NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
مهدی محمدی معتقد است اصلی‌ترین فردی که امروز آزاد شده جیسون رضاییان است، بقیه افراد چندان مهم نیستند، آمریکا هم اگر چیزی به ایران داده بابت رضاییان بوده نه آن 3 نفر دیگر.
مهدی محمدی:  حالا معلوم شد «جیسون رضاییان» کیست
به گزارش عصر امروز، مهدی محمدی، کارشناس سیاسی با انتشار تصویری از جیسون رضاییان در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

??امروز 4 زندانی ایرانی- آمریکایی در مقابل بسته‌ای از امتیازها با طرف آمریکایی مبادله شدند.

??اصلی‌ترین فردی که امروز آزاد شده جیسون رضاییان است. بقیه افراد چندان مهم نیستند. آمریکا هم اگر چیزی به ایران داده بابت رضاییان بوده نه آن 3 نفر دیگر.

??روزی که رضاییان دستگیر شد، بسیاری، از جمله برخی از مقام‌های دولتی، معترض بودند که او یک روزنامه‌نگار ساده است و نباید چنین بی محابا اتهام‌های امنیتی به او وارد شود.

??امروز اما، بی‌آنکه ضرورتی به انتشار جزئیات فعالیت رضاییان در ایران باشد، از همین رفتار آمریکا می‌توان فهمید که رضاییان هر چه بوده، یک روزنامه‌نگار ساده نبوده.

??اگر امتیازی از دشمن گرفته می‌شود، این نه هنر دیپلماسی، بلکه مهارت مردانی است که در زمان مناسب، با اقدام درست و دقیق، سرمایه‌ای معتبر برای معامله خلق می‌کنند.

[ یکشنبه 94/10/27 ] [ 10:11 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
سایت معاند رادیو کوچه در یک سوتی عجیب و باور نکردنی در بخش استاتوس خود همراه با تصویر، این نامه را درج نموده است و به خاطر مشخص نبودن تاریخ نامه آن را به تمسخر گرفته‌ است.
نامه درخواست کسر از حقوق " فقط دو هزار تومان!"
 وجود ایثار و شهادت طلبی در بین بسیجان و سپاهیان یکی از رموز موفقیت این دلیر مردان الهی در 8 سال دفاع مقدس می باشد که متاسفانه گروهی هنوز نمی توانند واقعیات این دلیر مردان پاک را درک نمایند. ادامه مطلب...
[ پنج شنبه 94/10/24 ] [ 12:14 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
نظام اقتصادی غرب از هر چیزی که دارای بازار باشد، استقبال می‌کند حتی اگر منافی نظام ارزشی آن باشد و همین کافیست تا تمامی پدیده‌های فرهنگ‌های مختلف را در مدرنیسم غربی مستحیل کند و ارزش‌های ذاتی آن را تهی نماید.
حجاب وارد دنیای مد می‌شود!
رادیو فردا در مطلبی تحت عنوان " حجاب وارد دنیای مد می‌شود " نوشت: دولچه گابانا، یکی از برندهای معروف مد ایتالیایی، خط تولید تازه‌ای را به محصولات گران‌قیمتش اضافه کرده که مخاطب آن زنان باحجاب هستند. ادامه مطلب...
[ پنج شنبه 94/10/24 ] [ 12:12 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
با نزدیک شدن به انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی حمایت غرب به سرکردگی امریکا از برخی جریان ها نمود واضح تری پیدا می کند. امروزه، جستجو درباره انتخابات ایران در رسانه های بین المللی، مخصوصا امریکایی، با کلیدواژه های اصلاحات، جنبش سبز، و اعتدال گرایان بسیار راحت تر شده است!
به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار پرشور هزاران نفر از مردم قم در رابطه با انتخابات مهم پیش رو در بیانات ارزشمند و راهگشای خود از افرادی که ”دلشان دنبال حرف‌های آمریکا و دیگر بیگانگان است"سخن گفتند و آنان را غیر قابل اعتماد خواندند. ایشان فرمودند:”اگر پیشنهاد دهندگانِ لیست‌ها، مؤمن و انقلابی هستند و خط امام را واقعاً قبول دارند می‌توان به لیست آنها درباره‌ی مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان اعتماد کرد اما اگر به انقلاب و دین و استقلال، چندان اهمیتی نمی‌دهند و دلشان دنبال حرف‌های آمریکا و دیگر بیگانگان است، قابل اعتماد نیستند."

[ پنج شنبه 94/10/24 ] [ 12:6 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
حجت‌الاسلام زائری:
حجت‌الاسلام زائری یکی از تازه ترین پست هایش را به سکانس چادری شدن کیمیا اختصاص داد.
به گزارش پایگاه 598، حجت‌الاسلام زائری کارشناس دینی تصویری از سکانس چادری شدن کیمیا منتشر کرد و به توضیح درباره آن پرداخت.

 وی درباره سکانس انتخاب پوشش چادر کیمیا در صفحه شخصی اینستاگرامش نوشت: سکانس انتخاب پوشش چادر در مجموعه تلویزیونی کیمیا بسیار خوب و زیبا بود. انتخابی کاملا اختیاری و شخصی که کاملا باورپذیر و منطقی به نظر می رسید و هوشمندانه بعد از هشتادوپنج قسمت و همزمان با بازگشت برادر آزاده کیمیا رخ داد.

 

  ادامه مطلب...

[ پنج شنبه 94/10/24 ] [ 12:5 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
در حالی که حضرت امام خمینی(ره) به درستی تسخیر لانه جاسوسی را انقلابی بزرگ‌تر از انقلاب اول می‌نامد و این اتفاق نتیجه 25 سال ظلم مداوم رژیم آمریکا به ملت ایران بود، محسن هاشمی به روزنامه آرمان گفته است: موضع آقای هاشمی از ابتدای انقلاب تاکنون، مخالفت با تندروی بوده است.
به گزارش پایگاه 598، محسن هاشمی می‌گوید هاشمی رفسنجانی با تندروی و تسخیر سفارت آمریکا مخالف بود.

در حالی که حضرت امام خمینی(ره) به درستی تسخیر لانه جاسوسی را انقلابی بزرگ‌تر از انقلاب اول می‌نامد و این اتفاق نتیجه 25 سال ظلم مداوم رژیم آمریکا به ملت ایران بود، محسن هاشمی به روزنامه آرمان گفته است: موضع آقای هاشمی از ابتدای انقلاب تاکنون، مخالفت با تندروی بوده است. ادامه مطلب...
[ پنج شنبه 94/10/24 ] [ 12:4 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
پایان‌های خوش برای آمریکایی‌ها؛
با وجود آنکه براساس تاکیدات مقام معظم رهبری ، وزارت امور خارجه ایران در هیچ موضوع غیر از موضوع هسته‌ای نباید وارد مذاکره با آمریکایی‌ها شود اما این دومین بار است که تماس های وزیر امور خارجه آمریکا با همتای خود در ایران در موضوعات نظامی پایان خوشی را برای دولت آمریکا رقم میزند. حال باید نشست و نظاره کرد که تا پایان دولت یازدهم چندبار دیگر قرار است آمریکایی ها با برقراری تماس با همتایان ایرانی خود در موضوعات غیر هسته‌ای آنگونه که ادعا می کنند " ایران را عقب برانند".
به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، در پی ورود غیر قانونی و غیر مجاز دو فروند شناور رزمی امریکایی به آب‌های سرزمینی جمهوری اسلامی ایران در خلیج فارس و در حوالی جزیزه فارسی در عصر روز گذشته (سه‌شنبه مورخ 94/10/22 ) این شناورها پس از تمکین اخطار شناورهای رزمی نیروی دریایی سپاه متوقف و سرنشینان آن که 9 تفنگدار مرد و یک تفنگدار زن بودند، دستگیر شدند. ادامه مطلب...
[ پنج شنبه 94/10/24 ] [ 12:3 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
شانزدهمین جلسه کارگروه حقوق شهروندی ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی کشور با حضور معاون فرهنگی قوه قضاییه و مسئولان و نمایندگان سازمان‌ها و نهادهای کشور برگزار شد.
ایسنا: حجت‌الاسلام والمسلمین صادقی با بیان اینکه قوه قضاییه از دستگاه‌های مهم در حوزه حقوق بشر و حقوق شهروندی است، گفت: متاسفانه دشمنان حملات زیادی از این ناحیه به دستگاه قضایی وارد می کنند و با بازی با این الفاظ، کشور را متهم به چیزی می کنند که خود بدترین رفتارها را در آن بخش دارند.

صادقی با بیان اینکه غربی‌ها دیدگاه سکولار خود را دارند و ما هم یک نگاه اسلامی و مبتنی بر قرآن، افزود: تنها راه پیشرفت مسایل حقوق بشری کشور در عرصه بین المللی این است که باید این نگاه اسلامی و خدایی خود را چنان با قوت در دنیا تبلیغ کنیم که به رسمیت شناخته شود. ادامه مطلب...
[ چهارشنبه 94/10/23 ] [ 7:19 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
یک پایگاه عرب‌زبان از وخامت وضعیت جسمانی پادشاه عربستان خبر داد و اعلام کرد: «سلمان بن عبدالعزیز» در حال حاضر قدرت تکلم خود را از دست داده است.
به گزارش عصر امروز، به نقل از پایگاه فلسطینی «المنار»، «سلمان بن عبدالعزیز» پادشاه عربستان از وضعیت وخیم جسمانی رنج می برد.

بر اساس این گزارش، ملک سلمان در حال حاضر قدرت تکلم خود را از دست داده است و به نوعی حتی قادر به فهم آنچه که پیرامونش می گذرد، نیست. ادامه مطلب...
[ چهارشنبه 94/10/23 ] [ 7:9 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
تاسوعای حسینی با اسکی روی آب!
خاطرات هاشمی نشان می‌دهد که او و خانواده‌اش در موارد متعددی از هلی‌کوپتر برای جابجایی در سفرهای داخل و خارج شهر استفاده می‌کرده‌اند.
وسیله‌ نقلیه‌ هاشمی‌ و خانواده‌اش در دوران ریاست جمهوری چه بود؟ / تاسوعای حسینی با اسکی روی آب!
به گزارش عصر امروز، در خاطرات آقای هاشمی رفسنجانی به موارد متعددی برمی‌خوریم که خود ایشان گزارش کرده است که خود یا خانواده‌اش برای جابجایی در شهر یا خارج شهر از هلی‌کوپتر استفاده کرده‌اند. به‌عنوان‌مثال موارد زیر برخی از مواردی است که ایشان در خاطرات خود تصریح به این امر کرده‌اند:
 
یک‌شنبه 30 تیر 1370 (تاسوعای حسینی):
 
وسیله نقلیه هاشمی و خانواده‌اش در دوران ریاست جمهوری چه بود؟«با هلی‌کوپتر به سد لتیان آمدیم. بچه‌ها هم تا ظهر کم‌کم رسیدند. مهدی و فاطی نیامدند. هوای خوبی دارد. عصر همراه بچه‌ها، خواستم اسکی روی آب یاد بگیرم. کمی دنبال قایق کشیده شدم. بدنم آمادگی برای چنین ورزشی ندارد. گرچه آسان است. ادامه مطلب...
[ چهارشنبه 94/10/23 ] [ 7:6 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
<      1   2   3   4   5   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 275
بازدید دیروز: 1182
کل بازدیدها: 4407276