NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ

به گزارش جهان، مریم شم آبادی در گوگل پلاس نوشت:
گلشیــفته بــرای شمــا؛ننه علی بــرای ما 

 امریکــا برای شــما؛روستــای بشــاگرد بــرای ما 

 اصــغر بــرای شمــا؛همــان دهنــمکی بــرای ما 

 اســکار بــرای شــما؛جشــنوار عمــار هــم بــرای ما 

 مــدهای روز بــرای شــما؛چــادر زهــرا (س) هــم بــرای ما 

ادکــلن دیــویــدف بــرای شمــا؛عــطر حــرم بــرای ما 

 تبــریک وزارت امــورخــارجه آمــریکــا بــرای شمــا؛فقــط و فقــط لبخــند رهــبری بــرای ما?.


[ پنج شنبه 93/1/28 ] [ 11:29 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
در حالی که قریب 2 سال تا انتخابات مجلس باقی است، افراطیون مدعی اصلاحات فعالیت‌های انتخاباتی را کلید زده‌اند.
تلاش شبانه‌روزی اصلاح‌طلبان برای مراقبت از جنین
به گزارش جهان، طی روزهای اخیر از رضا خاتمی گرفته تا موسوی لاری و منتجب‌نیا و از کارگزاران و حزب منحله مشارکت تا روزنامه‌های زنجیره‌ای مشغول اظهارنظرهای تبلیغاتی مبنی بر حضور در انتخابات مجلس و یارگیری و تشکیل ستاد و ... هستند و البته بخشی از این فعالیت‌ها از بهمن و اسفند سال گذشته کلید خورده است. 

این در حالی است که طیف مذکور صراحتا دولت روحانی را دولت گذار خوانده وحتی کسانی نظیر اصغرزاده از دولت اعتدال به عنوان رحم اجاره‌ای اصلاح‌طلبان یاد کرده‌اند.

در این زمینه منتجب‌نیا در حاشیه مراسم ختم پدر همسر خاتمی گفت: ما نیز مثل بقیه اصلاح‌طلبان، منسجم‌تر و متحدتر برای انتخابات مجلس دهم شرکت خواهیم کرد و موسوی لاری نیز همان‌جا گفت «اصلاح‌طلبان حضوری قرص و محکم در انتخابات آتی خواهند داشت». 

رضا خاتمی نیز گفته «اصلاح‌طلبان در این باره مدام در حال تشکیل جلسه هستند» و کمالی دبیر حزب کار در حاشیه همین مراسم ختم می‌گوید ما مذاکرات‌مان برای انتخابات مجلس را در استان‌ها شروع کرده و با کاندیداهای موردنظر گفت‌‌وگو کرده‌ایم.

انتخابات مجلس دهم اسفندماه 1394 برگزار می‌شود و در این میان باید از افراطیون مدعی اصلاحات پرسید آیا غیر از جنجال‌های انتخاباتی یا ایجاد تشنج و تنش، کار دیگری بلد نیستند؟!

شایان ذکر است انتخاباتی کردن پیش از موعد فضا از سوی رسانه‌ها و حزب‌بازان خاص، معمولا موجب به حاشیه افتادن خدمتگزاری مسئولان و مسائل اصلی و مهم جامعه می‌شود.

[ پنج شنبه 93/1/28 ] [ 11:25 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
[ پنج شنبه 93/1/28 ] [ 9:51 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
پس از تجاوز سرسپرده‌گان «اسلام آمریکایی» به سوریه، «علی» به یگان های مدافعِ حریم « آل الله» ملحق شد و به تاریخ 9 آبان 1392 شمسی بال در بال ملائک گشود.
به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، «علی حسین ناصر» به تاریخ 10 مرداد 1369 شمسی (9 محرم الحرام 1411 قمری) در روستای «خرایب» (در جنوب «لبنان»)  متولد شد. در نوجوانی به صفوفِ «مقاومت اسلامی لبنان» پیوست. پس از تجاوز سرسپرده‌گان «اسلام آمریکایی» و مزدوران «سعودی» و مشرکان وهابی به سوریه، «علی» به یگان های مدافعِ حریم « آل الله» ملحق شد و به تاریخ 9 آبان 1392 شمسی (26 ذی حجه 1334 قمری) در راه دفاع از «حرم بانوی مقاومت» حضرت زینب کبری (سلام الله علیها) بال در بال ملائک گشود.
تصویری که پیش رو دارید، نمایی است از شهید«علی حسین ناصر» و یکی از سه فرزندش.
روحمان با یادش شاد
 
عکس / بابای خوبم! بیدار شو

عکس / بابای خوبم! بیدار شوعکس / بابای خوبم! بیدار شو
مزار شهید«علی حسین ناصر» در روستای «خرایب»

[ پنج شنبه 93/1/28 ] [ 9:49 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

تروریست‌ها با بریدن سرهای چندین شهروند سوری از جمله یک کودک 7 ساله در شهر «رقة»، آنها را آویزان کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه خبری «خبرپرس»، گروه‌های تروریستی در شهر «الرقة» سوریه با بریدن سرهای شهروندان سوری آنها را آویزان کردند.

بر اساس این گزارش، اتهاماتی که به این شهروندان زده شده و سپس این چنین وحشیانه اعدام شده‌اند، بسیار وحشتناک است. در میان سرهای آویزان شده، سر یک کودک هفت ساله نیز به چشم می‌خورد.

رقة یکی از مهمترین پایگاه‌های تروریست‌ها در سوریه است و در رسانه‌ها به قندهار سوریه معروف شده است. به طوری که تروریست‌های داعش در روستاهای اطراف آن مستقر شده‌اند و در آن آموزش می‌بینند و نیروهای جدید جذب می‌کنند.

 


[ پنج شنبه 93/1/28 ] [ 9:46 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

http://www.weblogskin.com/gallery/albums/userpics/10001/noore-cheshm.jpg

 

 


[ پنج شنبه 93/1/28 ] [ 3:7 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
25 فرودین مراسم جشن هسته ای در دانشگاه امیرکبیر برگزار شد. این برنامه البته با حاشیه هایی نیز همراه بود؛ حاشیه هایی که تداعی گر اغتشاشات فتنه 88، وقایع انتشار نشریات موهن در اردیبهشت 87 و اغتشاشات مراسم های نقد دانشگاه آزاد در سال های گذشته بود.
امیرحسین علی بخشی، ورودی 87 مهندسی عمران است که به علت درگیری در فتنه 88، 2 ترم تعلیق شده است.
امیرحسین علی بخشی، ورودی 87 مهندسی عمران است که به علت درگیری در فتنه 88، 2 ترم تعلیق شده است
دیدار تعلیقی ها و افراطی های دانشگاه امیرکبیر با هاشمی رفسنجانی

به گزارش مشرق، قابل پیش بینی بود که در مراسمی که دانشجویان برای روز ملی فناوری هسته ای تدارک دیده بودند، عده ای بخواهند با جار و جنجال فضای این برنامه دانشجویی را ملتهب سازند.

در این برنامه، عده ای در بین دانشجویان به قصد ایجاد التهاب و متشنج کردن فضای دانشجویی حاکم بر تالار برنامه، در زمان سخنرانی سخنران ها در میان دانشجویان همهمه به راه انداخته و شعارهای مختلفی را ایراد نمودند تا بتوانند بخشی از جمعیت را همراه با خود نمایند. ادامه مطلب...
[ چهارشنبه 93/1/27 ] [ 11:23 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
عضو هیئت علمی دانشگاه تهران گفت: توافقنامه ژنو ننگین‌تر از عهدنامه ترکمنچای است.
به گزارش جهان به نقل از فارس، سعید زیباکلام در نشست دانشجویی با موضوع «توافقنامه هسته‌ای ژنو» که توسط بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد بروجرد برگزار شد، اظهار داشت: امروز دولت و وزارت امور خارجه این مذاکرات را از مردم پنهان کرده‌اند، در حالی که انگلیس، رژیم صهیونیستی و آمریکا از زوایای آن مطلع هستند.

عضو هیئت علمی دانشگاه تهران ادامه داد: توافقنامه ژنو با عقب‌نشینی‌هایی که تیم هسته‌ای در مقابل زیاده‌خواهی‌های غرب از خود بروز داده است، به حدی ننگین است که باید در مقابل عهدنامه ترکمنچای سجده کنیم. ادامه مطلب...
[ چهارشنبه 93/1/27 ] [ 11:18 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
دختر رئیس جمهور کشورمان با خانواده احمد نارویی دیدار و به آنها تسلیت گفتند.
دیدار معاون و دختر روحانی با خانواده عبدالحمید
به گزارش جهان به نقل از دانا، ساعتی قبل خانم مولاوردی، معاون رئیس جمهور در امور زنان، دختر روحانی و همسر استاندار سیستان و بلوچستان با خانواده عبدالحمید و احمد نارویی دیدار و درگذشت احمد نارویی را به خانواده آنها تسلیت گفتند.

گفتنی است مولوی احمد نارویی معاون مولوی عبدالحمید 26 اسفند سال گذشته بر اثر تصادف فوت شد. این حادثه در جاده چشمه زیارت بخش مرکزی زاهدان اتفاق افتاده بود.

مولوی احمد نارویی داماد مولوی عبدالحمید و امام جمعه موقت مسجد مکی و معاون امور مالی حوزه علمیه مکی زاهدان بود.

[ چهارشنبه 93/1/27 ] [ 11:18 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
وزیر سابق ارتباطات و فناوری در خصوص قرار گرفتن نامش در لیست انگلیس واکنش نشان داد و گفت باعث افتخار من است که در لیست تحریم‌های غربی‌ها قرار بگیرم.
بدبخت شدیم آخر هفته‌ها دیگر نمی‌توانیم به اروپا برویم!
به گزارش جهان به نقل از فارس، وزارت دارایی انگلیس دیروز(سه‌شنبه) بار دیگر به بهانه نقض حقوق بشر لیست تحریم‌های ضدایرانی خود را به روزرسانی کرد و 15 مقام ایرانی را مجدداً در لیست تحریم های خود قرار داد.

رضا تقی‌پور که در دولت محمود احمدی‌نژاد وزارت ارتباطات و فناوری را اداره می‌کرد از جمله مقامات ایرانی است که در لیست تحریم‌های ضد ایرانی لندن علیه ایران به روز رسانی شده است.

تقی‌پور که هم اینک عضو شورای اسلامی شهر تهران است در گفت‌وگو با فارس از قرار گرفتن نامش در لیست تحریم‌های ضد ایرانی توسط انگلیس اظهار بی اطلاعی کرد و گفت: من این خبر را هم اینک از زبان شما می‌شنوم.

وی در عین حال قرارگرفتن نامش در لیست غربی‌ها را افتخار دانست و با خنده گفت: «حالا دیگر بدبخت شدیم آخر هفته‌ها هم که دیگر نمی‌توانیم به اروپا برویم چون کلی مال و دارایی آنجا داریم!»

[ چهارشنبه 93/1/27 ] [ 11:16 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
<      1   2   3   4   5   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 75
بازدید دیروز: 1182
کل بازدیدها: 4407076