NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
 محسن هاشمی از سر لیست بودن حسن روحانی از سوی حزب کارگزاران در انتخابات مجلس ابراز بی?اطلاعی کرد.
به گزارش عماریون محسن هاشمی درگفت وگو با خبرآنلاین در واکنش به خبر برخی از سایت ها مبنی بر قطعی شدن کاندیداتوری حسن روحانی و سر لیستی وی از سوی حزب کارگزاران، اظهار داشت: من تا کنون حتی یک بار هم این خبر را نشنیدم و این مساله صحت ندارد.
وی در ادامه افزود: در مورد سر لیست حزب کارگزاران تا کنون صحبتی نشده است و من اولین بار این خبر را از شما شنیدم.
برخی سایت ها نوشته بودند که قرار است دبیر اسبق شورای عالی امنیت ملی در انتخابات مجلس نهم به عنوان سر لیست حزب کارگزاران در تهران وارد رقابت انتخاباتی شود .

[ یکشنبه 90/8/8 ] [ 10:53 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
انسان امروز با وجود نابسامانی‌ها، پریشانی‌ها، نگرانی‌ها و گرفتاری‌ها و تلاش برای رهایی از بحران‌ها، در پی راهی هماهنگ‌تر و کم‌تعارض‌تر با خواسته‌های خود می‌گردد. در این میان ظهور مکاتب مختلف فکری و معنوی با رویکردی هر چند موافق‌تر و کم‌تنش‌تر با خواسته‌های انسان رو به فزونی است. به بیان دیگر انسان امروزه گرفتار است و برون رفتی می‌جوید اما برون‌رفتی تا حد امکان، موافق با خواسته خود. از این رو روح حاکم بر مکاتب و فرقه های معنوی نوظهور روح انسان‌محورانه است. در این عرفان‌ها یا خدا نیست و یا در حاشیه است. ادامه مطلب...
[ یکشنبه 90/8/8 ] [ 10:43 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
هاشمی فکر میکند ما خود را فدای پسر او می کنیم!
  وطن امروز نوشت :گفته می شود اخیرا هاشمی رفسنجانی در جلسه ای به محمد خاتمی گفته است شرط" بازگشت افراد خدوم به کشور" را به شروطش برای بازگشت به انتخابات اضافه کند. شنیده شده خاتمی پس از این جلسه به یکی از نزدیکانش گفته است :منظور هاشمی از بازگشت "افراد خدوم به کشور" بازگشت مهدی هاشمی است. هاشمی فکر میکند ما خود را فدای پسر او می کنیم!

[ یکشنبه 90/8/8 ] [ 9:54 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
بخشی از ناظران ادعای محرومیت و فشار بر تاج زاده را بی اساس می دانند و معتقدند او از امکانات رفاهی و وسایل ارتباطی هم بهره مند است؛ موضوعی که ارگان حزب مشارکت تلویحا آن را تایید کرده است.
 محافل و رسانه های جریان فتنه همواره مدعی بوده اند که شرایط مصطفی تاج زاده در زندان اسفناک است و او از ابتدایی ترین حقوق یک زندانی هم محروم است.
فخر السادات محتشمی پور، همسر تاج زاده هم ده ها بار مدعی شده که شوهرش "تحت فشار و تضییقات فراوان" است. او که تاکنون چندین نامه تبلیغاتی به دادستان تهران نوشته چندی پیش خطاب به جعفری دولت آبادی گفت: چه پدرکشتگی با تاج‌زاده که تا به امروز آزارش حتی به یک مور نرسیده دارد که این طور کینه توزانه او را از حداقل حقوقش محروم کرده است! ادامه مطلب...
[ پنج شنبه 90/8/5 ] [ 8:36 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
زنان متاهل هندی در شهر چندیگر در شمال هند جشن سنتی هندویی کاروا شوت را گرامی می‌دارند. براساس این سنت آن‌ها خواستار طول عمر، رفاه و سلامتی همسرانشان می‌شوند.

   


[ پنج شنبه 90/8/5 ] [ 8:32 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
 رییس ائتلاف اصلاح طلبان جوان گفت: در انتخابات مجلس شورای اسلامی محکم و با قدرت حضور خواهیم داشت.

محمد زارع فومنی در دومین روز از نمایشگاه بین المللی خبرگزاری ها و مطبوعات در غرفه رجانیوز با بیان اینکه اطلاح طلبان در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی حضوری فعال خواهند داشت، تصریح کرد: ائتلاف اصلاح طلبان جوان به عنوان طیفی معتدل در میان اصلاح طلبان محکم در مبارزه انتخاباتی حاضر خواهد شد.

وی با ابراز امیدواری به موفقیت اصلاح طلبان در انتخابات مجلس خاطر نشان کرد: ائتلاف اصلاح طلبان جوان در تمام استانهای کشور لیست قوی خواهد داد.

فومنی مجلس هشتم را مجلسی عجیب توصیف کرد و افزود: در این مجلس تعدادی از اصولگرایان به کلی اصلاح طلب شدند که این باعث تعجب شد.

رییس ائتلاف اصلاح طلبان جوان همچنین از رجانیوز به خاطر صراحت در بیان دیدگاه‌هایش تقدیر کرد.


[ پنج شنبه 90/8/5 ] [ 8:28 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
هیلاری کلینتون وزیر خارجه امریکا به صراحت گفت که این کشور پشت صحنه فتنه سبز در ایران را در اختیار داشته است.
وی که با برنامه نوبت شما از شبکه تلویزیونی بی بی سی فارسی صحبت می کرد، ضمن تاکید بر حمایت امریکا از فتنه گران در ایران گفت: « آمریکا باید مواظب باشد طوری عمل نکند که عامل و حامی اصلی این جنبش جلوه کند، چون در آن صورت اعتبار جنبش و امنیت هواداران آن به خطر می افتد». ادامه مطلب...
[ پنج شنبه 90/8/5 ] [ 8:7 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
یک کارشناس مسائل سیاسی و فرهنگی گفت: افرادی مانند موسوی و کروبی با تند‌روی‌ها و بی‌توجهی به مسائل این جبهه، موتور اصلاحات را سوزانده و آن را از حرکت انداختند.

به گزارش بولتن نیوز به نقل از فارس، محمدحسین صفارهرندی در نشست مدیران دانشگاه‌های پیام نور سراسر کشور که سه‌شنبه شب در سالن همایش‌های مجتمع یاوران مهدی(عج) منطقه جمکران برگزار شد، اظهارداشت: عده‌ای از دلسوزان نظام و انقلاب با مشاهده وضعیت دوم خرداد به میدان آمدند و جبهه‌ای با نام اصولگرایی را تشکیل دادند و این عنوان رنگی بود که به سیمای بخشی از جامعه وفادار به آرمان‌های انقلاب زده شد. ادامه مطلب...

[ پنج شنبه 90/8/5 ] [ 7:52 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
ارتش آمریکا به کارمندان ایرانی" من و تو " پیشنهاد رصدگری، تحلیل و جاسوسی می دهد.
به گزارش  باشگاه خبرنگاران ، یکی از مجریان شبکه " من و تو" که مدتی است از این شبکه جدا شده ، اخیرا در صفحه شخصی خود در یکی از شبکه های اجتماعی (فرندفید) از پیشنهادات به ظاهر دوستانه ارتش آمریکا که در قالب کار ترجمه مطرح می شود پرده برداشت . ادامه مطلب...
[ پنج شنبه 90/8/5 ] [ 7:49 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
نامه تشکر همسر آزاده به هاشمی را چه کسی نوشت؟
به نظر می رسد عوامل فتنه از بزرگ نمایی چنین خبرهایی علاوه بر بهره برداری مقطعی خود از این اقدام و زنده نگه داشتن جریان مذکور؛ به دنبال عاملی برای طرح آقای هاشمی در رسانه ها به بهانه های مختلف هستند تا . . .

در حالی که عملا جریان فتنه از بین رفته و حامیان آن نیز رمق و امیدی برای ادامه فتنه انگیزی های خود ندارند، رسانه های حامی هاشمی رفسنجانی نیز در اقدامی هماهنگ که از مدت های پیش آن را کلید زده اند، سعی دارند در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی هاشمی رفسنجانی را احیا کرده تا با این کار به مقاصد سیاسی ناصواب خود دست پیدا کنند. ادامه مطلب...

[ پنج شنبه 90/8/5 ] [ 7:48 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
<   <<   11   12   13   14      >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 537
بازدید دیروز: 2128
کل بازدیدها: 4411533