NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ

جانشین فرمانده نیروی انتظامی هرمزگان با تایید تجمع تعدادی از جوانان و انجام آب بازی گفت: شکی در اینکه تجمع از قبل اطلاع رسانی شده بود نیست.
 عباس خدادادزاده با تایید خبر بازداشت تعدادی از جوانان که در یک اقدام هماهنگ شده از قبل در ساحل پارک غدیر اقدام به برگزاری جشن آب بازی کرده بودند بیان داشت: هیچ شکی در اینکه این تجمع از قبل اطلاع رسانی شده بود نیست.
وی عنوان کرد: تعدادی از پسران و دختران که از قبل از طریق پیامک، تلفنی و فیسبوک به هم اطلاع رسانی کرده بودند به صورت مختلط در ساحل پارک غدیر اقدام به برگزاری مراسم آب بازی کردند. ادامه مطلب...

[ شنبه 90/5/15 ] [ 1:19 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

با توافق جمعی از اصلاح طلبان کمیته 7 نفره این جریان برای جذب آرای عمومی مردم تشکیل می شود.
به گزارش جهان به نقل از  پانا شنیده ها  حاکی از آن است که در دیدار روز پنج شنبه جمعی از اعضای حزب مردم سالاری با حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی، بنا شده است که کمیته 7 نفره از اصلاح طلبان متشکل ازمحمد رضا عارف، محسن هاشمی رفسنجانی، علی اکبر محتشمی پور ، سید هادی خامنه ای ، صادق خرازی ، مجید انصاری و رسول منتجب نیا با هدف جذب آرای مردمی برای انتخابات نهم مجلس شورای اسلامی تشکیل شود.
شنیده ها ازاین جلسه حکایت از این دارد که اعضای حاضر در این دیدار نسبت به ادامه محوریت سید محمد خاتمی برای ساماندهی نیروهای اصلاح طلب رضایت ندارند و قرار است شخصیت های دیگری محوریت ساماندهی اصلاح طلبان برای انتخابات نهم مجلس شورای اسلامی را بر عهده بگیرند.


[ شنبه 90/5/15 ] [ 1:17 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

جریان فتنه برای حضور در انتخابات تقسیم کاری برای شعارهای انتخاباتی داشته است.
به گزارش جهان به نقل از مشرق جریان فتنه در آخرین جلسه خود مصوب کرده است که بر اساس یک کار تقسیم شده ، طیف نزدیک به حزب کارگزاران با شعار " کارآمدی"، طیف نزدیک به مشارکت و مجاهدین با شعار " انتخابات آزاد و هشدار درباره مهندسی رای" و طیف نزدیک به مجمع روحانیون هم با شعار" آشتی ملی و آزادی زندانیان سیاسی" وارد انتخابات شود. قرار شده طیف خارجی اپوزیسیون هم با شعار" نظارت بین المللی و نجات ملی " وارد صحنه شود.


[ شنبه 90/5/15 ] [ 1:16 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
روحانیت نباید خطای تاریخی خود را تکرار کند و برنامه اختلاف افکنی دستهای پنهان ولی فعال استعمار را در داخل کشور همراهی نماید." خطای تاریخی روحانیت در دوران مشروطه چه بود؟ برنامه اختلاف افکنی دست‌های پنهان ولی فعال استعمار چه مشخصاتی داشت؟
 کاظم انبارلویی در سرمقاله  روزنامه رسالت نوشت :
دیروز سالروز صدور فرمان مشروطیت بود.آیت الله هاشمی رفسنجانی در پایگاه خبر رسانی خود یک یادداشت خوب به مناسبت سالگشت مشروطه نوشته است. وی در این یادداشت آورده است:" روحانیت نباید خطای تاریخی خود را تکرار کند و برنامه اختلاف افکنی دستهای پنهان ولی فعال استعمار را در داخل کشور همراهی نماید."
خطای تاریخی روحانیت در دوران مشروطه چه بود؟ ادامه مطلب...
[ شنبه 90/5/15 ] [ 1:15 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

جریان انحرافی پس از مدت ها حرکت در سایه و سوء استفاده از موقعیت هایی که از آن بهره مند بود، توسط عده ای از خواص با بصیرت مورد شناسایی قرار گرفت و پس از روشنگری‌ هایی که صورت گرفت، پرده از انحراف و تزویرش کنار رفت. 
این مسئله به هیچ وجه اتفاق کوچکی نبود. آنها از شبکه ای بزرگ برخوردار شده بودند و با استفاده از موقعیتی که بودن در کنار دولت، این موقعیت را به آنها بخشیده بود توانسته بودند تا حدی هدف‌های خود را به پیش ببرند. لذا قرارگیری در مقام مقابله با این باند منحرف و افشای انحرافات مختلف آنها به هیچ وجه ممکن نبود مگر با برخورداری برخی خواص و قشرهای مردمی از بصیرت و غیرت انقلابی. که البته این امر مهم به فضل الهی محقق شد و اقدام انقلابی اصولگرایان واقعی نتیجه مهمی را به منصه ظهور رساند.  ادامه مطلب...

[ شنبه 90/5/15 ] [ 1:14 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
نماینده کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی با اعلام خبر شکایت خود از مشایی و بقایی گفت: از این دو نفر شکایت کردم و در کمیسیون اصل 90 درحال بررسی است و نتیجه آن اعلام خواهد شد.

نماینده کرمانشاه در مجلس تصریح کرد: به جز من، آقایان حسن نوروزی و محمد دهقانی هم از بقایی و مشایی شکایت کردند که در دست بررسی است.

وی خاطرنشان کرد: با اینکه مقام معظم رهبری، دولت و کابینه را از جریان انحرافی متمایز کرده اند، اما هنوز یکی دو نفری باقی مانده اند که امیدواریم آقای احمدی نژاد نسبت به این مسئله واکنش بهتر و صریح تری نشان دهد.

این نماینده مجلس همچنین با اشاره به نگرانیهای موجود در بین اصولگرایان درباره سو استفاده از پرداخت نقدی یارانه ها، گفت: هدفمندی یارانه ها مصوب مجلس است و دولت آن را اجرا خواهد کرد.

کرمی راد با اشاره به نقش نظارتی مجلس تأکید کرد: مجلس باید در بعد نظارتی مراقب سوء استفاده های احتمالی باشد و اگر کسی از آقایان گزارشی در مورد سوء استفاده دولت یا نزدیکان ایشان از پرداخت نقدی یارانه ها دارد ارائه کند، تا با ساز و کار نظارتی خود بررسی کند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با تأکید بر اینکه مجلس موضع‌گیریهای خود را صراحتا اعلام داشته است، گفت: خوشبختانه ماهیت جریان انحرافی برای ما بموقع مشخص شد، چرا که درغیر این صورت اصولگرایان در زمان باقیمانده به انتخابات دچار مشکل می شدند.


[ شنبه 90/5/15 ] [ 1:6 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
تعدادی از عکس‌های امام خمینی(ره) را با خودش برداشت و به طرف یکی از پادگان‌های اسرائیلی رفتند. تعداد کمی از نگهبانان از محوطه و اطراف پادگان محافظت می‌کردند. علی با سرعت توانست نگهبانان را خلع سلاح کند.

 سردار شهید حاج علیرضا موحد دانش از جمله سردارانی است که با تمامی زحماتی که کشیده است اما متاسفانه گمنام مانده است و نسل جدید شناخت کمی از او دارند. آنچه که پیش روی شماست مجموعه خاطراتی پیرامون این شخصیت است که توسط دوستان و همرزمانش عنوان شده است:
* لبنان - خرداد 61 ادامه مطلب...

[ پنج شنبه 90/5/13 ] [ 7:34 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

 

سایت موسوی خوئینی‌ها با انتشار پاسخ به یک پرسش، خبر روز گذشته رجانیوز در مورد توجیه بخشی از جریان فنته برای حضور فعال در انتخابات را تأیید کرد.

موسوی خوئینی‌ها که به "مرد خاکستری" جریان فتنه مشهور شد، پس از سال‌ها طراحی و تحرکات پشت پرده با راه‌اندازی سایت شخصی، فعالیت‌های خود را وارد فاز جدیدی کرده است و در پاسخ به این پرسش که "راه برون رفت اصلاح‌طلبان در شرایط فعلی را درچه می‌دانید"، ضمن اینکه وجود بن بست را رد کرده، این موضوع را نیز لو داده است که با حضور در مجلس می‌توان قوانین مهمی را تغییر داد و اصلاح کرد. ادامه مطلب...

[ پنج شنبه 90/5/13 ] [ 7:30 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
[ چهارشنبه 90/5/12 ] [ 3:3 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
مجتبی شاکری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:خاتمی با توبه برگردد نه با شروط
شاکری تاکید کرد: افرادی که مانند خاتمی در راس کانون فتنه قرار داشتند باید از موضع تکبر خود دست بردارند و بدانند که بدون اعلام توبه و تبری از اعمال ساختار شکنانه ای که مرتکب شدند، حضور آنها در فضای سیاسی کشور امکان پذیر نخواهد بود. ادامه مطلب...
[ چهارشنبه 90/5/12 ] [ 2:47 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
<   <<   11   12   13   14   15   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 462
بازدید دیروز: 1622
کل بازدیدها: 4447007