NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
پس از حضور سید علی خمینی فشار بی حد و مرزی از سوی اعضای مجمع روحانیون مبارز برای تکذیب این دیدار توسط سید محمد خاتمی ،موسوی خوئینی ها ومجید انصاری سازماندهی شده است.

یک منبع آگاه در گفتگوی با «ندای انقلاب» پشت پرده نامه ای را که دفترامام(ره) در تکذیب حضور سید علی خمینی در مراسم بزرگداشت حماسه 9 دی در مهدیه تهران انتشار یافت را ،افشا کرد.

وی با بیان اینکه پس از حضور سید علی خمینی فشار بی حد و مرزی از سوی اعضای مجمع روحانیون مبارز برای تکذیب این دیدار توسط سید محمد خاتمی ،موسوی خوئینی ها ومجید انصاری سازماندهی شد،گفت:نامه ای که در این زمینه انتشاریافت توسط مرد نقابدارجریان فتنه نگاشته و وی این نامه را به عنوان دفترامام (ره) منتشر ساخته است.

گفتنی مرد نقابدار فتنه پیش از این نیز در مناسبت های مختلف بیانیه های خود را به نام تشکل های مختلف منتشر ساخته است.


[ چهارشنبه 89/10/15 ] [ 9:35 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

گروهک های فعال در فضای مجازی در کنار بد و بیراه های گاه و بی گاه به دست اندرکاران ناتوان فتنه ??، استدلال های جالبی درباره حمایت شیادانه خویش از این افراد مطرح می کنند. ادامه مطلب...

[ چهارشنبه 89/10/15 ] [ 9:30 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

جوان نوشت:
به تازگی اعضای دو حزب منحله شده مجاهدین و مشارکت برای برگزاری جلسات خود به هر وسیله ای متوسل می شوند. اخیراً اعضای این دو حزب منحله برای برگزاری جلسات خود در پوشش مراسم زیارت عاشورا اقدام به برگزاری جلسه درون حزبی خود نمودند.برگزاری جلسه های مذکور از طریق پیامک به اطلاع تعدادی از عناصر فعال هر دو حزب رسیده است.


[ چهارشنبه 89/10/15 ] [ 9:26 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

حالا یک فتنه ای شد تمام شد رفت. مگر در صدر اسلام فتنه نمی شد؟ کجا پیغمبر اسامی را افشا کرد؟

(حامد عبداللهی)
حامد عبداللهی در جدیدترین مطلب وبلاگ خود نوشت: 

کاوه اشتهاردی پسر کدام آهنگر است که در تهران شلاق دارد در لندن قشلاق؟ 

بچه ها! زنگ انشا است . آقازاده نوازی بهتر است یا گداپروری؟ 

راستی فتنه با دوچرخه سواری نمی شود! جمل پیشتان دولا است! ادامه مطلب...

[ چهارشنبه 89/10/15 ] [ 9:8 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
راننده حجت الاسلام سید علی خمینی تهدید شده است تا با مطبوعات مصاحبه نکند.
به گزارش مشرق به نقل از ثامن، طبق اطلاعات واصله پس از آنکه سایت جماران قیم مآبانه حضور قطعی سید علی خمینی در گردهمایی سالگرد 9 دیماه را تکذیب کرده بود؛ وی تحت فشار شدید برخی اشخاص قرار گرفته است تا مجددا در این خصوص مصاحبه ننماید.
نکته جالب توجه آن است که حتی راننده وی نیز که حامل نوه امام از قم تا نزدیکی مهدیه تهران بوده و از صحت خبر مطلع می باشد، به صرف احتمال تماس خبرنگاران با وی، تهدید به اخراج در صورت مصاحبه شده است.
سید علی خمینی نوه امام است که مورد علاقه شدید ایشان قرار داشت و همسر نوه آیت الله سیستانی می باشد.

[ چهارشنبه 89/10/15 ] [ 9:1 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
حجت الاسلام سیدعلی خمینی نوه محبوب امام(ره) و حسین فدایی نماینده اصولگرای تهران در مجلس

[ چهارشنبه 89/10/15 ] [ 8:57 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

در حالیکه بیش از یکسال و اندی از فتنه بزرگ 88 که توسط میرحسین موسوی و کروبی  و...  پایه گذاری شد می گذرد و تمام مستندات و شواهد نشان از هماهنگی جریان فتنه و سران فتنه با  دشمنان قسم خورده نظام جمهوری اسلامی و مردم سلحشور ایران دارد و ملت بزرگ ایران در 9 دی 88  خط بطلانی بر جریان فتنه کشیده و مصرا خواستار دستگیری و محاکمه سران فتنه شده اند متاسفانه دبیر کمیسیون علمی ، فرهنگی و اجتماعی مجمع تشخیص مصلحت نظام آقای حسن واعظی بدون توجه به واقعیت مسلم فتنه گری میرحسین موسوی و مطالبه برحق مردم در خصوص محاکمه نامبرده و دیگر سران فتنه ضمن دعوت میر حسین موسوی به جلسه ای در مجمع تشخیص مصلحت نظام بعد از اعتراضات مردمی در پاسخ به اعتراضات با یک دلیل بسیار ساده لوحانه اعلام داشته اند  چون  ایشان عضو مجمع بوده اند !، طبق روال عادی  دعوت شده اند !

ادامه مطلب...

[ چهارشنبه 89/10/15 ] [ 8:51 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

 تاریخ هرگز این برهه از زمان را فراموش نمی کند، متهمی که یک ملت بزرگ و فهیم از شاکیانش هستند و براحتی در مسیر لبنان ، انگلیس و امارات با پول همان شاکیان یعنی ملت ایران در چرخش و سیر و سفر باشد

در حالیکه بر اساس اظهارات بعضی از نزدیکان مهدی هاشمی (یکی از سران اصلی فتنه که در حال حاضر فراری و در تحت حمایت دولت فخیمه انگلیس می باشد)در خصوص شخصیت وی  حاکی از تنبلی ، سستی ، بی حالی و بی اراده گی در زمینه درس خواندن حکایت داشته اما متقابلا در زمینه اقتصادی و مسائل دیگر فردی بسیار ماجراجو و فعال معرفی شده  که البته صدق این گفتار در فعالیت و عملکرد وی در ماجرای مدیریت فتنه گران در سال 88 و کمکهای مالی و فنی به سران فتنه و حضور در تجمعات و اغتشاشات و.... فعالیتهای اقتصادی مسئله دار و تخلفات متعدد اقتصادی از جمله پرونده استات اویل  به خوبی دیده می شود .!

اما نکته بسیار جالب و قابل توجه اخذ پذیرش در مقطع دکترا از دانشگاه انگلیسی آکسفورد توسط وی می باشد !!! براستی ایشان با کدام بنیه علمی توانسته است ظرف مدتی که در انگلیس و امارات زندگی می کند پذیرش دکترا را از یکی از معتبرترین و سختگیرترین دانشگاه انگلیس بگیرد آیا در این رابطه نباید روی کمک ...... حساب کرد؟

قضاوت و نتیجه گیری خبر و تحلیل فوق را بر عهده مخاطبین فهیم سایت می گذاریم


[ چهارشنبه 89/10/15 ] [ 8:43 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
محمود علیزاده طباطبایی در گفت‌وگو با این روزنامه اعلام کرد که "مهرداد بذرپاش" معاون سابق رئیس جمهور و مدیرمسئول وقت روزنامه وطن امروز و "کاوه اشتهاردی" مدیرمسئول روزنامه ایران با شکایت دفتر مجمع تشخیص مصلحت نظام به دادگاه مطبوعات احضار شده‌اند و روز 26 دی باید در دادگاه به دفاع از خود بپردازند.
مهراد بذر پاش
 
[ چهارشنبه 89/10/15 ] [ 8:40 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
روایتی خواندنی از یک روحانی متخصص فوتبال + عکسhttp://files.tabnak.com/pics/201101/201101021322242608.jpg
نام آیت الله صفایی بوشهری با فوتبال بوشهر عجین است و جای تعجب ندارد که در غوغای اختلاف های به وجود آمده در باشگاه شاهین این شهر، استیلی و کنگانی سرمربی و مدیر عامل باشگاه، بازگشت مجددشان به باشگاه را، به دلیل درخواست این روحانی می دانند. کسی که گفته می شود هرگاه شاهین به بن بست می رسد و به مشکلاتی از قبیل مالی و... دچار می‌شود، دست او گره گشای مشکلات شان می شود. ادامه مطلب...
[ سه شنبه 89/10/14 ] [ 10:34 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
<   <<   11   12   13   14   15   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 196
بازدید دیروز: 695
کل بازدیدها: 4450966