NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ

فردی که سایت فتنه گران او را مجتهد و طلبه حوزه علمیه معرفی می کنند، فردی نیست جز آرش هنرور شجاعی که نه تنها روحانی نبوده بلکه حدود یک سال پیش با نام مستعار آرش بی خدا بازداشت شده و عکس های او با کراوات نیز در فضای مجازی موجود است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، نزدیک به یک سال از بازداشت فردی به نام آرش هنرور شجاعی می‌گذرد. وی که با اتهاماتی از قبیل اقدام علیه امنیت ملی، تبلیغ علیه نظام، توهین به مقدسات، توهین به روحانیت، جعل اسناد و مدارک تحصیلی محکوم شده است. ادامه مطلب...

[ سه شنبه 90/8/10 ] [ 9:46 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
 در این جلسه با اشاره به تجربه موفق مدارس غیرانتفاعی متعلق به برادر یکی از عوامل فتنه گفته شده شبیه این مدارس باید در سراسر کشور تاسیس شود.
 به گزارش تعامل نیوز(Taamolnews.ir)، در جلسه اخیر اصلاح طلبان درباره شعار انتخاباتی آنان بحث‌های گسترده‌ای مطرح شده است. در این جلسه برخی شعار ”نجات ملی" را پیشنهاد داده‌اند و برخی دیگر از اعضا از شعار محمد خاتمی که ”آشتی ملی" است حمایت کردند. این جلسه بدون نتیجه‌ای به پایان رسید. اما نکته قابل تامل آن است که تقربیاً همه اصلاح طلبان بر لزوم حضور در انتخابات متفقند. ادامه مطلب...
[ سه شنبه 90/8/10 ] [ 9:36 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
 به نظر می رسد، با توجه به مصاحبه های اخیر آقای هاشمی رفسنجانی و تمایل وی به کوتاه آمدن در برابر آمریکا و تاکید مطلب روزنامه شرق در نقش آقای هاشمی برای این کار که دقیقا مخالف سیاست های اصولی نظام است؛ نظریه پردازی این روزنامه را «فیل شناسی در تاریکی» برآورد کرد.
 " در حاشیه ادعای مضحک آمریکا در خصوص طرح ترور سفیر عربستان سعودی توسط ایران، برخی رسانه های داخلی که کارکرد و اهداف فعالیت آنان کاملا مشخص است با انتشار مطالبی، حواشی این طرح ترور خیالی را به سوی خاصی هدایت می کنند.
به گزارش خبرنگار بولتن نیوز؛ چندی پیش، روزنامه شرق که زمانی در ترویج نظریات لیبرال دمکراتی در دوران اصلاحات در اوج خود بود و افرادی فعلا خارج نشین بر طبل این حرکت می نواختند؛ به بهانه ادعای طرح ترور سفیر عربستان در آمریکا؛ در نسخه ای به احیای آقای هاشمی در صحنه سیاست خارجی پرداخت و از او بعنوان منجی هیاهوی تازه آمریکا علیه ایران نام برد تا این موضوع با بهره گیری از لابی آقای هاشمی با آل سعود به پایان برسد! ادامه مطلب...
[ سه شنبه 90/8/10 ] [ 9:16 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
"زن ممنوع” واژه ای است که مردان این جزیره به آن اعتقاد دارند.
به گزارش سه نسل، از سال 1060 تصویب شده است که هیچ زنی حق ورود به این جزیره را ندارد و حتی برخی از حیوانات ماده مجاز به بودن در منطقه نیستند.همچنین ورود هرگونه عکس زنان به جزیره مجاز نیست.
بازدید از آتوس به غیر از اتباع یونان برای بازدیدکنندگان خارجی هم مجاز است اما به 20 مرد در یک روز محدود است و باید حداقل 18 سال سن داشته باشند.
ورود به آتوس هم مراحل مختلفی دارد. اول از همه بازدیدکننده باید چک شود که آیا گربه، سگ، طوطی و … ماده همراه نداشته باشد و پلیس هایی که در بسیاری از تقاطع های این جزیره حضور دارند وظیفه دارند که جلوی افراد و موجودات زن نما را بگیرند.
[ دوشنبه 90/8/9 ] [ 11:48 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
پژوهشگران آمریکایی موفق شدند با استفاده از نانولوله‌های کربنی جامه‌ای تولید کنند که با آن می‌توان اشیاء را پنهان کرد.

به گزارش ایسنا، در این سیستم از مکانیسمی مشابه «سراب» استفاده شده است. با گرم شدن نانولوله کربنی، نور در اطراف این نانولوله‌ها خم می‌شود که نهایت موجب ناپدید شدن شی می‌شود.

محققان موفق به ساخت جامه‌ای شدند که نه تنها از یکی از پدیده‌های عجیب طبیعت بهره می‌برد، بلکه خواص منحصر به‌ فردی نیز دارد. این جامه دارای قابلیت خاموش و روشن کردن بوده و می‌توان از آن در زیر آب استفاده کرد. محققان دانشگاه دالاس در نشان می‌دهند که چگونه اشیاء توسط این جامه ناپدید می‌شوند. در طراحی این جامه جدید که در نشریه «Nanotechnology» به چاپ رسیده، از نانولوله‌های کربنی استفاده شده است. ادامه مطلب...

[ دوشنبه 90/8/9 ] [ 11:46 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]


[ دوشنبه 90/8/9 ] [ 11:45 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
پس از فاش شدن سناریوی اصلاح طلبان برای حضور در انتخابات و تلاش آنان برای مصادره فرقه سبز،واکنش ها و درگیری های چندی میان فتنه گران و اصلاح طلبان بروز پیدا کرده است.
پس از فاش شدن سناریوی اصلاح طلبان برای حضور در انتخابات و تلاش آنان برای مصادره فرقه سبز،واکنش ها و درگیری های چندی میان فتنه گران و اصلاح طلبان بروز پیدا کرده است. ادامه مطلب...
[ دوشنبه 90/8/9 ] [ 11:42 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

صادق محصولی با بیان این که «از دیگران بپرسید که بچه‌های محصولی چطور زندگی می‌کنند» افزود: یکی از پسرانم مهندسی هوش مصنوعی در دانشگاه امیرکبیر می‌خواند و پسر کوچک‌ترم نیز طلبه است، در سطح متوسط جامعه هستیم و از آن بالاتر نمی‌رویم، ماشین پسر من یک پراید مدل 80 است اما ببینید ماشین پسران مسوولان دیگر چیست.
به گزارش جهان به نقل از فارس،محصولی گفت: اگر مساله‌ای در مورد ثروت من وجود داشت تا به حال باید سندی ارائه می‌شد، اما اصل قضیه از آن‌جایی شروع شد که وقتی نام من برای وزارت نفت مطرح شد مافیای نفت پیغام دادند که هوای ما را داشته باشید که ما پاسخ دادیم اگر بیاییم برای زدن هوای شما خواهیم آمد، آن‌ها به دنبال کسی بودند که با آن‌ها همراهی کند و اول منافقین بودند که تیتر زدند "سردار 20 میلیاردی". این است که می‌گویم بی‌دینی مالیات ندارد.
محصولی ادامه داد: وضع زندگی مرا با زندگی مسوولانی که حتی یک روز در بخش خصوصی نبوده‌اند مقایسه کنید.


[ دوشنبه 90/8/9 ] [ 11:29 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
کیهان نوشت:
یکی دیگر از رسانه های وابسته به اپوزیسیون خارج کشور اعلام کرد به زودی تعطیل می شود.
اعلام تعطیلی «تهران ریویو» در حالی است که پیش از این، «جرس» و «رسا» از تعطیلی قریب الوقوع خبر داده اند، و سایت هایی نظیر روزنت، رادیو زمانه، امروز، نوروز، کلمه و... نیز به حالت نیمه تعطیل درآمده اند.
«تهران ریویو» ضمن انتشار خبر قریب الوقوع خود نوشت: «تعطیلی قریب الوقوع این رسانه و احتمال تعطیلی رسانه های مخالف مشابه، بهانه ای برای نوشتن است. تعطیلی رسانه های اپوزیسیون به دست خود می تواند همراه با این توجیه باشد که چنین رسانه هایی با هدف دامن زدن به موج سبز پدید آمده اند و حال که موج فروکش کرده، آنها نیز محملی برای وجود پیدا نمی کنند. ما زود ناامید می شویم، به همان سرعتی که به هیجان می آییم و خیلی از ما که ایران را ترک کردیم، می توانستیم بمانیم و اجتماع آزادیخواهان را انبوه تر کنیم، اما راه نجات (عافیت طلبی) را برگزیدیم، در روزهای آغازین جنبش سبز سخن از «ماراتن» بود و رقابتی طولانی مدت و نفس گیر با حاکمیت که در آن حرف اول را «بردباری» رقیبان می زد، اما همه این هشدارها به فراموشی سپرده شد، چنانچه پیام «صبر و ایستادگی» میرحسین موسوی هم در عمل فایده بخش نبود چون دیگران هوایی متفاوت در سر داشتند.»

[ دوشنبه 90/8/9 ] [ 11:19 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
کیهان: رئیس تلویزیون سلطنت طلب «پارس»، در واکنش به مصاحبه هیلاری کلینتون گفت: شما مقامات آمریکایی حقه باز هستید و بچه گول می زنید!

حسن رهنوردی که مجری گری یکی از برنامه های تلویزیونی پارس را به عهده دارد، خطاب به وزیر خارجه آمریکا گفته است: شما دائما مشغول حقه بازی و دروغ گفتن هستید و همه حرف هایی که در مصاحبه زدید من یکی آنها را خریدار نیستم. ادامه مطلب...

[ دوشنبه 90/8/9 ] [ 11:17 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 414
بازدید دیروز: 2128
کل بازدیدها: 4411410