NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
راستی خانم محتشمی پور، مهاجرانی آن وزیر شیر خر خورده دولت فخیمه اصلاحات یا کدیور و مزروعی و... الان در کدام زندان مشغول مبارزه سیاسی هستند! خوب است آدرسی از زندان آنان جهت روشن شدن اذهان جامعه بدهید تا همه بدانند و برای ملاقات آنان در نوروز پیش قدم بشوند!
زندانی سیاسی اگر اهل فرار بود که سیاسی نمی شد!
به گزارش سرویس سیاسی عصر امروز همسر فتنه گر و آشوب طلب زندانی تاجزاده باز خزعبلاتی بهم بافته است که جز از عقل یک ... تراوش نمی نماید!

بنا بر این گزارش وی که خواسته شرح ملاقات خانواده تاجزاده با وی را داده باشد از اینکه بر کف دستان زندانی مهر ملاقاتی خورده ناراحت شده و گفته است که: " یک جو عقل لازم است برای فهم این نکته بدیهی: زندانی سیاسی اگر اهل فرار بود که سیاسی نمی شد!..." ادامه مطلب...
[ دوشنبه 94/1/17 ] [ 10:53 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
اخیرا یوسفی اشکوری در سایت ملی-مذهبی در پاسخ سلسه پرسش های افراد مدعی شده است که قرآن پیامبران را خطاناپذیر نمی‌داند و در ادامه ماهیت ارتداد خویش را بخوبی نمایان ساخته است.
ظهور سلمان رشدی جدید در اصلاح طلبان!
به گزارش سرویس فرهنگ و جامعه عصر امروز اینکه بارها تاکید کرده ایم اصلاح طلبان و فتنه گران نه تنها از بعد سیاسی به گمراهی تام کشیده شده اند و برای مدعای خود گواههای فراوانی هم داریم اما باید گفت متاسفانه آنها از دین هم منحرف شده اند و به وادی ارتداد و کفر کشیده شده اند.

بنا بر این گزارش شاید از مسیح علینژاد و برخی دیگر از سیاسیون فراری که نه خود را عالم می دانند گفتن حرفهای ضد دینی خیلی چیز عجیبی به نظر نرسد ولی امثال اشکوری و کدیور که در لباس عالم به دین ضربه می زنند شنیدن برخی سخنان نشان از عمق انحراف دینی و اعتقادی این جماعت روشنفکر ماب دارد. ادامه مطلب...
[ دوشنبه 94/1/17 ] [ 10:52 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
نیک آهنگ کوثر کاریکاتوریست اصلاح طلب که با فرار از کشور سفره دل مهدی هاشمی را بر ملا کرده بود با دست بوسی فرح و ربع پهلوی دست ضدانقلابی اش را مشخص کرد.
رفیق شفیق مهدی هاشمی به دست بوسی فرح و ربع پهلوی رفت! + تصویر
به گزارش سرویس سیاسی عصر امروز تشت رسوایی ادعای اطلاعاتی بودن نیک آهنک کوثر توسط مهدی هاشمی که مسبب لو رفتن فتنه های تحریمی این آقازاده درشت! بود نیز درآمد.

بنا بر این گزارش نیک آهنگ کوثر کاریکاتوریست اصلاح طلب که با فرار از کشور سفره دل مهدی هاشمی را بر ملا کرده بود و نوارهای زیادی از صدای مهدی هاشمی با خود را در خصوص لزوم تحریم ایران از سوی غربیها را برملا کرده بود و از سوی مهدی هاشمی به مزدوری نهادهای اطلاعاتی کشور متهم شده بود با دست بوسی فرح و ربع پهلوی دست ضدانقلابی اش را مشخص کرد. ادامه مطلب...
[ دوشنبه 94/1/17 ] [ 10:51 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
عضو سابق حزب منحله مشارکت از موضع‌گیری ظریف علیه مقامات غربی‌ها در مصاحبه تلویزیونی خود، انتقاد کرد!
به گزارش جهان، روزنامه اعتماد در یادداشتی به قلم محمد نعیمی پور خطاب به ظریف نوشت: استفاده از ادبیاتی که ممکن است برخی را خشنود کند، حتی در یک مصاحبه تلویزیونی جایز نیست. مثلا استفاده از جملات و یا کلماتی علیه کشورهای طرف مذاکره که مطلوب برخی بازیگران سیاست داخلی است، اما در عرف دیپلماسی حرفه‌ای جایگاهی ندارد. توجه داشته باشید مذاکره ادامه دارد و شما و یاران‌تان در چشم رقیب یک وزیر خارجه و دیپلمات کارکشته و باشخصیت هستید و این وجهه کمک موثری برای شما و ملت است تا مذاکرات تا انتها بهتر پیش برود، تحت فشار قرار دادن و وادار کردن شما به استفاده از کلماتی که فقط دل برخی افراد را خنک می‌کند، شایسته نیست.

انتقاد قابل تامل روزنامه اعتماد و همفکران احزاب تندرو از برخی مواضع ضدآمریکایی ظریف در حالی است که آنان هرگز در مقابل توهین ها و تهمت های بی اساس مقامات آمریکایی به ملت ایران هیچ واکنشی نشان نداده اند.


توهین اوباما به ملت ایران 

 
وندی شرمن: فریب و نیرنگ بخشی از DNA ایرانیان است

[ دوشنبه 94/1/17 ] [ 10:31 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
برخی اخبار از مرگ فرح پهلوی، همسر محمدرضا پهلوی حکایت دارد.
به گزارش جهان، همشهری نوشت: فرح که به همراه خانواده خود پس از فرار در فرانسه زندگی می‌کرد صبح یکشنبه 15 مهر، مرد.

فرح همسر سوم محمدرضا پهلوی، شاه زمان طاغوت ایران بود که به همراه همسر خود بعد از تاراج تمام سرمایه متعلق به مردم در پی انقلاب با شکوه ملت ایران اقدام به فرار از ایران کرد.

به گزارش جهان، انتشار این خبر در حالی است که رضا پهلوی روز 14 فروردین در صفحه شخصی خود نوشته بود: "خبری که برای شهبانو، مادرم شایعه کرده اند، ساختگی است."

گفتنی است،فرح فرزند فریده قطبی و سهراب دیبا (از خاندان دیبا) در روز 22 مهر ماه سال 1317ه.ش در تهران به دنیا آمد. او درکودکی پدرش را بر اثر بیماری سرطان از دست داد. او پس از اتمام تحصیل در مدرسه ژاندارک و دبیرستان رازی تهران، به همراه پسر دایی‌اش رضا قطبی برای ادامه تحصیل راهی فرانسه شد و در رشته معماری ادامه تحصیل داد. وی پس از مدتی تحصیلات خود را در پاریس رها نمود و در آبان سال 1338 ه.ش با محمدرضا شاه پهلوی که به تازگی از همسر دوم خود ثریا اسفندیاری جدا شده بود ازدواج کرد. در همان سال او به عنوان اولین ملکه ایران تاجگذاری نمود. او 4 فرزند به نامهای رضا، فرحناز، علیرضا و لیلا به دنیا آورد. دو ماه قبل از انقلاب 1357 و با اوج گیری اعتراضات مردمی، وی همراه با شوهرش ایران را ترک کرد و در ایالات متحده آمریکا و فرانسه(پاریس) زندگی می‌‌کرد.

[ دوشنبه 94/1/17 ] [ 10:29 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
پیش بینی دور تازه فشار به دستگاه قضا در هفته‌های آتی/ انتظار عمومی، اعلام حکم قطعی است
حکم م.ه واکنش‌های فراوانی را در فضای سیاسی و رسانه‌ای کشور در پی داشت که فصل مشترک قالب آنها تمکین در برابر رای دادگاه بود اما در همین حین برخی منابع از رفتار قلدرمآبانه متهم و همراهانش در عدم دریافت حکم با وجود احضار چندباره‌ از طرف دادگاه برای ابلاغ خبر می‌دادند.
پیش بینی دور تازه فشار به دستگاه قضا در هفته‌های آتی/ انتظار عمومی، اعلام حکم قطعی است
گروه جامعه جهان نیوز ـ در آخرین روزهای سال 93 سرانجام حکم یکی از جنجالی‌‌ترین پرونده‌های فساد اقتصادی کشور صادر شد. هر چند تلاش فراوانی از سوی برخی افراد و جریان‌های خاص برای به تعویق افتادن حکم دادگاه صورت گرفت اما اعلام حکم در آخرین روزهای سال 93 مردم را برای برقراری عدالت اجتماعی در جامعه دلگرم‌تر کرد.

این پرونده که ابعاد متعدد و مختلفی اعم از امنیتی، اقتصادی و... را شامل می‌شد از سوی دادگاه محکوم به حبس، جریمه و دیگر مجازات‌های اسلامی شد که اعلام رسمی موارد آن به سال جاری موکول شد. ادامه مطلب...
[ دوشنبه 94/1/17 ] [ 10:28 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
تحلیل تفصیلی از نقاط قوت و ضعف بیانیه لوزان
سرانجامِ 12 خط قرمز مذاکرات هسته ای در بیانیه

علیرضا زاکانی متخصص پزشکی هسته ای و عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران در یادداشتی تحلیلی به نقد و بررسی نقاط قوت و ضعف بیانیه اوزان و فرصتها تهدیدهای پیش رو پرداخته است.
سرانجامِ 12 خط قرمز مذاکرات هسته ای در بیانیه
جهان نیوز - علیرضا زاکانی: ضمن تشکر از تلاشهای جدی مذاکره کنندگان جمهوری اسلامی ایران در گفتگوهای فشرده اخیر، در این نوشتار سعی شده است با صرفنظر از نگاه های جناحی و حزبی و با رعایت انصاف به اجمال و مستدل به توافق لوزان پرداخته و مزایا و معایب آن را در کنار هم ببینیم تا کمک کار دولتمردان در ادامه مسیر و زمینه ساز برطرف کردن برخی اشکالات در متن نهایی شویم تا ان شاء الله در صورت توافق نهایی بیشترین برد را نصیب ملت رشیدمان نموده و با عبور از موانع ناجوانمردانه دشمنان انقلاب اسلامی با سرعتی بیشتر به قله های افتخار صعود کرده و از آلام و مشکلات موجود در جامعه بکاهیم، لذا این تحلیل می کوشد آنچه حاصل شده است را به اختصار و در نهایت خوش بینی، مبتنی بر متن اعلامی از سوی وزیر امورخارجه و گفته های افراد موثر دولت در مذاکرات و در بخشهای "تحلیل جزئیات بیانیه، فرصتها و تهدیدهای پیش رو" بیان نماید از این رو سعی خواهم نمود - علی رغم میل باطنی ام - از بیان واقع بینانه با توجه به گفتارها و بیانیه های طرف مقابل بویژه آمریکایی ها پرهیز نمایم تا لااقل توجه شود داده ها و ستانده های ما در این توافق تا اینجا در بهترین صورت متصور چه بوده است و چرا دشمنان قسم خورده ما بویژه آمریکایی ها تا این حد خوشحال و مسرور هستند. ادامه مطلب...
[ دوشنبه 94/1/17 ] [ 10:27 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
<   <<   6   7      
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 1651
بازدید دیروز: 1182
کل بازدیدها: 4408652