NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
اکبر گنجی: «دولت اوباما در ماه های گذشته رسماً مسئولیت چند ترور در کشورهای دیگر را پذیرفته و بدان افتخار هم کرده است. چرا ایرانیان مدافع حقوق بشر در مقابل این نوع تروریسم دولتی سکوت می کنند؟»
به گزارش بولتن نیوز به نقل از جام نیوز؛ اکبر گنجی، 26 اکتبر(6 آبان) طی مقاله ای در سایت گویانیوز و در جواب انتقاداتی که به وی به خاطر مبرا دانستن جمهوری اسلامی از اتهام اخیر آمریکا در مورد ترور سفیر عربستان، نوشت: «مدعیات دولت آمریکا درباره این اتهام حتی از سوی رسانه ها و کارشناسان آمریکایی جدی گرفته نشده است. متهم پرونده هم در دادگاه کلیه اتهامات را رد کرده است.اساساً حکومتی که می تواند به راحتی افراد مهم را در عراق و لبنان و افغانستان ترور کند، چرا باید سفیر عربستان سعودی را به این شکل مفتضح در آمریکا توسط یک ماشین فروش ترور کند؟» ادامه مطلب...
[ چهارشنبه 90/8/4 ] [ 12:3 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
هاشمی رفسنجانی،‌ رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، امروز با یک گروه حامی فتنه دیدار کرد تا نشان دهد که همچنان قصد اصلاح مواضع جنجالی خود را ندارد. او این بار با اعضای مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم همنشین شد.
 از این مراسم فقط یک خبر کلی بیرون آمد اما گفته شد اعضای مجمع خواستار "ارتباط بیشتر و مؤثرتر آیت‌الله هاشمی رفسنجانی با مراجع و حوزه‌های علمیه" کشور شده اند.
دیدار هاشمی با گروه مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم در حالی است که حمایت و همراهی این گروه سیاسی از جریان فتنه و آشوب‌های خیابانی موضوعی نیست که بر مردم و یا فعالان سیاسی پوشیده باشد. ادامه مطلب...
[ چهارشنبه 90/8/4 ] [ 11:52 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
روزنامه جوان نوشت: سید محمد خاتمی اخیرا پروژه تحریک قومیتها و اقدامات رادیکالی در آستانه انتخابات مجلس را آغاز کرده است . خاتمی در دیدار با جمعی از مردم سیستان و بلوچستان ، نظام را متهم کرده است که شهروندان را براساس دین و قومیت درجه بندی کرده است وی دررابطه با نقش آرای مردم گفته است: «تجّلی ملت ایران در مردم سالاری است یعنی حاکمیت مردم بر سرنوشت.» خاتمی اما توضیح نداده چرا او و سران فتنه در انتخابات سال 88 به رای ملت ایران تمکین نکردند و برخلاف ادعای مردمسالارانه خود، انتخاب مردم را به چالش کشیدند.

[ چهارشنبه 90/8/4 ] [ 11:50 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
این جریان مثل جریان‌های دیگر، از فاز سیاسی و فرهنگی شروع کرده است و مطمئن باشید بر اساس آن اطلاعاتی که ما داریم و خبر ما و اطلاعات ما نیز موثق است، با توجه به اینکه در فاز فرهنگی و سیاسی شکست خورده است، می‌خواهد وارد فاز نظامی شود. نقطه اوج این فاز هم‌‌ همان 11 روز معروف بود که حالا باید ببینیم این 11 روز یعنی چه؟ما باید بدانیم که این‌ها در مسیر انقلاب و اسلام و ولایت و خدا و پیغمبر نیستند و بلکه به دنبال جشن 2 هزار و 500 ساله شاهنشاهی هستند. ادامه مطلب...
[ چهارشنبه 90/8/4 ] [ 11:50 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
در این سینما که در دستان صهیونیست‌ها است نمی‌شود حرف اسلامی زد و مثل آن است که به یک دزد بگویی چرا مال حرام می‌خوری، به سینمایی که ماهیت صهیونیستی دارد نمی‌توان نام اسلامی داد.

به گزارش سرویس سینمایی تـعـامل نـیوز(taamolnews.ir) به نقل از شیعه آنلاین، «فرج الله سلحشور» کارگردان فیلم سینمایی حضرت یوسف (ع)، با اشاره به برگزاری جشنواره فیلم رویش در مشهد مقدس، طی اظهاراتی شدیداللحن گفت: دبیران جشنواره به صراحت گفته‌اند که سینما مذهبی یعنی چه و سینمای دینی را قبول ندارند. ادامه مطلب...

[ چهارشنبه 90/8/4 ] [ 11:9 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
 قبل از انقلاب، ارتباط شجریان با عناصر رژیم پهلوی و جایگاه وی در دربار شاه کاملا مشهود بود و وی  با حضور در جشن هنر شیراز، نشان داد که به رژیم پهلوی و عناصر آن و روش آنها در عرصه هنر معتقد و دلبسته است.
شجریان در سال های بعد از انقلاب نیز در حالی که بارها ادعا کرده بود فردی سیاسی نیست و با عناصر و گروه های سیاسی ارتباط ندارد و نسبت به آنها دلبسته نیست. اما عملکرد وی در جریان فتنه و حوادث بعد از انتخابات ریاست جمهوری سال 88 و همچنین دیدار وی با عناصر دوم خردادی و سیاسی مسئله دار به خوبی نشان داد که شجریان برخلاف ادعای خود، کاملا دلبستگی سیاسی به جریان فتنه و دوم خردادی دارد و به خصوص با اشخاص سیاسی شاخص و مسئله دار جریان فتنه و دوم خردادی ارتباط زیادی دارد.

دیدار افرادی مانند مسجد جامعی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در دولت خاتمی از کارگاه وی، به خوبی نشان می دهد که شجریان همواره در ارتباط با افراد سیاسی دوم خردادی بوده است. ادامه مطلب...

[ چهارشنبه 90/8/4 ] [ 11:5 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
کیهان نوشت:
ارگان رسانه ای حلقه لندن که اعلام ورشکستگی مالی کرده، تلویزیون سبزهای مقیم پاریس را به نوزادی ناقص الخلقه تشبیه کرد و نوشت: همه از همان آغاز می دانستند این نوزاد زنده نمی ماند.
گردانندگان جرس، در مطلبی که ظاهراً برای کتمان بالا کشیدن پول های بادآورده نگاشته شده، مدعی شده اند که ورشکستگی این سایت از سر سوءمدیریت و بی تدبیری بوده است. در مطلب یادشده آمده است: ادامه مطلب...
[ چهارشنبه 90/8/4 ] [ 10:59 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

محمد خاتمی که مدت‌هاست برای رسیدن به قدرت به روش‌های غربی به ویژه انگلیسی‌ها رو آورده است، در جدیدترین سخنرانی خود با الگوگیری از تئوری قدیمی اختلاف‌افکنی، تلاش کرد اهل سنت در ایران را نسبت به دولت بدبین کند.

 سایت دویچه وله، 23 اکتبر نوشت: «سید محمد خاتمی در دیدار با جمعی از مردم سیستان و بلوچستان، خواستار توزیع مدیریت در کشور و حضور بیشتر زنان، اقوام و مذاهب مختلف در مسئولیت‌ها شد.» ادامه مطلب...
[ سه شنبه 90/8/3 ] [ 10:8 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
پس از انتشار تصاویر محمد رضا شجریان به همراه دخترش مژگان در لندن و حضور در پارتی شبانه کارمندان بی بی سی و گوگوش، ویئ سخنانی علیه دین مبین اسلام بر زبان جاری کرده است.
به گزارش خبرنگار سیاسی باشگاه خبرنگاران، پس از انتشار تصاویر محمد رضا شجریان به همراه دخترش مژگان در لندن و حضور در پارتی شبانه کارمندان بی بی سی و گوگوش ، اخباری مبنی بر ملاقات شجریان با عوامل و مجری بهائی شبکه من وتو منتشر شد.
اخیرا نیز شجریان ضمن گفتگو با شبکه VOA مطالبی نه تنها علیه جمهوری اسلامی بلکه اینبار مطالبی علیه دین مبین اسلام عنوان کرده است.
وی در این مصاحبه گفته است:" اینها هرگز با هنر کنار نمی آیند، هرگز و هرگز، همچنانکه در طول 1400 سال گذشته با هنر ما کنار نیامده اند بازهم نخواهند آمد."
به نظر می رسد اینگونه دیدارها و گفتگو با شبکه های ضد انقلاب و وابسته به بهائیت تاثیر بسیار زیادی بر روی افکار وی داشته است.
بخشی از مصاحبه توهین آمیز شجریان با شبکه VOA را اینجا ببینید

[ سه شنبه 90/8/3 ] [ 9:55 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
 خبرنامه دانشجویان ایران:یک روزنامه کانادایی به تشریح حوادث روز پایان کار قذافی پیش از رسیدن نیروهای انقلابی و کشته شدن وی و نیز نقش آمریکا در این میان پرداخته است.

در حالی که روایات مختلفی از عملیات انقلابیون در روز کشته شدن "معمر قذافی" در سرت منتشر شده، روزنامه نشنال پست کانادا روایت دیگری از این روز منتشر کرده که نقش آمریکا در آن قابل توجه است. بر اساس این گزارش، نیروهای ناتو از چند هفته قبل از این حادثه محل اختفای قذافی در سرت را شناسایی و یک هواپیمای بدون سرنشین آمریکایی و چند هواپیمای دارای تجهیزات شنود را برای عملیات نهایی علیه وی آماده کرده بودند. ادامه مطلب...

[ سه شنبه 90/8/3 ] [ 9:54 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
<   <<   11   12   13   14      >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 354
بازدید دیروز: 512
کل بازدیدها: 4448806