NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ

#اعتدالگرایان      #اصولگرایان 

#مجلس_شورای_اسلامی 

? تلاش ناکام پورمحمدی و نواب برای حضور در شورای ائتلاف اصولگرایان

?? قبل از جلسه اول شورای ائتلاف اصولگرایان، تلاشهای مکرری از سوی آقایان مصطفی پورمحمدی(وزیر دادگستری)، ابوالحسن نواب و  عبدالحسین معزی برای حضور در جلسات این شورا به نمایندگی از جامعه روحانیت به شدت با واکنش آیت الله موحدی کرمانی مواجه شد. در نهایت نیز به مسوولیت های دولتی آنها اشاره شده است.

?? این سه نفر از اعضای کمیته سیاسی جامعه روحانیت هستند.

?? برخی خبرها نیز حکایت از این دارد که آقای پورمحمدی در ستاد برنامه ریزی انتخاباتی جریان اعتدال حضور پررنگ و موثری دارد و یکی از کمیته های این جریان را اداره می کند. ادامه مطلب...

[ دوشنبه 94/10/14 ] [ 1:46 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
سرویس سیاسی شبکه اطلاع رسانی مرصاد در این نوشتار به چرایی لزوم رد صلاحیت اکبر رفسنجانی برای کاندیداتوری در مجلس خبرگان رهبری پرداخته است.
 به گزارش عصرامروز به نقل از مرصاد، مجلس خبرگان رهبری یکی از مهم ترین و تاثیرگذارترین نهادهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران محسوب می شود که در دهه 60 فعالیت خود را با حضور نمایندگان مردم آغاز کرد.

 این مجلس تاکنون تصمیم های مهمی را برای کشور اتخاذ کرده به طوری که نه تنها سرنوشت کشور را تغییر داده بلکه منطقه و جهان اسلام نیز تحت تاثیر تصمیم گیری های این مجلس قرار دارد. بر همین اساس نمایندگان این نهاد نیز بایستی از حداکثر شایستگی ها برخوردار باشند. ادامه مطلب...

[ دوشنبه 94/10/14 ] [ 1:20 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
میرتاج الدینی در پرسش و پاسخ به جمعی از جوانان اظهار داشت:بارها گفته ام که با این جریان مخالفم و آن را عامل انشقاق و فاصله گرفتن احمدی نژاد با روحانیت و جبهه اصولگرایان می دانم.
به گزارش عصرامروز به نقل از تبریزبیدار، حجت الاسلام میرتاج الدینی در پرسش و پاسخ خود با تعدادی از جوانان در خصوص اینکه با رفتن به دولت چه کاری برای استان انجام داده اظهار داشت: این یک بحث مفصل است اما در دولت معین استان بودم و تمام مسائلی که در استان مطرح می شد هم در مجلس و هم در دولت پیگیری می کردم که از مدیران دوره گذشته و شخص استاندار سابق می توانید بپرسید بنده چه کارهایی را در هیئت دولت برای استان انجام می دادم. حتی آقای بیگی در اظهار نظری گفته بودند که از طریق تاج الدینی کارها بسیار راحت تر حل می شد خب این هم طبیعی بود مثلا وقتی نماینده ای بخواهد مشکلات حوزه اش را به وزیر در مجلس بگوید، به اندازه ای وزیر سرش در مجلس شلوغ می شود که اصلا مشکل حل نمی شود اما در هیئت دولت مشکل مجلس وجود نداشت و در فضای آرام مشکلات حل می گردید و مدیران استان مسائل مهم را با یک تماس به بنده اعلام می کردند وبنده هم در همان جلسه هیئت دولت از وزیر پیگیری می کردم.  ادامه مطلب...
[ دوشنبه 94/10/14 ] [ 1:17 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
نشریه «فارن افرز» در گزارش جدید خود آورده است که جمهوری اسلامی هم‌چنان مقابل شورش مردمی آسیب‌پذیر است و یک جنبش اعتراضی دیگر شبیه «جنبش سبز» در نهایت پدیدار خواهد شد و در آن زمان، آمریکا باید آماده باشد تا در کنار این جنبش بایستد.«فارن افرز» به غیر از توصیه به تشویق مردم جهت شوریدن علیه حکومت، از دولت آمریکا می‌خواهد که مسئولان حکومتی را نیز به ارتداد و دور شدن از حکومت تشویق کنند.
آمریکا از شورش‌های آتی در ایران حمایت کند
به گزارش عصرامروز به نقل از مشرق- نشریه «فارن افرز» (Foreign Affairs) متعلق به شورای روابط خارجی آمریکا «Council on Foreign Relations» که از اندیشکده‌های آمریکایی است، در گزارشی در جدیدترین شماره خود با عنوان «زمان سخت گرفتن به تهران: سیاست ایران پس از توافق»، با انتقاد از دولت آمریکا به علت کم‌کاری در انتخابات سال 88 (2009 میلادی) ایران، ادعا کرد آمریکا با سکوت در برابر تظاهرات در ایران، یک اشتباه تراژیک مرتکب شد! این در حالی است که اسناد زیادی از ارتباط مستقیم و غیرمستقیم دولت آمریکا با آشوب‌های سال 88 منتشر گردید. نویسندگان این گزارش پیش‌بینی می‌کنند که یک جنبش اعتراضی دیگر شبیه «جنبش سبز» در آینده در ایران پدیدار خواهد شد و با ادعای اینکه «جمهوری اسلامی هم‌چنان مقابل شورش مردمی آسیب‌پذیر است»، توصیه می‌کنند که در آن زمان، آمریکا باید آماده باشد تا در کنار این جنبش بایستد .  ادامه مطلب...
[ دوشنبه 94/10/14 ] [ 1:16 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
با تبصره‌ای که در اطلاعیه شورای نگهبان وجود دارد، افرادی که تحصیلات حوزوی ندارند، نمی‌توانند در امتحان علمی خبرگان شرکت کنند و با این اقدام بسیاری از کاندیداهایی که اصلاً صلاحیت ورود به این مجلس را ندارند، نمی‌توانند در انتخابات شرکت کنند.
اقدام قابل تقدیر شورای نگهبان برای صلاحیت کاندیداهای خبرگان
به گزارش عصرامروز ثبت‌نام کاندیداهای انتخابات خبرگان در این دوره با حواشی زیادی همراه بود و تعداد کاندیدا به یکباره رشد قابل‌توجهی یافت. 

در پنجمین دوره انتخابات این مجلس نیز که ثبت نام آن از 26 آذر ماه آغاز و تا دوم دی ماه ادامه داشت، 801 نفر ثبت نام کردند.[1]  ادامه مطلب...
[ دوشنبه 94/10/14 ] [ 1:15 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
سخنگوی شورای نگهبان اعلام کرد این شورا از «500 داوطلب انتخابات مجلس خبرگان رهبری» برای شرکت در آزمون علمی دعوت کرده است.
دعوت از «500 داوطلب خبرگان رهبری» برای شرکت در آزمون علمی
 
به گزارش  عصرامروز نجات‌الله ابراهیمیان سخنگوی شورای نگهبان در گفت‌وگو با فارس اعلام کرد طبق اطلاعیه قبلی شورای نگهبان، آزمون علمی دواطلبان انتخابات مجلس خبرگان رهبری فردا (سه‌شنبه) 15 دی‌ماه در استان قم برگزار می‌شود.  ادامه مطلب...
[ دوشنبه 94/10/14 ] [ 1:14 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
در حالی روزنامه وابسته به "صادق خرازی" ساحت این عالم مختصص و استاد اخلاق را مورد هجمه قرار داده است که دیپلمات سابق کشورمان مدعی اخلاق‌مداری در تمام فعالیت‌های زندگی خود است.
 

 روزنامه "وقایع اتفاقیه" روزنامه نزدیک به حزب ندا روز یکشنبه در مطلبی با عنوان "جناب ابلیس استاد تمام فتنه‌گران" سعی کرده با قرار دادن نام ابلیس در کنار تصویر آیت‌الله مصباح در کنار تیتری نامفهوم، دوگانگی را رقم بزند.

این تیتر که در توئیتر روزنامه‌نگاران اصلاح طلب سر و صدای زیادی به پا کرد و اسباب حمله به آیت‌الله مصباح را فراهم آورد در حالی در روزنامه وابسته به "صادق خرازی" منتشر شد که مرد دیپلمات سابق کشورمان مدعی اخلاق‌مداری در تمام فعالیت های زندگی خود است.

این مطلب که با میان تیترهای عجیب از جمله "شیاطین و رئیس آن‌ها" همراه شده است، سعی در آن دارد که تعریف و گفته‌های علامه مصباح در باب فتنه را مورد هجمه قرار دهد.
 

ادامه مطلب...

[ دوشنبه 94/10/14 ] [ 1:13 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
 پشت پرده یک جنایت؛
شواهد حاکی است که پرونده اعدام آیت‌الله شیخ نمر، به عرصه نزاع و رقابت دو شاهزاده سعودی تبدیل شده است. در واقع بن‌نایف با این اعدام‌ها و قدرتمند جلوه‌دادن خود، این پیام را به ملک سلمان و محمد بن سلمان داد که می‌تواند در برابر خواست و اراده سلطنتی قد علم کند و پادشاه عربستان و پسرش نمی‌توانند وی را دست‌کم بگیرند.
وزارت کشور عربستان سعودی روز گذشته با صدور بیانیه‌ ای از اجرای حکم اعدام آیت الله شیخ «نمر باقر النمر»، رهبر شیعیان عربستان خبر داد و این روحانی و مجاهد بزرگ به همراه 46 متهم دیگر که اغلب آنها تروریست معرفی شده ‌اند روز شنبه در 12 منطقه عربستان اعدام شد.

حکم اعدام آیت الله نمر آبان 94 در دادگاه تجدید نظر و دادگاه عالی آل سعود تأیید و برگه‌ ای به همین منظور به وزارت کشور ارسال شد تا امضای «محمد بن نایف»، وزیر کشور عربستان برای انجام این حکم گرفته شود.

پرونده اعدام شیخ نمر، عرصه نزاع دو شاهزاده سعودی برای رسیدن به سلطنت/ آیا بن سلمان مخالف اعدام شیخ نمر بود/ چرا حکم اعدام را بن نایف صادر کرد/

ادامه مطلب...
[ یکشنبه 94/10/13 ] [ 9:25 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

«قربانیان درجه دو» موضوعی است که برخی از کاربران شبکه اجتماعی اینستاگرام آن را مطرح کردند و نسبت به بی اهمیتی رسانه های جهان به این اقدام غیرقابل قبول عربستان سعودی اعتراض کردند.

گروه فضای مجازی مشرق - «قربانیان درجه دو» موضوعی است که برخی از کاربران شبکه اجتماعی اینستاگرام آن را مطرح کرده و با انتشار تصویر زیر نوشتند: در دنیایی‌که #تروریست بد و تروریست خوب داریم، جان‌های مهم و جان‌های بی اهمیت هم داریم...

حقوق بشر نخ‌نمای غربی و آمریکایی این روزها، سکوتی ننگین را در قبال کشور مزدور و جانی #عربستان سعودی در پیش گرفته‌اند.

اینها #قربانیان_درجه_دو هستند.
#نژاد_پرستی
#حقوق_بشر
#مقاومت_تا_ظهور
#شیخ_نمر
#نیجریه

عکس/ «شیخ نمر» اهمیت ندارد!

[ یکشنبه 94/10/13 ] [ 9:23 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
عملیات بزرگ انصارالله در تعز/
منابع یمنی در حالی از آغاز عملیات گسترده ارتش و کمیته‌های انقلابی برای آزادسازی مناطق متعدد در استان تعز خبر می‌دهند که سایت‌های نظامی عربستان در منطقه اشغالی جیزان نیز هدف حملات موشکی و توپخانه‌ای نیروهای یمنی قرار گرفت.

به گزارش مشرق، «منعم الشاعری» یکی از فرماندهان نظامی انصارالله یمن خبر داد: نیروهای ارتش و کمیته‌های انقلابی این کشور عملیات گسترده‌ای را در سمت جنوب غربی استان تعز در اقروض، احیوق و الشریجه آغاز کردند. ادامه مطلب...

[ یکشنبه 94/10/13 ] [ 9:22 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
<   <<   11   12   13   14   15   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 231
بازدید دیروز: 436
کل بازدیدها: 4449119