NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
با استفاده از اسباب‌بازی کاغذی کودکان، از این پس قادر خواهید بود از ایمیل جدید خود هم مطلع شوید یا آهنگ مورد علاقه‌تان را گوش کنید!
به گزارش سرویس فناوری خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اسباب بازی کاغذی ReaDIYmate‌ در اصل رایانه کوچکی است که امکان دسترسی به اینترنت بی‌سیم Wi-Fi، رمزگشای MP3، آمپلی فایر دو وات و حافظه داخلی دو گیگابایت را فراهم می‌کند.

خدمات اینترنتی در اسباب‌بازی کاغذی توسط ایمیل گوگل، شبکه‌های اجتماعی، فیدهای RSS‌، SoundCloud وFoursquare پشتیبانی می‌شوند که جوابگوی نیازهای دیجیتال کاربر هستند.. ادامه مطلب...

[ دوشنبه 91/2/18 ] [ 11:47 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
نشریات زنجیره ای به همراه برخی افراطیون حزب مشارکت، سناریوی تخطئه نامزدهایی را که در انتخابات موفق به راهیابی به مجلس نشدند، کلید زدند.
به گزارش کیهان، یکی از این روزنامه ها با سپردن سرمقاله خود به آقای «ج» (عضو فراکسیون مشارکت در مجلس ششم که در سیاه بازی تحصن و استعفا حضور داشت) اصلاح طلبانی را که در انتخابات نامزد شده اما انتخاب نشده بودند، مورد سرزنش قرار داد و مدعی شد آنها از تابلوهای سیاسی سوءاستفاده می کنند. تحلیل های مشابهی نیز از سوی سایت ها و نشریات زنجیره ای دیگر در پایان مرحله اول و دوم انتخابات مجلس منتشر شده که محور آن تخطئه نامزدهای ناموفق در راهیابی به مجلس- اعم از اصلاح طلب و اصولگرا- می باشد. ادامه مطلب...
[ دوشنبه 91/2/18 ] [ 11:34 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

این بسیجی « محمد حسن هاشم» نام دارد و بنا بر نوشته های حک شده بر سنگ مزارش، از اهالی روستای «جبشیت» [زادگاه شهید «راغب حرب»] در جنوب لبنان است و در عملیات والفجر هشت، خلعت شهادت پوشیده.

مشرق، در قطعه 24 بهشت زهرای تهران ، علاوه بر شهدای ایرانی و چند مجاهد افغانی و عراقی، مزاری وجود دارد که متعلق به یک بسیجی لبنانی است. این بسیجی « محمد حسن هاشم» نام دارد و بنا بر نوشته های حک شده بر سنگ مزارش، از اهالی روستای «جبشیت»[زادگاه شهید «راغب حرب»] در جنوب لبنان است و در عملیات والفجر هشت ، خلعت شهادت پوشیده. این همه ی آن چیزی است که از این شهید می دانیم. تصویر موجود در قاب عکس این شهید بر اثر تابش خورشید کاملا از میان رفته است. اقبال با ما یار بود که دوست عزیزی هم یک تصویر از مادر این شهید در اختیارمان گذاشت که هنگام زیارت مزار فرزندش پس 28 سال برداشته شده است.
و به خدا قسم که همین هم بس است برای آن کسی که صفایی در دل داشته باشد.


[ یکشنبه 91/2/17 ] [ 4:13 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
در نهمین جلسه دادگاه فساد 3 هزار میلیاردی آخرین دفاعیات متهم به اخذ رشوه 266 هزار دلاری توسط دادگاه گرفته شد که این متهم گفت 118 بار شب اول قبر را درک کردم.
به گزارش فارس، آقای «ش- ر» متهم به اخذ رشوه 266 هزار دلاری و همچنین گرفتن رشوه 135 میلیون تومانی در آخرین دفاعیات خود گفت: همانطور که در ابتدای دفاعیات خودم به دادگاه گفتم الان هم بار دیگر می‌گویم که من به شدت نادم و پشیمان هستم و این ندامت را از سر صداقت می‌گویم.
قاضی خطاب به وی گفت: اگر در گفتارت صداقت داشتی نیازی نبود که نماینده دادستان بیاید و دلایل عدم صداقتت را به زبان بیاورد.
متهم بار دیگر گفت: من واقعا پشیمان هستم، کارهایی که من شروع کردم بخشی به سرانجام رسید و متأسفانه بخش دیگری به سرانجام نرسید که اگر به سرانجام می‌رسید امروز شاهد افتتاح برخی پروژه‌های عظیم بودیم.
وی گفت: من هر شب به درگاه خداوند استغفار می‌کنم و دروغ نیست که اگر بگویم که 118 شب است که شب اول قبر را درک کرده‌ام و فهمیده‌ام که چه رنج و عذابی متحمل می‌شوم.
وی گفت: من تنها موضوع اخذ مبلغ 266 هزار دلار دلار را می‌پذیریم و آن هم به دلیل یک اشتباه بود من با آقای «ر» از سال 67 و در دانشگاه علم و صنعت آشنا بودم. با هم مراوده مالی داشتیم و زمانی که از سازمان برنامه و بودجه بیرون آمدم شرکت پیمانکاری‌ام را به همسرم واگذار کردم. ادامه مطلب...
[ یکشنبه 91/2/17 ] [ 3:58 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
پیرمرد اهل تربت حیدریه، همزمان با نمایشگاه بین‌المللی کتاب، آثارش را در بساطی در گوشه حیاط شبستان به فروش می‌رساند؛ آثاری که داستان عشق ناکام خود اوست؛ «بالاتر از مجنون».
به گزارش مهر پیرمرد عاشق‌پیشه اهل تربت حیدریه است. روستایی زاده‌ای است اهل خورق. جایی در شمال جاده شوسه زاهدان به تربت حیدریه. خودش می‌گوید که در روستا هندوانه می‌کاشته و می‌فروخته و عشق و عاشقی پایش را به نوشتن و کتاب باز کرده است.
سبحان عبداللهی که صورت آفتاب خورده‌اش سنی نزدیک به 50 سال را نشان می‌دهد این روزها در گوشه‌‌ای از مصلای امام خمینی (ره) کتاب می‌فروشد، کتاب که می‌گویم، حدیث عشق و عاشقی اوست در سرزمینش و پایتخت که همه با ناکامی همراه بوده است.
عبداللهی می‌گوید: اول بار در روستای خودمان دلداده دختری شدم. اما روزگار او را به من نرساند و پدرش او را به مردی داد که سه زن دیگر هم داشت. حکایتی است این عاشق شدن. کاش قانونی داشت و می‌شد برایش قاعده‌ای نوشت. نمی‌دانم چه شد اما تصمیم گرفتم ماجرایش را بنویسم؛ نوشتمش و چند داستان دیگر هم در همان حال و هوا به آن اضافه کردم و شد یک کتاب و نامش را هم گذاشتم «بالاتر از مجنون».
 ادامه مطلب...
[ یکشنبه 91/2/17 ] [ 3:58 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
تعدادی ‌از نمایندگان فعلی مجلس هشتم و برخی از کاندیداهای شاخص و مطرح جواز ورود به مجلس نهم را کسب نکردند.
به گزارش جهان، در دور اول انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی که 12 اسفند ماه سال گذشته برگزار شد، تعداد قابل توجهی از نمایندگان فعلی مجلس نهم و نیز بسیاری از نامزدهای شاخص این دوره از انتخابات از ورود به مجلس نهم بازماندند.
در دور دوم انتخابات مجلس نهم که روز گذشته در 18 استان کشور برگزار شد نیز تعداد دیگری از نمایندگان فعلی مجلس هشتم و برخی از کاندیداهای شاخص و مطرح جواز ورود به مجلس نهم را کسب نکرده و متوقف شدند.



‌حجت‌الاسلام سیدکاظم موسوی عضو فعلی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس هشتم کاندیدای حوزه اردبیل بود که به مجلس نهم راه نیافت. ادامه مطلب...
[ یکشنبه 91/2/17 ] [ 3:48 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

این امر بعد از شکست وی بهانه ای برای اغتشاشگری عده ای از منافقین و فریب خوردگان گردید و اینبار این علی مطهری است که قبل از شمارش آراء اعلام می کند: قطعا رای می آورم!

در انتخابات دهم ریاست جمهوری آقای میر حسین موسوی قبل از شمارش آرا در گفتگو با خبرنگاران ادعا کرده بود که پیروز انتخابات است و این امر بعد از شکست وی بهانه ای برای اغتشاشگری عده ای از منافقین و فریب خوردگان گردید و اینبار این علی مطهری است که قبل از شمارش آراء اعلام می کند: من قطعا رای می‌آورم. اگر رای نیاورم باید بررسی شود! ادامه مطلب...

[ یکشنبه 91/2/17 ] [ 3:38 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
بررسی فعالیت های سید محمد خاتمی در سپهر سیاسی کشور در بردارنده نکات مستتری است که تامل در آن ها می تواند درونمایه نهایی فعالیت های وی را روشن سازد.

به گزارش ندای انقلاب، بررسی فعالیت های سید محمد خاتمی در سپهر سیاسی کشور در بردارنده نکات مستتری است که تامل در آن ها می تواند درونمایه نهایی فعالیت های وی را روشن سازد.

بر بنا بر این گزارش، رئیس دولت اصلاحات به فراست دریافته که عدم فعال شدن اصلاح طلبان در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم به منزله پایان عمر سیاسی اصلاح طلبان بوده و وی و دوم خردادی ها را همیشه به قعر تاریخ رهنمون خواهد ساخت.لذا طبیعی است که وی به عنوان یک عنصر سیاسی فعالیت های خود را شدت بخشیده و وارد کارزار سیاست شود.

مهمترین نکته اما برای خاتمی حوادث فتنه 88 است که وی علاوه بر این که نقش مهمی در ایجاد توهم تقلب داشت از دیگر سو نیز در  کوره فتنه انگیزی ها دمیده و مرزبندی ای را با برانداران نظام ایجاد نکرد.بگونه ای که سکوت حتی در ماجرای اهانت به تمثال حضرت امام خمینی (ره) هنوز از اذهان پاک نشده است.

لذا در این چارچوب راهبرد خاتمی برای حضور در بدنه حاکمیت مبتنی بر هدف گذاری های زیر است: ادامه مطلب...

[ یکشنبه 91/2/17 ] [ 3:35 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
بی بی سی فارسی، زهرا امیرابراهیمی بازیگر جنجالی سریال «نرگس» را استخدام کرد تا به طور علنی، به دنبال افزایش حساسیت در افکار عمومی مردم ایران و جنجال خبری در حوزه های مختلف اخلاقی و فرهنگی باشد و با این که از حساسیت مردم نسبت به مسائل اخلاقی و ارزشی و جنجالی با خبر است، با این حال، با هدف خاص به دنبال حاشیه هایی در حوزه فرهنگ و هنر و رسانه است....

بی بی سی فارسی زهرا امیرابراهیمی بازیگر جنجالی سریال «نرگس» را استخدام کرد.

ادامه مطلب...

[ یکشنبه 91/2/17 ] [ 3:34 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
در همین حین در فاصله بین دو جلسه هیئت دولت،‌ اکثر اعضای کابینه با هم در جلسه ای سرپایی تصمیم گرفتند که باید جلسه دولت را ترک کنند. مشایی در آن ساعت در دفتر معاون اول رئیس جمهور نشسته بود که این دفتر نزدیکترین مکان به دفتر جلسات هیئت دولت است.
به گزارش جهان، مجتبی رحماندوست، مشاور سابق رئیس جمهور و نامزد جبهه متحد اصولگرایان، در گفت وگو با جهان برای نخستین بار ماجرای جلسه محرمانه 10 عضو کابینه دولت دهم در دفتر وزیر اطلاعات را رسانه ای کرد.
به گفته وی این جلسه پس از مخالفت رهبر معظم انقلاب با انتصاب اسفندیار مشایی به معاونت اولی رئیس جمهور برگزار شد که البته همه حاضران در آن از پست‌شان عزل شدند.
وی در تشریح این رویداد می گوید:
این فرد(مشایی) تا پایان دولت نهم رئیس سازمان گردشگری بود و در دولت تاثیر گذار نبود. بنده حدود یک سال قبل از پایان کار عضو ثابت هیأت دولت بودم و اتفاقا این کارها در زمانی بود که بنده در دولت حضور داشتم. در دولت دهم که اقای احمدی نژاد حکمی را برای این فرد به عنوان معاون اول صادر کرد، این خبر پیچید که آقا در نامه ای رئیس جمهور را از این انتصاب نهی کرده اند اما نامه هنوز علنی نشده بود. ادامه مطلب...
[ پنج شنبه 91/2/14 ] [ 9:23 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 345
بازدید دیروز: 436
کل بازدیدها: 4449233