NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
خروج 3 میلیون و 366 هزار دلار ارز برای واردات آدامس در 9 ماهه امسال مانند بیل و کلنگ چینی بر تن بی‌جان تولید داخلی ضربه مهلک می‌زند.
 با نگاهی به کالاهای وارداتی در 9 ماهه امسال به کشور، اقلامی به چشم می‌خورد که ارزبری آنها در شرایط کنونی کشور جای بسی تعجب و تامل دارد.

 در شرایطی که کشور با منابع محدود ارزی و تحریم‌های ظالمانه اقتصادی روبرو است واردات آدامس، بیل و کلنگ، شن و ماسه، دربطری، چتر و امسال آن حجم وسیعی از منابع ارزی را به خود اختصاص داده است. ادامه مطلب...
[ جمعه 94/10/18 ] [ 4:3 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
شورای شهر وارد حاشیه ای جدید شده است .به نظر می رسد کشتی گیر شورا این بار با باراندازی که کرده خود اسیر بدل فن شده و ضربه فنی خواهد شد!
به گزارش جهان به نقل از تهران پرس؛ « متاسفانه برخی‌ها خود را در شورا به خواب زده‌اند و بنده به عنوان نماینده مردم از همه ابزار برای افشا از فساد مالی استفاده خواهم کرد». این قسمتی از صحبت های علیرضا دبیر رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران است که در نشستی که با خبرنگاران داشت، آن را رسانه ای کرد.
ادامه مطلب...
[ جمعه 94/10/18 ] [ 3:59 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
نماینده مردم تهران در مجلس با اشاره به زمزمه برخی خواص مبنی بر تشکیل شورای رهبری گفت: هاشمی‌رفسنجانی بهتر است بر رفتار ناپسند فرزندانش نظارت داشته باشد.
به گزارش جهان،حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی آقا‌تهرانی در نخستین یادواره شهدای مهندسین صنعتی این شهرستان اظهار کرد: دشمنان از همدلی میان ملت ایران اسلامی نا‌آگاه هستند.

به گزارش فارس وی به لزوم آگاهی ملت در برخورد با فتنه‌ها اشاره کرد و افزود: وقوع فتنه‌ها وعده الهی و در قرآن کریم به آن اشاره شده است. ادامه مطلب...
[ جمعه 94/10/18 ] [ 3:59 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
این کارشناس مسائل سیاسی تاکید کرد: دولت باید اعلام کند کشورهای میکروسکوپی که در این مقطع روابط خود را با ایران قطع می‌کنند، دیگر هرگز امکان احیای کامل روابط خود با ایران را نخواهند داشت.
قمار دولت روحانی بر روی مساله ای که سودی برایش نداشت
 مهدی محمدی گفت: اشتباه استراتژیک دولت توسل به لابی با آمریکا برای کنترل سعودی است.

این کارشناس مسائل سیاسی تاکید کرد: دولت باید اعلام کند کشورهای میکروسکوپی که در این مقطع روابط خود را با ایران قطع می کنند، دیگر هرگز امکان احیای کامل روابط خود با ایران را نخواهند داشت.
منبع:نسیم

[ جمعه 94/10/18 ] [ 3:55 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
خبر حمله موشکی هواپیماهای عربستان به سفارت جمهوری اسلامی ایران در صنعا پایتخت یمن که موجب واردشدن خسارت‌هایی به ساختمان سفارت و زخمی‌شدن تعدادی از نیروهای حفاظت نمایندگی گردید، بار دیگر ماهیت حکومت نابخرد، مغرور و بی‌تدبیر آل‌سعود را به نمایش گذاشت.
قول ایران‌برای تلافی‌حمله‌موشکی به سفارت خود توسط عربستان
به گزارش جهان، معاونت سیاسی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: خبر حمله موشکی امروز هواپیماهای عربستان به سفارت جمهوری اسلامی ایران در صنعا پایتخت یمن که موجب وارد شدن خسارتهایی به ساختمان سفارت و زخمی شدن تعدادی از نیروهای حفاظت نمایندگی گردید، بار دیگر ماهیت حکومت نابخرد، مغرور و بی‌تدبیر آل سعود را به نمایش گذاشت. ادامه مطلب...
[ جمعه 94/10/18 ] [ 3:52 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
حواشی یک صندلی خالی آزمون خبرگان؛
تناقض‌ گویی‌ های‌ بی‌پایان درمورد غیبت"حسن‌آقا"/ از نرسیدن دعوت نامه تا نرسیدن پیامک!

سید علی خمینی گفته است: از سید حسن خمینی برای شرکت در آزمون عملی خبرگان دعوت به عمل نیامده و ایشان پیامکی یا دعوتنامه‌ای دریافت نکرده‌اند.

 

تناقض‌ گویی‌ های‌ بی‌پایان درمورد غیبت"حسن‌آقا"/ از نرسیدن دعوت نامه تا نرسیدن پیامک!
به گزارش جهان، در حالی که روزنامه شرق دیروز تصریح کرده بود سیدحسن خمینی در آزمون نامزدهای مجلس خبرگان شرکت نمی‌کند، سید علی خمینی می‌گوید از سید حسن برای شرکت در آزمون دعوت به عمل نیامده بود.

این آزمون دیروز در قم با حضور 400 نفر از مجموع 500 داوطلبی که برای احراز صلاحیت باید امتحان اجتهاد می‌دادند، برگزار شد. ادامه مطلب...
[ جمعه 94/10/18 ] [ 3:44 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

[ جمعه 94/10/18 ] [ 12:27 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
این دولت ادعا داشت که رابطه با کشورهای خارجی را بهتر خواهد کرد اما دیدیم که 6 کشور دسته چندم رابطه شان را با ایران به صورت توهین آمیزی قطع کردند زیرا جری شده بودند. معلوم است وقتی ما صلابت خود را بشکنیم و پنجاه بار زیر پرچم آمریکا راه برویم و بخندیم و قدم بزنیم همه کشورها احساس می کنند که ایران از هم پاشیده و می شود هر کاری با ایران کرد.
چرخ سانتریفیوژها و کارخانه‌ها پنچر شد
به گزارش جهان، رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: قرار بود هم چرخ سانتریفیوژها بچرخد و هم چرخ کارخانه ها اما دیدیم که چرخ هر دو پنچر شد. ادامه مطلب...
[ جمعه 94/10/18 ] [ 12:25 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
قدیری ابیانه با بیان اینکه عربستان در یمن علیه بشریت جنایت جنگی مرتکب می‌شود گفت: ایران باید هر کمکی می‌تواند به یمنی‌ها بکند تا بتوانند از کشورشان دفاع کرده و متجاوز را به جای خود بنشانند.

به گزارش پایگاه 598، محمدحسن قدیری ابیانه کارشناس مسائل استراتژیک در گفتگو با خبرنگار سیاسی «نسیم آنلاین» پیرامون حمله موشکی عربستان به سفارت ایران در یمن اظهار داشت: اگر خود عربستان یا مزدورانشان سفارت ما را در یمن مورد حمله قرار دهند حمایت از حمله به منافع و مراکزعربستان به ویژه در خاک یمن یک حق منطقی خواهد بود؛عربستان در یمن علیه بشریت جنایت جنگی مرتکب می‌شود. ادامه مطلب...

[ جمعه 94/10/18 ] [ 12:15 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
تعدادی از اعضای کنگره آمریکا با ارسال نامه‌ای به رئیس جمهوری این کشور خواهان آن شدند که ایران به خاطر انجام آزمایش موشکی تحریم شود.
 گروهی از قانون‌گذاران آمریکایی روز چهارشنبه با ارسال نامه‌ای به باراک اوباما رئیس جمهوری آمریکا ،خواستار تصویب تحریم‌هایی ضد ایران در واکنش به آزمایش‌های اخیر موشک‌های بالستیک در این کشور شدند. ادامه مطلب...
[ جمعه 94/10/18 ] [ 12:15 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
<   <<   11   12   13   14   15   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 1024
بازدید دیروز: 2128
کل بازدیدها: 4412020