NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
موسوی خوئینی ها علت عدم بازداشت خود با وجود اعمال محدودیت برای برخی دست اندرکاران فتنه را توضیح داد.
به گزارش کیهان، وی در پاسخ به این سوال که «چرا در دوران بعد انتخابات سال 88، نیروهای امنیتی که به بازداشت سران اصلاح طلبان می پرداختند و به نوعی شما را پدرمعنوی اصلاح طلبان و مرد پشت پرده می دانستند، مبادرت به بازداشت شما نکردند؟ آیا توصیه ای شده بود و یا جرئت این کار را نداشتند؟! نوشت: «هیچکدام؛ نه بحث توصیه است، نه بحث جرئت» و افزود: ولی علت اینکه بنده را بازداشت نکرده اند این است که خود آنان می دانند من نه مزاحمتی برای آنان دارم و نه قدرت آن را دارم.
خاطرنشان می شود به تازگی موسوی خوئینی ها دبیر مجمع روحانیون، با وجود حمایت های صریح خود و تشکل متبوعش از فتنه گران و با علم به اینکه فتنه سبز احیاشدنی نیست، اقدام به موضع گیری علیه برخی شعارها کرده و شعار جمهوری ایرانی در برابر جمهوری اسلامی را محکوم کرده بود.

[ شنبه 90/8/14 ] [ 11:7 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

به گزارش قاصد، مرجان ساتراپی کارگردان ایرانی الاصل چهار سال پس از ساخت فیلم پرسپولیس که اثری ضد ایرانی محسوب می شد، در گفتگو با شبکه فرانس 24 به تشریح دلایل ساخت فیلم خورشت آلو و مرغ پرداخت.

ساتراپی همان فردی است که در نشست رسمی پارلمان اروپا در بروکسل با حمایت از اغتشاشات صورت گرفته در ایران پس از انتخابات سال 88، از مقام‌های اروپایی خواست تا ریاست‌جمهوری محمود احمدی‌نژاد را به رسمیت نشناسند.

وی در خصوص این فیلم که در آن گلشیفته فراهانی دست به حرکاتی غیراخلاقی در مقابل دوربین می زند، می گوید: من مدتهاست که در فرانسه زندگی می کنم و مسلم است که خودم را به شدت فرانسوی نیز احساس می کنم !

ادامه مطلب...

[ شنبه 90/8/14 ] [ 11:0 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
وی ادامه داد: در این شرایط که آمریکایی‌ها در نهایت ضعف خود هستند و در حضیض ذلت به سر می‌برند اگر کسی بخواهد به سراغ آنها برود و با آنها گفت‌وگو کند دارای نهایت نفهمی سیاسی است.
سایت انتخاب نوشت:
سردار نقدی با انتقاد از کسانی که در صحنه سیاسی داخلی و بین‌المللی نمی‌توانند مسائل را به درستی دیده و تحلیل کنند، تصریح کرد: برخی‌ها دچار یک عقب‌ماندگی سیاسی هستند و نمی‌توانند مسائل را به درستی ببینند ولو اینکه 60 سال هم عمر کرده باشند.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: آن آقایی که نه حرمت لباس روحانیت و نه حرمت نسب و خاندان شریف خود را و نه حرمت همشهری‌های مومن خود را و نه حرمت ملت ایران را نگه می‌دارد، دیدیم که در انتخابات 88 در مقابل جورج سوروس یهودی زانو می‌زند تا بتواند در انتخابات فائق شود.
نقدی متذکر شد: جورج سوروس همان کسی است که در سرلیست یک درصدی امروز در قیام وال‌آستریت قرار دارد و منفور مردم آمریکاست، ولی این شخص با او دیدار و گفت‌وگو می‌کند. لذا اگر وی توبه نکند به همراه آن یک درصد منفور و با همراهی اطرافیان خود به زباله‌دان تاریخ خواهد رفت. به همین دلیل معتقدم که یک عده کودن هستند و فهم سیاسی ندارند.
وی ادامه داد: در این شرایط که آمریکایی‌ها در نهایت ضعف خود هستند و در حضیض ذلت به سر می‌برند اگر کسی بخواهد به سراغ آنها برود و با آنها گفت‌وگو کند دارای نهایت نفهمی سیاسی است.

[ شنبه 90/8/14 ] [ 10:59 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
یک منبع آگاه گفت: محمد توسلی از اعضای گروهک منحله نهضت آزادی به اتهام تقلب و جعل امضاء در صدور بیانیه موسوم به 143 نفره بازداشت شد.
به گزارش فارس، این منبع آگاه افزود: به دنبال صدور بیانیه موسوم به بیانیه 143 نفره که با هدف احیای جسد فتنه 88 منتشر شده، تاکنون حداقل 30 نفر از افرادی که اسامی و امضای آنها ذیل این بیانیه قرار گرفته به طور مکتوب و یا با انجام گفت‌وگوهایی این موضوع را تکذیب کرده‌اند. ادامه مطلب...
[ پنج شنبه 90/8/12 ] [ 11:38 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

 سعید حدادیان با حضور در برنامه زنده شبکه 3 همراه با ذکر خاطراتی از ازدواج و زندگی مشترکش شعری را در قالب قطعه قرائت کرد

 به گزارش فارس ، سعید حدادیان امروز با حضور در شبکه سوم سیما همراه با ذکر خاطراتی از ازدواج و زندگی مشترکش شعری را در قالب قطعه قرائت کرد . این شعر در حوزه شعر نوجوان به حساب می آید و به نقل خاطرات نوجوانی و جوانی شاعر با زبانی گیرا و دلنشین می پردازد . این شاعر و مداح اهل بیت در این شعر نیم نگاهی هم به مسائل جاری جامعه کرده است :

 باز دل تنگ زنگ مدرسه ام   
دنگ دنگی که می شود پر و بال
 
حسرت مشق های ننوشته،
لذت بیست های اول سال
 
مزه ی تلخ ترکه های انار
مزه ی ترش زال زالک کال
 
خنکای نسیم اول صبح
پر کشیدن در آسمان خیال

ادامه مطلب...

[ پنج شنبه 90/8/12 ] [ 11:37 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
معاونت فرهنگی سپاه گفت: آمریکایی ها در تلاشند علیرغم اینکه هیچ کشوری حاضر به حضور گروهک منافقین در خاک خود نیست به واسطه زد و بندهای سیاسی و با توجه به آشفتگی اقتصادی بوجود آمده با معامله، آنها را در یکی از کشورهای اروپایی سکنی دهند.
مقدم فر معاونت فرهنگی سپاه در گفتگو با خبرنگار حوزه دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران در خصوص اظهارات اخیر مقامات امریکایی خصوصا وزیر امور خارجه این کشور در حمایت همه جانبه از گروهک منافقین و به نوعی تناقضات مکرر مقامات این کشور در سیاست خارجی به ویژه در مورد ایران گفت:‌سیاست خارجه امریکا دچار نوعی سردرگمی شده است یعنی اینکه مسئولان امریکا بعد از بیداری اسلامی که از کشورها منطقه به وقوع پیوسته و بعد ا زشکستهای پی در پی آنها که در خاورمیانه برایشان حادث شده است که ا ز آن قبیل می‌توان به پروژه خاورمیانه بزرگ و بحث فلسطین،‌افغانستان، عراق جنگ 33 روزه و اخیراً هم بحث بیداری اسلامی کشورهای منطقه آنها را به نوعی سردرگم و مستأصل کرد. ادامه مطلب...
[ پنج شنبه 90/8/12 ] [ 8:29 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
آقای کواکبیان بهتر است تکلیف خود را با خودش مشخص و خط و ربط خویش را با عوامل و سران فتنه به وضوع مشخص کند و آقای مطهری نیز باید به خودش بیاید که چرا او مورد وثوق امثال آقای کواکبیان واقع شده ست.

 رجانیوز:یک عضو اقلیت مجلس می گوید: علی مطهری به اطلاح طلبان انگیزه می دهد.

خبرگزاری ایلنا که به تازگی از قول یک عضو گروهک نهضت آزادی خواستار باز شدن فضا برای اصلاح طلبان و حضور آنها در عرصه سیاست و انتخابات شده بود، از قول کواکبیان نوشت: پایبندی علی مطهری به عنوان یک اصولگرای واقعی به اصول، برای ما اصلاح طلبان همیشه نشاط بخش بوده و علاوه بر آن در ما ایجاد انگیزه کرده، تا بهتر بتوانیم در دست یابی به هدف های خودمان اصرار داشته باشیم. ادامه مطلب...
[ پنج شنبه 90/8/12 ] [ 8:20 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
صبحانه ایرانی: معمولا در ایران صبحانه با انواع نان و کره و مربا است. در ایران میتوانید به عنوان صبحانه از حلیم استفاده کنید که مخلوطی از گندم دارچین کره و گوشتهای تکه شده است. در ایران از املت هم به عنوان صبحانه استفاده میکنند.
 

 

انگلیسی : این صبحانه از لوبیا ، سوسیس ، تخم مرغ ، قارچ  و نان تست و یک فنجان چای تازه دم  تشکیل شده است.


 

ادامه مطلب...

[ پنج شنبه 90/8/12 ] [ 8:5 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
به دنبال خبر آیت‌الله مهدوی‌کنی، دبیرکل جامعه روحانیت مبارز، از وحدت جبهه پایداری و 8+7 در آینده نزدیک، ارگان مطبوعاتی دولت با ادعای اینکه جبهه پایداری از اصول خود دور شده است، ناراحتی و نگرانی‌اش را از وحدت اصولگرایان اعلام کرد.
? به گزارش جهان، روزنامه ایران که برخی آن را "بولتن جریان انحرافی" هم می خوانند، با اشاره به سخنان آیت الله مهدوی کنی و وحدت همه اصولگرایان، عنوان کرده است: "آیا جبهه پایداری از اصول خود کوتاه آمده است یا شرایط ایجابی و سلبی این جبهه که بسیار هم مورد تأکید اعضایی همچون حمید رسایی بود بدون کم و کاست مورد قبول کمیته 8+7 واقع شده است!" ادامه مطلب...
[ پنج شنبه 90/8/12 ] [ 7:58 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

شرکتی در عربستان سعودی با بی‌توجهی کامل، به تولید بطری‌های آب زمزم حامل برچسبی با نام جلاله الله و پیامبر اکرم(ص) اقدام کرده ‌است.
به گزارش خبرآنلاین به نقل از پایگاه خبری «عاجل» عربستان، با توزیع باکس‌های آب زمزم در بازار مکه مکرمه، زائران متوجه شدند، بطری‌های آب زمزم با برچسبی حاوی نام ملک عبد«الله» عبدالعزیز و نیز دو حدیث منقول از پیامبر اکرم(ص) درباره نوشیدن آب زمزم است که متأسفانه پس از مصرف بدون توجه به سطل زباله یا در گوشه و کنار خیابان‌ها انداخته می‌شوند. در همین راستا، مسئولان سعودی با انتشار اطلاعیه و نصب آن در خیابان‌های مکه، نسبت به دورانداختن این بطری‌ها هشدار داده و از مصرف‌کنندگان خواسته‌اند، قبل از دورانداختن بطری‌ها، برچسب روی آن را جدا کرده تا از هتک حرمت نام جلاله و نبی اکرم(ص) جلوگیری شود.


[ پنج شنبه 90/8/12 ] [ 7:55 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 776
بازدید دیروز: 2128
کل بازدیدها: 4411772