NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
وی با تاکید بر اینکه شهرداری تهران در نصب یا برداشتن نماد 9 دی هیچ نقشی نداشته، تصریح کرد : ظاهراً دانشگاه تهران با نصب این نماد بر سر در دانشگاه مخالف بوده و دلیل این مخالفت هم آن بوده که سر در دانشگاه تهران بنایی میراثی است و بر روی آن نباید نمادی دیگری نصب شود.
سخنگوی شهرداری تهران با بیان اینکه ظاهراً دانشگاه تهران با نصب این نماد بر سر در دانشگاه مخالف بوده، گفت: دلیل این مخالفت هم این بوده که سر در دانشگاه تهران بنایی میراثی است و بر روی آن نباید نمادی دیگر نصب شود. ادامه مطلب...
[ سه شنبه 89/10/14 ] [ 9:29 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
من هر کاری که در اختیارات قانونی ام باشد برای حل این مشکل انجام خواهم داد.سروزیر پنجاب از حزب مردم نیست ولی از حزب مسلم لیگ جونجو است که موتلف حزب مردم است،با وجود این من تذکر جدی به وی خواهم داد.

سایت مرکز اسناد نوشت: بی نظیر بوتو در دوران نخست‌وزیری‌اش دو بار به ایران سفر کرد که یک نوبت آن، دیدار رسمی به دعوت آقای‌ هاشمی رفسنجانی، رئیس‌جمهور وقت بود. به یاد دارم بی‌نظیر بوتو هنگام پیاده شدن از هواپیما در فرودگاه مهرآباد تهران، چادری مشکی بر دوش خود انداخته بود و روسری سفت و محکم سفید رنگی هم به سر داشت و آقای ‌هاشمی به شوخی به او گفت، چقدر خودتان را پیچانده‌اید(?)!!...  ادامه مطلب...

[ سه شنبه 89/10/14 ] [ 9:27 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

احساس می‌کنم آدم‌هایی که تولد و مرگشان در یک روز معین است، یک‌جورهایی دوست داشتنی‌ترند.

*سال 1362 هفده ساله بود که به عضویت بسیج درآمد. از داوطلب‌های  بسیجی بود که به اهواز و هفت‌تپه و کردستان و... عازم شد و مردانه جنگید. چند باری هم در جبهه مجروح شد، ولی بیشتر اوقات بدون مراجعه به پزشک، زخم‌هایش را درمان می‌کرد، تا سرانجام در دی‌ماه 1364، در عملیات والفجر 8، شیمیایی شد؛ اما خودش را از درمان معاف کرد.

سربه‌زیر و دقیق بود، متواضع و خالص. با رفقا برای جوانان بیکار، کار پیدا می‌کردند. دوست داشت عرق شرم بر پیشانی هیچ جوانی ننشیند. می‌گفت جوان باید توی جیبش پول داشته باشد تا جلوی دوستانش خجالت نکشد.

سر زدن به خانواده‌های کم‌بضاعت و بی‌بضاعت جزء برنامه‌های ثابت هفتگی‌اش بود. با اینکه روز در تلاش بود، نماز شبش ترک نمی‌شد. عاشق زیارت عاشورا بود. نزدیکش که می‌شدی ذکر «یا زهرا» از لبش می‌شنیدی که یکریز بود و دم به دم. نفس گرمی داشت و مداح اهل‌بیت(ع) و آنانی بود که به خاطر اهل‌بیت در خون سرخشان غوطه‌ور شده بودند. بعد از جنگ، دلش که به یاد رفقای شهیدش می‌گرفت، مراسم راه می‌انداخت و می‌خواند. اغلب هم شعرهای خودش را می‌خواند:

ای کاش شور جنگ در ما کم نمی‌شد

بیت‌الزهرا، مسجد جامع، امام‌زاده یحیی(ع)، مصلای امام خمینی(ره)، هیئت عاشقان کربلا و منازل شهدا صدای پر سوز و هجران او را از یاد نخواهد برد.

*همسرش می‌گفت: یک بار خواب پیامبر(ص) را دیدم. گفتند تعبیرش این است که همسرت «سید» است. اکثر خواستگارهای من سید نبودند. یکی دو ماه بعد از آن خواب بود که آقا مجتبی با یک سکة یک تومانی و یک جلد قرآن آمد منزل ما. گفت قرآن را باز می‌کنم، اگر خوب آمد با هم حرف می‌زنیم. چشمانمان با نام زیبای پیامبر روشن شد و سورة محمد(ص) آمد. ... با مهریة سیصد و پنجاه هزار تومان، زندگی مشترکمان آغاز شد.

شهید سید مجتبی  علمدار

*دی‌ماه برای او ماه سرنوشت‌ها بود، هر سال از اول تا یازدهم دی‌ماه ناراحتی و بیماری‌اش شدت می‌گرفت. وقتی میگرن عصبی‌اش شروع می‌شد، مسکن می‌خورد، اما درد تسکین نمی‌یافت. پتو به دور سرش می‌پیچید و از درد فریاد می‌زد. دائم از اهل خانه معذرت می‌خواست و می‌گفت مجبورم فریاد بزنم.

*روزهای آخر اصلاً حال خوبی نداشت. می‌خواستم از محل کارم مرخصی بگیرم و مجتبی را دکتر ببرم. موافقت نکرد. گفت تو و زهرا بروید من با یکی از رفقا می‌روم دکتر. دیدم که  غسل کرد و پس از آن گفت: آقا پرونده‌ام را امضا کرده و فرموده تو باید بیایی. دیگر نگرانی ماندن در این دنیا ،بس است.

*یک هفته در بیهوشی کامل بود تا اجازة مرخصی از این دنیا را به او دادند. درد کشید، خیلی زیاد. در وصیت‌نامه‌اش دربارة نماز اول وقت توصیه کرده بود و معرفت به قرآن کریم: «سعی کنید قرآن انیس و مونستان باشد نه زینت دکورها و طاقچه‌های منزل‌تان»... «نگذارید تاریخ مظلومیت شیعه تکرار شود، بر همه واجب است مطیع محض فرمایشات مقام معظم رهبری باشید که همان ولی فقیه است. دشمنان اسلام کمر همت بسته‌اند ولایت را از ما بگیرند و شما همت کنید تا کمر دشمنان ولایت را بشکنید.

*علمدار یک دستمال سبز داشت برای مراسم مداحی و گرفتن اشک چشم خودش که به اشک چشم خیلی از دوستانش هم متبرک بود. وصیت کرده بود قبل از اینکه جنازه را در قبر بگذارند، یک نفر داخل قبر شود و مصیبت حضرت زهرا(س) و امام حسین(ع) را در قبر بخواند و هنگام دفن هم آن دستمال سبز را روی صورتش بگذارد. می‌گفت از شب اول قبر می‌ترسم و دلم می‌خواهم اجداد پاکم به دادم برسند.

*یازدهم دی‌ماه 75، در گلزار شهدای ساری، جمعیت مشایعت کنندة مجتبی تا بهشت، یکصدا فریاد می‌زدند: یا مهدی(ع)، یا زهرا(س)، آن روز غمی عجیب پیچیده بود در سینة کوچک زهرا علمدار، که می‌دید بابای او، یعنی مجتبی علمدار، در روز تولدش؛ تولد واقعی‌اش را در آسمان‌ها جشن می‌گیرند.


[ دوشنبه 89/10/13 ] [ 1:0 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
شهید حمیدرضا ملاحسنی در سال ???? در خانواده‌ای متدین و انقلابی در تهران چشم به جهان گشود و تحت تربیت مکتب عاشورایی امام خمینی (ره) رشد کرد و در سن ?? سالگی عازم مناطق عملیاتی حق علیه باطل شد. وی در عملیات «والفجر ?» در حالی که ?? سال از بهار زندگی‌اش می‌گذشت، به دست دشمن بعثی به شهادت رسید و پیکر مطهرش مفقود شد. ادامه مطلب...
[ دوشنبه 89/10/13 ] [ 12:1 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
آمدن مهدی هاشمی به برنامه اصلی ما که با مدیریت هاشمی است لطمه زده و باعث می شود هاشمی به حاشیه رفته و موضوع اصلی برنامه به فراموشی سپرده شود.
سید محمد خاتمی در واکنشی استراتژی اصلاح طلبان را عدم بازگشت مهدی هاشمی به ایران عنوان کرده است.
به گزارش بی باک، جوان نوشت: از جلسات اصلاح طلبان خبر می رسد در خصوص بازگشت مهدی هاشمی به ایران برخی اصلاح طلبان بر بازگشت وی تاکید کرده و گفته اند با آمدن مهدی هاشمی فضا برای دور جدید تحرکات و رادیکال ساختن فضای سیاسی کشور فراهم خواهد شد که این موضوع موردخواست آنان می باشد.
درهمین رابطه گفته می شود خاتمی با بیان اینکه اصلاح طلبان باید واقع بین باشند،گفته است بازگشت مهدی هاشمی به هیچ عنوان به نفع اصلاح طلبان نخواهد بود.
وی در توجیه اظهارات خود گفته است،آمدن مهدی هاشمی به برنامه اصلی ما که با مدیریت هاشمی است لطمه زده و باعث می شود هاشمی به حاشیه رفته و موضوع اصلی برنامه به فراموشی سپرده شود.
گفتنی است پیش از این خاتمی با بیان اینکه هاشمی ما را به آینده امیدوار کرده ،از به وقوع پیوستن یک اتفاق بزرگ طی ماه های آینده خبر داده و گفته بود:ما باید منتظر یک اتفاق بزرگ باشیم بیاید طوری صحنه را مدیریت کنیم که از جامعه عقب نیفتیم معتقدم که این اتفاق بزرگ بدست هاشمی رفسنجانی است.

[ دوشنبه 89/10/13 ] [ 11:59 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

آقای اکبر هاشمی رفسنجانی که در انتخابات نهم ریاست جمهوری رقیب دکتر احمدی‌نژاد بود، از نگاه بسیاری، طراح پشت پرده انتخابات دهم ریاست جمهوری بود اما آنچه در مناظره‌ها اتفاق افتاد سبب شد هاشمی رفسنجانی به روی صحنه بیاید. ادامه مطلب...

[ دوشنبه 89/10/13 ] [ 11:56 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
نویسنده وبلاگ "جلبک ستیز" در جدیدترین مطلب خود، نوشت: پس از حضور مدبرانه "سید علی خمینی" نوه امام (ره) در جمع پرشور حامیان ولایت در مهدیه تهران در سالگرد نهم دی ماه، موجی از فشارها و اهانت ها علیه "حجت الاسلام سید علی خمینی" توسط حامیان فتنه و رسانه های اپوزیسیون و خارجی آغاز شد.
پس از سوء استفاده های مکرر رسانه های موسوم به سبز از سید حسن خمینی و از نام حضرت امام (ره)، امروز جنبش سبز با چالشی جدید مواجه شده است.

چالشی که نمونه هایش را در دوران فتنه به کرّات شاهد آن بودیم.

چالشی مانند دیدار هنرمندان با رهبر معظم انقلاب، حمایت همه جانبه استاد علیرضا افتخاری از رئیس جمهور ملت ایران و نظام جمهوری اسلامی، سخنرانی شجاعانه پروانه معصومی در دیدار حضرت آیت الله خامنه ای و عرض ارادت این هنرمند سینما به رهبر ایران و نمونه های دیگری که براحتی و با کمی کنکاش در صفحات سایت ها و رسانه ها می توان به آنها پی برد.

اقدام سایت های ضد انقلاب در برخورد با "سیدعلی خمینی" اتفاق تازه ای نیست.

وقتی این سایت های کذایی نام هنرمندان دیدار کننده با رهبر را در یک لیست با عنوان "خائنین به ملت"معرفی می کنند اگر "سیدعلی خمینی" را خائن به ملت معرفی نکنند جای بسی تعجب دارد! ادامه مطلب...

[ دوشنبه 89/10/13 ] [ 11:54 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]


[ دوشنبه 89/10/13 ] [ 11:53 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
سایت منتسب به یکی از دست اندرکاران فتنه، سه روز پس از سالگرد حماسه ? دی از لکنت زبان درآمد.
کیهان نوشت: سایت کلمه که در پوشش نام موسوی و از لندن مدیریت می شود، سه روز پس از سالگرد حماسه بصیرت ملت ایران، در جملاتی مغشوش و سردرگم نوشت: مدیر مسؤول کیهان و سردبیر سابق این روزنامه در تلویزیون گفتند که «هیچ کدام از شرکت کنندگان در تجمع ? دی هیچ عکسی از احمدی نژاد در دست نداشتند». آنها این مسئله را نشان دهنده بصیرت برگزارکنندگان دانستند، عبارتی که تعمیق (تعمق!) در آن نه تنها هویت کسانی را که تجمع ? دی را برگزار کردند افشا می کند بلکه به سازمان یافته بودن این تجمع نیز گواهی می دهد. تجمع ? دی به ظاهر مردمی بود. چند روز بیشتر از عاشورا نگذشته بود و امکان بسیج مردم بر مبنای احساسات و تعلقات مذهبی بیش از پیش فراهم بود. ادامه مطلب...
[ دوشنبه 89/10/13 ] [ 11:46 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
آقای خاتمی جمهوری اسلامی از این به بعد شما را در بازی راه نمی دهد که بخواهید پیش شرطی برایشان بگذارید.
کیهان نوشت: این مطلب را سایت صهیونیستی بالاترین در ارزیابی سخنان خاتمی در دیدار چند عضو فراکسیون اقلیت مجلس منتشر کرد و نوشت: سخنان خاتمی حتی حداقل مطالبه اپوزیسیون هم نیست. اما حاکمیت اصولاً دیگر او و همکارانش را در بازی راه نمی دهد که بخواهند پیش شرطی برایشان بگذارند. مناسبات سیاسی در ایران و در دهه چهارم جمهوری اسلامی، در محدوده مذهبی ها و قائلان به ولایت فقیه خواهد بود. ادامه مطلب...
[ دوشنبه 89/10/13 ] [ 11:43 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
<   <<   16   17   18   19   20   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 200
بازدید دیروز: 695
کل بازدیدها: 4450970