NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ

شنیده شده بود که ریش روحانیون را در زندان می‌تراشند. از بیرجند که راه افتاده بودند این فکر رهایش نمی‌کرد گاه موهای نه چندان پرپشت خود را می‌کشید تا به دردی که با کشاندن تیغ بر صورتش برمی‌خواست، عادت کند.«وحشت عظیمی از آن آنچه در بیرجند انتظارش را داشتم و آن عبارت بود از تراشیدن ریش، خشکِ خشک.. منتظرش بودم.»
و آن لحظه از راه رسید و در انباری سابق باز شد. آرایشگر یک گروهبان در چهارچوب در ظاهر شدند. یک صندلی هم با خود آورده بودند. به او اشاره کردند که بیاید و روی صندلی بنشیند. شنیده بود بعضی روحانیون هنگام تراشیدن ریش مقاومت کرده‌اند. شاید حضور گروهبان برای مقابله با این مقاومت ها بود.«مقاومتی نداشتم و نکردم. آماده بودم. چون می دانستم فایده ای ندارد. دست و پای من را می‌گیرند و بعد مقداری کتک می‌زنند و بعد آن کاری که نباید بشود… خواهد شد.»
نشست. منتظر بود دست آرایشگر بالا بیاید و لبه تیغ را روی صورت او مماس کند ناگهان دید آن چه روی صورت او به راه افتاده دستگاه مو زن است. تمام نگرانیها و انتظارهای موحش غیب شان زد. «این قدر خوشحال شده بودم… که بی اختیار با این سلمانی و آن گروهبان مرتب بنا کردم حرف زدن و خندیدن… تعجب می‌کردند اینها که من چه طور آخوندی هستم که دارند ریشم را کوتاه می‌‍کنم و من این قدر خوشحالم…{تمام که شد} به او گفتم استاد این آینه را بده چانه ی خودم را چند سال است ندیده‌ام… خنده اش گرفت. آینه اش را داد. بنا کردم به صورتم نگاه کردن. دیدم بله؛ آدم مثل این که خودش را درست نمی‌شناسد.»
 … هنگام برگشت آن افسر عبوس آقای خامنه ای را دید و با زبان تمسخر از فاصله ای که دور هم بود صدا بلند کرد:«آشیخ! ریش‌ات را زدند من هم با همان صدای بلند گفتم: بله و با خنده ادامه دادم الحمدالله مدت‌ها بود چانه ام را ندیده بودم که دیدم… احساس کردم من هیچ ناراحتی ندارم. شاید تعجب کرد. دلش می خواست که من ناراحت و متاسف و غمگین بودم که نبودم
منبع: کتاب «شرح اسم»

[ پنج شنبه 91/2/14 ] [ 9:18 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

با ورود جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و نامه نگاری آنان به دولت در انتقاد از گرانی‌ها،حلقه انتقاد و ابراز نگرانی از تاثیر گرانی‌های افسار گسیخته بر زندگی مردم کامل‌تر از همیشه شده و دولت در معرض تصمیمی سرنوشت‌ساز قرار گرفته تا بیش از این اقتصاد کشور را در معرض تورم و گرانی قرار ندهد.
روزنامه تهران امروز نوشت: با ورود جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و نامه نگاری آنان به دولت در انتقاد از گرانی‌ها،حلقه انتقاد و ابراز نگرانی از تاثیر گرانی‌های افسار گسیخته بر زندگی مردم کامل‌تر از همیشه شده و دولت در معرض تصمیمی سرنوشت‌ساز قرار گرفته تا بیش از این اقتصاد کشور را در معرض تورم و گرانی قرار ندهد. به‌نظر می‌رسد برخی تذکرات پیشین مبنی‌بر اینکه ورود بی‌محابای دولت به فاز آزادسازی قیمت‌ها می‌تواند به تکرار دوران طرح تعدیل منجر شود،در حال خودنمایی است. ادامه مطلب...
[ پنج شنبه 91/2/14 ] [ 9:9 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

 

این هایی که الان اصلاح طلب هستند و شما فکر می کنید خیلی علیه سلام هستند، که نمی خواهم اسم بیارم که آزرده خاطر بشوند، خیلی ها با یک اعلامیه حکم اعدام صادر کردند...
  در مجلس هشتم فراکسیون اقلیت مرده بود. ساکت بود. هیچ صدایی از آنها در نمی آمد و حالا باز هم کاندیدا شدند. اگر شما انتخابات را تحریم کردین پس چرا این افراد کاندیدا شدند؟ چرا رای دادند؟ بروید ببینید شناسنامه کدامیک سفید است؟ شناسنامه روحانیون مبارز رو ببرید ببینید! تا معلوم شود که چه کسی رای نداده است؟ آیا موسوی خوئینی ها رای نداده؟ منتجب نیا رای نداده؟ بقیه را هم اسم بیارم؟! دیشب پیمان عارف تعبیر قشنگی ارائه داد. می گفت این تحریم شما استحکامی ندارد. ادامه مطلب...
[ پنج شنبه 91/2/14 ] [ 9:7 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

رستوران دشت بهشت با غذاهای لذیذ و فراموش نشدنی اش این روز ها دیگر پاتوق افرادی شده است که دوست دارند به همراه خانواده شان در یک محیط سالم و شاداب لحظاتی را در بیرون از منزل بگذرانند . البته هر چند . . .

"لطفا حجاب را رعایت کنید " شاید مشابه چنین تابلوهایی را بر سر در بسیاری از مغازه ها، فروشگاه ها، رستوران ها، کافی شاپ ها و ... دیده باشید اما براستی تابه حال چند درصد از مدیران این اماکن عمومی حاضر شده اند برای رعایت این تابلو منافع مالی خود را به خطر بیاندازند و به آنچه که نوشته اند عمل کنند ؟ 

 

 اینجا تهران است ام القرای جهان اسلام ، شهری که بسیاری از مردم و دلسوزان انقلاب این روزها نگران وضعیت نا به سامان حجاب در آن هستند اما در این میان هستند کسانی که دلسوزی برای حفظ حجاب را به معنای حقیقی کلمه معنی کرده اند . نشانی اتوبان یادگار امام، ضلع شمال به جنوب؛ بعد از خروجی اوین-درکه که را شاید بسیاری از مردم تهران آن را با رستوران معروف دشت بهشت بشناسند . یکی از زیبا ترین و خاطره انگیز ترین رستوران هایی که خیلی ها حداقل یک بار هم که شده به آن سر زده اند و از غذاهای معروف و محبوب آن چشیده اند . این رستوران که در تپه های زیبایی حاشیه بزرگراه واقع شده است در فضایی سرسبز و دلنشین و در محیطی دنج و آرام پاتوق بسیاری از کسانی بود که می خواستند ساعاتی از اوقات فراغت خود را به صرف غذا و لذت بردن از طبیعت بگذرانند اما متاسفانه فضای قبلی این رستوران به گونه ای بود که کمتر خانواده ای به خصوص قشر مذهبی به آنجا سر می زد اما در دوره جدید مدیریت این رستوران فضای موجود به کلی عوض شده و دشت بهشت امروز اساساٌ جایی برای خانواده ها و قشر مذهبی در محیطی کاملا سالم است . ادامه مطلب...

[ پنج شنبه 91/2/14 ] [ 9:2 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
روزی نبود که 17-18 روزنامه زنجیره‌ای تیتر یک، یادداشت و اخبار تحریف شده و مغلوطی علیه حسینیان نداشته باشند. حسینیان هم گاهی واکنش های جالبی نشان میداد. مثلا یک بار برای یکی از سران روزنامه‌های زنجیره‌ای کارت تبریکی به مناسبت ازدواج خواهرش و مسعود رجوی( سرکرده منافقین) ارسال کرد.
روح الله حسینیان در 1334 در شیراز متولد  شد.در پنج سالگی به همراه خانواده به یکی از روستاهای آباده به نام صغاد، مهاجرت کرد و تحصیلات خود را تا سوم دبیرستان در همان روستا به پایان رساند.
ال 1349 وارد حوزه علمیه قم می شود و تا سال 59 در مدرسه حقانی، در محضر استادانی چون شهید بهشتی، شهید قدوسی و آیة الله خامنه ای کسب فیض می کند.  دو بار بازداشت همراه با مجروحیت در رژیم شاه به خاطر مسائل سیاسی را درکارنامه مبارزاتی او می بینیم.
منتظری: حسینیان محارب است!
با پیروزی انقلاب اسلامی و باهدایت شهید آیت الله بهشتی، حسینان وارد دستگاه قضایی شد و مسئولیت های مهمی مانند دادستانی و ریاست دادگستری استان سیستان و بلوچستان و دادستانی دادگاه ویژه روحانیت را عهده دار شد. حضور او به عنوان ضابط قضایی در وزارت اطلاعات و دادستانی دادگاه ویژه روحانیت سبب درگیری‌های شدید حسینیان با باند مهدی هاشمی و چپ‌های تندرو اطلاعاتی شد. اولین برخورد جدی با تشکیلات آقای منتظری را روح الله حسینیان انجام داد و آقای منتظری در اقدامی جالب حکم به محارب بودن حسینیان در کسوت دادستان دادگاه ویژه روحانیت داد!
در جریان محاکمه عبدالله نوری (وزیر کشور سابق و مدیر مسئول روزنامه خرداد) در دادگاه ویژه روحانیت، حسینیان از اعضای هیات منصفه دادگاه بود که بنابه دلایلی درجلسه حاضر نشد.
روح الله حسینیان در دوران وزارت آیت الله ری شهری، قائم مقام دادستان انقلاب اسلامی در وزارت اطلاعات بود. پس از برکناری حجه السلام سید حمید زیارتی  (معروف به روحانی) و تغییر هیات امنای مرکز اسناد انقلاب اسلامی به ریاست این مرکزمنصوب می شود. در این جایگاه، مرکز
اسناد را تبدیل به بزرگترین و مهمترین مرکز اسنادی کشور کرد. ادامه مطلب...
[ پنج شنبه 91/2/14 ] [ 8:57 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
با شروع تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران، فعالیت جریان انحرافی برای تاثیرگذاری بر روند انتخابات شدت گرفته است.
به گزارش خبرنگار جهان، این جریان در روز دوم تبلیغات لیستی را منتشر و توزیع کرد و از حامیان خود خواست که به این لیست رای دهند. اگر چه بسیاری از چهره های اصولگرا از طیف های مختلف قرار گرفتن نام خود در این لیست را تکذیب و اعلام کردند که این اقدام بدون هماهنگی ایشان صورت گرفته است.
در همین حال خبرهای دیگر از فعالیت های جریان انحرافی در انتخابات حاکی از این است که این جریان علاوه بر تفرقه انگیزی میان نامزدها بویژه اصولگرایان تلاش می کند تا تعدادی از نمایندگان عدالت خواه به مجلس راه نیابند. ادامه مطلب...
[ سه شنبه 91/2/12 ] [ 12:15 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
تعجب کردم، وسط دشت و تپه‌های ذلیجان،جایی که کسی ما را نمی‌دید، چگونه چنین احساسی پیدا کرده بود؟
ایسنا نوشت:از موتور پیاده شد و گفت: تو بنشین جلو و رانندگی کن. گفتم: چرا؟ گفت: احساس می‌کنم دچار غرور شده‌ام...
حسین موتور می‌راند و من پشت سرش نشسته بودم. ناگهان وسط «تپه‌های ذلیجان» ایستاد. پرسیدم: چی شد؟ چرا ایستادی؟
از موتور پیاده شد و گفت: تو بنشین جلو و رانندگی کن. گفتم: چرا؟
گفت: احساس می‌کنم دچار غرور شده‌ام.
تعجب کردم، وسط دشت و تپه‌های ذلیجان،جایی که کسی ما را نمی‌دید، چگونه چنین احساسی پیدا کرده بود؟
وقتی متوجه تعجب من شد، در حالی که به تپه کوچک پشت سرمان اشاره می‌کرد، گفت: وقتی به آن تپه رسیدم کمی گاز دادم و از موتورسواری خودم لذت بردم. معلوم میشه دچار هوای نفس شدم؛ در حالی که به خاطر خدا سوار موتور شده‌ایم.
تا مدت‌ها سوار موتور نمی‌شد.
از خاطرات سردار شهید غلامحسین خزاعی.

[ سه شنبه 91/2/12 ] [ 12:13 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
با توجه به اظهارات آقای م مبنی بر اینکه فیلم قلاده های طلا بزرگترین ضربه به جنبش سبز بوده است باید در انتظار حمله های جدید به این فیلم و کارگردان آن بود.
به گزارش جهان، به نقل از پایگاه افسران جنگ نرم نوشت: به دنبال اکران موفق فیلم قلاده های طلا ساخته ابوالقاسم طالبی پس از فراز و نشیب های فراوان این روزها شاهد موج جدیدی از حملات گسترده به این فیلم هستیم.
این بار بر خلاف قبل که موضوع حفظ حرمت وزارت اطلاعات بهانه بود حمایت از خانواده آقای هاشمی رفسنجانی مستمسک این حملات است. این سایت ها با اشاره به فعالیت های فتنه گران با استفاده از فضای مترو بویژه صحنه های آخر فیلم که جاسوس زخمی با کمک عوامل خود توسط یک قطار خالی مترو که در خارج از ایستگاه توقف می کند فراری داده شده. ادامه مطلب...
[ سه شنبه 91/2/12 ] [ 12:12 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
حسن روحانی با پوشش نگارش خاطرات و احیاناٌ انتخاب گزینشی وقایع ، نامه نگاری ها و جلسات به دنبال رد واقعیت و تبرئه خویش در منظر افکار عمومی داخلی است و در این راه هم هیچ ابایی ندارد که هر نکته ای را به . . .
بولتن نیوز : در ابتدای سال جاری اخبار مختلفی از سفر حسن روحانی مذاکره کننده سابق هسته ای کشورمان به کشور اتریش منتشر شد که با تحلیل ها و واکنش های مختلفی از سوی ناظران سیاسی روبرو شد اما به راستی هدف واقعی این سفر چه بود و چرا روحانی به صورت غیر منتظره راهی وین شد؟

هنوز تعطیلات رسمی عید نوروز امسال به پایان نرسیده بود که خبرگزاری ایرنا در مطلبی با عنوان " حسن روحانی کجاست " به سفر دبیر سابق شورای عالی امنیت ملی به این کشور اتحادیه اروپا اشاره کرده بودند که بلا فاصله تحلیل های بسیاری پیرامون این سفر شکل گرفت . هرچند دفتر این دیپلمات سابق تلاش کرد سفر روحانی را یک سفر خانوادگی و برای دید و بازدید دختر و دامادش که در اتریش زندگی می کنند جلوه دهد اما به نظر می رسد وی در آستانه مذاکرات حساس استانبول 2 تلاش کرده است در این سفر به نگارش خاطرات خود در راستای سرپوش گذاشتن بر اقدام سوال بر انگیز تعلیق غنی سازی اورانیوم در دوران مسئولیتش دست بزند .

ادامه مطلب...

[ سه شنبه 91/2/12 ] [ 7:21 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
دبیرکل جبهه پایداری گفت: رئیس مجلس نهم نباید از ساکتین فتنه باشد بلکه باید شخص ولایت مداری باشد که کارآمد بوده و توان اداره مجلس، قانونگذاری و کمک به نمایندگان در این جهت را داشته باشند.

دبیرکل جبهه پایداری گفت: رئیس مجلس نهم نباید از ساکتین فتنه باشد بلکه باید شخص ولایت مداری باشد که کارآمد بوده و توان اداره مجلس، قانونگذاری و کمک به نمایندگان در این جهت را داشته باشند.
به گزارش سرویس سیاسی بی باک، حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی آقاتهرانی دبیرکل جبهه پایداری با اشاره به اهمیت  دومین مرحله از انتخابات مجلس نهم اظهار داشت: انتخابات سرفصل و سربند مباحث سیاسی است؛ مردم باید از قبل فکر کرده باشند که فردی که به عنوان رئیس‌جمهور یا نماینده مجلس انتخاب می‌کنند تا 4 سال بعد حق انتخاب وجود ندارد.
دبیرکل جبهه پایداری با تأکید بر اینکه مردم از بین کاندیدا باید بهترین را انتخاب کنند، تصریح کرد: اگر این کار صورت نگیرد پشیمانی هیچ فایده‌ای ندارد؛ چراکه این 300 نفر تا 4 سال گریبان نظام را به دست دارند از این رو اگر مسئولیت خود را به خوبی انجام ندهند دیگر فرصتی نیست و ملت حق انتخاب ندارد. ادامه مطلب...

[ سه شنبه 91/2/12 ] [ 7:19 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 210
بازدید دیروز: 436
کل بازدیدها: 4449098