NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
مواضع پرنوسان شورای هماهنگی سبز باعث تردید بیشتر نسبت به هویت گردانندگان آن در میان رسانه های وابسته به اپوزیسیون شده است.

سایت رادیو زمانه در مطلبی با عنوان پروژه تطهیر اصلاح طلبان نوشت: هیچ گاه مشخص نشد اعضای شورای هماهنگی سبز چه کسانی هستند. بیانیه اخیر این شورا نشان می دهد اصلاح طلبان همچنان به افق تیره انتخابات چشم دوخته اند و رویا در سر می پرورانند. ادامه مطلب...

[ سه شنبه 90/5/11 ] [ 12:23 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
 احمد منتظری، فرزند ارشد مرحوم حسینعلی منتظری، در نامه ای به سایت ضدانقلابی جرس پس از "آرزوی موفقیت هر چه بیشتر" برای مدیران این سایت بر وحدت همگان تاکید کرد و خواستار تقدیر از سران فتنه و یا دست کم آزاد کردن آنان شد.
 منتظری تهدید کرده است که جمهوری اسلامی با آزاد کردن میرحسین موسوی و مهدی کروبی پرونده خود را بیش از این سنگین نکند!  ادامه مطلب...
[ سه شنبه 90/5/11 ] [ 11:56 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

 گرو ه هایی از اپوزیسیون خارج نشین تحت عنوان روزنامه نگار، فعالان دانشجویی و مدافعان حقوق بشر با انتشار نامه ای ضمن اعلام حمایت از احمد باطبی، خبر همکاری وی با سرویس های اطلاعاتی ایران را تکذیب و آنرا محکوم کردند. ادامه مطلب...

[ سه شنبه 90/5/11 ] [ 10:36 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
به دنبال بالا گرفتن انتقادات از برخی برنامه‌های (ضد) فرهنگی شهرداری تهران که در چند روز اخیر با ریخته شدن قبح شرعی در برنامه‌ای در یکی از بوستان‌های تهران به اوج رسیده است، ارگان مکتوب دوم شهردار تهران (تهران امروز) تلاش کرده با انتشار مصاحبه‌ای از معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری در مورد توفیقات پرشمار شهرداری تهران در امور فرهنگی و اجتماعی اطلاع‌ رسانی کند. ادامه مطلب...
[ سه شنبه 90/5/11 ] [ 7:34 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
تعدادی از دختران و پسران جوان ظهر یکشنبه با حضور درپارک حضرت مریم مقدس حوالی پل کریمخان تهران اقدام به آب بازی کردند.
به دنبال حضور پلیس و دادن تذکر به این جوان ها آنان متفرق شده و به این بازی مضحک در ملاء عام پایان دادند.
چند روز پیش هم تعدادی از دختران و پسران با حضور در پارک آب و آتش به این کار اقدام کردند که به دلیل نادیده انگاشتن هنجارها و رعایت نکردن پوشش اسلامی از سوی گروه های مختلف مردمی مورد اعتراض قرار گرفتند.
به نظر می رسد تکرار این مواردطرحی جدید برای مقابله با عفت عمومی و طرحهایی است که با اقدامات ضد امنیت اخلاقی و اجتماعی انجام می شود.

[ سه شنبه 90/5/11 ] [ 7:29 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

خبرآنلاین برای عکس این سگ که روسری بر سر دارد، تیتر "تیریپ سگی" را انتخاب کرده است.


[ سه شنبه 90/5/11 ] [ 7:27 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

شهر قطیف عربستان در اقدامی مبتکرانه صدور حکم طلاق در طول ماه رمضان را ممنوع اعلام کرد.

 روزنامه السبیل نوشت ، در نشستی که با حضور تمامی مقامات حوزه ازدواج دادگاه اوقاف و وصایای قطیف برگزار شد، مقرر شد در طول این ماه هیچ حکم طلاقی صادر نشود.

بر اساس این گزارش، شیخ محمد دیرانی از تصویب کنندگان این قانون گفت: هدف از این تصمیم را دادن فرصتی به زوج‌هاست تا قبل از صدور حکم طلاق با هم سازش کنند.

وی می گوید: ماه رمضان، ماه عبادت و روزه داری است و جدایی زوجین در آن کاری نادرست است.


[ سه شنبه 90/5/11 ] [ 7:20 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

مجله نشنال جغرافی عکسهایی با جزئیات بالا از مرجانها را منتشر کرده است که نشان می دهند اشکال هندسی این جانداران دریایی تا چه اندازه هنرمندانه است.

این عکسهای دیدنی، دست خالق را در هنرمندی طبیعت نشان می دهند. در حقیقت در طبیعت نمونه های بسیاری دیده می شوند که از اشکال هنری شگفت انگیزی تشکیل شده اند.

مرجان قارچی- این مرجان که در اقیانوس آرام غربی دیده می شود شباهت بسیاری به بخش زیرین کلاهک قارچها دارد. مرجان قارچی (Fungia scutaria) برخلاف سایر مرجانها که اغلب از کلونی تشکیل شده اند یک جانور منفرد است.

ادامه مطلب...

[ سه شنبه 90/5/11 ] [ 7:20 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

یکی از خاطرات آیت‌الله خامنه‌ای از امام خمینی (ره) در سخنرانى در مراسم بیعت ائمه‌ى جمعه‌ى سراسر کشور، 12/4/1368
بهار سال 1365، روزى را که امام(ره) در بستر بیمارى بودند، فراموش نمى‌کنم. ایشان دچار ناراحتى قلبى شده بودند و تقریباً ده، پانزده روزى در بستر بیمارى بودند. در آن زمان من در تهران نبودم. آقاى حاج احمد آقا به من تلفن کردند و گفتند سریعاً به آن‌جا بیایید؛ فهمیدم که براى امام(ره) مسأله‌اى رخ داده است. آناً حرکت کردم و پس از چند ساعت طى مسیر، خود را به تهران رساندم. اولین نفر از مسؤولان کشور بودم که شاید حدود ده ساعت پس از بروز حادثه، بالاى سر ایشان حاضر شدم.
روزهاى نگران‌کننده و سختى را گذراندیم. خدمت امام(ره) رفتم و هنگامى که نزدیک تخت ایشان رسیدم، منقلب شدم و نتوانستم خودم را نگهدارم و گریه کردم. ایشان تلطف فرمودند و با محبت نگاه کردند. بعد چند جمله گفتند که چون کوتاه بود، به ذهنم سپردم؛ بیرون آمدم و آنها را نوشتم.
در آن لحظاتی که امام(ره) ناراحتى قلبى پیدا کرده بودند، ایشان انتظار و آمادگى براى بروز احتمالى حادثه را داشتند، بنابراین مهمترین حرفى که در ذهن ایشان بود، قاعدتاً مى‌باید در آن لحظه‌ى حساس به ما مى‌گفتند. ایشان فرمودند: «قوى باشید، احساس ضعف نکنید، به خدا متکى باشید، «اشدّاء على الکفّار رحماء بینهم» باشید، و اگر با هم بودید، هیچ‌کس نمى‌تواند به شما آسیبى برساند». به نظر من، وصیت سى‌صفحه‌ای امام(ره) مى‌تواند در همین چند جمله خلاصه شود."


[ دوشنبه 90/5/10 ] [ 11:26 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
شیخ یوسف صانعی در درس اخلاق خود[!] ضمن اتهام پراکنی علیه نظام، کروبی را مدیری مدبر و موسوی را زبدة السادات والکرام خوانده و از حصر خانگی آن ها به شدت انتقاد کرد.
سایت شخصی صانعی در خبر 31جولای (8 مرداد) خود مشروح سخنان اخیر وی را منتشر کرد. ادامه مطلب...
[ دوشنبه 90/5/10 ] [ 11:23 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
<   <<   16   17   18   19   20   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 110
بازدید دیروز: 1622
کل بازدیدها: 4446655