NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
به نظر می رسد نباید تمامی تقصیرات را به گردن مسئولان انداخت و دراین ماجرا شاید سهم جریان اصلاح طلب و مسئولان و نخبگان تصمیم گیر آن کمتر از دیگران نباشد.
به گزارش جهان، کیهان نوشت:
در حالی که عضو مرکزیت حزب اعتماد ملی معتقد است ضعف قوه عاقله جریان اصلاح طلبی باعث افتادن آنها در بن بست فعلی شده، یکی دیگر از اصلاح طلبان نزدیک به همین حزب از خاتمی خواسته رفتارهای دوگانه را کنار بگذارد.
محمدجواد حق شناس با اشاره به رویکرد 3 سال گذشته اصلاح طلبان از جمله در زمینه تحریم انتخابات، نوشت: به نظر می رسد نباید تمامی تقصیرات را به گردن مسئولان انداخت و دراین ماجرا شاید سهم جریان اصلاح طلب و مسئولان و نخبگان تصمیم گیر آن کمتر از دیگران نباشد. ادامه مطلب...
[ پنج شنبه 91/2/7 ] [ 10:48 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
مراسم عزاداری حضرت فاطمه زهرا (س) با حضور پرشور مردم در میدان هفت تیر برگزار شد.
به گزارش جهان به نقل از مهر، طبق سنوات گذشته و به همت مرکز هیئت های عاشورای فاطمی مراسم عزاداری شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) امروز با حضور پرشور مردم در میدان هفتم تیر برگزار شد.
شروع مراسم از ساعت 10 صبح اعلام شده بود اما اکثر مردم و جوانان از ساعت 9:20 در اطراف میدان هفتم تیر جمع شده بودند تا در مراسم عزاداری فاطمه زهرا (س) شرکت کنند.
درابتدای مراسم اکثر مردم و عزاداران با دردست داشتن پرچم های یاحسین (ع)، یا فاطمه زهرا (س) و یا صاحب الزمان (عج) در ردیف اول جایگاه حضور یافته بودند و با سینه زنی و ذکر مصیبت مشغول عزاداری بودند.
بنا بر این گزارش مداحان اهل بیت (ع) با مدیحه سرایی به عزاداری شهادت حضرت زهرا (س) پرداختند. ادامه مطلب...
[ پنج شنبه 91/2/7 ] [ 10:47 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

 همسر مهدی کروبی در تناقضی آشکار سفر مهدی کروبی به کاشان را تکذیب کرد ولیکن گفت که ماموران امنیتی وی را با اهداف تبلیغاتی به کاشان برده اند!

به گزارش بی باک به نقل از «ندای انقلاب»،فاطمه کروبی در گفتگویی که با سایت ضد انقلابی روزآنلاین داشته ضمن تائید سفر مهدی کروبی به کاشان تبلیغاتی بودن این سفر را ،عدم همراهی خود با کروبی عنوان کرده است. 
وی همچنین به آزار مهدی کروبی اشاره کرده! و گفته است که وی به زور به این سفر برده شده و به حمام فین کاشان و امامزاده و جاهای مختلفی در این شهر برده شده است! 
وی همچنین در حالی در این گفتگو از تنهایی مهدی کروبی و عدم داشتن مشغولات توسط وی سخن به میان آورده که حضور سه جلسه در هفته در استخر و سونا توسط وی ترک نمی شود.


[ پنج شنبه 91/2/7 ] [ 10:42 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

طی ماه‌های اخیر تلاش‌های گسترده‌ای از سوی مخالفین سوری و حامیان غربی و عربی آن‌ها برای القای وقوع جنایات گسترده از سوی دولت این کشور علیه معترضین انجام گرفته است.


  اما بررسی‌ها نشان می‌دهد که بخش قابل توجهی از این هجمه تبلیغاتی، حاصل دروغ‌پردازی و فریب افکار عمومی در قالب داستان‌سازی، تصویرسازی و ارتباط دادن تصاویر کشورهای دیگر به اتفاقات سوریه است.

به گزارش سایت اوباما، در آخرین اقدام از این نوع، گروه "شبکه اخبار حمص" در فیس‌بوک که یکی از گروه‌های مشهور نزدیک به تروریست‌های سوری است، تصویری را منتشر کرده است که نشان می‌دهد یک نظامی در حال کشتن دو مرد دست‌بسته به وسیله اره برقی است و زیر این تصویر نوشته شده، "اعدام انقلابیون سوری با اره برقی". ادامه مطلب...

[ پنج شنبه 91/2/7 ] [ 10:41 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
بسیار جای تاسف و تعجب دارد که توکلی این روزها دعوت مشکوک از یک جاسوس آمریکایی آنهم بعنوان میهمان ویژه و آماده کردن زمینه برای ارتباط سازمان جاسوسی آمریکا با شهروندان ایرانی را قانونی و مطابق مصلحت و برای دفاع از نظام می شمارد اما یک شبکه مجازی تصویری که مسبوق به سابقه است و در هیچ جای قانون برای انتشار و پخش فایل صوتی و تصویری در سایتهای اینترنتی ممنوعیتی اعمال نشده است را غیرقانونی می پندارد و ...

پس از راه اندازی شبکه اینترنتی پایداری توسط جمعی از طلاب و دانشجویان حامی جبهه پایداری انقلاب اسلامی  که کاملا قانونی و مسبوق به سابقه و طبق ضوابط سایبری در ایران است، برخی رسانه های منسوب به باندهای قدرت و ثروت که از انتشار افکار و اندیشه های حضرت علامه مصباح یزدی و شاگردانش خوف دارند‏ و شفاف سازیهای این شبکه اینترنتی را مانعی برای اهداف خود در فریب افکار عمومی تلقی می کنند‏، همچون گذشته دست به شانتاژ و تخریب های گسترده ای علیه حامیان جبهه پایداری انقلاب اسلامی زدند که در این میان قانون مداری یک بام دو هوای توکلی بیش از همه جالب می باشد.
به گزارش سرویس فضای مجازی بی باک، این جنجال سازی و دروغ پراکنی ها ابتدا توسط رسانه های بیگانه از جمله بی بی سی‏، شبکه من و تو و صدای آمریکا آغاز گردید و بعد از آن برخی رسانه های منسوب به باندهای قدرت و ثروت این سناریو را ادامه دادند.
احمد توکلی در واکنش به شبکه مجازی پایداری گفت: این اقدام حتما باید مجوز داشته باشد و ما قطعا آن را پیگیری خواهیم کرد.
رئیس مرکز پژوهشهای مجلس همچنین در پاسخ به دانشجویی که گفته بود جبهه پایداری از وزارت ارشاد مجوز گرفته است، مدعی شد: وزارت ارشاد نمی تواند مجوز راه اندازی چنین سایتی بدهد و از محدوده اختیارات این وزارتخانه خارج است.

[ پنج شنبه 91/2/7 ] [ 10:40 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
مجری لمپن سابق سیما پس از حضور در یک تلویزیون سلطنت طلب ادعا کرد که من در سیمای جمهوری اسلامی با رقصیدن به جنگ نظام رفتم و مبارزه کردم!
به گزارش کیهان، محمد حسینی که در قالب یک برنامه ضعیف و بازاری به تمسخر ارزشهای دینی روی آورده است، حجاب اسلامی را هدف حمله قرار داد و خود اقدام به رقصیدن کرد.
وی در گفت وگویی اظهار داشت: چون سیمای جمهوری اسلامی مخالف رقصیدن بود من به بهانه های مختلف جلوی دوربین می رقصیدم و به این شکل با نظام مبارزه می کردم.

[ پنج شنبه 91/2/7 ] [ 10:38 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
دکتر مصطفی چمران و آیت‌الله خامنه‌ای پس از حادثه طبس در حال بررسی حمله آمریکایی‌ها به طبس.

[ سه شنبه 91/2/5 ] [ 4:30 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

 خبرگزاری وابسته به سازمان تبلیغات اسلامی در اقدام مشکوک و سوال برانگیز و غیر اخلاقی، با انتشار متنی زننده، شب‌نامه مانند و بدون امضاء ضمن حمله به علامه مصباح یزدی نسبت به این عالم برجسته و مدافع حریم ولایت هتک حرمت کرد.به گزارش رجانیوز، خبرگزاری مهر با انتشار متنی بدون امضاء که ادعا می‌کرد توسط جمعی از دانشجویان امام صادق علیه السلام نوشته شده است، ضمن حمله به علامه مصباح یزدی و انتساب برخی ادعاهای دروغ به اعضای جبهه پایداری، نسبت به حمایت این عالم برجسته از جبهه پایداری انتقاد کرد.

 این نوشته بی ادبانه و موهن که خبرگزاری وابسته به سازمان تبلیغات اسلامی آنرا منتشر کرده است،  آیت الله مصباح یزدی را به ایجاد شکاف میان نیروهای انقلاب متهم کرده و مدعی شده است اعضای جبهه پایداری در جلسات خود از ایشان به عنوان قائم مقام رهبری نام می‌برند! ادامه مطلب...
[ سه شنبه 91/2/5 ] [ 4:28 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
اقدامی موهن از شرکت یوبی سافت
به گزارش خبرنگار تلنگار، شرکت یوبی سافت، سازنده بازی "شاهزاده ایران" در اقدامی موهن، از القاب حضرت زهرا سلام الله علیها برای اسامی اجنه استفاده کرده است.
 این شرکت در آخرین نسخه از بازی "شاهزاده ایرانی" در اقدامی موهون از القاب حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها (راضیه و زهرا) برای اسامی اجنه استفاده کرد.
 یوبی سافْت یکی از شرکت‌های ساخت و انتشار بازی است، این شرکت دارای امکاناتی پیشرفته‌است که قسمت اصلی آن در مونتریل کشور فرانسه قرار دارد. یوبی سافت دارای استودیوهایی در بیش از 20 کشور مختلف جهان است که شامل استودیوهایی در تورنتو، منترال و شهر کبک، کانادا، بخارست، رومانی، بارسلونا، اسپانیا، شانگهای، چین، سنگاپور، کری، کارولینایی شمالی، ایالات متحده آمریکا، دوسلدورف، آلمان، صوفیه، بلغارستان، کازابلانکا، مراکش، سیدنی، استرالیا، میلان، ایتالیا، هند، سائوپائولو، برزیل و نقاط دیگر؛ در این بین از سال 2004 به بعد سومین شرکت مستقل بازی‌های رایانه‌ای اروپا و هفتمین شرکت مستقل در آمریکا بوده‌است.
  در این بازی اجنه و شیاطین نیز به زبان فارسی صحبت می کنند.

[ سه شنبه 91/2/5 ] [ 4:26 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

عضو هیئت علمی دانشگاه امام صادق(ع)با بیان اینکه بر طبق حدیثی از پیامبر کسی به حقیقت فاطمه‌شناسی آنطور که حقش است پی‎ نمی‎برد و اگر کسی بتواند حقیقت فاطمه(س) را درک کند حقیقت لیلةالقدر را درک کرده است گفت: فقط پیامبر و ائمه اطهار علیهم السلام به حقیقت حضرت فاطمه(س) پی‎برده‏اند.

حجت الاسلام دکتر سید مصطفی میرلوحی درمورد اهمیت ولایت نزد حضرت فاطمه زهرا(س) به خبرنگارمهرگفت: ما حصل زحمات 23 ساله پیامبر اکرم در دوران نبوت و رسالتشان در این جمله ایشان خلاصه می‎شود."اگر راه هدایت امت از راه نبوت و رسالت شروع شد ادامه‎اش با ولایت و امامت است." ادامه مطلب...

[ دوشنبه 91/2/4 ] [ 9:57 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
<   <<   11   12   13   14      >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 588
بازدید دیروز: 436
کل بازدیدها: 4449476