NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
مراسم بزرگداشت روز زن عصر امروز، شنبه، در حالی در ساختمان حافظیه نهاد ریاست جمهوری در کاخ سعدآباد برگزار می‌شود که تعدادی مانکن با پوشش های نامناسب برای نمایش لباس های ایرانی و اسلامی در این برنامه حضور می یابند.
حضور مانکن‌‌های بدحجاب به همراه اجرای رقص ایرانی در نهاد ریاست جمهوری!
خبرنگار جهان‌نیوز با خبر شد که معاونت تشریفات دفتر نهاد ریاست جمهوری قصد دارد به مناسبت میلاد حضرت زهرا(س) و همزمان با روز بزرگداشت مقام زن، مراسمی با حضور همسر رئیس جمهور و همچنین تعدادی از همسران وزرا و برخی از همسران سفرای کشورهای اسلامی در ساختمان حافظیه کاخ سعد آباد برگزار کند. ادامه مطلب...
[ شنبه 93/1/30 ] [ 8:16 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
مدتی است پای مسابقات تلفنی 909 به تلویزیون باز شده است. این شماره‌ها پیش از این بیشتر در برنامه‌های کودک مورد استفاده قرار می‌گرفت و در جلب نظر مخاطب گروه کم‌سن موفق بود اما اکنون کارایی جدیدی از این امکان پیش روی تولیدکنندگان برنامه‌های تلویزیونی نمایان شده است.
پاسخ مهم رهبر انقلاب به استفتاء درباره مسابقات تلفنی 909
گروه فرهنگی جهان نیوز: همچنان که در نوروز 93 شاهد پخش مسابقه تلفنی «نو در دو» با شماره 909 بودیم. با این تفاوت که هزینه این مسابقه از دقیقه‌ای حدود 100 تا 200 تومان به علاوه هزینه تماس معمول این شماره‌ها، به هر دقیقه هزار تومان به علاوه هزینه تماس تغییر کرده بود.

مسابقه با تبلیغات مداوم و استقبال مردم برگزار شد و پس از پایان، نتایج قابل توجه بود؛ برخی شرکت‌کنندگان بیش از 3 هزار امتیاز کسب کرده‌‌اند. ادامه مطلب...
[ شنبه 93/1/30 ] [ 8:14 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
تعداد متقاضیان دریافت یارانه نقدی در فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها از 20 تا 30 فروردین ماه جاری از مرز 70 میلیون نفر گذشته است.
تعداد متقاضیان دریافت یارانه نقدی از مرز 70 میلیون نفر گذشت
به گزارش جهان به نقل از مهر، ثبت نام از متقاضیان دریافت یارانه نقدی در فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها در حالی از بامداد چهارشنبه 20 فروردین ماه در سایت رفاهی آغاز شده است، که امروز شنبه وارد یازدهمین روز ثبت نام شده‌ایم. برهمین اساس، فقط امروز و فردا جاماندگان می‌توانند برای دریافت یارانه نقدی ثبت نام کنند.

تاکنون دولت با محوریت سازمان هدفمندی یارانه‌ها تعداد دقیق ثبت نام کنندگان یارانه نقدی را بنا به دلایل خود، اعلام نکرده است اما براساس اطلاعات رسیده به خبرنگار مهر، در 10 روز نخست ثبت نام، تعداد متقاضیان دریافت یارانه از مرز 70 میلیون نفر گذشته است، ضمن اینکه تعداد انصرافی ها هم همچنان کمتر از 10 درصد هستند.

به عبارت دیگر، از 24 میلیون خانوار ایرانی که در فاز اول هدفمندی یارانه‌ها یارانه نقدی می‌گرفتند، تاکنون حدود 22 میلیون خانوار خواستار تداوم پرداخت یارانه نقدی شده‌اند و قطعا این تعداد در روزهای شنبه و یکشنبه( فرصت مجدد برای جاماندگان) بیشتر هم خواهد شد.

البته باید توجه داشت ممنوعیت ثبت نام ایرانیان مقیم خارج از کشور در سایت رفاهی (بستن سرور رفاهی به روی آنان) در آمار انصرافی‌ها تاکنون موثر بوده است.

براساس آخرین آمار، در فاز نخست هدفمندی یارانه‌ها 77.5 میلیون ایرانی یارانه نقدی دریافت می کردند. به عبارت دیگر، دولت ماهانه 3500 میلیارد تومان برای پرداخت یارانه نقدی تامین اعتبار می‌کرد.

[ شنبه 93/1/30 ] [ 8:14 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

خبرگزاری تسنیم: در حالی که قرار است معاون اجرایی رئیس جمهور یا یکی دیگر از مسئولان ارشد قوه مجریه کشور تا پایان این هفته نرخ جدید بنزین را اعلام کند، گزینه های تک نرخی، دو نرخی و حتی سه نرخی نیز روی میز دولت قرار دارد.

بنزین

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، هم اکنون بدون احتساب تفاوت نرخ بنزین سوپر و معمولی، بنزین با دو نرخ 400 تومانی (سهمیه یارانه ای) و 700 تومانی (آزاد نیمه یارانه ای) عرضه می شود.

قرار است طبق گفته رئیس جمهور تا پایان هفته جاری دومین مرحله از قانون هدفمندی یارانه ها اجرایی شود. پیش از این معاون اول رئیس جمهور گفته بود که شب قبل از اجرای فاز دوم هدفمندی، نرخ جدید بنزین اعلام می شود. ادامه مطلب...

[ شنبه 93/1/30 ] [ 8:10 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
در پی لغو شدن سهمیه حضور تشکل های ارزشی دانشگاه سیستان و بلوجستان برای دیدار با رئیس جمهور، تشکل جامع? اسلامی دانشجویان دانشگاه های سیستان و بلوچستان، علوم پزشکی و دانشگاه زابل با انتشار بیانیه ای به این اقدام ریاست جمهوری اعتراض کردند.


گروه سیاسی، در پی لغو شدن سهمیه حضور تشکل های ارزشی دانشگاه سیستان و بلوجستان برای دیدار با رئیس جمهور، تشکل جامع? اسلامی دانشجویان دانشگاه های سیستان و بلوچستان، علوم پزشکی و دانشگاه زابل با انتشار بیانیه ای به این اقدام ریاست جمهوری اعتراض کردند.

به گزارش بولتن نیوز، رئیس جمهور کشورمان که صبح سه شنبه در سومین سفر استانی خود به سیستان و بلوچستان سفر کرده بود، دقایقی پیش چابهار را به مقصد تهران ترک کرد. ادامه مطلب...
[ شنبه 93/1/30 ] [ 8:4 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
اما در هر صورت، با گذشت زمان و ارائه‌ی تحلیل‌های مختلف، نوع بازخورد این تحلیل‌ها از سوی مذاکره‌کنندگان ایرانی و غربی، اقدامات عملی مذاکره‌کنندگان و شکل مواجهه‌ی دولت با منتقدین مذاکرات ژنو، این واقعیت بیشتر از پیش معلوم شد ...

گروه سیاسی-سید مجتبی نعیمی: تنها چند ساعت بعد از اتمام مذاکرات ژنو بود که رسانه‌ی ملی در اقدامی عجیب، به پرتاب موج شادی در بین مخاطبانش پرداخت. با پخش مصاحبه‌های جهت‌دار و تابلو، تحلیل‌های آب‌دوغ خیاری، نماهنگ‌های مربوط به اقتدار و پیشرفت ملی از سیمای جمهوری اسلامی اینطور به نظر می‌رسید که سوم خرداد دیگری خلق شده است. هرچند برای مردمی که با این رفتارهای غیرحرفه‌ای صدا و سیما آشنا بودند، دیدن آن صحنه‌ها بیشتر پُر کننده‌ی خلع طنزهای شبانه بود تا مشاهده‌ی پیشرفت مملکت.

ادامه مطلب...

[ شنبه 93/1/30 ] [ 8:3 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

*شنیده ایم مقامات آمریکایی پیشنهاد "باز طراحی راکتور اراک" را به ایران ارائه کرده اند. روس ها و چینی ها نیز پیش از این طرح مشابهی ارائه کرده بودند. آمریکایی ها اعلام کرده اند حاضریم با اعطای کمک بلاعوض 60 میلیون دلاری اقدام به باز طراحی راکتوری شبیه اراک نماییم که برخوردار از آخرین تکنولوژی های مدرن روز است، در عین حال خروجی آن پلوتونیوم به مقدار ناچیز خواهد بود. آمریکایی ها در روزهای نخست مذاکره از تعطیلی تاسیسات اراک سخن می گفتند که با اعلام خط قرمز نظام، از تعلیق و سپس از تغییر کاربری و در نهایت کاهش آمادگی سخن گفتند اما با مخالفت مجدد تیم مذاکره کننده ایرانی، به مرحله ارائه پیشنهاد "باز طراحی" رسیده اند.

ادامه مطلب...

[ شنبه 93/1/30 ] [ 7:59 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
پادکست/ بیانات مهم رهبر انقلاب درباره زنان/ 6 روز تا اجرای فاز دوم هدفمندی/ اکران فیلم حامی فتنه/ کشف 180 پرونده اختلاس/ خداحافظی با بنزین 400 تومانی

[ شنبه 93/1/30 ] [ 7:58 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
 

 

 

  

 حجم: 25 مگابایت
مدت زمان: 20:02
دانلود  

[ جمعه 93/1/29 ] [ 8:9 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
شیطان از باطن بر انسان تأثیر می‌گذارد؛ یعنی به اصطلاح در طول اراده انسان‌هاست؛ یعنی شیطان ابزاری ندارد و او از همین جا به انسان نفوذ می‌کند، این طور نیست که برای دعوت آدمی به شر و فساد دو عامل هوای نفس و شیطان وجود داشته باشد.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، امروزه شیطان‌گرایی فراتر از حرکتی زودگذر، با داعیه معنویت به میدان آمده است. این مرام برخلاف تصور رایج،‌ جذابیت‌هایی دارد که فهم و درک آن برای کسانی که تصور روشنی از آموزه‌های این آیین ندارند، بسیار دشوار است. برای بازخوانی مفهوم شیطان‌گرایی به تورق کتاب «کاوشی در معنویت‌های نوظهور» اثر حجت‌الاسلام حمزه شریفی‌دوست پرداختیم که بخش انتهایی آن در ادامه می‌آید:

 

 *نماد‌های شیطانی

در مورد نمادها سه نکته اساسی باید مورد توجه قرار گیرد. غفلت از این سه امر، ممکن است به شناخت و تحلیل ناصواب این فرقه منجر شود و یا باعث ترویج ناخواسته آیین شیطانی شود: ادامه مطلب...

[ جمعه 93/1/29 ] [ 8:4 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
<      1   2   3   4   5   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 1128
بازدید دیروز: 1928
کل بازدیدها: 4439501