NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
وکیل خانواده هاشمی با ابراز گلایه از اینکه کسی در فرمانداری تهران پاسخ‌گوی مردم نیست، گفت: مستندات رد صلاحیت مرا بر خلاف قانون نمی‌دهند.
وکیل خاندان هاشمی: دولت تدبیر بدیهیات مردم را هم تضییع می‌کند!
به گزارش جهان، سید وحید ابوالمعالی در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به برخورد نامناسب هیأت اجرایی در خصوص ارائه مستندات رد صلاحیتش برای مجلس شورای اسلامی، گفت: متأسفانه زمانی که برای دریافت مستندات رد صلاحیت خود به فرمانداری مراجعه کرده بودم پاسخ مناسبی دریافت نکردم. ادامه مطلب...
[ شنبه 94/10/19 ] [ 10:43 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
اخبار دقیقی در دست است که نشان می‌دهد نه فقط از آقای سید حسن خمینی نیز مانند سایر نامزدها برای شرکت در آزمون مجلس خبرگان دعوت شده است، بلکه، دعوت اختصاصی از ایشان هم صورت گرفته است، از جمله این که؛ یکی از اعضای برجسته هیئت رئیسه مجلس خبرگان در تماس با فرزند محترم یادگار امام(ره) از وی برای حضور در آزمون دعوت کرده است و حال آن که این تماس برای سایر نامزدهای خبرگان وجود نداشته است.
خبر جدید شریعتمداری از دعوت سیدحسن‌ خمینی‌ به امتحان
«حسین شریعتمداری» در سرمقاله شماره امروز «کیهان» نوشت:

خودداری آقای سید حسن خمینی از شرکت در آزمون خبرگان که نتیجه آن حذف نام ایشان- بخوانید انصراف- از فهرست نامزدهای مجلس خبرگان است، نظرات و برداشت‌های متفاوتی را به دنبال داشته و گمانه‌زنی‌ها در این باره هنوز هم ادامه دارد. نگارنده اما، در این خصوص برداشت دیگری دارد که با شواهد بسیاری نیز همراه است و چنانچه صحت داشته باشد، از هوشمندی ایشان حکایت می‌کند. بخوانید! ادامه مطلب...
[ شنبه 94/10/19 ] [ 10:42 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
بسیج دانشجویی دانشگاه شهید بهشتی ضمن درخواست از قوه قضائیه برای رسیدگی به پرونده مجرمان کرسنت، اعلام کرد: از شورای نگهبان هم می‌خواهیم اجازه ورود خائنان به منافع ملی را به مجلس ندهد.
به گزارش جهان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بسیج دانشجویی، در پی تائید صلاحیت یکی از بازیگران قرارداد کرسنت بسیج دانشجویی دانشگاه شهید بهشتی در نامه‌ای ضمن در خواست از قوه قضائیه برای رسیدگی به پرونده مجرمان کرسنت، اعلام کرد: از شورای نگهبان هم می‌خواهیم اجازه ورود خائنان به منافع ملی را به مجلس ندهد. 
  ادامه مطلب...
[ شنبه 94/10/19 ] [ 10:41 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

خاطره جالب از رهبر انقلاب/ آقا گفتند اگر نمی دانید کدام یک نفر از همه بازداشتی ها بی گناه است، همه شان را آزاد کنید!

 
خاطره شیرینی از همین نگاه وجود دارد. در حوادث عاشورا که در تهران اتفاق افتادافرادی دستگیر شدند، اما طبیعی است در این دستگیری‌ها ممکن است آدم‌های بی‌گناه و گناه‌کار مخلوط باشند. بعد از چند روز که گذشت پرسیدیم چه شد؟ گفتند تفکیک اینها سخت است و نمی‌دانیم چه کسانی بی‌گناه و چه کسانی گناه‌کار هستند؟ 22 بهمن را هم در پیش داریم و اگر اینها را آزاد کنیم، ممکن است در 22 بهمن همین آشوب‌ها را به راه بیندازند. با یک نگاه مدیریت بحران با شکل غربی باید اینها را نگه می‌داشتند تا 22 بهمن بگذرد، اما نگاه ولی‌فقیه عادل متفاوت است. ایشان فرمودند اگر احتمال می‌دهید حتی یکی از اینها هم بی‌گناه است، هر 100 نفر باید آزاد شوند.

 آقا فرمودند شما حق ندارید حتی یک بی‌گناه را نگه دارید. شاید کسی که کارشناس امنیتی باشد بگوید نه! اما نگاه دینی این است: «الَّذِینَ آمَنُواْ وَ لَمْ یَلْبِسُواْ إِیمَانَهُم بِظُلْمٍ أُوْلَئِکَ لَهُمُ الأَمْنُ». این انجام می‌شود و خود آن دستگاه امنیتی می‌گوید تصورش را هم نمی‌کردیم در 22 بهمن هیچ آشوبی نشود و هیچ فتنه‌گری جرئت بروز پیدا نکند. این یعنی باور به نظر ولی‌فقیه عادلی که می‌خواهد جامعه را اداره کند و ادعای حکومت دارد. لذا می‌بینید نظام در عبور از فتنه و نشاندن غبار از روی حقیقت و مسیری که نظام دنبال می‌کند، موفق می‌شود و الحمدلله کارها پیش می‌رود. 


[ شنبه 94/10/19 ] [ 10:40 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
آیت‌الله قائم‌مقامی تلاش غیرعادلانه برخی کاندیداها را که در آزمون شرکت‌ نکرده‌اند برای تأیید صلاحیت و احراز اجتهاد غیرقابل قبول دانست.
به گزارش جهان، آیت‌الله سیدمحمد قائم‌مقامی استاد حوزه دانشگاه در گفت‌وگو با تسنیم، با بیان اینکه تأیید صلاحیت کاندیدای خبرگان رهبری با شورای نگهبان است، گفت: یکی از اصول مهم در تأیید صلاحیت کاندیدای خبرگان رهبری، احراز اجتهاد است که از طرق مختلف اعم از شرکت در آزمون احراز می‌شود.  ادامه مطلب...
[ شنبه 94/10/19 ] [ 10:38 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
عدالت مسئولیت سنگین حکومت، منتخبان مردم و همه کسانی که برای مردم گام برمی‌دارند، هست و مردم اگر عدالت در کارکرد نظام ببینند، به خودی خود شادمان و در صحنه خواهند بود.
سخنگوی حزب سرمایه دارها ناگهان انقلابی و عدالتخواه شد
 سخنگوی کارگزاران گفت؛ خانواده انقلاب باید دور هم جمع شوند.

 حسین مرعشی ضمن سخنانی در آمل با تاکید بر اینکه زمان حساسی را در حال سپری کردن هستیم و باید خانواده انقلاب جمع شوند، گفت: در این شرایط رمز وحدت در جمع کردن خانواده انقلاب است و همه افراد انقلابی و تاثیرگذار کشور باید جمع شوند.  ادامه مطلب...
[ شنبه 94/10/19 ] [ 10:37 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
گورستان سفید چاه مربوط به دوره تیموریان است و در شهرستان بهشهر، بخش یانه سر، روستای سفید چاه واقع شده . این اثر در تاریخ 17 اسفند 1381 به‌عنوان یکی از آثار ملی ایران به ثبت رسیده است.

 
[ جمعه 94/10/18 ] [ 4:16 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
متاسفانه معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد در زمینه برخورد با رسانه بطور یکجانبه با طرفداری از رسانه های حامی دولت که بزرگترین تخلفات را در توهین به ساحت مقدسات انجام می دهند نه‌ تنها در برابر این اقدام زشت آنان سکوت اختیار کرده و باعث جری شدن آنان می شوند بلکه با برخورد شدید با رسانه های منتقد این پیام را می دهند که انتقاد از دولت خط قرمز آنان است نه انتقاد از ارزشها و مقدسات!
توهین به خدا تذکر می گیرد و انتقاد به دولت تعطیل می شود!
 خبر کوتاه بود، هیات نظارت بر مطبوخات مجوز انتشار هفته نامه یالثارات الحسین(ع) را لغو امتیاز نمود.

بنا بر این گزارش در تازه ترین اقدام نیز معاونت حقوقی ریاست جمهوری رسماً از مدیرمسئول هفته‌نامه «یالثارات‌الحسین» ارگان رسمی «انصار حزب‌الله» به اتهام «توهین به رئیس جمهور و معاون وی» شکایت کرد.
ادامه مطلب...
[ جمعه 94/10/18 ] [ 4:7 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
رئیس اتحادیه لوازم خانگی اعلام کرد به دلیل تشدید رکود در بازار و نبود مشتری، 60 درصد چک‌هایی که فروشندگان لوازم خانگی به کارخانجات داده‌اند، یکی پس از دیگری برگشت می‌خورد.
به گزارش عصر امروز محمد طحانپور در گفت‌وگو با فارس، در مورد آخرین وضعیت بازار لوازم خانگی، اظهار داشت: اکنون به‌دلیل تشدید رکود در بازار و کاهش قدرت خرید مردم، وضع به شکلی درآمده که کارخانجات با شرایط مالی بسیار بدی مواجه هستند. ادامه مطلب...
[ جمعه 94/10/18 ] [ 4:5 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
«مجتهد» وبلاگ نویس معروف سعودی فاش کرد که آمریکا به عربستان اعلام کرد که اوضاع خطرناکتر از چیزی است که تصور می کنند و ایران برگه های خطرناکی از جمله تحریک شیعه و تغییر برنامه و نقشه انصارالله در یمن را در اختیار دارد.
به گزارش عصر امروز، مجتهد وبلاگ نویس معروف سعودی به نقل از برخی مسئولان امنیتی عربستان بعید ندانست که القاعده در واکنش به اعدام تعدادی از اعضای این گروه به دست عربستان، از این کشور انتقام بگیرد. 

وی در عین حال بعید دانست که ایران به دلیل اعدام شیخ نمر باقر نمر از قدرت نظامی خود در جنگ مستقیم علیه عربستان استفاده کند.  ادامه مطلب...
[ جمعه 94/10/18 ] [ 4:4 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 1014
بازدید دیروز: 2128
کل بازدیدها: 4412010