NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ

رئیس قوه قضائیه پس از نامه‌نگاری نماینده تهران پرونده وزیر صنعت، معدن و تجارت را به دادستانی تهران ارجاع داد.

خبرگزاری فارس: پرونده نعمت‌زاده به دادستانی تهران ارجاع شد

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، پس از طرح سوال حمید رسایی نماینده مردم تهران در مجلس از محمدرضا نعمت‌زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت در صحن علنی مجلس مبنی بر چرایی عضویت همزمان نعمت‌زاده در رأس این وزارتخانه و هیأت مدیره و مدیر عاملی 19 شرکت خصوصی مربوط به پتروشیمی‌ها که منجر به کارت زرد نمایندگان به وزیر صنعت شد، رسایی طی نامه‌ای به رئیس قوه قضائیه، با اعلام اینکه «از آنجا که نعمت‌زاده طی دو سال گذشته برخلاف قانون اساسی و قانون ممنوعیت مدیران دولتی دو شغله‌ها به طور همزمان در این شرکت‌ها و وزارت صنعت، معدن و تجارت مسئولیت داشته»، درخواست اعمال قانون و انفصال از خدمت نعمت‌زاده را کرد. ادامه مطلب...

[ یکشنبه 94/10/20 ] [ 2:37 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
امسال 20 هزار نفر یواشکی وارد آموزش و پرورش شده‌اند/ فتیله دانشگاه فرهنگیان پایین کشیده خواهد شد
وزیر اسبق آموزش و پرورش در کرمان گفت: با توجه به سخنان و تاکیدات مقام معظم رهبری در رابطه با دانشگاه فرهنگیان و اهمیت آن؛ چرا دانشگاهی که ظرفین 25 هزار نفر را دارد؛ در حال حاضر تنها4000 نفر را پذیرش می‌کند، اگر به همین منوال ادامه پیدا کند فتیله دانشگاه فرهنگیان پایین کشیده خواهد شد.
امسال 20 هزار نفر یواشکی وارد آموزش و پرورش شده‌اند/ فتیله دانشگاه فرهنگیان پایین کشیده خواهد شد
به گزارش عصرامروز به نقل از آرمان کرمان ؛ حمید رضا حاجی بابایی، وزیر سابق آموزش و پرورش شب گذشته در همایش میثاق فرهنگیان با ولایت که در خانه? شهر کرمان برگزار شد، به نظام قانون خدمات کشوری و طرح رتبه بندی معلمان اشاره کرد و گفت: در زمان وزارت من هر چه نظام قانون خدمات کشوری امتیاز داشت به معلم داد و تمام شد و چیز دیگری نبود.  ادامه مطلب...
[ یکشنبه 94/10/20 ] [ 2:36 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
جهانگیری از اعضای حزب مرکزی کارگزاران در حالی در برنامه های انتخاباتی حزب متبوعش شرکت می کند که بسیاری از کارشناسان نفوذ و حضور کارگزارانی ها در دولت را بیشتر از سایر احزاب اصلاح طلب می دانند ، اتفاقی که با توجه به نزدیکی کارگزاران به هاشمی و ارتباط روحانی و هاشمی بعید به نظر نمی رسد.
میدان داری مرعشی و فائزه هاشمی برای کارگزاران
به گزارش عصر امروز، "اینکه مقام ارشد دولتی بیاید و عنوان کند که مجلس کنونی با برنامه‌های دولت مخالفت می‌کند و اجازه نمی‌دهد دولت آن برنامه‌هایی را که مردم به آن رأی داده‌اند، اجرا کند و اینکه بهتر است در دوره آتی مجلسی روی کار بیاید که با برنامه‌های دولت همراهی کند، به معنای دخالت در انتخابات نیست؛ و این خواست طبیعی هر دولتی است که مجلس با او همراهی کند و حق هم دارد این خواست خود را خیلی شفاف بیان کند." این بخشی از اظهارات غلامحسین کرباسچی دبیر کل حزب کارگزاران در حمایت از سخنان معاون اول رییس جمهور در جلسات انتخابی این حزب است. ادامه مطلب...
[ یکشنبه 94/10/20 ] [ 2:33 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
یک فعال سیاسی اصلاح طلب: تائید صلاحیت فله ای کاندیداها توسط هیات های اجرایی صحیح نبود
عضو شورای هماهنگی جبهه اصلاحات از تایید صلاحیت های فله ای کاندیداها توسط هیات های اجرایی انتقاد کرد.
یک فعال سیاسی اصلاح طلب: تائید صلاحیت فله ای کاندیداها توسط هیات های اجرایی صحیح نبود
به گزارش عصرامروز به نقل از مرصاد، تایید صلاحیت های گسترده و فله ای داوطلبان کاندیداتوری مجلس توسط هیات های اجرایی موجب مطرح شدن انتقادهای متعددی شده است.  ادامه مطلب...
[ یکشنبه 94/10/20 ] [ 2:33 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

یادداشت شفاهی/ اختصاصی فارس

روحانی: نامه مصدق به رفسنجانی کذب است/ مصدق هاشمی را نمی‌شناخت

رئیس بنیاد تاریخ‌پژوهی گفت: مصدق پیغامی به رفسنجانی نداد بلکه نامه خطاب به شیخ مصطفی رهنما بود. یادم می‌آید به هاشمی گفتم خوب است این نامه مصدق را که به نوعی تجلیل از کتاب شماست، منتشر کنید. جواب داد این نامه خطاب به شیخ رهنما بوده نه من!

خبرگزاری فارس: روحانی: نامه مصدق به رفسنجانی کذب است/ مصدق هاشمی را نمی‌شناخت

حجت‌الاسلام سید حمید روحانی رئیس بنیاد تاریخ‌پژوهی و دانشنامه انقلاب اسلامی یادداشت شفاهی در اختیار خبرگزاری فارس قرار داد که به این شرح است.

روزنامه شرق در شماره 19 دی 94 مطلبی با عنوان نامه‌ای از مصدق به حجت‌الاسلام هاشمی رفسنجانی منتشر کرده است که به این شرح است.

حساب اینستاگرام آیت‌الله هاشمی رفسنجانی با انتشار تصویری از دست خط دکتر مصدق، نوشت «در سال 1343 بعد از اینکه کتاب «القضیه الفلسطینیه» در سخت‌ترین شرایط ترجمه و منتشر کردم،  مرحوم دکتر مصدق نیز در احمدآباد مستوفی در حصر بود با مطالعه سرگذشت فلسطین پیغام داد از آن نهایت استفاده کردم و حیف است این کتاب بلامطالعه باقی بماند». ادامه مطلب...

[ یکشنبه 94/10/20 ] [ 2:24 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

استاندار فارس خواستار تعویق تشییع شهدا شد!/ ابراز تأسف سردار باقرزاده برای استاندار

سردار باقرزاده در پاسخ به استاندار فارس که خواهان به تعویق افتادن تشییع شهدا شده بود نوشت: سلام بنده را به آقای استاندار فارس جناب آقای افشانی برسانید و بگویید: برای این نوع نگاهی که دارند متاسفم!

خبرگزاری فارس: استاندار فارس خواستار تعویق تشییع شهدا شد!/ ابراز تأسف سردار باقرزاده برای استاندار

پس از اعلام آوردن پیکر چند شهید دفاع مقدس و تشییع‌شان در شهر شیراز با مخالف تآمل برانگیز استانداری آنجا مواجه شد.

این درحالی است که کمیته جستجوی مفقودین به نهادهای مسئول در استان فارس از جمله استانداری این استان، برنامه خود را مبنی بر برگزاری مراسم تشییع 93 شهید تازه تفحص شده در خاک عراق در استان فارس اعلام کرده است. ادامه مطلب...

[ یکشنبه 94/10/20 ] [ 2:21 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

[ شنبه 94/10/19 ] [ 10:59 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

اکثر مردم با وجود رشد چشمگیر تکنولوژی در صنعت خودروسازی علاقه زیادی به خودروهای اسپرت و تندرو دارند اما در طول تاریخ این صنعت، خودروهای کند ولی جالبی تولید شدند که نمی توان از آنها چشم پوشی کرد.

به گزارش بولتن نیوز،اکثر مردم با وجود رشد چشمگیر تکنولوژی در صنعت خودروسازی علاقه زیادی به خودروهای اسپرت و تندرو دارند اما در طول تاریخ این صنعت، خودروهای کند ولی جالبی تولید شدند که نمی توان از آنها چشم پوشی کرد. بنابراین ما در این مقاله به معرفی تعدادی از این خودروهای جالب اما کند می پردازیم.

یازده گانه کُندترین خودروهای موفق تاریخ؛ اسطوره های عملکرد و کارایی

سیتروئن DS

سیتروئن DS مسلما یکی از جذابترین و به یاد ماندنی ترین خودروهایی است که تا به حال ساخته شده، البته بدون در نظر گرفتن سرعت آن. این خودرو همراه با سیستم تعلیق هیدروپنوماتیک، ترمزهای دیسکی و ظاهر اشرافی ای که داشت، توانست شوکی به صنعت خودروسازی در سال 1955 وارد کند.

یازده گانه کُندترین خودروهای موفق تاریخ؛ اسطوره های عملکرد و کارایی

ادامه مطلب...
[ شنبه 94/10/19 ] [ 10:56 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
حقوق و دستمزد پایین کارگران، کارمندان و بازنشستگان، رکود در بازار کار، وضعیت بد معیشتی و تصمیم اخیر دولت مبنی بر کاهش حداقل دستمزد برای جوانان تازه‌کار تا 534 هزار تومان اعتراض شدید مردم را در پی داشته است.



1. 13940925000366_720P.mp4 | دانلود فیلم

[ شنبه 94/10/19 ] [ 10:47 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
تغییرات مبلمان دفتر رهبری انقلاب طی 16سال گذشته+ عکس
یکی از کاربران شبکه اجتماعی افسران در پستی که با تصویر میکس شده از دو دیدار رهبر انقلاب مزین شده، به مبلمان دفتر رهبر انقلاب از سال ها قبل تا به حال پرداخته است 
 این کاربر می نویسد:" دو تصویر یکی مربوط به دیدار رییس اجرایی دولت افغانستان با رهبر انقلاب در تاریخ 1394/10/15 و دیگری مربوط به دیدار نلسون ماندلا رئیس‌جمهور سابق آفریقای جنوبی با رهبر انقلاب در تاریخ 1378/07/25 است که تنها تغییر در مبلمان دفتر رهبر معظم انقلاب رنگ شدن و عوض کردن روکش آن می‌باشد."


[ شنبه 94/10/19 ] [ 10:45 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 1021
بازدید دیروز: 2128
کل بازدیدها: 4412017