام به دادگاه مطبوعات احضار شده‌اند و روز 26 دی باید در دادگاه به دفاع از خود بپردازند. ادامه مطلب...

[ جمعه 89/10/17 ] [ 10:44 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
معترضان طرفدار فلسطین جلسه سخنرانی وزیر جنگ رژیم صهیونیستی را با شعارهای «قاتل کودکان غزه»، «تو دروغگویی» به هم ریختند.
 ایهود باراک در حالی که در یکی از دانشگاهای تل آویو مشغول سخنرانی بود با اعتراض برخی از حاضران روبه رو شد.
معترضان تصاویر شهدا و زخمی های فلسطینی را در دست داشتند و فریاد می زدند، «تو قاتل کودکان غزه ای»، «تو دروغگو هستی» ، «تو می خواهی ملت را بترسانی».
باراک مجبور شد چند بار سخنرانی خود را قطع کند تا اینکه پلیس و نیروهای امنیتی معترضان را از سالن خارج کردند. از سوی دیگر، شبکه خبری سی ان ان آمریکا در گزارشی فعالیت آماده سازی زنان مقاومت برای مقابله با حملات صهیونیستی را منتشر کرد. این شبکه خبری افزود، زنان فلسطینی با چهره ای پوشیده و با مسلسلی بر دوش و سردادن فریادهای «الله اکبر»، «فلسطین پیروز است» در حال فراگیری آخرین آموزش های نظامی هستند.
به گزارش این شبکه آمریکایی چهار سال پیش یک مادر بزرگ 64 ساله فلسطینی خود را در نزدیکی تعدادی از نظامیان صهیونیست در غزه منفجر کرد و امروز بسیاری از این زنان آماده اند تا برای نجات ملت فلسطین جانفشانی کنند.
سی.ان.ان تصریح کرد، زنان فلسطینی دوشادوش مردان فلسطینی می جنگند و در بسیاری از عملیات شهادت طلبانه و عملیات مقاومت نقش مهمی ایفا کرده اند.

[ جمعه 89/10/17 ] [ 10:39 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

 اینها نه رانت خوار و کلاهبردار هستند، نه قاتل و دزد هستند و نه فاسد و فاجر. این مردمان جزو باشرف ترین ها در ایرانی هستند که راه های ساده تری برای کسب درآمد است اما این مردان شریف از سخت ترین راه نان حلال به کف می آورند. برایشان حرمت قائل شویم و پستی و کوچکی را با رفتگری مقایسه نکنیم و در عبور شبانه یا سحرگاهی از کنارشان لااقل دو کلمه را برای قدردانی از ایشان بر زبان بیاوریم: خسته نباشید. 

ادامه مطلب...

[ جمعه 89/10/17 ] [ 4:18 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

امامان معصوم علیهم‏السلام به جهت اهمیت مسئله مهدویت و غیبت دوازدهمین حجت الهى، در فرصت‌هاى مناسب از عصر ظهور سخن گفته و شیعیان را با نشانه‏ها، علائم و ویژگی‌هاى دولت کریمه حضرت قائم علیه‏السلام آشنا ساخته‏اند.

این آگاهی‌ها و اطلاع‏رسانى آن ستارگان هدایت موجب شده است که اهل ایمان و منتظران حکومت عدل حضرت مهدى علیه‏السلام بیش از پیش امیدوار و دلبسته آن عصر گشته، نسل‌هاى بعدى را نیز با این فرهنگ مأنوس کنند. ادامه مطلب...

[ جمعه 89/10/17 ] [ 3:37 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

سخنگوی جامعه روحانیت مبارز گفت: جامعه روحانیت مبارز از اقدام شجاعانه رئیس جمهوری در آغاز و اجرای خوب قانون هدفمند کردن یارانه‌ها ‌تشکر و قدردانی کرد.

حجت الاسلام سالک سخنگوی جامعه روحانیت مبارز اعلام کرد: جلسه شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز شب گذشته با حضور اکثریت اعضا به دبیری آیت‌الله مهدوی کنی برگزار شد. ادامه مطلب...

[ جمعه 89/10/17 ] [ 3:29 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

تحرکات جدید محمد خاتمی در فاصله یک سال مانده تا انتخابات مجلس نهم برای جلوگیری از فروپاشی کامل جریان سیاسی این طیف در اثر رفتارهای ساختارشکنانه سال 88،‌ با واکنش شدید افکار عمومی و بخشی از فعالان سیاسی مواجه و تأکید شد که پیش‌نیاز هرگونه تحرک جدید، اعلام برائت و توبه از رفتارهای قبلی است. ادامه مطلب...

[ جمعه 89/10/17 ] [ 3:28 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

مقایسه ترکیه با ایران در آستانه انقلاب اسلامی
دویچه وله - آویگدور لیبرمن، وزیر امورخارجه اسراییل شرایط کنونی ترکیه را یاد‌آور وضعیت ایران در آستانه انقلاب ?? دانست.
به گفته لیبرمن قطع روابط دوستانه میان ترکیه و اسراییل گناهی است که متوجه‌ی سیاست‌های آنکارا می‌شود.
آویگدور لیبرمن، وزیر امورخارجه اسراییل در مقاله ای در روزنامه "جروزالم پست" با عنوان "ما نمی‌خواهیم کیسه بوکس ترکیه باشیم" می‌نویسد که اسراییل مایل به «گفت‌وگویی صریح و صادقانه» با احمد داوداوغلو، همتای ترک خود است. به گفته لیبرمن اتحاد ترکیه و اسراییل می‌تواند دوباره تجدید و از سر گرفته شود.
پیشتر وزیر امورخارجه راست‌گرای اسراییل درباره شکستن محاصره دریایی نوار غزه توسط کشتی‌های‌کمک‌رسانی ترکیه مدعی شده بود که این اقدام ریشه در مواضع اسلام‌گرایانه رهبران سیاسی ترکیه دارد.
لیبرمن در این مقاله تصریح می‌کند که «تغییرات یکجانبه در مناسبات دو کشور ناشی از اقدامات آگاهانه ما نبوده، بلکه باید به عنوان نتیجه سیاست داخلی ترکیه قلمداد شود».
لیبرمن می‌افزاید: «متاسفانه رخدادهای اخیر در ترکیه یاد‌‌آور انقلاب اسلامی در سال ???? میلادی به رهبری آیت‌الله روح الله خمینی در ایران است. ایران پیش از انقلاب یکی از متحدان نزدیک اسراییل محسوب می‌شد و مناسبات دو کشور در عرصه‌ی دولتی و مردمی بسیار مطلوب بود».


[ جمعه 89/10/17 ] [ 2:39 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

جزئیات ترور شهید شهریاری
 همسر این شهید بزرگوار در گفتگوی اختصاصی با مرآتی خبرنگار واحد مرکزی خبر ماجرای ان حادثه تلخ و فراموش نشدنی را اینگونه توصیف می کند .
روز قبل از حادثه دکتر از دانشگاه به من زنگ زد و گفت در دانشگاه جلسه ای هست که من هم باید بروم ، چون من یک طرح در دست اجرا داشتم که مدتی بود به مشکل خورده بودم و دکتر گفت مشکل طرح من در آن جلسه حل می شود . فردای آن روز من خیلی خوشحال بودم . صبح روز بعد با دکتر از منزل بیرون رفتیم . ادامه مطلب...

[ جمعه 89/10/17 ] [ 2:37 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
یک ایرانی ساکن خارج از کشور که به دلیل ملاحظات امنیتی خواست نامش مخفی بماند در اظهار نظری شخصی مدعی شد فرضیه قتل علیرضا پهلوی جدی است.
 وی که سالهاست با خانواده پهلوی آشنایی دارد به خبرنگار ما گفت: یکی از بحث هایی که مدتی است در محیط های خاص ایرانی مخالف خارج از ایران مطرح شده ناامیدی از سقوط نظام و پیشنهاد برگشتن به کشور بوده و بسیاری شروع به طرح این موضوع کرده بودند که اگر برگردیم و واقعیت را بپذیریم و حتى به دادگاه برویم بهتر از این است که در آوارگی بمیریم. ادامه مطلب...
[ جمعه 89/10/17 ] [ 2:33 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

برادر یکی از عناصر فتنه که طی چند سال اخیر ریاست یکی از دانشگاههای علوم پزشکی کشور را بر عهده داشت هفته گذشته از سوی مرضیه وحید دستجردی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برکنار شد.
 مهر نوشت: دستجردی پس از گذشت مدتها از طرح انتقادات نسبت به حضور وی در سمت ریاست دانشگاه، نسبت به این برکناری اقدام کرد.


[ جمعه 89/10/17 ] [ 2:27 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
<   <<   11   12   13   14   15   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 709
بازدید دیروز: 2602
کل بازدیدها: 4437154