NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
چند روز پیش از سوی برخی صفحات فیس‌بوک اطلاعیه‌ای با مضمون برگزاری فستیوال آب‌ بازی در بوستان آب و آتش تهران منتشر شد.
در این فراخوان قرار بود جوانان آب‌پاش از ساعت 13 تا 16 روز جمعه یازدهم شهریور اقدام به برهم زدن نظم عمومی در این بوستان کرده و به برخی اعمال منافی عفت دست بزنند.
مشاهدات خبرنگار انتظامی فارس حاضر در بوستان حضرت ابراهیم (ع) ملقب به آب و آتش حاکی است: تعدادی از جوانان در حوالی ساعت 1 بعدازظهر اقدام به تجمع کرده و در برخی نقاط از بوستان با حریم‌شکنی اقدام به آب ‌بازی کردند. ادامه مطلب...
[ شنبه 90/6/12 ] [ 10:6 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

 کیهان:
برخی خبرها حکایت از آن دارد که جریان انحرافی تصمیم گرفته به زودی موضوع رابطه و مذاکره با آمریکا را در دستور کار تبلیغاتی خود قرار دهد.
این جریان که با تعرض به عقاید مردم مؤمن ایران درباره حجاب با انتشار ویژه نامه خاتون، عمق انحراف خود را یک بار دیگر به نمایش گذاشت، تصمیم گرفته در آستانه سفر رئیس جمهور به سازمان ملل در شهریور ماه بحث مذاکره با آمریکا را مجدداً کلید بزند.
گفته می شود انتشار ویژه نامه هایی در این مورد به برخی روزنامه ها و سایت های مرتبط با این جریان سفارش داده شده است اما تیم رسانه ای منتشرکننده خاتون در این باره که چنین انتحار خطرناکی را انجام بدهد دچار تردید است.
گفتنی است اقدام قاطع قوه قضائیه در اعلام جرم علیه روزنامه ایران نقش مهمی در این تردیدها داشته است.
همچنین برخی گزارش ها حاکی از آن است که این جریان تصمیم دارد با انتشار نامه هایی لغو تحریم ها را در گرو مذاکره با آمریکا جلوه بدهد.


[ شنبه 90/6/12 ] [ 10:3 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
هفته گذشته کمپین بین المللی حقوق بشر که یکی از سازمان های حقوق بگیر خانه آزادی است در خبری ادعا کرده بود که کروبی در حال آماده شدن برای یک مصاحبه تلویزیونی است.
به گزارش کیهان فاطمه کروبی در ادامه دروغ پردازی های اخیر خود ادعا کرد همسرش از حقوق اولیه زندانیان محروم است.
خبرگزاری آلمان از تهران گزارش داد که فاطمه کروبی گفته همسرش در وضعیت سختی به سر می برد و به تازگی به آپارتمانی کوچک منتقل شده که در آنجا حتی امکان هواخوری هم نیست.
این در حالی است که کیهان هفته گذشته فاش کرد آپارتمان جدیدی که کروبی در آن اسکان داده شده، متعلق به فاطمه کروبی است و این جابجایی با هماهنگی خود وی انجام شده است. ادامه مطلب...
[ شنبه 90/6/12 ] [ 9:51 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

این عکس، زیبا‌ترین تصویر از این دو رفیق است. محبت و ارادتی که در این عکس موج می‌زند، در هیچ یک از تصاویر دیگر این دو مرد به ثبت نرسیده است. 
 محمد علی رجایی و محمد جواد باهنر، هر دو متولد سال 1312 بودند، یعنی در زمان آغاز نهضت حضرت رو ح الله به سال 1342، سی سال داشتند و چند سالی از آشناییشان با هم می‌گذشت. آن‌ها باید تا 45 سالگی صبر می‌کردند تا سربازان مولایشان، از گهواره‌های به سوی خیابان‌ها سرازیر شوند و در کنار آنان، علیه طاغوت مشت گره کنند و حنجره پاره کنند و جان به کف بگیرند و...
پس از پیروزی انقلاب، محمد علی و محمد جواد، دوستی بیست ساله‌شان را به پای نهضت ریختند. در اولین دولت منتخب مردم، یکی رییس جمهور شد و دیگری وزیر آموزش و پرورش، و در دومین دولت منتخب مردم، رجایی رییس جمهور شد و با هنر نخست وزیر.
سر انجام، هشت شهریور 1360، دو رفیق، در کنار هم سوختند، خاکس‌تر شدند و به رفیق اعلی پیوستند اما یاد و نامشان، با خطی از نور بر طاق آسمان حک شد.


[ سه شنبه 90/6/8 ] [ 8:0 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
 «...بعد ازانتخابات و اعتراض مهدی کروبی به تقلب احتمالی در برخی شهرها، موسوی لاری، وزیر وقت کشور و محمد خاتمی، رئیس جمهوری بر درستی انتخابات تاکید کردند».
سایت خودنویس در یادداشت امروز 29 آگوست (7 شهریور) خود با عنوان «مجمع؛ اهرم جدید برای حفظ نظام یا امیدوار به اصلاحات؟» عملکرد مجمع روحانیون مبارز در راستای منافع اپوزیسیون را زیرسوال برده و مدعی شد این مجمع به دنبال حفظ نظام جمهوری اسلامی ایران است. ادامه مطلب...
[ سه شنبه 90/6/8 ] [ 7:46 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
اکران فیلمی از کارگردان دستگیر شده در ماجرای فتنه سال 88 ،در جشنی که بانی آن شهرداری تهران است اعتراض مردم را به همراه داشت.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران، به دنبال جشن های ویژه ماه مبارک رمضان که توسط سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در بوستان های مختلف شهر تهران برگزار شده است ،طبق دیده ها و شنیده ها در بعضی از این جشن ها و در کنار برنامه های دیگر ،برگزار کنندگان اقدام به پخش فیلم کوتاه یا مستندهای ایرانی کرده اند.
گفتنی است به دنبال همین برنامه ریزی چهارشنبه شب گذشته 2 شهریور ماه در بوستان ساعی، اکران فیلمی از جعفر پناهی، کارگردان دستگیر شده در ماجرای فتنه 88 تعجب حاضرین را برانگیخت.
نکته قابل تامل اینکه این فیلم جدا از کارگردانش ،مفهوم و پیامی ضد دین نیز داشته که حتی انتقاد تعدادی از مردم حاضر در بوستان ساعی را نیز به همراه داشته است.


[ سه شنبه 90/6/8 ] [ 7:45 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
در جدیدترین گاف و دروغ پراکنی بالاترین، لینکی پیرامون حضور مردم ایران روز قدس درج شده است که همچون گذشته چنین وانمود شده که علت حضور ملت ایران در راهپیمایی روز قدس هدایای مادی بوده است نه دفاع از آرمانهای و ارزشهای اسلامی و انقلابی
سایت ضدانقلاب بالاترین که به اصطلاح یک سایت لینک دهی آزاد است امّا با مشاهده کوچکترین اختلاف سلیقه ای از جانب کاربران خود، واکنش نشان می دهد و به حذف کاربری آنها اقدام می کند تا صرفا محفلی خصوصی برای لجن پراکنی فتنه گران و نیروهای ضدانقلاب باشد، تا کنون بارها بدیهی ترین موضوعات داخلی و خارجی را وارونه منعکس نموده است و همواره به دروغ پردازی علیه نظام و انقلاب همت گماشته است. ادامه مطلب...
[ سه شنبه 90/6/8 ] [ 7:42 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
آقای موسوی خوئینی‌ها که چند روز پیش گفته بود "هدف اصلاح طلبان فقط جمهوری اسلامی است و آنها نه تنها با شعار علیه رهبری مخالفند"، برای بازداشتن محافل ضدانقلاب از ادامه انتقادات به خود رویکردش را تغییر داد.
به گزارش جهان، دبیرکل مجمع روحانیون مبارز در پاسخ یکی از مخاطبان وبلاگش با ابراز امیدواری برای آزادی سران و فعالان جریان فتنه، اعتراض را حق آنان دانسته و با تعبیر پروژه براندازی سال 88 به یک "سوءتفاهم" گفته است: امیدوارم سوءتفاهم ها از میان برداشته شود و نه تنها این دو عزیز گرامی بلکه تمام زندانیان سیاسی در رابطه با انتخابات هشتاد و هشت آزاد شوند، علّت اینکه می گویم سوءتفاهم این است که همه آنها در یک انتخابات قانونی شرکت کرده اند و به نتایج اعلام شده اعتراض داشته و دارند و اعتراض هم حقّ آنان بوده است، ولی آنان ناروا متّهم به براندازی و … شده اند، در حالیکه یقیناً آنان مبرّا از چنین اتّهامی هستند. ادامه مطلب...
[ سه شنبه 90/6/8 ] [ 7:41 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
بی عملی،ناکامی و شکست فرقه سبز موجب شد که ارگان رسمی سازمان سیا ضمن اذعان به نابودی فرقه سبز مشاور میرحسین موسوی را به باد انتقادات خود بگیرد.
به گزارش «جوان آنلاین»، رادیو فردا در گزارشی تحت عنوان«چه شد که ایران قیامت نشد؟» به بررسی تطبیقی شرایط ابتدایی فتنه گران و شرایط امروزین آنان پرداخت و با اشاره به شعار حامیان فرقه سبز که تصریح می کردند اگر موسوی و کروبی بازداشت شوند،ایران قیامت می شود،نوشت، از این شعارها ماه ها می‌گذرد و در این مدت، شاید بتوان به جرئت گفت که میزان خبرهایی که از این چهار نفر در رسانه‌های ایران منعکس شده، از بسیاری زندانیان دیگر محدود‌تر بوده است؛ تلاش برای برگزاری تجمعات خیابانی چندان موفقیتی در پی نداشته، و گویا جنبش سبز از پتانسیل روزهای آغازینش فاصله گرفته است.» ادامه مطلب...
[ سه شنبه 90/6/8 ] [ 7:38 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

رسانه هایی چون گویانیوز، سحام نیوز، رادیو زمانه، رادیو فردا و... مطلب گروهک یاد شده را مشترکا بازتاب داده اند که مدعی است چند روانشناس در حال آماده کردن کروبی برای حضور در تلویزیون و ارائه برخی اعترافات هستند.
این خبر می افزاید: افراد موسوم به «روانشناس»- که در ادبیات اعترافات اجباری یک واژه آشنا و به معنای کارشناسان ورزیده نیروهای امنیتی در شکنجه روانی متهمان و رساندن آنها به مرحله از هم گسیختگی فکری و روانی برای قبول درخواست مصاحبه اجباری تلویزیونی است- هم اکنون با استفاده از حداکثر فشار روانی تلاش می کنند ذهن و روان مهدی کروبی را تخریب و او را برای مصاحبه تلویزیونی آماده سازند. ادامه مطلب...

[ دوشنبه 90/6/7 ] [ 1:5 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
<   <<   11   12   13   14   15   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 208
بازدید دیروز: 695
کل بازدیدها: 4450978