NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ

وقتی قدم می گذاری در میدان جنگ یعنی آماده ای برای رزم. کمتر کسانی هستند که ندانند جنگ یعنی چه؟ اما کسانی که راه تخریب را در پیش می گیرند وارد جنگ دیگری می شوند در میدان نبرد. و تخریب حکایت مردانی است که اولین اشتباه آخرین اشتباهشان خواهد بود. چه شیرینند خطاهایی که انسان را به آروزیش می رسانند.

چند سال بعد شاید باور کردنی نباشد که جوانانی در دوره ای می زیستند که در اوج جوانی زندگی شان و عشق شان و شیرین زبانی فرزندانشان را بخشیدند به خدا. شاید ریسک همچین معامله ای بعد ها در حساب و کتاب عقلی آیندگان نیاید. به همین خاطر گفتگو می کنیم با خانواده شهدا تا بر گهایی از زندگی عاشقانه این بندگان خدا در تاریخ بماند به امید آنکه آیندگان درس بگیرند. سرکار خانم مرضیه قزوینی همسر شهید حسین قاسمی از مربیان تخریب است که از زندگی مشترکش با این شهید می گوید:

شهید حسین قاسمی، از اولین مربیان تخریب ادامه مطلب...

[ یکشنبه 91/2/10 ] [ 3:50 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

تعهدی به جبهه‎متحد ندارم/ خطر ساکتین‌فتنه را کمتر از خطر جریان انحراف و فتنه نمی‎دانم

چندی خبرگزاری مهر اقدام به انتشار بیانیه‏ای بدون امضاء و هتاکانه به اسم جمعی از دانشجویان امام صادق(ع) کرد که در آن علاوه بر توهین به آیت الله مصباح نسبت‏های دروغی نیز به اعضای جبهه پایداری و حجت الاسلام و المسلمین نبویان داده شده بود. در این بیانیه نویسندگان مدعی شده بودند اعضای جبهه پایداری برای آیت الله مصباح جایگاه قائم مقام رهبری قائل هستند. در پایان نیز آمده بود:«از جناب آقای نبویان که ادعا نموده‌اند جزء جبهه پایداری نیستند و صرفا به شاگردی استاد افتخار می‌کنند درخواست داریم این مرقومه را قبل از آنکه فریب‏ها فتنه‏ای به پا کند به دست ایشان برسانند.» ادامه مطلب...

[ یکشنبه 91/2/10 ] [ 3:46 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
مانندپرونده فائزه برخورد حداقلی صورت می‌گیرد!/ مطالبه افکار عمومی برای رسیدگی به تمام اتهامات مهدی هاشمی

 حجم برخی پیغام‌های انحرافی برای مهدی هاشمی به منظور متقاعد کردن او به بازگشت به کشور افزایش یافته و با یادآوری پرونده فائزه هاشمی به او خاطرنشان شده است که مانند همان پرونده حداقل برخورد با او صورت می‌گیرد.

به گزارش رجانیوز، دادستان کل کشور در آخرین نشست مطبوعاتی خود (21 فروردین) از قطعی شدن حکم محکومیت فائزه هاشمی خبر داد و تأکید کرد که این حکم به اجرای احکام رفته است و اگرچه نمی‌توان زمان دقیق اجرا را گفت اما نباید خیلی طول بکشد.

با این حال، حکم محکومیت فائزه هاشمی به شش ماه زندان و پنج سال محرومیت از فعالیت های سیاسی، فرهنگی و مطبوعاتی تنها مربوط به یکی از اتهامات او (مصاحبه با سایت ضد انقلابی روزآنلاین) بود و به‌رغم گذشت حدود سه سال از جریان فتنه هنوز به سایر موارد اتهامی او حتی اتهام‌های آشکار مانند چندین بار حضور در تجمع‌های غیرقانونی، تبلیغ علنی علیه نظام و اقدام علیه امنیت ملی رسیدگی نشده و سؤال‌های جدی در این زمینه برای افکار عمومی مطرح است. (برای مشاهده فهرست سایر فعالیت‌های غیر قانونی و مجرمانه فائزه هاشمی که تا کنون به آن‌ها رسیدگی نشده اینجا کلیک کنید) ادامه مطلب...

[ یکشنبه 91/2/10 ] [ 3:39 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

سازمان ملل متحد در سال 1994 دستورالعملی ویرایشی را به عنوان یادآوری صادر کرده که طی آن استفاده از نام صحیح "خلیج فارس"، الزامی شده است.

به گزارش فارس، در این دستورالعمل ویرایشی که در تاریخ 18 اوت سال 1994 میلادی صادر شده است، آمده: "توجه کارکنان بار دیگر به دستورالعمل ویرایشی ST/CS/SFR.A/29 در خصوص استفاده از نام "خلیج فارس" جلب می‌شود. هدف از این الحاقیه این است تا نسبت به استفاده دقیق از این عبارت در مستندات، انتشارات و بیانیه‌های آماده شده از سوی دبیرخانه، دقت مبذول گردد."
  این عبارت در دستورالعمل مزبور بیشتر جلب توجه می‌کند: "عبارت کامل "خلیج فارس" در تمام موارد باید به جای عبارت کوتاه‌تر "خلیج" مورد استفاده قرار گیرد. حتی در صورت تکرار عبارت نیز باید عبارت کامل درج شود."
 شماره ثبت این دستورالعمل بدین شرح است: ST/CS/SFR.A/2.Add.2
 گفتنی‌ست، نام خلیج فارس در قطعنامه‌های سازمان ملل متحد نیز به عنوان یک نام صحیح برای آب‌های منطقه‌ای میان ایران و شبه‌جزیره عرب، به رسمیت شناخته شده است.

[ یکشنبه 91/2/10 ] [ 3:37 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
نفوذ حلقه بهائیت در شبکه رسانه ای فتنه سبز به تدریج علنی تر می شود.
به گزارش جهان، کیهان نوشت: طی چند روز گذشته، شبکه صهیونیستی بالاترین با کنار گذاشتن برخی ملاحظات گذشته و در حالی که اهانت به مقدسات اسلامی- شیعی را شدت بخشیده بود، ابتدا آرم شبکه استعماری- صهیونیستی بهائیت را تبدیل به لوگوی خود کرد و سپس به تبلیغ علنی تلویزیون این حلقه پرداخت که تصادفا همنام پایگاه اینترنتی وابسته به گروهک شورای هماهنگی سبز (کلمه) است. در تبلیغات بالاترین درباره تلویزیون بهائیت، از آموزه های اسلام به عنوان خرافات و بردگی یاد شده است.
همزمان با پوست اندازی بالاترین، سایت نیمه تعطیل «صبح امروز» که توسط مجتبی واحدی (مشاور فراری کروبی و سردبیر سابق روزنامه آفتاب یزد) و شماری از روزنامه نگاران متواری راه اندازی شده بود، اقدام به انتشار ویژه نامه جانبدارانه برای بهائیت کرد که مطالب آن از سوی دایان علایی، شهرام صبا، میثاق افشار، شاپور راسخ، سپهر عاطفی، فریدون وهمن، فرزان فرامرزی، عرفان ثابتی، امید کشتکار، نوید خانجانی، سیمین فهندژ و... تهیه شده است. ادامه مطلب...
[ شنبه 91/2/9 ] [ 8:17 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
«خاتمی پیش از این چند شرط را اعلام کرده بود اما در ملاقات قبلی با من گفت هیچ شرطی برای انتخابات ندارد».
به گزارش جهان به نقل از کیهان، این مطلب را «غلامعلی-ر» که ارتباطاتی را با برخی محافل و رسانه های نقش آفرین در فتنه سه سال پیش دارد، عنوان کرده است.
وی با مرور برخی شرط گذاری های خاتمی در زمینه آزادی بازداشت شدگان و برگزاری انتخابات آزاد، به شرکت ناگهانی رئیس دولت اصلاحات در انتخابات مجلس نهم می پردازد و می نویسد: سر و بدنه جریان اصلاح طلب باید بیش از این از مواضع و دیدگاه های هم مطلع باشند که با یک حرکت مثل رأی خاتمی تغییری در ارتباط، اعتماد و اعتقاد این دو به هم ایجاد نگردد.
وی با اذعان به پافشاری طیفی از اصلاح طلبان به تحریم انتخابات مجلس همسو با طیف ضد انقلاب نظیر رضا پهلوی و نوری زاده و... می نویسد: خاتمی هماهنگی ناخودآگاه با طیف گسترده ضد انقلاب را به واسطه حضور خود در انتخابات مجلس به هم زد. او هیچ شرطی برای این حضور نگذاشت و مطالبه ای نداشت. من به درستی در ملاقات قبلی ام با او به یاد دارم که در جمله ای معنادار و پرابهام گفت هیچ شرطی برای حضور در انتخابات ندارد.
«غلامعلی-ر» اقدام خاتمی را مصلحت اصلاح طلبان دانست اما نوشت: این حضور برای خاتمی پرهزینه بود و باید از سوی حاکمیت قدر دانسته شود. او با رأیی که داد فشار زیادی را متحمل شد. بسیاری که حق داشتند قبل از شرکت او در انتخابات، دلایل شرکت او را بدانند- و ندانستند- با مشاهده حضور خاتمی در پای صندوق رأی رنجیدند. بعضی ها هم با توجه به طیف متنوع و متکثر جریان اصلاح طلبی، از او فاصله گرفتند و یا به عبارتی عبور کردند.
وی در این نوشته توضیح نمی دهد که چرا راهبرد اصلاح طلبان در زمینه تحریم و عدم شرکت در انتخابات با عناصر فاسدی چون رضا پهلوی و علیرضا نوری زاده عیناً منطبق شد؟ و چرا خاتمی برای حضور متعارف در انتخابات باید به آن طیف منحط توضیح می داد؟ اگر تعبیر عباس عبدی درست است که تندروهای سبز (طیف هایی نظیر سازمان منافقین) دنبال خودکشی و انتحار خاتمی به واسطه عدم شرکت در انتخابات بودند، چرا باید خاتمی بدهکار آنها باشد یا به آنان توضیح بدهد؟
از سوی دیگر طبیعی ترین اتفاق، حضور بدون شرط گذاری در انتخابات است و نه شرط گذاری بی حاصل و بی پشتوانه. بنابراین اگر کسانی پس از 3 سال کوبیدن به بن بست، فهمیده اند که نباید برای نظام شرط بگذارند و از فتنه گران بازداشتی حمایت کنند، کار شگفتی نکرده اند.

[ شنبه 91/2/9 ] [ 8:16 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
احمدی نژاد هم استدلال وزرا را پسندیده و این نامگذاری منتفی و مصوب می شود دولت پروژه های نیمه تمام را در قالب طرح "مهر ماندگار" تکمیل کند.
به گزارش جهان به نقل از مشرق:شنیده ایم در یکی از جلسات هیات دولت پیشنهادی از سوی اسفندیار مطرح می شود مبنی بر اینکه 800 پروژه بزرگ نیمه تمام دولت در قالب طرح " مهرگان" نامگذاری و اجرایی شود که برخی وزرا با این نامگذاری به دلیل شائبه های پان ایرانیستی و آتش پرستی مخالفت می کنند.
احمدی نژاد هم استدلال وزرا را پسندیده و این نامگذاری منتفی و مصوب می شود دولت پروژه های نیمه تمام را در قالب طرح "مهر ماندگار" تکمیل کند.

[ شنبه 91/2/9 ] [ 8:16 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

محمد خاتمی گفته است: "ما باید زودتر از این به دامان نظام باز می گشتیم .

به گزارش بی باک به نقل از مشرق، محمد خاتمی طی سخنانی در جمع تعدادی از اعضای مجمع روحانیون با دفاع مجدد از رای دادنش در انتخابات مجلس نهم گفته: "ما باد زودتر از این به دامان نظام باز می گشتیم .البته این تاخیر ناشی از مواضع افراطی برخی دوستان داخل زندان و همچنین دوستان خارج کشور بود.خاتمی با اشاره به هجمه هایی که در روزهای پس از رای گیری متحمل شد افزود:"اما الان همه بالاتفاق می گویند اگر خاتمی رای نمی داد اصلاحات مرده بود."
خوئینی ها هم در این جلسه از اردوکشی های خیابانی پس از انتخابات 88 به عنوان بزرگترین اشتباه نام برد و تاکید کرد:"ما اشتباه کردیم به خیابان آمدیم و باید این تصویر ناسالم را از ذهن مردم و نظام پاک کنیم."


[ شنبه 91/2/9 ] [ 8:14 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

خبرگزاری فارس: جلوه‏ای بهشت‏گونه از طبیعت سرخ و آتشین مملو از شقایق‏هایی که چشم هر بیننده‏ای را محصور خود می‏کند، یکی از جاذبه‏های طبیعی و فصلی شهرستان میامی و منطقه کالپوش است که همه ساله در اردیبهشت‌ماه رخ می‏نماید.

طبیعتی زیبا و بکر از دشت شقایق ها در روستای کالپوش

 

به گزارش خبرگزاری فارس از میامی، دشت شقایق‏های کالپوش در 140 کیلومتری شمال شهرستان میامی قرار دارد.

دسترسی به این منطقه به گونه‏ای است که پس از طی 460 کیلومتر از مسیر تهران به مشهد، با رسیدن به شهر زیبای میامی به سمت شمال (جاده جاجرم) تغییر مسیر داده و به منطقه کالپوش منتهی می‏شود. ادامه مطلب...

[ پنج شنبه 91/2/7 ] [ 11:2 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
بلافاصله تلفن را برداشتم و شماره واحد اعزام سپاه را گرفته و به دوستی که مسوول قسمت فوق بود گفتم: اخوی ما دارد میاد سراغ شما که اجازه بدی برود جبهه، شناسنامه اش را بخواه و چون به سن قانونی نرسیده،نگذار به جبهه برود.
به گزارش جهان به نقل از مشرق ، در سال های دفاع مقدس ، دست بردن در شناسنامه برای تغییر تاریخ تولد و رساندن سن به مرحله قانونی ، با هدف رفتن به جبهه های نبرد ، در میان نوجوانان بسیجی امری رایج بود. آن چه خواهید خواند ، روایتی است دست اول از دست بردن شهید قاسم شکیب زاده در شناسنامه اش برای اعزام به خطوط نبرد:
مشغول کار بودم که سر و کله اخوی پیدا شد. سرش را کج کرد و گفت: علی داداشی،‌ تو لااقل اجازه بده که من بروم جبهه، همه ی دوستام دارن میرن. قاسم، قبل از اینکه بیاید پیش من،‌ سراغ همه ی برادرها و خواهرها رفته بود و همه ناامیدش کرده بودند،‌ اینو که گفت، فکری به ذهنم خطور کرد، گفتم: من حرفی ندارم، برو. هنور همه ی جمله را ادا نکرده بودم که در یک چشم به هم زدن پر درآورد و رفت، من که خودم هم نفهمیده بودم که چه گفته ام، بلافاصله تلفن را برداشتم و شماره واحد اعزام سپاه را گرفته و به دوستی که مسوول قسمت فوق بود گفتم: اخوی ما دارد میاد سراغ شما که اجازه بدی برود جبهه، شناسنامه اش را بخواه و چون به سن قانونی نرسیده، بهانه ای بگیر و نگذار به جبهه برود. آن روزها سرمان شلوغ بود، مرتب شهید و مجروح می آوردند و ما هم بایستی همه ی کارهای لازم را انجام دهیم، بنابراین یادم رفت که موضوع را پیگیری کنم، اتفاقاً چون فردای آن روز هم بایستی برای تشییع پیکر مطهر 16 شهید برنامه ریزی کنیم، شب خانه نرفتم و تا صبح بنیاد شهید بودم. ساعت 8 صبح بود، مادر زنگ زد و گفت: قاسم دیشب نیامده. گفتم: حتماً با بچه ها رفته است بسیج، ‌ظاهراً مادر قانع شد و من هم گوشی را قطع کردم و مشغول کارها شدم. وسط مسیر تشییع شهدا بودیم که مسوول اعزام بسیح را دیدم، زد پشت من و گفت: اخوی! حالا مارا می زاری سر کار؟ گفتم: چطور مگه؟ گفت: اخوی شناسنامه اش را آورد،‌ اما سنش که مشکلی نداشت. گفتم: خوب! گفت: خوب که خوب، ما هم مهر زدیم و رفت. گفتم: کجا؟ گفت: احتمالاً خرمشهر….. چند روزی خانه آفتابی نشدم و به هر کجا زدم که از طریق تلفن و دوستانش پیدایش کنم، نشد که نشد. چند روز بعد، ساعت 9 صبح و طبق معمول زنگ زدم به تعاون سپاه تا اسامی شهدایی که شب قبل آورده بودند را‌ به پرسم تا برای تشییع آنها برنامه ریزی کنیم، مسوول تعاون گوشی را برداشت. بعد از حال و احوال همیشگی، گفتم: اسامی شهدا را بگو که من یادداشت کنم. گفت: شکیب تویی؟ گفتم: آره گفت: ا، ا، اسم اخویت هم که تولیست است.

راوی: برادر شهید


[ پنج شنبه 91/2/7 ] [ 10:49 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 55
بازدید دیروز: 599
کل بازدیدها: 4449542