NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
مشاور رئیس دولت اصلاحات ضمن دفاع از بازگشت هاشمی رفسنجانی به تریبون نماز جمعه، تاکید کرد: حضور هاشمی در تریبون نماز جمعه شرایط را از وضعیت فعلی بهتر می‌کند، چرا که مردم به دنبال حرف‌های جدی‌تری در نماز جمعه هستند.
به گزارش جهان به نقل از ایلنا، مصطفی درایتی، با بیان اینکه تریبون نماز جمعه متعلق به قشر خاصی نیست، تاکید کرد: هر چه سخنرانان نماز جمعه غیر جناحی‌تر باشند میزان شرکت کنندگان نیز افزایش می‌ابد.
وی ادعا کرد: متاسفانه هم اکنون به دلیل انحصار قشر خاصی در تریبون نماز جمعه، برخی شرکت در نماز جمعه را به عنوان یک رفتار سنتی نگاه می‌کنند و توجهی بر اینکه سخنران چه فردی است، ندارند.
درایتی با تاکید بر اینکه نماز جمعه‌ها نباید به یک عادت سنتی تبدیل شود، تصریح کرد: حضور افرادی که بیشتر مورد توجه نظام هستند و از تنوع سلایق بیشتری برخوردارند با اقبال بیشتری از سوی مردم روبرو خواهد شد.
به گزارش جهان، ادعاهای داریتی در حالی بیان می شود که در نماز جمعه 26 تیرماه سال 88 که آخرین حضور آقای هاشمی در نماز جمعه هم محسوب می شود، رویدادهای عجیب‌ و تاسف‌برانگیزی روی داد؛ از جمله حضور بخشی از فتنه گران بود که حتی ابتدایی‌ترین آداب نماز را هم بلد نبودند و با اقدامات خارج از شأن و عرف خود، موجب ناراحتی خاطر نمازگزاران را فراهم کردند.
آقای هاشمی در این نماز جمعه در سخنانی تامل برانگیز از لزوم آزادی فعالان فتنه و رسانه های حامی آنان سخن گفت و باعث تحریک حامیان خیابانی این جریان شد.
 آشوبگران خیابانی هم که طبق وعده اعلام شده از رسانه های بیگانه به محل اقامه نماز جمعه تهران آمده بودند پس از استقبال از سخنرانی آقای هاشمی حتی تا ساعاتی بعد از نماز دست به اغتشاش برای پیگیری آنچه "حقوق اعلام شده خود در نماز جمعه" نامیدند، زدند.
در این اغتشاش خیابان های اطراف دانشگاه تهران تا ساعاتی به ناآرامی کشیده شد و آشوبگران به جای شعار همیشگی «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» شعار مرگ بر چین و روسیه سر دادند.
این تنها نماز جمعه فتنه گران که حتی تنها حرکت مذهبی و اسلامی آنان بود.

[ پنج شنبه 91/2/21 ] [ 9:52 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
آخرین کتابی که شهید علی‌محمدی در دست مطالعه داشت و با شهادت ایشان ناتمام ماند خاطرات آیت‌الله هاشمی رفسنجانی با عنوان «اوج دفاع» بود
"صراط" - در حالی که روز گذشته همسر و فرزندان شهدای علمی و هسته کشورمان، شهید علی‌محمدی، شهید شهریاری و شهید رضایی‌نژاد به دیدار رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام رفتند غیبت اعضای خانواده شهید احمدی روشن در این دیدار کاملا مشهود بود.
به گزارش صراط، در این دیدار که در دفتر آیت الله هاشمی رفسنجانی صورت پذیرفت هیچ یک از اعضای خانواده شهید احمدی روشن حضور نداشتند .
گفتنی است در ابتدای این دیدار همسر شهید علی‌محمدی با ابراز خرسندی از فرصت دیدار با رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، حفظ سرمایه‌ها و بزرگان نظام را از تأکیدات آن شهید بزرگوار خواند و گفت: آخرین کتابی که شهید علی‌محمدی در دست مطالعه داشت و با شهادت ایشان ناتمام ماند خاطرات آیت‌الله هاشمی رفسنجانی با عنوان «اوج دفاع» بود و همواره تأکید داشت که جوانان باید با مطالعه تاریخ دفاع مقدس به زحمات و ایثارگری‌هایی که برای حفظ انقلاب شده است، واقف گردند.


 
[ پنج شنبه 91/2/21 ] [ 9:49 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
بگذریم،شاید بپرسید که قضیه این “کش شلوار و ارتقاء شغلی ” چیه؟! راستش یه چند سال پیش یه جایی! یه جلسه ای بود با حضور یکی از مسئولین رده پایین و حضور تعداد زیادی از کارمند. قرار بود تو این جلسه بدون هیچ تعارفی مسائل و مشکلات مطرح بشه جواب بگیریم…

سلام!!!!

بگذریم،شاید بپرسید که قضیه این "کش شلوار و ارتقاء شغلی ” چیه؟!

راستش یه چند سال پیش یه جایی! یه جلسه ای بود با حضور یکی از مسئولین رده پایین و حضور تعداد زیادی از کارمند. قرار بود تو این جلسه بدون هیچ تعارفی مسائل و مشکلات مطرح بشه جواب بگیریم…ما هم تو اون جلسه جو گیر شدیم و از مسئول محترم یه سوالی کردیم که به طرف بر خورد و یه جورایی از سوال ما شاکی شد. سوال این بود:”چرا بعضی از اشخاص با اسامی خاص! با اندک اطلاعات شغلی با این سرعت عجیب به پستهای بالا ارتقا پیدا کردند ولی به طور مثال آقایان فلانی و فلانی ، که اطلاعات بالایی دارند هنوز بعد از سالها در پستشون درجا میزنن؟” ادامه مطلب...

[ پنج شنبه 91/2/21 ] [ 9:48 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

فریادهای آقای بهجت (ره) هنگام سلام نماز برای من سئوال شده بود، گفتم اگر ندانم چرا فریاد می‌کشد دیگر برای نماز به قم نمی‌روم.

به گزارش بی باک به نقل از فارس؛ تهران زندگی می‌کردم، کارم در زمینه کامپیو‌تر بود، روزی از تلویزیون یکی از نمازهایی را که آیت‌الله بهجت (ره) می‌خواندند را دیدم و لذت بردم.
تصمیم گرفتم به قم بروم و نماز جماعتم را به امامت آیت‌الله بهجت (ره) بخوانم، همین کار را هم کردم، به قم رفتم، دیدم بله‌‌ همان نماز باشکوهی که در تلویزیون دیدم در قم اقامه می‌شود، نمازهای پشت آقا بسیار برایم شیرین و لذت بخش بود، برنامه‌ام را طوری تنظیم کردم که هر روز صبح بروم قم و نماز صبحم را به امامت آقای بهجت بخوانم و به تهران برگردم.
یک سال کارم همین شده بود، هر روز صبح می‌رفتم قم نماز می‌خواندم و برمی‌گشتم، در این زمان شیطان هم بیکار ننشسته بود، هر روز مرا وسوسه می‌کرد که چرا از کار و زندگی می‌زنی و به قم می‌روی؟ خوب همین نماز را در تهران بخوان و ….
کم کم نسبت به فریادهای آیت‌الله بهجت (ره) هنگام سلام دادن آخر نماز حساس شده بودم، آخه چرا آقا فریاد می‌کشه؟ چرا داد می‌زنه؟ چرا با درد سلام می‌ده؟ حساسیتم طوری شده بود که خودم قبل از سلام‌های آقا سلام می‌دادم. ادامه مطلب...
[ پنج شنبه 91/2/21 ] [ 9:44 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
حقیقتا اگر کسی نتواند از در مهرورزی و نیکی به پدر و مادر، خود را به داخل بهشت برین بیاندازد و به وسیله دعای خالصانه آن‌ها مسیر موفقیت را طی کند، آنچنان خوار و ذلیل خواهد شد که گویی هیچ‌گاه رنگ خوشبختی را نخواهد دید.
به گزارش بی باک به نقل از الف: همه ما می‌دانیم که در آموزه‌های الهی ارزش فراوانی برای پدر و مادر قرار داده شده است و «نیکی به والدین» یکی از دستورات ثابت و تغییر ناپذیر میان تمامی ادیان الهی است. در اسلام نیز به عنوان آخرین و کامل‌ترین آیین الهی تأکید فراوانی نسبت به این مسأله شده است. اهمیت این مسأله در فرهنگ قرآن آنچنان والا است که خداوند بلافاصله پس از مهم‌ترین دستور خود به بشر، فرمان به ارج نهادن به جایگاه والدین را صادر نموده است. برای نمونه در آیه 36 سوره نساء می‌خوانیم: «وَ اعْبُدُوا اللَّهَ وَ لا تُشْرِکُوا بِهِ شَیْئاً وَ بِالْوالِدَیْنِ إِحْساناً...»؛ ‌ «و خدا را بپرستید! و هیچ چیز را همتاى او قرار ندهید! و به پدر و مادر، نیکى کنید....» ادامه مطلب...
[ پنج شنبه 91/2/21 ] [ 9:42 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
محمد هاشمی در نامه ای که از طریق جهانگیری به خاتمی ارسال کرده بود انتقاداتی را به حضور خاتمی در انتخابات داشت که موجب ناراحتی رئیس دولت اصلاح طلبان شد. خاتمی گلایه خود را به هاشمی رفسنجانی رساند.
به گزارش مشرق به نقل از محدوده، اخیرا نامه ای از سوی محمد هاشمی عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران به سید محمد خاتمی نگاشته شده است.
محمد هاشمی در این نامه که از طریق جهانگیری به خاتمی ارسال کرده ضمن انتقاد از خاتمی در خصوص آنچه که وی نحوه ورود به عرصه انتخابات خوانده،گفته است: شمایی که همواره شعار خرد جمعی را مطرح می کردید چرا به این شعار خود عمل نکرده و نظرات گروه های مختلف اصلاح طلب را درباره حضور در انتخابات آتی اخذ نکردید؟ ادامه مطلب...
[ دوشنبه 91/2/18 ] [ 12:8 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
«من فیلم ضدارزشی می سازم!» این عنوان مصاحبه ای که کارگردان محترم فیلم «گشت ارشاد» با یکی از مجلات زرد و پر «رنگ» سینمایی که البته ادعایی فضایی در همه حوزه های فکری و فرهنگی دارد و سرشار از تناقض و مملو از «پز»های متعدد و متنوع سینمایی و غیرسینمایی است، به انجام رسانده.
کارگردان فیلم سینمایی «گشت ارشاد» در این گفت وگو به طرز کم سابقه ای، منتقدان و معترضان فیلمش را هدف توهین و تمسخر و تحقیر قرار داده و ایشان را مشتی آدم های عقده ای دانسته که بروز عقده های فروخورده شان باعث شده که به فیلم وی اعتراض کنند! و بعد هم فصل مشبع و مفصلی از افتخارات و خدمات و مجاهدات خود در سال های دفاع مقدس را بر زبان آورده و در مجموع تلاش کرده از همه چیز، چه عقده ای خواندن منتقدان و معترضان و چه افتخارآمیز دانستن کارنامه زندگی اش، حظ یکپارچه ای برای گل آلود کردن آب و گرفتن ماهی مدنظر، ببرد. ادامه مطلب...
[ دوشنبه 91/2/18 ] [ 11:59 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

اگر چه این افراد برای هماهنگی امورات نمایندگی و بعضاٌ آشنایی با فعالیت های یک نماینده مجلس در بهارستان حضور یافتند، اما برخی از آنها از هم حالا در حال رایزنی برای حضور در هیئت رئیسه مجلس، کمیسیون ها و هیئت رئیسه کمیسون ها . . .

حضور پرشور و تردد زیاد منتخبان مجلس نهم در راهروهای مجلس و لابی های آنها برای حضور در کمیسیون ها و حتی هیئت رئیسه مجلس از حاشیه های جالب توجه این روزهای ساختمان هرمی شکل بهارستان است . به گزارش خبرنگار پارلمانی بولتن نیوز انتخابات مجلس نهم در 2 مرحله یعنی 12 اسفند سال گذشته و 15 اردیبهشت امسال برگزار شد و غیر از 2 حوزه انتخابیه که انتخابات در آنها باطل شد، تکلیف 288 منتخب مجلس نهم مشخص گردید با مشخص شدن تکلیف صاحبان صندلی های سبز رنگ خانه ملت، مجلس نهم از هفتم خرداد امسال کار خود را آغاز خواهد کرد.
 
بنا بر این گزارش با بازگشایی دوباره مجلس شورای اسلامی پس از یک هفته تعطیلی از روز گذشته جمع زیادی از منتخبان مجلس نهم در راهروهای مجلس حضور پیدا کرده اند .البته حضور تعداد زیاد منتخبان مجلس فقط محدود به دیروز و امروز نبود بلکه در روزهای گذشته هم جمع زیادی از آنها ترجیح دادند با حضور در محوطه مجلس شورای اسلامی رایزنی های خود را برای تثبیت جایگاه بهتر در مجلس آینده انجام دهند .

ادامه مطلب...

[ دوشنبه 91/2/18 ] [ 11:55 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
مهدی هاشمی رفسنجانی که شهریورماه سال 88 پس از افشای پرونده امنیتی وی در فتنه از کشور گریخت، قرار است طی روزهای آینده به کشور بازگردد.
جوان: وی که به بهانه ادامه تحصیل به لندن رفت، بارها از سوی مراجع قضایی برای پاسخگویی به اتهامات وارده، برای حضور در دادگاه احضار شده است.

یک منبع مطلع با بیان این مطلب به جوان گفت: بعد از رایزنی‌های فراوان و تلاش دستگاهای امنیتی و قضایی وی پذیرفته به محض ورود به ایران، خود را در اختیار نیروهای امنیتی قرار دهد. گفته می‌شود، هاشمی رفسنجانی نیز پذیرفته است که فرزندش پس از ورود به کشور دادگاهی شود. این درحالی است که با توجه حجم قابل توجه پرونده‌های مستند موجود در دستگاه‌های امنیتی و مطالبه مردم برای برخورد با وی، راه اعمال نفوذ مجدد در پرونده او عملاً بسته خواهد شد.

[ دوشنبه 91/2/18 ] [ 11:55 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
همین الان با او [فرانسوا اولاند] تلفنی صحبت کردم و برایش آرزوی موفقیت کردم... امشب ما باید فقط به بزرگی فرانسه و به سعادت فرانسوی ها فکر کنیم... من همه مسؤولیت شکست را بر عهده می گیرم... باید امشب بهترین تصویر ممکن را از فرانسه ارائه کنید، فرانسه ای که به دیگری مثل رقیب یا دشمن نگاه نمی کند... ما می توانیم در شکست هم بزرگ باشیم و کرامت خودمان را حفظ کنیم... ادامه مطلب...
[ دوشنبه 91/2/18 ] [ 11:50 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 979
بازدید دیروز: 2128
کل بازدیدها: 4411975