NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ

 

به تازگی برخی توزیع کنندگان فیلم های غیراخلاقی به روش های متفاوتی برای توزیع محصولات مخرب خود متوسل شده اند که از آن جمله توزیع پستی است.

به گزارش البرز، این گروه ها که همگی فعالیت زیرزمینی دارند بدون به جا گذاشتن اثری از نام و نشان خود با ارسال ایمیل های انبوه به کاربران ایرانی و با تیترهای تحریک کننده تلاش می کنند از کاربران بخواهند با خرید پستی از آنان حمایت مالی کنند.
 جالب اینکه به خریداران اطمینان خاطر داده می شود که فیلمهای غیراخلاقی به نام یک مودم توسط پست تحویل می شوند و از این بابت جای نگرانی نیست !
 به نظر می رسد با اقدام موثر نیروی انتظامی در برخورد با توزیع کنندگان این محصولات مخرب جامعه اینک آنان راه توزیع پستی محصولات کثیف خود را انتخاب کرده اند که با اندکی جستجو می توان منشأ این اقدام ناجوانمردانه را نیز پیدا کرد.

[ دوشنبه 90/8/9 ] [ 11:13 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
طی چند روز گذشته لوح فشرده‌ای به نام «کتابخانه‌ی عقیده» در میدان انقلاب و چند معبر عمومی دیگر از جمله نمایشگاه مطبوعات تهران به صورت رایگان توزیع گردید که محتوای آن تبلیغ وهابیت بود.iranpn.com گزارش داد: توزیع رایگان لوح فشرده‌ای به نام «کتابخانه‌ی عقیده» که محتوای آن فقط ضد تشیع و بر اساس اندیشه‌ها و فتنه‌‌ی وهابیت است، در میدان انقلاب – مقابل دانشگاه و چند معبر عمومی از نمایشگاه مطبوعات نوزیع می شود.
 روش تبلیغ این لوح، بسیار مناقانه است، چرا که نه تنها ظاهر آن هیچ اشاره‌ و نشانه‌ای از وهابیت ندارد، بلکه روی آن نوشته شده «بزرگ‌ترین کتابخانه‌ی الکترونیک فارسی – بیش 1020 کتاب». بدیهی است مخاطب یا دانشجو ابتدا گمان می‌کند که در هر حال لوح فشرده‌ای حاوی 1020 کتاب در مورد موضوعات عقیدتی و به زبان فارسی به او هدیه می‌کنند. البته داخل این لوح فشرده نیز هیچ کتابی وجود ندارد، بلکه روی فلشی طراحی شده که مطالب سایت را در اختیار می‌گذارد.
 کارشناس سایت ایران پی ان در پاسخ سؤال از مطالب مندرج در این لوح گفت: مگر از وهابیت که نه یک مذهب، بلکه یک تشکیلاتی است که انگلیس آن‌ را برای تخریب فرهنگ و ایجاد تفرقه پایه‌گذاری کرده است، به جز مطالب سبک و شعاری در ایجاد شبهه چه انتظاری دارید؟! تشکیلات و سازمان وهابیت، نه سنی است و نه شیعه، بلکه اصل اسلام و وحدت مسلمین را نشانه گرفته و هدف قرار داده است. ادامه مطلب...
[ دوشنبه 90/8/9 ] [ 11:11 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

 منابع مطلع سعودی اعلام کردند که الساعدی قذافی، پسر سرهنگ قذافی دیکتاتور مخلوع لیبی روز گذشته با حمایت سلفی‌ها وارد عربستان شد.

به گزارش فارس به نقل از پایگاه خبری الفجر، باشگاه دیکتاتورهای جهان روز گذشته اگرچه پذیرای یک دیکتاتور نبود، اما از پسر دیکتاتور لیبی استقبال کرد. ادامه مطلب...

[ دوشنبه 90/8/9 ] [ 11:8 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

پول‌های کلانی خرج می‌شود که اگرچه هنوز منبع آن‌ها مشخص نیست اما از آنجایی که بحث‌های انحرافی زیادی مطرح می‌شود می‌توان به ارتباط این منبع با جریان انحرافی شک کرد.
به گزارش جهان محمدرضا خباز به ایلنا گفت:
فعالیت‌های انتخاباتی در حوزه انتخابیه من شروع شده است و متاسفانه من از این تبلیغات بوی انحراف را شدیدا استشمام می‌کنم.
وی با تاکید بر اینکه نماینده نباید به عوامل پول و قدرت وابسته باشد، اظهار داشت: متاسفانه از تبلیغاتی که برخی افراد در حوزه انتخابیه من انجام می‌دهند به شدت بوی انحراف می‌آید و به نظر می‌رسد که این افراد به جریان انحرافی نزدیک باشند. ادامه مطلب...

[ یکشنبه 90/8/8 ] [ 1:53 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
ایشان در پاسخ به اظهارات و درخواست مقام دیپلماتیک دولت، به صراحت و تنها در یک جمله تاکید کرده است: "سر خون معامله نکنید.?"
به گزارش جهان، موضوع مذاکره و بهبود روابط با دولت سعودی عربستان در هفته های اخیر و در پی اتهام زنی آمریکا به ایران و مرگ ولیعهد "ملک عبدالله" بار دیگر در محافل سیاسی و رسانه ای مطرح شده است. مسئولان سیاست خارجی دولت هم بی توجه به انتقادات داخلی و خواسته مردم،‌ علما و مراجع تقلید،‌ با جدیت پیگیر ترمیم روابط تهران-ریاض هستند. ادامه مطلب...
[ یکشنبه 90/8/8 ] [ 1:52 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

علی مطهری با با اشاره به اعلام وصول طرح سوال از رئیس جمهور از سوی هیأت رئیسه، گفت: با این اتفاق،‌ طرح استعفای خود را از نمایندگی مجلس پس گرفتم.
خانه ملت: طراحان سئوال از رئیس جمهور که در جلسه علنی روز یکشنبه به دنبال تکمیل تعداد امضاهای مورد نیاز برای این طرح بودند پس از آنکه تعداد امضاها را به 73 امضا (نصاب قانونی) رساندند، طرح مذکور را به محمدرضا باهنر نائب رئیس مجلس که ریاست جلسه امروز یکشنبه مجلس را پس از لاریجانی عهده دار شد تقدیم کردند.
پیش از این هیئت رئیسه مجلس از رسیدن امضاهای طرح سئوال از رئیس جمهور به 69 امضا خبر داده و اعلام کرده بود که این طرح از نصاب لازم افتاده است.
طبق آئین نامه مجلس طرح سئوال از رئیس جمهور پس از تحویل به هیئت رئیسه مجلس بدون نیاز اعلام وصول مستقیما به کمیسیون های تخصصی مربوطه ارجاع داده می شود.


[ یکشنبه 90/8/8 ] [ 1:51 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

حجت?الاسلام احمد سالک در گفت?وگو با خبر آنلاین درباره حصر خانگی موسوی و کروبی گفت که یک دلیل می‌تواند تکمیل پرونده باشد.
سخنگوی جامعه روحانیت مبارز در پاسخ به پرسشی در باره علت حصر چند ماهه موسوی و کروبی بدون تشکیل دادگاه و صدور کیفرخواست، گفت: این یک ضابطه قانونی دارد. اینکه چرا دادگاه آن‌ها تشکیل نمی‌شود باید از قوه قضاییه سوال کرد. اما بازرس می‌تواند بازداشت موقت کند تا اینکه اطلاعاتش تکمیل شود.
به گفته وی، در این موضوع، دو مسئله هست. یکی آنکه اگر کسی بازداشت موقت شد ممکن است مدتی در عالم تنهایی خودش به این نتیجه برسد که اشتباه کرده و خودش بیاید بگوید ما اشتباه کردیم و اگر قانونی هم هست بیاید در حق ما اجرا بشود. این خیلی عالی است. یعنی رساندن فرد به اینکه به آغوش مسایل اسلامی و جامعه بازگردد. این مهلت و فرصتی الهی است که به او داده شده است. نکته دوم درباره بازداشت موقت، تکمیل اطلاعات پرونده است تا وقتی پرونده آماده شد به دادگاه برود.
وی همچنین درباره دلایل امنیتی حصر طولانی موسوی و کروبی اظهار بی‌اطلاعی کرد.

 


[ یکشنبه 90/8/8 ] [ 1:49 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

دولت ژاپن تصمیم دارد به زودی یک شبکه تلویزیونی فارسی برای ایرانی ها راه اندازی کند.
به گزارش  آفاق، دولت ژاپن نیز برای عقب نمادن از عرصه تولید محتوا برای فارسی زبانان در تلاش است به زودی یک شبکه ماهواره ای فارسی راه اندازی کند.این شبکه قرار است به طور
24
ساعته فعالیت خود را آغاز کند
شورای سیاستگذاری این شبکه در نظر دارد با تولید برنامه های مختلف مخاطب اصلی خود را قشر
14 تا 30
قرار دهد.
برپایه این خبر در حال حاضر
20
هزار ایرانی در ژاپن درحال زندگی هستند.
گفتنی است چندی پیش نیز دولت کانادا یک شبکه فارسی زبان دیگر را با نام "نگین" راه اندازی کرد که این موضوع نیازمند دقت نظر بیش از پیش از مسئولان و متولیان فرهنگی کشور به ویژه فعالان در عرصه جنگ نرم می باشد.


[ یکشنبه 90/8/8 ] [ 1:47 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

 

[ یکشنبه 90/8/8 ] [ 1:42 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
روزنامه شرق گفت وگوی کوتاهی با مصطفی ترک همدانی، وکیل عباس پالیزدار انجام داده است.
در بخشی از این مصاحبه آمده است:
*موکل اینجانب به دلیل بیماری نمی‌توانست شرایط زندانی بودن را تحمل کند. از همین‌رو تقاضای اعزام به سازمان پزشکی قانونی و بررسی وضعیت جسمانی خود را داده بود.
* مرجع قضایی مربوطه پس از بررسی درخواست موکلم و با عنایت به سوابق قبلی پزشکی او را به سازمان پزشکی قانونی اعزام کرد. ...سازمان پزشکی قانونی با معاینه او گواهی لازم را صادر کرد و به مرجع قضایی مربوطه گزارش داد. ...قاضی اجرای احکام نیز پس از کسب دستور لازم از دادگاه بر حسب وظیفه قانونی و با استناد به ماده 291 قانون آیین دادرسی کیفری اجازه معالجه و تحت‌الحفظ در خارج از زندان را صادر کرد.
* آقای پالیزدار روز گذشته از زندان آزاد شد.
*من گواهی پزشکی قانونی را ندیده‌ام. اما آن‌طور که پالیزدار به من گفتند این گواهی به مدت یک ماه اعتبار دارد و بعد از آن در صورت تایید مجدد قابل تجدید است.

[ یکشنبه 90/8/8 ] [ 10:56 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 353
بازدید دیروز: 2128
کل بازدیدها: 4411349