NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ

به گزارش بولتن نیوز، جک استراو، وزیر خارجه پیشین انگلیس و رئیس کمیته مشترک دوستی ایران و انگلیس که اخیرا به تهران سفر کرده بود، در یادداشتی که روز جمعه در روزنامه ایندیپندنت منتشر شد، از آمریکا خواست تا از فرصتی که برای مذاکره با ایران دارد برای توافق نهایی استفاده کند.

 متن یادداشت جک استراو در روزنامه ایندیپندنت را به نقل از فردا می‌خوانیم:

 اوایل هفته گذشته هنگامی که پس از 9 سال همراه هیئت نمایندگی پارلمانی انگلیس از فرودگاه امام خمینی به هتل خود در مرکز تهران می‌رفتم، زیرساخت‌های این شهر، اتوبان‌ها و خطوط جدید مترو که در دست ساخت بود من را شگفت زده  کرد. با وجود تحریم‌ها، تهران این روزها بیشتر شبیه به مادرید و آتن به نظر می‌رسد تا مثلا بمبئی و قاهره. ادامه مطلب...

[ یکشنبه 92/10/29 ] [ 5:43 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
فرمانده نیروی دریایی سپاه تاکید کرد: امروز وضعیت بسیار متفاوت تر از گذشته است و ما در لایه ها و بخش های مختلف دفاعی در سایه تلاش های بومی و داخلی، به امکانات و ابزارهای پیشرفته و خوبی برای دفاع از خود دست پیدا کرده ایم و این امکان در اختیار نیروهایی مؤمن و فداکار و شهادت طلبی قرار گرفته است که برای دفاع از حریم خود آماده هرگونه فداکاری هستند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از روابط عمومی سپاه، سردار علی فدوی فدوی فرمانده نیروی دریایی سپاه در مراسم تجلیل از ایثارگران و بازنشستگان سپاه در استان هرمزگان با تجلیل از سال‌ها مجاهدت خالصانه و مستمر بازنشستگان و ایثارگران در حفظ و پیشبرد انقلاب، گفت: بازنشستگی در سپاه مفهوم و معنایی متمایز با مفهوم رایج آن در سایر سازمان ها دارد و رسالت پاسداری در هیچ مقطعی بازنشستگی ندارد. ادامه مطلب...
[ یکشنبه 92/10/29 ] [ 5:37 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
پیش از این نیز اظهارات آقای روحانی درباره حماسه تاریخی 9 دی و تاکید رییس جمهور بر واکنش مردم نسبت به مداخالات بیگانگان در سال 88 با واکنش های متعدد افراطیون مواجه شده بود که این روزها بیش از هر زمان دیگر میان خود و دولت تدبیر و امید احساس شکاف کرده و در عین حال در پی فشار به دولت جدید برای پیشبرد مطالبات سیاسی خود هستند.
روزهای گذشته برای حامیان افراطی دولت جدید روزهای سختی بوده است، چه نخستین سفر استانی رییس جمهور به خوزستان که به گفته صادق زیباکلام اقدامات پوپولیستی در آن دیده می شد و برخی رسانه های حامی دولت نیز اذعان کردند این اقدام روحانی به مذاق آنها خوش نیامده است و چه اظهارات برخی مقامات ارشد دولت تدبیر و امید درباره حصر سران فتنه که بیش از پیش منجر به ناامیدی و واکنش های منفی افراطیون نسبت به دولت جدید شده است. ادامه مطلب...
[ یکشنبه 92/10/29 ] [ 5:36 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
رهبران برجسته جنبش حماس اعلام کردند که روابط این جنبش با تهران به قبل از شروع بحران در سوریه بازگشته است.
به گزارش جهان به نقل از ایسنا، اسماعیل رضوان، سخنگوی حماس گفت که روابط این جنبش با ایران به حالت عادی بازگشته است.
طاهر النونو، سخنگوی دولت حماس در غزه نیز گفت که روابط دو طرف به دوره قبل از شروع بحران در سوریه بازگشته است.
پیش از این محمود الزهار، از رهبران برجسته حماس نیز که مرد شماره یک این جنبش به شمار می‌رود گفته بود که روابط ایران و حماس که از زمان خروج رهبران این جنبش از سوریه تحت تاثیر قرار گرفته بود، از سرگرفته شد.
وی افزود که جنبش حماس از جمله آن‌هایی بوده است که به واسطه افزایش کمک‌ها، از توافق اخیرا ایران و 1+5 سود برده است.
بنا بر گزارش شبکه 24 فرانسه، این بازگشت روابط، اختلافاتی را در داخل حماس به وجود آورده است.
بعد از شروع بحران درسوریه رهبران حماس از سوریه خارج شده و تا حدود زیادی روابط‌شان را با تهران کاهش دادند.

[ یکشنبه 92/10/29 ] [ 5:35 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
توافقنامه ژنو نه عسل مصفا و فتح‎الفتوح است، نه جام زهر و ترکمنچای هسته‎ای بلکه ورود به میدان مینی است که هنرمندیِ عبور پرافتخار از آن را می‎طلبد و راه را برای پیروزی‎‎های دیگر هموار می‎سازد.
اتفاقات تلخ در سازمان انرژی اتمی
جهان نیوز - علیرضا زاکانی: از واقعیت‎‎های تلخ جهان معاصر، بهانه جویی نظام سلطه جهانی به سرکردگی آمریکا در مخالفت و دشمنی با انقلاب اسلامی به رهبری ایران اسلامی است. بهانه‎‎هایی از قبیل حمایت از تروریسم؛ نقض حقوق بشر، اخلال در امنیت منطقه و نهایتا تلاش برای دستیابی به سلاح کشتار جمعی به‎ویژه بمب هسته‎ای است اما به‎نظر می‎بایست در خصوص توافقنامه هسته‎ای نکاتی را به‎عنوان واقعیات صحنه موجود در نظر داشت و سپس قضاوت یا هر اقدامی را در نظر گرفت. ادامه مطلب...
[ یکشنبه 92/10/29 ] [ 5:30 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
در آمریکا مدتی به عنوان شومن مشغول به فعالیت بود، پس از آنکه تاریخ مصرفش در تلویزیون‌های ماهواره‌ای به سر رسید در رسانه‌های سیاسی با رویکردهای تند علیه ایران ظاهر شد.
عاقبت مجری فراری که تاریخ مصرفش تمام شد +عکس
به گزارش جهان، مثلث نوشت؛ سید محمد حسینی طباطبایی 14 خرداد 1348 در فیروزکوه متولد شد. وی از ابتدای شروع به کار شبکه تهران تا سال 1384 مجری تلویزیونی این شبکه بود که برنامه‌های او خصوصا با سید کاظم احمدزاده محبوبترین مجری صداوسیما چه بر سر خودش آورد؟ هواداران فراوان زیادی داشت. او اولین مجری صدا وسیما بود فضای اجرای خودش را از قالب خشک و جدی خارج کرد و اغلب در برنامه‌های خودش آواز می‌خواند و مردم نیز به واسطه این سبک جدید و شاد او را دوست داشتد. ادامه مطلب...
[ یکشنبه 92/10/29 ] [ 5:28 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
پلمپ ساختمان حزب منحله مشارکت از سوی افراد ناشناس شکست و ترددهایی به دفتر این حزب منحله صورت می‌گیرد.
فک پلمپ مشکوک ساختمان حزب منحله و تردد در دفتر متروک
به گزارش جهان به نقل از فارس، پلمپ ساختمان حزب منحله مشارکت که پیش از این با دستور مقام قضایی صورت گرفته بود، شکسته شده است و برخی افراد به این ساختمان تردد می‌کنند.

پیگیری‌های فارس تا لحظه انتشار این خبر مبنی براینکه فک پلمپ با حکم قضایی صورت گرفته است یا خیر، بی نتیجه مانده است. ادامه مطلب...
[ یکشنبه 92/10/29 ] [ 5:26 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
داوود احمدی نژاد برادر رییس جمهور سابق که در دولت نهم برای مدتی بازرس ویژه ریاست جمهوری بود، گفت: مشکل اصلی (محمود) احمدی نژاد راه دادن افراد ناصواب در اطراف خودش بود.
به گزارش بولتن نیوز،داوود احمدی نژاد در گفت و گویی با هفته نامه پنجره که در شماره اخیر این نشریه به چاپ رسیده است، درباره جمع بندی خود درباره این آدم های ناصواب افزود: دست من پر است؛ من تمام خانواده اینها را نبش قبر کرده ام. اینها اصلا دین ندارند و اگر دین داشتند من این کار را نمی کردم.

وی تصریح کرد: این ها حاضر بودند هر مسوولیتی که می خواستم به من بدهند. بزرگترین مسوولیت ها را می دادند به شرط اینکه فقط ساکت باشم.

احمدی نژاد گفت: من این را قبول نکردم چون این ها به ولایت لطمه می زندند؛ ما همه چیزمان از دین و ولایت است.

[ شنبه 92/10/28 ] [ 9:57 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
این سوال مطرح است که آیا این دیدارها با رضایت رئیس جمهور در حال انجام است؟ همچنین دیدار با رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام که یک نهاد مشورتی در موضوعات خاص ارجاعی از سوی مجلس و یا از سوی مقام معظم رهبری است، چه وجاهت قانونی و اجرایی دارد؟
گروه سیاسی -  از ابتدای شکل گیری دولت تدبیر و امید، به ریاست آقای روحانی، تاکنون برخی وزرا و مسوولین دولتی جهت ارائه گزارش کار با  آقای هاشمی رفسنجانی دیدار  داشته اند  و خبر دیدار آنها و برخی از مطالبی که از سوی مسوولین یا از سوی آقای هاشمی مطرح شده، نیز در رسانه ها منتشر شده است.




به گزارش بولتن نیوز، از جمله هفته گذشته آقای علی اکبر صالحی به دیدار آقای هاشمی رفته و گزارش کار داده  و خبر مربوطه نیز  در سایت  آقای هاشمی منتشر شده است.
دکتر علی اکبر صالحی، رئیس سازمان انرژی اتمی در این دیدار، گزارشی از آخرین وضعیت فعالیت های صلح آمیز هسته ای ایران و  کارهای تحقیقاتی در سازمان انرژی اتمی و مذاکرات کارشناسان هسته ای ایران و گروه 1+5 را ارائه کرد.
آیت الله هاشمی رفسنجانی نیز گفت: علاقمند بودم در جریان اخبار هسته ای قرار گیرم و....

بر این اساس، این سوال مطرح است که اولا، آیا این دیدارها با رضایت رئیس جمهور در حال انجام است؟   ادامه مطلب...
[ شنبه 92/10/28 ] [ 9:55 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
پرفسور "ویتالی نامکین" دیپلمات برجسته روس در پاسخ به سؤالی درباره چرایی امتناع روسیه از تحویل سامانه موشکی اس 300 به ایران گفت: برخی کشورها پیغام داده بودند اگر اس 300 به ایران تحویل داده شود، حمله نظامی می‌کنیم.

گروه بین‌الملل مشرق – نشست "بررسی روابط ایران و روسیه در دولت یازدهم" با سخنرانی پروفسور  "ویتالی نامکین" رئیس رئیس انستیتوی شرق شناسی و آکادمی علوم روسیه و از دیپلمات‌های کهنه‌کار روس، در تهران و در مؤسسه مطالعات ایران و اوراسیا (ایراس) برگزار شد.

پروفسور نامکین در ابتدای این نشست گفت روسیه و ایران در روابط خود مراحل مختلفی را طی کرده‌اند. به اعتقاد این دیپلمات روس، این روابط فراز و نشیب زیادی داشته است و از تیرگی روابط در زمان شوروی سابق و تا بهتر شدن ارتباط میان دو کشور در سال‌های بعد از فروپاشی شوروی ادامه پیدا کرده است.

گزارش تصویری این نشست را می‌توانید از اینجا مشاهده کنید. ادامه مطلب...

[ شنبه 92/10/28 ] [ 9:41 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
<      1   2   3   4   5   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 1090
بازدید دیروز: 1113
کل بازدیدها: 4406909