NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ

مشرق نوشت:در آستانه سفر دکتر احمدی نژاد به نیویورک ، جریان انحرافی سعی دارد بحث مذاکره با آمریکا را مجددا در سطح رسانه ها کلید بزند. این جریان معتقد است موضوع رابطه با آمریکا می تواند طیف خاکستری و حتی بدنه جریان فتنه را جذب آنها کند.


[ سه شنبه 90/5/18 ] [ 10:11 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
 اعضای یک گروه شیطان‏پرست که با نام «آلبوم شاپ» در فضاى اینترنیت فعالیت مى‏کردند، شناسایى و دستگیر شدند. از منازل این افراد بیش از سیصد حلقه لوح فشرده، 22 جلد کتاب، یک دستگاه گیرنده شبکه‏هاى ماهواره‏اى، 22 دستگاه کنترل ماهواره، نوزده کارت شبکه‏هاى ماهواره‏اى، یک قبضه کلت کمرى، اقلام فرقه‏هاى شیطان‏پرستى و نوزده فقره چک به مبلغ 725 میلیون ریال حاصل از فروش گیرنده ماهواره، کشف و ضبط شده است

[ سه شنبه 90/5/18 ] [ 10:10 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
 کیهان:نپرسید که مسعود جیم فنگ کجا غیبش زده
طرح این سؤال در رسانه ها که سرکرده گروهک منافقین کجا غیبش زده، موجب طعن و تمسخر از سوی جداشدگان این گروهک شد.
یکی از جداشدگان در مطلبی آمیخته به طنز و از قول مزدوران رجوی نوشت: به شما چه که رجوی کجاست؟ عکس و فیلمش هست دیگر، بروید ببینید. چرا می پرسید کجاست؟! در ثانی، هرکس رفت قایم شد لابد دلیل دارد. هی که نمی پرسند کجاست؟! ادامه مطلب...
[ سه شنبه 90/5/18 ] [ 10:0 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

نسیم نوشت:

سایت اینترنتی تلویزیون دولتی آمریکا در گزارشی، سخنان مازیار بهاری، خبرنگار سابق هفته‌نامه نیوزویک در کتاب خاطراتش مبنی بر دخالت مستقیم اعضای سازمان مجاهدین خلق در درگیری 25 خرداد 88 را نشانه‌ای بر همکاری او با سازمان‌های امنیتی جمهوری اسلامی ارزیابی کرد.

"صدای آمریکا" در گزارش خود تاکید کرد: با خواندن این مطالب، هر آدم عاقلی از خودش سوال می‌کند که آیا این سخنان، بخشی از اعترافات مازیار بهاری است؟ البته با توجه به سابقه کاری بهاری در ایران و ارتباطش با مسئولان اطلاعاتی، چنین اظهارنظرهایی از طرف وی دور از انتظار نیست.


[ سه شنبه 90/5/18 ] [ 9:52 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
شنیده ها حاکی از آن است که "محمد خاتمی" به دیدار "محمدرضا عارف" رفت.
پانا نوشت:
شنیده های خبرنگار ما حاکی از آن است که "محمد خاتمی" رئیس جمهور سابق کشورمان شب گذشته به دیدار "محمدرضا عارف" معاون اول خود در دوران ریاست جمهوری، رفت.
گفته می شود در این دیدار خاتمی و عارف با یکدیگر افطار کرده و به بحث و بررسی اوضاع سیاسی کشور پرداختند.
در همین حال شنیده شده که هدف اصلی این دیدار تعیین لیدر اصلی اصلاح طلبان در انتخابات آینده کشور است. این دیدار به صورت خصوصی برگزار شد.
گفتنی است چندی پیش برخی فعالان سیاسی اصلاح طلب در اظهارات مختلفی نسبت به لیدر بودن "محمد خاتمی" اعتراض کردند.

[ سه شنبه 90/5/18 ] [ 9:51 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

 سایت خبری الف وابسته به احمد توکلی صبح امروز در یادداشتی ضمن تکرار ادعاهای واهی مطهری علیه سپاه، به مخالفت نمایندگان با اظهارات وی اعتراض کرد.

به گزارش عصر امروز الف نوشت: روز چهارشنبه گذشته و به هنگام بررسی صلاحیت‌ آقای مهندس رستم قاسمی برای تصدی وزارت نفت و رای اعتماد به ایشان، از برخی نمایندگان رفتاری سر زد که کاملاً مغایر اصول مردمسالاری دینی بود و صحبتهایی شد که شایسته تذکر است. ادامه مطلب...

[ سه شنبه 90/5/18 ] [ 9:47 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

شبکه بی بی سی فارسی که تلاش دارد کوچکترین نمادهای دینی را در اخبار، تصاویر و حتی دکور و گریم گویندگان خود بایکوت کند و حتی مهمترین اخبار دینی و اسلامی را نیز از لیست اخبار قابل پخش خود حذف کند، در بخشی از مجموعه گزارش‌های روز دوشنبه خود اقدام به پخش ربنای محمد رضا شجریان کرد.

در حالی که این شبکه انگلیسی فارسی زبان، یکی از اهداف بلندمدت خود را اسلام زدایی و تغییر سبک زندگی مردم مسلمان ایران قرار داده است، در بخشی از مجموعه گزارشهای دوشنبه خود ضمن پخش ربنای محمد رضا شجریان، از پخش نشدن ربنای توسط صدا و سیمای جمهوری اسلامی که به دلیل درخواست شجریان صورت گرفته است، انتقاد کرد!

انتقاد بی‌بی‌سی از پخش نشدن دعای ماه مبارک رمضان در صدا و سیما با صدای شجریان در حالی کاملا متناقض با سیاست‌های کلان این شبکه به وقوع پیوسته که دقایقی قبل از پخش ربنا، این شبکه گزارش مفصلی در حمایت از بهاییت پخش نموده بود!


گفتنی است رادیو و تلوزیون فارسی زبان بی بی سی با نفوذ مستقیم بهائیان راه اندازی شده و در طول این سالها سعی کرده زمینه روانی را برای اجرای سیاستهای دولت بریتانیا در ایران فراهم کند.

[ سه شنبه 90/5/18 ] [ 9:40 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
در نشست شورای ملی ایرانی- آمریکایی مطرح شد؛
در نشست "شورای ملی ایرانی- آمریکایی" که با هدف بررسی تبعات خارج کردن نام منافقین از لیست تروریست ها از سوی آمریکا برگزار شد، اعضای شورا این اقدام را به خاطر بقای موج سبز و لطمه خوردن به وجهه آمریکا در دیپلماسی عمومی‌ مضر دانستند.
 در روز سه­‌شنبه  نشستی با عنوان "بازتاب­های خارج کردن نام منافقین از فهرست سازمان­‌های تروریستی" برگزار شد. سخنرانان این نشست عبارت بودند از: مازیار بهاری، گزارشگر پیشین هفته­‌نامه نیوزویک، فعال حقوق بشر، نویسنده و فیلمساز؛ برایان کاتولیس، عضو ارشد مرکز پیشرفت آمریکا و باربارا اسلاوین عضو ارشد شورای آتلانتیک و سرمقاله‌­نویس واشنگتن‌پست. این نشست به مدیریت تریتا پارسی موسس و مدیر کنونی شورای ملی ایرانی- آمریکایی برگزار شد. ادامه مطلب...
[ سه شنبه 90/5/18 ] [ 9:33 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
خبرنامه دانشجویان ایران نوشت:

هنوز چند ماه مانده به انتخابات مجلس نهم، پروژه تشکیک در سلامت انتخابات از سوی برخی افراد کلید خورد وعلی مطهری با طرح مسائلی سلامت انتخابات را زیر سوال برد.

مطهری که گفته است قصد کاندیداتوری در لیست اصلاح طلبان را دارد گفته است: در خیلی موارد دولت ذی نفع است و نمی‌شود که طرف ذی نفع خود برگزارکننده انتخابات باشد. ادامه مطلب...

[ دوشنبه 90/5/17 ] [ 10:4 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
رمضان، ماه ویژه‌ای برای مسلمانان جهان است که در آن، مسلمانان به فرامین الهی عمل می‌کنند. یکی از مهم‌ترین نمادهای روزه و ماه رمضان، سفره‌های افطاری است که سمبل وحدت مسلمانان جهان است.
اما این ماه سمبل‌های دیگری هم دارد، چون هلال ماه و یا دستان دعاگو است. سمبل‌هایی که برخی شرکت‌ها و کارخانه‌های مواد غذایی، زودتر از مسلمانان، آن‌ها را دستمایه تبلیغات محصولات‌شان کردند تا در این ماه نیز چون ماه‌های دیگر سال، مشتریان خود را از دست ندهند.


تبلیغ شرکت تی ای دیتا به مناسبت ماه مبارک رمضان

تبلیغ یک آژانس هوایی به مناسبت ماه مبارک ادامه مطلب...

[ دوشنبه 90/5/17 ] [ 10:0 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
<   <<   11   12   13   14   15   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 1256
بازدید دیروز: 1866
کل بازدیدها: 4410124