NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
یک عکاس مناظر و محیط زیست شناس آمریکایی تصاویری بی نظیر از غاری لاجوردی در شیلی تهیه کرده است که به نظر می رسد زیباترین غار دنیا باشد.
 به نظر شما زیباترین غار دنیا کجاست؟ به اعتقاد "لیندی وایدرهافر" غاری زیباتر از این معبد لاجوردی که به دست طبیعت ساخته شده است وجود ندارد. ادامه مطلب...
[ دوشنبه 90/5/17 ] [ 9:51 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
 یک پایگاه خبری صهیونیستی، بتازگی از بزرگترین طرح امنیتی ـ نظامی آمریکا خبر داده که از بیش از 10 سال قبل علیه سوریه و براندازی دولت این کشور طراحی شده بود که اجرای این طرح مختص به سوریه نیست و اجرای آن در بسیاری از کشورهای دیگر نیز مورد بررسی قرار گرفته است.
بر اساس جزئیات این گزارش که از سوی یک منبع ارشد امنیتی فاش شده است، ماجرا از این قرار است که سوری‌ها موفق شده‌اند عملیات پیچیده آمریکا علیه این کشور موسوم به عملیات "نیلوفر آبی" را کشف کرده و ضربات جبران ناپذیری به آمریکایی‌ها وارد کنند. ادامه مطلب...
[ دوشنبه 90/5/17 ] [ 8:59 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
حالا فرض کنیم که این مداخله خارجی به همان اندازه‌ای بشود که در لیبی الان می‌بینیم.خب ببینید که چه فاجعه بزرگی ایران گرفتارش خواهد شد؟ این است که بدون تردید هر ایرانی به طور شفاف و روشن، می‌باید از این ها بیزاری بجوید. می‌بایست به اینها بگوید که شما به دو اعتبارخائنید و با آنها معامله خائن بکند. زیرا هر ایرانی که به قدرت خارجی متوسل بشود، خائن است به استقلال ایران و به ضرورت ضد آزادی ایرانیان است.» ادامه مطلب...
[ دوشنبه 90/5/17 ] [ 8:57 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
 روزی از دانشمندی ریاضیدان نظرش را درباره زن و مرد پرسیدند.

جواب داد: اگر زن یا مرد دارای (اخلاق) باشند پس مساوی هستند با عدد یک =1

اگر دارای (زیبایی) هم باشند پس یک صفر جلوی عدد یک میگذاریم = 10

اگر (پول) هم داشته باشند دوتا صفر جلوی عدد یک میگذاریم = 100

اگر دارای (اصل و نصب) هم باشند پس سه تا صفر جلوی عدد یک میگذاریم = 1000

 ولی اگر زمانی عدد یک رفت (اخلاق) چیزی به جز صفر باقی نمی ماند و صفر هم به تنهایی هیچ نیست،

پس آن انسان هیچ ارزشی نخواهد داشت


[ دوشنبه 90/5/17 ] [ 8:53 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
شجاعت ایران مقابل دشمنی های آمریکا به ملت ها جرأت انقلاب داد

محوریت جنبش سبز در بهار عربی!

 یکی از مخالفان خارج نشین که مدت ها با نشریات اصلاح طلب همکاری داشته، می گوید انقلاب های عربی نتیجه رویارویی قدرتمندانه جمهوری اسلامی با انواع بحران سازی های آمریکا به ویژه حوادث پس از انتخابات سال 88 بوده است. ادامه مطلب...

[ دوشنبه 90/5/17 ] [ 8:51 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

توضیح المسائل شیخ یوسف صانعی که پیشتر از سوی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم فاقد ملاک های لازم برای تصدی مرجعیت اعلام شده بود، در نمایشگاه بین المللی قرآن کریم فروخته می شود .
 این رساله اکنون در غرفه ای واقع در راهرو ورودی ششم شبستان مصلای بزرگ امام خمینی (ره ) به فروش می رسد . ادامه مطلب...

[ دوشنبه 90/5/17 ] [ 7:32 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
اصل روایات شعیب بن صالح از لحاظ سندیت به طور جدی، قابل بحث است و بر فرض درستی، شعیب بن صالح از بنی تمیم است و آن گونه که می گویند، هنگامی که خراسانی به عراق لشکرکشی می کند، همان هنگام کسی را در عراق منصوب می کند و در روایت شعیب بن صالح نیست که وی شخصیت کشوری یا لشکری باشد و ممکن است یک فرمانده میانی باشد که بعدا معلوم بشود.
دبیرکل حزب الله لبنان، با انتقاد از سی دی ظهور نزدیک است، تطبیق نشانه های ظهور بر افراد را باعث ایجاد تزلزل در اعتقادات مردم و جامعه دانست و گفت: من تطبیق علامات را نه صلاح می دانم و نه جایز و این به ضرر بحث عمیق مهدویت است و مورد سوءاستفاده واقع می شود. ادامه مطلب...
[ یکشنبه 90/5/16 ] [ 3:57 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
مصاحبه همزمان "آمنه بهرامی" و "شیرین عبادی" با یک برنامه تلویزیونی و مناظره غیرمستقیم این دو، چهره زشت مدعیان دروغین حقوق بشر را در مقابل چشمان بینندگان به معرض نمایش گذاشت.
 بخش عمده برنامه این هفته [زن امروز] تلویزیون فارسی صدای امریکا به بررسی پرونده "آمنه بهرامی" و خاتمه شیرین آن اختصاص یافته بود. مهشید ندیری (مجری زن امروز) در مقدمه گفت:
«خبر صرف نظر کردن آمنه بهرامی از اجرای حکم قصاص و چشم پوشی او از انتقام، شادمانی و استقبال سازمان های حقوق بشری به ویژه عفو بین الملل، فعالان زن و شخصیت های سیاسی را در پی داشت.» ادامه مطلب...
[ یکشنبه 90/5/16 ] [ 3:41 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
 یک مشاور امنیتی آمریکایی مدعی شده که می‌تواند قفل هزاران خودرو را تنها با ارسال یک پیام باز کند!

به گزارش سرویس فناوری خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، دون بیلی، مشاور ارشد شرکت امنیتی شرکای iSEC به نمایش قابلیت هک کردن خود در یک کنفرانس امنیتی در لاس‌وگاس پرداخت.

بیلی به دلایل امنیتی از افشای مدل و کارخانه سازنده خودروهایی که وی قادر به باز کردن آنها بود، خودداری کرد ولی هشدار داد که از همین شیوه هک کردن می‌توان برای حمله به تلفن‌ها، خودپردازها و حتی سیستم‌های صنعتی مانند منابع تغذیه آب و برق استفاده کرد.

این شیوه هک به این شکل کار می‌کند که قطعات الکترونیکی مانند قفل خودرو از راه دور، علائم بی‌سیمی را دریافت می‌کنند که در برابر اختلال آسیب‌پذیر هستند.

وی همچنین اظهار کرد که شرکتها می‌تواند با صرف هزینه بیشتر و خرید قطعات گرانتر از سیستمهای خود محافظت کنند.

این درحالی بود که به اذعان وی این مسأله میِ‌تواند هزینه‌ها را تا حد زیادی بالا ببرد که باید برای حففظ تعادل بین هزینه‌ها و امنیت راه‌حلهای جدیدی ساخت.


[ یکشنبه 90/5/16 ] [ 3:35 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

راه ما راهی است که ملت ما از 150 سال پیش آغاز کرده است و گام نهادن در آن راه مبارک را با مشروطیت جشن گرفته است و مبارزات آزادی خواهانه او در نهضت ملی ظاهر شده است و اوج آن در انقلاب اسلامی که خواست بلند و تاریخی ملت یعنی آزادی، استقلال و پیشرفت را با هویت تاریخی او همسو کرده است.
روزنامه مردمسالاری نوشت:
سیدمحمد خاتمی رئیس جمهور سابق کشورمان یادداشتی را به مناسبت سالگرد مشروطه منتشر کرد. ادامه مطلب...

[ یکشنبه 90/5/16 ] [ 3:27 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
<   <<   11   12   13   14   15   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 345
بازدید دیروز: 1622
کل بازدیدها: 4446890