NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
آقای شهردار سپس با فشردن دست راننده خطاکار صاحب مرسدس بنز به وی هشدار داد که دیگر خودروی خود را در مناطق پارک ممنوع پارک نکند. وی سپس با به دست گرفتن یک جارو خرده شیشه های مرسدس بنز را از خیابان جمع کرد و با سوار شدن بر دوچرخه اش خداحافظی کرد و رفت. ادامه مطلب...
[ چهارشنبه 90/5/12 ] [ 2:28 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
اینک وارد ماه مبارک رمضان شده‌ایم و پسندیده نیست که او و افرادی نظیر وی، در چنین شرایطی به روزه‌داری بپردازند.
سرپرست روزنامه ایران در سرمقاله این روزنامه به دفاع از ملک زاده پرداخته است.

علی اکبر جوانفکر با اشاره به بازداشت "محمد شریف ملک زاده" توسط دستگاه قضایی نوشته است: اکنون 40 روز از بازداشت و نگهداری آقای محمد شریف ملک‌زاده معاون سابق وزیر امور خارجه و دبیر شورای عالی ایرانیان خارج از کشور در زندان انفرادی سپری شده است. گروهی از نمایندگان مجلس اتهام او را مسائل مالی و غیرمالی عنوان کردند اما هنوز به‌طور رسمی مشخص نشده که اتهام وارده به او چیست و به چه جرمی در بازداشت به سر می‌برد؟

آقای محمد شریف ملک‌زاده، از سوابق فراوان خدمت به کشور برخوردار است و با این حال دستگاه قضایی حق دارد برای روشن شدن هرگونه اتهام و ابهامی، از او بازجویی کند اما به راستی آیا 40 روز زندان انفرادی برای روشن شدن حقیقت کافی نیست؟ اینک وارد ماه مبارک رمضان شده‌ایم و پسندیده نیست که او و افرادی نظیر وی، در چنین شرایطی به روزه‌داری بپردازند. زمان روشن شدن حقیقت فرا رسیده و باید به مردم گزارش داده شود که بازداشت‌ها و بازجویی‌های انجام شده از این افراد، چه نتیجه‌ای در بر داشته است؟

[ چهارشنبه 90/5/12 ] [ 9:53 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
قفسی که مبارک درآن محاکمه می‌شود+تصاویر (فارس)
"حسنی مبارک" فرعون مخلوع مصر در حالی در دانشکده پلیس محاکمه می‌شود که قفسی از میله‌های فولادی و فنس‌های آهنی برای وی آماده کرده‌اند.

 سفر دبیر شورای امنیت روسیه به تهران (مشرق)

«نیکلای پاتروشف» دبیر شورای امنیت روسیه قرار است 24 مرداد ماه به دعوت دکتر سعید جلیلی، دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان به تهران سفر کند.

ادامه مطلب...

[ چهارشنبه 90/5/12 ] [ 9:41 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
 کیهان:
سیانیوز این آقا را هم در فهرست افراد مجاز برای تقلید گذاشت!


یک پایگاه اینترنتی نزدیک به سازمان سیا از اصلاح طلبان خواست تا در مخالفت با جمهوری اسلامی از علی محمد دستغیب تقلید کنند(!)
گویانیوز سایت اینترنتی که چند سال پیش و تا هفته ها رسماً آگهی استخدام در سازمان جاسوسی آمریکا را منتشر می کرد. این پایگاه اینترنتی در مقاله ای به قلم «ناصر-م» (فردی که در خارج کشور حضور دارد و در اوج فتنه 88 خواستار حمایت از حمله رژیم صهیونیستی به ایران شد) نوشت: ای اصلاح طلبان مدعی، چرا در نبرد با نظام از آیت الله دستغیب به عنوان یک روحانی متقی تقلید نمی کنید؟ ادامه مطلب...
[ چهارشنبه 90/5/12 ] [ 9:30 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
بالاترین: «تا امروز 167 روز از حصر موسوی و کروبی می گذرد بهترین فرصت برای تظاهرات ماه رمضان است[!].»

در پی انتشار بیانیه ها و فراخوان های متعدد از سوی سردمداران فتنه در سال گذشته که همگی با عدم استقبال حامیانشان روبرو گردید این بار سایت بالاترین با تلاشی مذبوحانه سعی دارد لاشه فتنه را مجددا احیا نماید.
در همین راستا سایت بالاترین در خبر امروز خود 2 آگوست(11 مرداد) نوشت: «شورای هماهنگی توجه کن : تا امروز 167 روز از حصر موسوی و کروبی می گذرد بهترین فرصت برای تظاهرات ماه رمضان است[!].»
این سایت در ادامه استدلال خود از بهترین فرصت بودن ماه رمضان را اینگونه بیان می کند: « 1) بسیجی ها و نیروی های امنیتی اکثرا همه روزه هستند و مثل قبل توانایی کافی برای مقابله و سرکوب مردم را ندارند[!] 2) 180 روز(شش ماه) از حصر موسوی و کروبی میگذرد 3) ادارات دولتی در این ماه زودتر تعطیل میشوند 4) مردم سوریه هم هر روز در این ماه تظاهرات خواهند کرد .»


[ چهارشنبه 90/5/12 ] [ 9:18 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

 امیر المؤمنین علیٌّ علیه‏السلام :

إنَّ رسولَ اللّه صلى‏ الله ‏علیه و ‏آله و سلّم خَطَبَنا ذاتَ یَومٍ فقالَ : أیُّها الناسُ ، إنّهُ قد أقبَلَ إلَیکُم شَهرُ اللّه بالبَرَکَةِ والرّحمَةِ والمَغفِرةِ ، شَهرٌ هُو عِندَ اللّه أفضَلُ الشُّهورِ ، وأیّامُهُ أفضَلُ الأیّامِ ، ولَیالِیهِ أفضَلُ اللَّیالِی ، وساعاتُهُ أفضَلُ الساعاتِ ، هُو شَهرٌ دُعِیتُمْ فیهِ إلى ضِیافَةِ اللّه وجُعِلتُم فیهِ مِن أهلِ کَرامَةِ اللّه ، أنفاسُکُم فیهِ تَسبیحٌ ، ونَومُکُم فیهِ عِبادَةٌ ، وعَمَلُکُم فیهِ مَقبولٌ ، ودُعاؤکُم فیهِ مُستَجابٌ ... فَقُمتُ فقلتُ : یا رسولَ اللّه ، ما أفضَلُ الأعمالِ فیهذا الشَّهرِ ؟ فقالَ : یا أباالحسنِ ، أفضَلُ الأعمالِ فی هذا الشَّهرِ الوَرَعُ عن مَحارِمِ‏اللّه عز و جل .

امام على علیه‏السلام :

روزى رسول خدا صلى‏ الله ‏علیه و ‏آله و سلّم براى ما خطبه‏اى ایراد کرد و فرمود : اى مردم ! همانا ماه با برکت و رحمت و آمرزش به شما روى آورده است . این ماه نزد خدا برترین ماه است و روزهایش برترین روزها و شبهایش برترین شبها و ساعتهایش برترین ساعات . در این ماه شما به میهمانى خدا دعوت شده‏اید و در زمره بهره‏مندان از کرامت خداوند قرار گرفته‏اید . در این ماه نفسهاى شما تسبیح خداست و خواب شما عبادت است و اعمال شما پذیرفته و دعایتان به اجابت مى‏رسد ... من برخاستم و عرض کردم : اى رسول خدا ! برترین کارها در این ماه چیست ؟ پیامبر فرمود : اى اباالحسن ! برترین کارها در این ماه خویشتندارى از حرامهاى خداوند عز و جل است .

إمالی الصدوق : 84 / 4 منتخب میزان الحکمة : 242

[ چهارشنبه 90/5/12 ] [ 9:10 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
«آن شب تا صبح نخوابیدم و با خودم عوالمی داشتم. صبح که شد، رفتم پیش آقای ابطحی و گفتم من نمی‌توانم این کار را بکنم.»
 به نقل از «24»، رضا کیانیان که علاوه بر بازیگری، دستی بر قلم و دوربین عکاسی هم دارد، خاطرات تلخ و شیرین بسیاری را در زندگی خود ثبت کرده و گاهی آنها را مکتوب هم کرده است. با این حال خاطره زیر که از دوران حضور او در مشهد است، تا کنون شاید کمتر منتشر یا بازخوانی شده باشد. ادامه مطلب...
[ چهارشنبه 90/5/12 ] [ 9:9 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

در روزهای اخیر که متأسفانه شاهد بر گزاری مراسم های مبتذل و دور از شأن کشور اسلامی ایران در شهر های مختلفی مثل کرمانشاه، یزد و ... بودیم، اینبار چند روز پیش در تهران و در تالار شهر پایتخت! به بهانه جشنواره تئاتر آیینی و سنتی شاهد تکرار چنین صحنه هایی با شمایلی جدید بودیم. ادامه مطلب...

[ چهارشنبه 90/5/12 ] [ 9:6 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
مهرداد پارسا مجری شبکه پارس در برنامه تفسیر رویدادهای ایران و جهان، در سخنانی تعجب برانگیز و البته خنده دار سابقه دشمنی با جمهوری اسلامی را تا عهد داریوش هخامنشی به عقب برد
مهرداد پارسا مجری شبکه پارس در برنامه "تفسیر رویدادهای ایران و جهان"، در سخنانی تعجب برانگیز و البته خنده دار سابقه دشمنی با جمهوری اسلامی را تا عهد داریوش هخامنشی به عقب برد. نامبرده که بیشتر از آنکه حواس خود را بر مطابقت گفته هایش با عقل و منطق متمرکز کند، علاقمند به استفاده از کلمات آهنگین و ردیف کردن قافیه است، این بار در گافی بزرگ گفت:
"جوانان جنبش سبز پیوسته این فریاد را بر آورند که خدای، ایران را از دروغ، دشمنی و بد سالی بپاید. همان نیایش داریوش بزرگ که ایران را پاس بداریم و تا سرنگونی جمهوری اسلامی از پای ننشینیم."!!
ظاهرا این کارشناس شبکه پارس فکر میکند پاس داشتن ایران به همراه اسلام، امکان پذیر نیست، در حالی که همواره در مناسبات، شعا مردم مسلمان ایران، تمامیت خواهی ایران اسلامی است.

[ سه شنبه 90/5/11 ] [ 12:34 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
بعد از انتشار عکس های مربوط به پارک "حضرت ابراهیم(ع)" موج های مخالفت و اعتراض دانشجویی به شهردار تهران آغاز شد.

 به گزارش خبرنامه دانشجویان ایران، انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شاهد در نامه ای قالیباف اعتراض خود به وی را این چنین نشان می دهد:«شما که به گفته خودتان از کمبود لوازم تفریحی در تهران بزرگ در رنج هستید و از این کمبود احساس حقارت می کنید؛ آیا در مقابل بی عفتی ها به حجاب و چادر احساس حقارت نمی کنید؟ آیا از این اختلاط که مسببش شما هستید در مقابل وجدانتان احساس شرم نمی کنید که چرا این گونه لکه ننگی بر پیشانی ام القرای جهان اسلام به خاطر بی مبالاتی مهندسی فرهنگی حضرتعالی نقش می بندد؟»
 متن این نامه به شرح زیر است:: ادامه مطلب...

[ سه شنبه 90/5/11 ] [ 12:25 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
<   <<   11   12   13   14   15   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 505
بازدید دیروز: 1622
کل بازدیدها: 4447050